Verschonen bestaat voor mij uit de brandslang er op en een nieuwe onderbroek aan.quote:Op zondag 2 mei 2010 13:41 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nou nee, maar je mag best een keertje komen verschonenwellicht bij de barbequemeet? Dan krijgt Jair extra veel knoflooksaus van ons
Die is maar tijdelijk.quote:
quote:Op zondag 2 mei 2010 13:54 schreef Cobra4 het volgende:
Verschonen bestaat voor mij uit de brandslang er op en een nieuwe onderbroek aan.
niet eens spek?quote:Op zondag 2 mei 2010 13:42 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Gewone panne(n)koeken, ik gebruik 4 pannetjes tegelijk en maak zo'n 12-15 stuks, die worden natuurlijk belegd met van alles en nog watstroop, maple syrup, kaas, poedersuiker, en tinuviel wil altijd een pannekoek met groenten (
![]()
)
quote:Op zondag 2 mei 2010 14:00 schreef iamredleader het volgende:
Heb ik net gedaan, overal behalve de studeerkamer en de woonkamer. Want de swifferstang ging kapot
Haar stem was het eerste wat mijn aandacht trok. Ik stond achter in de hangaar waar het optreden was en kreeg schijnbaar "hartjes" in mijn ogen toen ik haar hoorde (volgens mijn maten).quote:Op zondag 2 mei 2010 13:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ken haar - utieraard niet - maar ze heeft een mooie stem
Heb je geen goot?quote:Op zondag 2 mei 2010 14:02 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Helaas, geen goed idee met laminaat
In de keuken natuurlijk, en in de badkamer. Maar ik denk dat het te nat wordt, dus we houden het maar bij stofzuigen en swifferenquote:Op zondag 2 mei 2010 14:13 schreef Cobra4 het volgende:
Heb je geen goot?
Maar was er met kaas ook niet iets?quote:
Jawel, melkkosten en vleeskost niet door elkaar. En ik koop meestal (quote:Op zondag 2 mei 2010 14:16 schreef Nembrionic het volgende:
Maar was er met kaas ook niet iets?
quote:Op zondag 2 mei 2010 14:21 schreef iamredleader het volgende:
Speaking of which, waar is PS?
Ze heeft Koninginnedag op campus doorgebracht. Zie haar site.quote:
speaking of which, al een houten vloer gekocht (met daarbij een huis)?quote:Op zondag 2 mei 2010 14:02 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Helaas, geen goed idee met laminaat
Ik gok de Tukkers.quote:Op zondag 2 mei 2010 14:30 schreef Whiteguy het volgende:
Zo. Voetbal staat aan. Gehaktballetjes in satesaus zijn warm (extra warm want blik was over datum) en het bier is koud.
Ben benieuwd wie kampioen gaat worden.
Ik durf nog wel een statement te maken. Suzan is een schatje.quote:Op zondag 2 mei 2010 14:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Haar stem was het eerste wat mijn aandacht trok. Ik stond achter in de hangaar waar het optreden was en kreeg schijnbaar "hartjes" in mijn ogen toen ik haar hoorde (volgens mijn maten).![]()
Maar de meeste mensen kennen haar vanwege dit:
Wat was er mis met bitterballen?quote:Op zondag 2 mei 2010 14:30 schreef Whiteguy het volgende:
Zo. Voetbal staat aan. Gehaktballetjes in satesaus zijn warm (extra warm want blik was over datum) en het bier is koud.
Ben benieuwd wie kampioen gaat worden.
Allereerst, dat ik die niet in huis heb. En frituren doe ik doorgaans alleen als het echt niet anders kan.. ruikt zo goor.quote:
quote:Op zondag 2 mei 2010 13:38 schreef Whiteguy het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)n_shooter_style.html
Sterke PR van defensie
Het brengt een potje CoD even in perspectiefquote:Op zondag 2 mei 2010 14:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ben blij dat de Nederlandse burgers deze beelden te zien krijgen.
quote:Op zondag 2 mei 2010 14:48 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Het brengt een potje CoD even in perspectief
we zullen het in beraad nemenquote:Op zondag 2 mei 2010 15:04 schreef Cobra4 het volgende:
En vergeef mij dat ik hier de term burgers gebruik.![]()
Wij noemen iedereen die geen militiar uniform draagt burgers.
quote:
Klootschieten, karten, steengrillen en een kroegentochtquote:
Daar was helemaal niks mis mee inderdaadquote:Op zondag 2 mei 2010 16:42 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
niets mis met een goede standaard kroegentocht
Ja, niet vergeten.quote:Op zondag 2 mei 2010 19:19 schreef wyccie het volgende:
Vanavond de tv aan, toch?
Thnxquote:Op zondag 2 mei 2010 16:23 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
MM is waarschijnlijk blij dat hij niet thuisgebleven is....
Gefeliciteerd in Twente Diaan
http://www.tvgids.nl/programma/9296580/E%E9n_tegen_100/quote:Op zondag 2 mei 2010 19:59 schreef Etcetera het volgende:
Hoe laat is ons idool op televisie? Komt het ook op uitzending gemist
En bedankt Etsie!quote:Op zondag 2 mei 2010 19:59 schreef Etcetera het volgende:
Hoe laat is ons idool op televisie? Komt het ook op uitzending gemist
Niet nodig hoorquote:
quote:
en op GS:quote:'Grieken ontduiken ruim 20 miljard aan belastingen'
NEW YORK - De Griekse regering loopt jaarlijks ruim 20 miljard euro aan inkomsten mis als gevolg van belastingontduiking. Daarop wijzen verscheidene studies van de afgelopen jaren, zo meldde dit weekeinde de Amerikaanse krant The New York Times.
Het ontduiken van belasting maakt integraal deel uit van de Griekse maatschappij en van een bredere 'cultuur' van corruptie in alle lagen van de maatschappij, citeert de krant deskundigen.
De Griekse 'schaduweconomie', waarop de overheid geen greep heeft en waarover het geen inkomsten ontvangt, wordt geschat op circa 25 procent van het bruto binnenlands product. Voor de VS ligt dat cijfer op nog geen 8 procent.
Een rapport van de Europese Unie meldde in 2008 dat de Griekse economie met ruim 8 procent was gegroeid tussen 2000 en 2007, de belastinginkomsten groeiden in die periode slechts met 7 procent.
quote:ZondagGame: Verklik het Griekse zwembad
Vandaag besluit Europa (lees: Duitsland en Frankrijk) om dik 100 miljard euro belastinggeld in het failliete Griekenland te pompen. JeeKaa de Jager oefent de hele dag met zijn blackberry op twitter om de 5 miljard die het Nederland gaat kosten recht te lullen. Maar die Grieken hebben alle ellende mooi aan zichzelf te danken. Liegen & bedriegen. Iedereen een dikbetaalde baan bij de overheid. 13e & 14e maand. Het hele land op zijn 52ste met pensioen. En belasting betalen ho maar. Lees dit: Van de 17.000 zwembaden in de rijke buurten werden er dit jaar precies 324 opgegeven. De rest bleef lekker onbelast. Vadertje Staat oplichten is volksport nummer een daar. Belastinginspecteurs hanteren inmiddels satellietbeelden om de zwembadtax alsnog te collecteren. En wij gaan ze daar bij helpen. Anders komt die poet nooit terug. Vlieg over de welvarende buitenwijken en LAP die Hellenistische belastingontduikers er bij. Bubbelbaden, vergunningloze dakkapellen en/of illegale tuinschuurtjes. Alles van waarde telt. Iets gevonden? De Griekse belastingdienst tippen kan HIERRR. Alvast bedankt. Ook namens Jan Kees de Jager.
Niet alleen vanavond, ook de komende weken.quote:
Als je het echt niet meer weet kan je altijd het temple bar district nog in lopen. Altijd wel wat te zien/doen.quote:Op zondag 2 mei 2010 20:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De pub met 12 soorten eigengemaakt bier ben ik nog niet geweest, vanmiddag wel in eentje die zelf vijf soorten bier brouwt. Van de vijf heb ik er twee geproefd, en dat smaakte zeker niet verkeerd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kilmainham?quote:Op zondag 2 mei 2010 20:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Vandaag ben ik bij een oude gevangenis geweest,
Allebei heeft het charmesquote:Op zondag 2 mei 2010 21:03 schreef wyccie het volgende:
Als ik dit jaar op vakantie zou gaan, zou ik waarschijnlijk ook alleen naar Dublin gaan. Of Schotland.
Is de stad zelf nog steeds zo schreeuwend duur ?quote:Op zondag 2 mei 2010 21:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Allebei heeft het charmes. Het is nu Dublin geworden omdat ik daar nog niet was geweest en het prijsverschil in ticket (vanwege nogal laat boeken
) nu een stuk kleiner was dan normaal
Dat weet ikquote:Op zondag 2 mei 2010 21:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
@B Meer zenuwachtig over mogelijke reacties dan over het spel zelf. Dat is namelijk al achter de rug
Ja zoiets. Een pint Guinness kostte hier vlakbij het hostel 4,20 euro. En het is hier niet echt centrum te noemenquote:Op zondag 2 mei 2010 21:07 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Is de stad zelf nog steeds zo schreeuwend duur ?
Ik meen me prijzen van rond de 5 euro voor een pint te herinneren in temple bar district...
Jazeker. Moet je zo maar opletten, dan kan je het misschien wel zien. Met name aan mijn rechterhand waarmee ik het hekje het grootste deel van de tijd beet hebquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |