Zit wel wat in.quote:Op woensdag 28 april 2010 19:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
als het een haalbare is niet nee
smakelijkquote:Op woensdag 28 april 2010 19:06 schreef RaXz het volgende:
[..]
Zit wel wat in.![]()
Maar niet geschoten is altijd mis.![]()
En nu ga ik maar eens wat eten halen.
Eet ze!quote:Op woensdag 28 april 2010 19:06 schreef RaXz het volgende:
[..]
Zit wel wat in.![]()
Maar niet geschoten is altijd mis.![]()
En nu ga ik maar eens wat eten halen.
Ik ben te jongquote:
quote:Op woensdag 28 april 2010 19:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
maar ik ben er ook weer even weg van
WTF?quote:
Ik denk dat een zeker mod daar verantwoordelijk voor is.quote:
Wat stond er eerst dan?quote:Op woensdag 28 april 2010 19:17 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik denk dat een zeker mod daar verantwoordelijk voor is.
Ook wel bekend als (voormalig) kutmod.
25+quote:
waarom is het voor jou erg als ik 40+ somsquote:
Kaal maar geen borsten. Dilemma.quote:Op woensdag 28 april 2010 19:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
WTF?Maak er dan 16- van, hebben we tenminste een mooie discussie mogelijkheid.
Ik heb volgens mij nergens gezegd dat ik het erg vondquote:Op woensdag 28 april 2010 19:18 schreef Murmeli het volgende:
[..]
waarom is het voor jou erg als ik 40+ somsvind?
wilde jij me hebben?
Was alles beter?quote:
De zwaardere vragen des levensquote:
Brad? George?quote:Op woensdag 28 april 2010 19:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij nergens gezegd dat ik het erg vondIk ben het er alleen niet mee eens
Op 1 uitzondering na, maar dat is een filmster, dus anders.
En nee, ik val uitsluitend op mannen, you know that.
Ja, hij hakt er in hoor. Ik moet er even van gaan zittenquote:Op woensdag 28 april 2010 19:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zo, dat +je is wel een verschil ja.
Scherp en zeer valide argument!quote:
Geeft niet hoor.quote:Op woensdag 28 april 2010 19:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik wist dat ik een schot voor open doel had laten liggen.
om een gelijk referentiekader te hebben moeten we voor jou ook spreken over 30+ danquote:Op woensdag 28 april 2010 19:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij nergens gezegd dat ik het erg vondIk ben het er alleen niet mee eens
Op 1 uitzondering na, maar dat is een filmster, dus anders.
En nee, ik val uitsluitend op mannen, you know that.
quote:Op woensdag 28 april 2010 19:26 schreef Godtje het volgende:
Met deze titel iedereen het topic uit! Alleen bejaarde lover Murmeli kan blijven.
sterker nog: zelfs voor mij is 50+ te oud.quote:Op woensdag 28 april 2010 19:26 schreef Godtje het volgende:
Met deze titel iedereen het topic uit! Alleen bejaarde lover Murmeli kan blijven.
Mij ook spreken over 30+?quote:Op woensdag 28 april 2010 19:28 schreef Murmeli het volgende:
[..]
om een gelijk referentiekader te hebben moeten we voor jou ook spreken over 30+ dan
en shit nog steeds geen kans bij VD
Als 50+ Catherine Deneuve inhoudt, blijf ik nog evenquote:Op woensdag 28 april 2010 19:26 schreef Godtje het volgende:
Dat zeg je nu! Wacht maar tot deze afwijking echt gaat doorzetten bij je.quote:Op woensdag 28 april 2010 19:28 schreef Murmeli het volgende:
[..]
sterker nog: zelfs voor mij is 50+ te oud.
45+ ook. ik ga echt niet verder dan 10 jaar ouder, dat vind ik te ranzig
ik bedoelde: wat voor mij 40+ is, is voor jou 30+ (namelijk ongeveer 5 jaar ouder) dat bedoelde ikquote:Op woensdag 28 april 2010 19:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mij ook spreken over 30+?
Grow a penis and you'll have your change!
Ah op die manier.quote:Op woensdag 28 april 2010 19:32 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik bedoelde: wat voor mij 40+ is, is voor jou 30+ (namelijk ongeveer 5 jaar ouder) dat bedoelde ik
nah ik ga geen piemel kweken. dan maar geen kans bij jou. al blijft het droevig
quote:Op woensdag 28 april 2010 19:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat zeg je nu! Wacht maar tot deze afwijking echt gaat doorzetten bij je.
Weer?quote:Op woensdag 28 april 2010 19:33 schreef Murmeli het volgende:
[..]![]()
in januari 2011 stap ik over op 46, ok? (er vanuit gaande dat ie in de tussentijd niet wéér wegloopt)
Niets mis met 40+. Al gaat mijn voorkeur uit naar jonger.quote:Op woensdag 28 april 2010 19:32 schreef Murmeli het volgende:
ik bedoelde: wat voor mij 40+ is, is voor jou 30+ (namelijk ongeveer 5 jaar ouder) dat bedoelde ik
nah ik ga geen piemel kweken. dan maar geen kans bij jou. al blijft het droevig
Yeah, i know. Maar ik betwijfel of Murms dat doet.quote:Op woensdag 28 april 2010 19:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
Iemand die weg wilt lopen moet je helemaal niet vastbinden. Dat moet je een schop na geven.
Als ze dat niet zou doen dan zou het knap stom zijn.quote:Op woensdag 28 april 2010 19:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Yeah, i know. Maar ik betwijfel of Murms dat doet.
Dat ja. Terwijl je golfschoenen draagt. Vol in de rug.quote:Op woensdag 28 april 2010 19:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
Iemand die weg wilt lopen moet je helemaal niet vastbinden. Dat moet je een schop na geven.
Yeah...well. Dat is dan aan haar.quote:Op woensdag 28 april 2010 19:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als ze dat niet zou doen dan zou het knap stom zijn.
Iedereen maakt zijn eigen keuzes, de een schopt, de ander blijft proberen....tot het een keer niet meer lukt.quote:Op woensdag 28 april 2010 19:35 schreef Godtje het volgende:
Dat klopt. En daarom zitten we op FOK! om die mensen te vertellen wat ze wel moeten doen.quote:Op woensdag 28 april 2010 19:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
Yeah...well. Dat is dan aan haar.
Haha, yup!quote:Op woensdag 28 april 2010 19:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat klopt. En daarom zitten we op FOK! om die mensen te vertellen wat ze wel moeten doen.
Heb je dr gezien? Ik snap het wel.quote:Op woensdag 28 april 2010 19:45 schreef vencodark het volgende:
Waarom heeft Rachel in Friends echt altijd dates en vriendjes?![]()
Ik wil echte televisie.
Best een nette vrouw om te zien hoor. Maar dat al die mannen gelijk in katzwijm vallen, dat geloof ik gewoon niet.quote:
Ik heb dr altijd leuk gevonden.quote:Op woensdag 28 april 2010 19:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Best een nette vrouw om te zien hoor. Maar dat al die mannen gelijk in katzwijm vallen, dat geloof ik gewoon niet.
Ik luister naar muziek van 35 jaar geleden.quote:Op woensdag 28 april 2010 19:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
Friends? Is dat niet van lang geleden ooit?
Beetje bij blijven Venco!
Sinterklaasquote:
hehehehequote:Op woensdag 28 april 2010 19:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat klopt. En daarom zitten we op FOK! om die mensen te vertellen wat ze wel moeten doen.
Ziet er wel leuk uit, maar meer kan ik er niet van zeggen.quote:Op woensdag 28 april 2010 19:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Best een nette vrouw om te zien hoor. Maar dat al die mannen gelijk in katzwijm vallen, dat geloof ik gewoon niet.
Dat hoeft dan ook nietquote:Op woensdag 28 april 2010 20:00 schreef RaXz het volgende:
[..]
Ziet er wel leuk uit, maar meer kan ik er niet van zeggen.
Springerquote:
Iemand die steeds wegloopt en terugkomt is vastgeknoopt met een elastiek!quote:
Best een late reactie.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Iemand die steeds wegloopt en terugkomt is vastgeknoopt met een elastiek!
LOLquote:Op woensdag 28 april 2010 20:10 schreef RaXz het volgende:
[..]
Momenteel niet hoor.![]()
Hopelijk vrijdag weer, met m'n oranje chute.
Iedereen is gek behalve Duimquote:
Verstandigquote:
Foto? Want ik zie echt 2 lompe schoenen voor me.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:22 schreef Samzz het volgende:
Avond
Twee paar Birkenstocks van papa gekregen
quote:Op woensdag 28 april 2010 20:22 schreef Samzz het volgende:
Avond
Twee paar Birkenstocks van papa gekregen
dat zijn die hele lelijke maar ge-wel-dig zittende teenslippers toch?quote:Op woensdag 28 april 2010 20:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Foto? Want ik zie echt 2 lompe schoenen voor me.
hot of niet ik heb nog liever crocs aan dan die!!quote:Op woensdag 28 april 2010 20:29 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Gizeh, alleen dan in zwart lak.
[ afbeelding ]
En deze.
Ze zijn helemaal hot de laatste jaren en lopen heeeerlijk
Deze schoenen zijn gemaakt als kunst... Niet om echt te dragenquote:Op woensdag 28 april 2010 20:26 schreef RaXz het volgende:
Is dit niet wat voor dames.![]()
[ afbeelding ]
Zijn wel geinig, niet iets voor mijzelf. En veel beter dan die hippe crocs.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:29 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Gizeh, alleen dan in zwart lak.
[ afbeelding ]
En deze.
Ze zijn helemaal hot de laatste jaren en lopen heeeerlijk
Ik niet. Crocs zijn chemische wanproducten. Deze zijn 100% natuurlijk met het beste voetbed dat een schoen kan hebbenquote:Op woensdag 28 april 2010 20:29 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hot of niet ik heb nog liever crocs aan dan die!!
Crocs zijn niet meer hipquote:Op woensdag 28 april 2010 20:30 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zijn wel geinig, niet iets voor mijzelf. En veel beter dan die hippe crocs.
ik had t puur over uiterlijk en vind dus gewoon echt nietsquote:Op woensdag 28 april 2010 20:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik niet. Crocs zijn chemische wanproducten. Deze zijn 100% natuurlijk met het beste voetbed dat een schoen kan hebben
Ik vind ze geweldig
geeft niet hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die zijn coolquote:Op woensdag 28 april 2010 20:26 schreef RaXz het volgende:
Is dit niet wat voor dames.![]()
[ afbeelding ]
Dan juist. Vans zijn hele stevige schoenen. Daar zijn ze voor gemaakt.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
jah maar mn zoontje van 4 speelt de hele dag buiten, die is echte gewoonweg niet waard
quote:Op woensdag 28 april 2010 20:33 schreef Duimelot het volgende:
[..]
geeft niet hoorNah ja, wist wel dat Birkenstocks wel heul populair zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mensen, ff een stelling n.a.v. een film op tv.
40 dagen zonder seks, masturberen etc. etc. Kan jij het?![]()
Ik wel iig (al zou het wel lang duren denk ik).![]()
Goed spul. Heb nog bij de importeur van die dingen gewerkt als vakantiebaantje. Je kan heel prima met die dingen voetballen zonder dat je er iets aan ziet.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan juist. Vans zijn hele stevige schoenen. Daar zijn ze voor gemaakt.
Met gemak, heb t vast weleens gedaan zelfs, zijn gewoon periodes waain ik daar helemaal geen behoefte aan hebquote:Op woensdag 28 april 2010 20:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nah ja, wist wel dat Birkenstocks wel heul populair zijn.
Ik wel iig (al zou het wel lang duren denk ik).
Oooh....die zijn vet. Vooral die onderste!quote:Op woensdag 28 april 2010 20:36 schreef Memento-Mori het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
deze 2 heb ik,. zitten heerlijk
Ow, en ik hoopte dat ik straks heel veel vrouwen ermee zag lopen, dan ik wat te lachen.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Deze schoenen zijn gemaakt als kunst... Niet om echt te dragen
En terecht.quote:
daarnaast is ie er in 1 seizoen uitgegroeidquote:Op woensdag 28 april 2010 20:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan juist. Vans zijn hele stevige schoenen. Daar zijn ze voor gemaakt.
die lijkt alleen nu wel voor mannen ofzo zo grootquote:Op woensdag 28 april 2010 20:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oooh....die zijn vet. Vooral die onderste!
Afhankelijk van of ik in een relatie zit of niet.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: Jij kijkt 40 days 40 nights?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op woensdag 28 april 2010 20:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
die onderstequote:Op woensdag 28 april 2010 20:36 schreef Memento-Mori het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
deze 2 heb ik,. zitten heerlijk
Ik kan niet in je geldbuidel kijken. Mijn ervaring is alleen dat goedkoop duurkoop is.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:38 schreef Duimelot het volgende:
[..]
daarnaast is ie er in 1 seizoen uitgegroeid
nope ik leef van minimum inkomen dus ik pas even
Dat soort dingen kun je idd beter doen als meneer niet meer groeitquote:Op woensdag 28 april 2010 20:38 schreef Duimelot het volgende:
[..]
daarnaast is ie er in 1 seizoen uitgegroeid
nope ik leef van minimum inkomen dus ik pas even
quote:Op woensdag 28 april 2010 20:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 28 april 2010 20:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Afhankelijk van of ik in een relatie zit of niet.Haha, ja in relatie is het ook nog wat anders.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ok, dat is wel zo. But what if.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik zou het niet willen. Dus ik zou er niet aan beginnen.![]()
Ik doe niet aan what if's die ik toch niet zou doen.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
Haha, ja in relatie is het ook nog wat anders.![]()
[..]
Ja ok, dat is wel zo. But what if.
Nee dat zou ik niet kunnen.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, dan blijft die behoefte weg ofzo, raakt eraan gewend?quote:Op woensdag 28 april 2010 20:40 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik zou het wel kunnen, eerste week ofzo moeilijk daarna kraai ik er niet meer na!
in dit geval niet, een seizoen houden die dingen het echt wel uit, hij heeft meer paar schoenen deze zijn echt om buiten te ravotten enzo.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik kan niet in je geldbuidel kijken. Mijn ervaring is alleen dat goedkoop duurkoop is.
Nou, dan niet.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik doe niet aan what if's die ik toch niet zou doen.
dat heb ik iig wel, ik heb wel eens zoiets van hmmm jah why not maar het is niet zo van ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh ik MOEHOET! dus jah zou me wel lukken.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, dan blijft die behoefte weg ofzo, raakt eraan gewend?
het zijn DC chelsea schoenen, heb ze hier uit n winkel uit de salequote:Op woensdag 28 april 2010 20:39 schreef Duimelot het volgende:
[..]
die ondersteben gelijk verliefd
waar kan ik die kopen!?!?
Ja precies. Bedoel...stel dat je het nu 40 dagen niet zo mogen doen.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:43 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat heb ik iig wel, ik heb wel eens zoiets van hmmm jah why not maar het is niet zo van ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh ik MOEHOET! dus jah zou me wel lukken.
maar zoals in de film dat ie dan iemand tegenkomt... dan wordt t moeilijker
Ik zou het niet willen. ZIe er het nut niet van in.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
En voor een weddenschap ofzo?quote:Op woensdag 28 april 2010 20:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik zou het niet willen. ZIe er het nut niet van in.
Als het een positieve eigenschap is dan heeft God die geschapen. Is het negatief de natuur.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ja, want de natuur heeft de mens geschapen met enorm zwakke voetjes waarop je amper kan lopen. Gewoon trainen die enkeltjes en voetjes.
Vooral de selfservice dan.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:48 schreef Lily-Ella het volgende:
Veertig dagen zonder seks kan ik makkelijk. Zonder selfservice echter niet.
Waarom zou je sowieso aan zoiets meedoen?quote:Op woensdag 28 april 2010 20:48 schreef Lily-Ella het volgende:
Veertig dagen zonder seks kan ik makkelijk. Zonder selfservice echter niet.
Het is goed om je lichamelijke begeertes te kunnen beteugelen. Een traditie die terug te vinden is in vrijwel de meeste godsdiensten en religies.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik zou het niet willen. ZIe er het nut niet van in.
Zie Kjoequote:Op woensdag 28 april 2010 20:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarom zou je sowieso aan zoiets meedoen?
Nee, en ik wil het ook niet.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Pro. Wel een Pro.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
Q. je zou het al voor een macbook doen joh.
Geld is overratedquote:
En de schepping van Lucifer dan? De vrije wil? Et cetera?quote:Op woensdag 28 april 2010 20:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als het een positieve eigenschap is dan heeft God die geschapen. Is het negatief de natuur.
Dat valt mij op
Dat moet je eens aan al die priesters gaan vertellen.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het is goed om je lichamelijke begeertes te kunnen beteugelen. Een traditie die terug te vinden is in vrijwel de meeste godsdiensten en religies.
Die fluistert je slechte dingen in.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En de schepping van Lucifer dan? De vrije wil? Et cetera?
Die heeft God allemaal geschapen. Maar het valt mij op dat mensen positieve dingen van de schepping aan God toedelen en negatieve aan de natuur.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En de schepping van Lucifer dan? De vrije wil? Et cetera?
De natuur zou toch ook geschapen zijn door God? De wereld etc. etc. ?quote:Op woensdag 28 april 2010 20:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die heeft God allemaal geschapen. Maar het valt mij op dat mensen positieve dingen van de schepping aan God toedelen en negatieve aan de natuur.![]()
Net zoals supporters zeggen we hebben gewonnen en ze hebben verloren.
Je hoeft er niet naar te luisteren. Vrije wil en zulksquote:Op woensdag 28 april 2010 20:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
Die fluistert je slechte dingen in.
Ik vind van nietquote:
Dat zei ik dan ook niet.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je hoeft er niet naar te luisteren. Vrije wil en zulks![]()
Dat zeggen zequote:Op woensdag 28 april 2010 20:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
De natuur zou toch ook geschapen zijn door God? De wereld etc. etc. ?
Tja, hadden ze het celibaat maar niet verplicht moeten stellen!quote:Op woensdag 28 april 2010 20:52 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat moet je eens aan al die priesters gaan vertellen.
Dat zou Jezus nooit doen!quote:Op woensdag 28 april 2010 20:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
Die fluistert je slechte dingen in.
Eigenlijk had ik willen zeggen. Jij luistert sowieso nooit naar iemand dus ook niet Luciferquote:
Daar geloof ik niet in. Wetenschap heeft voor mij dusdanig aangetoond dat alles is geevolueerd en al honderduizenden jaren bestaat.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
De natuur zou toch ook geschapen zijn door God? De wereld etc. etc. ?
Zijn reclames nu niet om het kwartier, een kwartier lang?quote:Op woensdag 28 april 2010 20:55 schreef Samzz het volgende:
Veronica komt weer met die 2 minuutreclames
Zoen jij met negersquote:
Alleen kan de wetenschap enkel het oppervlak schrapen, als je blijft doorvragen dan weten ze ook geen antwoorden meer.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar geloof ik niet in. Wetenschap heeft voor mij dusdanig aangetoond dat alles is geevolueerd en al honderduizenden jaren bestaat.
Er kwam net een melding, met twee minuten zijn we er weerquote:Op woensdag 28 april 2010 20:57 schreef RaXz het volgende:
[..]
Zijn reclames nu niet om het kwartier, een kwartier lang?
Oh, ik geloof ook eerder in evolutie dan in God. Maar goed, vind de verhalen wel interessant.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar geloof ik niet in. Wetenschap heeft voor mij dusdanig aangetoond dat alles is geevolueerd en al honderduizenden jaren bestaat.
Terwijl gelovigen daarentegen alle antwoorden hebben...quote:Op woensdag 28 april 2010 20:57 schreef RaXz het volgende:
[..]
Alleen kan de wetenschap enkel het oppervlak schrapen, als je blijft doorvragen dan weten ze ook geen antwoorden meer.
Een fout antwoord is ook een antwoord.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:58 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Terwijl gelovigen daarentegen alle antwoorden hebben...
Komt wel. Oerknal en zo.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:57 schreef RaXz het volgende:
[..]
Alleen kan de wetenschap enkel het oppervlak schrapen, als je blijft doorvragen dan weten ze ook geen antwoorden meer.
Ik ook. Ik vind geloofsgeschiedenis gruwelijk interessantquote:Op woensdag 28 april 2010 20:58 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oh, ik geloof ook eerder in evolutie dan in God. Maar goed, vind de verhalen wel interessant.
Nee natuurlijk niet, ze worden slim. Ik zapte in elk geval altijd naar een andere zender tijdens de reclames.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er kwam net een melding, met twee minuten zijn we er weerIpv dat ze dan twee reclames van twee minuten doen. Maar neeeee
Bij zowel wetenschap als bij theologie gaat men uit van onbewijsbare axioma dus zoveel verschil zit er niet in qua grondbeginselen. (zie stellingen Gödel). Laat er nou ook een discussie bestaan of God wel de schepper was van hemel en aarde of dat hij deze sferen slechts scheidde (zie publicaties van Wolde).quote:Op woensdag 28 april 2010 20:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is dom. Ik weiger al tijden naar SBS6 te kijken want zij doen het ook. Veronica nu ook steeds meer, dus uiteindelijk ga ik ook geen Veronica meer kijken. Behalve Top Gear danquote:Op woensdag 28 april 2010 21:00 schreef RaXz het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, ze worden slim. Ik zapte in elk geval altijd naar een andere zender tijdens de reclames.
Nerd ben je ook he.quote:Op woensdag 28 april 2010 21:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Bij zowel wetenschap als bij theologie gaat men uit van onbewijsbare axioma dus zoveel verschil zit er niet in qua grondbeginselen. (zie stellingen Gödel). Laat er nou ook een discussie bestaan of God wel de schepper was van hemel en aarde of dat hij deze sferen slechts scheidde (zie publicaties van Wolde).
Ik vind het ook onzin om god als een persoon te zien die op alles neerkijkt. Je kan het ook zien als een verzameling van alles wat bestaat.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Komt wel. Oerknal en zo.
Nee, ik geloof niet dat de aarde en de natuur door iets is gemaakt. Dat is ontstaan uit materie en antimaterie. Niks geen hoge pief die wat voor scepter dan ook zwaait. Gewoon mama natuur in all her brilliance
Die publicaties heb ik nietquote:Op woensdag 28 april 2010 21:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Bij zowel wetenschap als bij theologie gaat men uit van onbewijsbare axioma dus zoveel verschil zit er niet in qua grondbeginselen. (zie stellingen Gödel). Laat er nou ook een discussie bestaan of God wel de schepper was van hemel en aarde of dat hij deze sferen slechts scheidde (zie publicaties van Wolde).
Dat vind ik wel een goedequote:Op woensdag 28 april 2010 21:02 schreef RaXz het volgende:
[..]
Ik vind het ook onzin om god als een persoon te zien die op alles neerkijkt. Je kan het ook zien als een verzameling van alles wat bestaat.![]()
En ik weet nog een leuke citaat.
"I believe in God, only I spell it Nature"
Ik kijk geen televisie meer, Discovery was vroeger leuk, maar nu zijn er steeds meer van die domme programma's. National is gelukkig niet zo erg verlaagd.quote:Op woensdag 28 april 2010 21:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is dom. Ik weiger al tijden naar SBS6 te kijken want zij doen het ook. Veronica nu ook steeds meer, dus uiteindelijk ga ik ook geen Veronica meer kijken. Behalve Top Gear dan
quote:Op woensdag 28 april 2010 21:02 schreef RaXz het volgende:
[..]
Ik vind het ook onzin om god als een persoon te zien die op alles neerkijkt. Je kan het ook zien als een verzameling van alles wat bestaat.![]()
En ik weet nog een leuke citaat.
“I believe in God, only I spell it Nature.”
Met wikipedia kom je een heel eind!quote:Op woensdag 28 april 2010 21:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die publicaties heb ik niet
Ik geloof niet in een god. Dat lijkt me wel duidelijkIk geloof dus ook niet dat hij hemel en aarde scheidde, schiep of wat dan ook.
Je vleierij brengt je nergens!quote:
Ja, die is ook briljantquote:Op woensdag 28 april 2010 21:04 schreef RaXz het volgende:
[..]
Ik kijk geen televisie meer, Discovery was vroeger leuk, maar nu zijn er steeds meer van die domme programma's. National is gelukkig niet zo erg verlaagd.
Top Gear ben ik niet zo van, maar deze aflevering is top.![]()
Hoiquote:Op woensdag 28 april 2010 21:12 schreef -Engel- het volgende:
hoihoi allemaal![]()
Alles goed hier en .... hoeveel topics heb ik gemist?
quote:
quote:Op woensdag 28 april 2010 21:12 schreef -Engel- het volgende:
hoihoi allemaal![]()
Alles goed hier en .... hoeveel topics heb ik gemist?
quote:
Wie?quote:Op woensdag 28 april 2010 21:18 schreef RaXz het volgende:
[..]
![]()
En ik hoor nu pas dat ze een symfonie van Dvořák hebben gebruikt voor het stukje dat de directeur een joyride maakt. En dat terwijl ik erg veel naar Dvořák luister.
Tsjechenquote:
Ik heb echt een hekel aan die smiley. Ben ik daar alleen in?quote:
Welke? Die smiley die van plan is om een drol op te eten?quote:Op woensdag 28 april 2010 21:30 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ik heb echt een hekel aan die smiley. Ben ik daar alleen in?
Ja.quote:Op woensdag 28 april 2010 21:31 schreef RaXz het volgende:
[..]
Welke? Die smiley die van plan is om een drol op te eten?
Ja. Echter, ik zal hem niet snel bezigen, hij is mij te negatief. Past niet bij mijn positieve levensinstelling.quote:Op woensdag 28 april 2010 21:30 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ik heb echt een hekel aan die smiley. Ben ik daar alleen in?
Dat vind ik dus ook.quote:Op woensdag 28 april 2010 21:33 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ja.
Want dat is gewoon best een beetje raar.
En dan maar koorts de schuld geven van het verlies.quote:Op woensdag 28 april 2010 21:34 schreef Kreator het volgende:
Morgé. Voor het eerst sinds...eigenlijk altijd...verloren met tennis van m'n kameraad.. Koorts is een bitch.
Tja, als je echt koorts hebt dan ga je toch niet tennissen? Of hebben we het hier over verhoging? Tennissen bij 40 graden koorts lijkt me inderdaad niet te doen.quote:Op woensdag 28 april 2010 21:36 schreef RaXz het volgende:
[..]
Dat vind ik dus ook.![]()
[..]
En dan maar koorts de schuld geven van het verlies.
Ik hou van die smiley.quote:
Je ijltquote:Op woensdag 28 april 2010 21:38 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik hou van die smiley.![]()
![]()
.
Weet je welke pas echt stom zijn?
WTF? Kill me now.
Oh ik ben zo evil dat ik een smiley nodig heb om het kracht bij te zetten.
hahaha, jouw grap was echt goed, ik vereer je om die virtuele hoogstandjes.
Alles boven de 37 is koorts in mijn optiek.quote:Op woensdag 28 april 2010 21:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
Tja, als je echt koorts hebt dan ga je toch niet tennissen? Of hebben we het hier over verhoging? Tennissen bij 40 graden koorts lijkt me inderdaad niet te doen.
quote:Op woensdag 28 april 2010 21:39 schreef Kreator het volgende:
[..]
Alles boven de 37 is koorts in mijn optiek.![]()
![]()
.
Maar ik dacht, ik zweet het er wel uit...![]()
maar lol, je hebt gelijk hoor.
Het was vanmiddag wel anders ja.quote:Op woensdag 28 april 2010 21:44 schreef Kreator het volgende:
Het loopt hier wel storm. Misschien moet ik ook maar weer Barca gaan kijken dan.
Ik vind het zo overdreven om te kotsen op iets dat je niet leuk vindt. Zwaaien met pomponnetjes als ik iets wél leuk vindt doe ik IRL namelijk wel échtquote:Op woensdag 28 april 2010 21:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja. Echter, ik zal hem niet snel bezigen, hij is mij te negatief. Past niet bij mijn positieve levensinstelling.
Kwaliteit boven kwantiteitquote:Op woensdag 28 april 2010 21:44 schreef Kreator het volgende:
Het loopt hier wel storm. Misschien moet ik ook maar weer Barca gaan kijken dan.
Ge zijt fulltime cheerleader?quote:Op woensdag 28 april 2010 21:45 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ik vind het zo overdreven om te kotsen op iets dat je niet leuk vindt. Zwaaien met pomponnetjes als ik iets wél leuk vindt doe ik IRL namelijk wel écht
Eindelijk iemand die smileywise op mijn frequentie zitquote:
Nou, als iemand een nieuwsbericht post over een vrouw die haar dieren en man een SOA heeft gegeven, dan ga ik innerlijk welquote:Op woensdag 28 april 2010 21:45 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ik vind het zo overdreven om te kotsen op iets dat je niet leuk vindt. Zwaaien met pomponnetjes als ik iets wél leuk vindt doe ik IRL namelijk wel écht
Ja? Ik vind het wel smakelijkquote:Op woensdag 28 april 2010 21:47 schreef RaXz het volgende:
[..]
Nou, als iemand een nieuwsbericht post over een vrouw die haar dieren en man een SOA heeft gegeven, dan ga ik innerlijk wel
Sjamzzquote:
Duae tabulae rasae in quibus nihil scriptum estquote:Op woensdag 28 april 2010 21:46 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die smileywise op mijn frequentie zit
Smileywise, speak you toevallig Engels?quote:Op woensdag 28 april 2010 21:46 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die smileywise op mijn frequentie zit
Trouwens: "Innerlijk kotsen"..? Jij had literair meester moeten wordenquote:Op woensdag 28 april 2010 21:47 schreef RaXz het volgende:
[..]
Nou, als iemand een nieuwsbericht post over een vrouw die haar dieren en man een SOA heeft gegeven, dan ga ik innerlijk wel
Arme dierenquote:Op woensdag 28 april 2010 21:47 schreef RaXz het volgende:
[..]
Dat horen we graag!quote:
I speak a nice woordje over the borderline, yesquote:Op woensdag 28 april 2010 21:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Smileywise, speak you toevallig Engels?
Dank jequote:Op woensdag 28 april 2010 21:49 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Trouwens: "Innerlijk kotsen"..? Jij had literair meester moeten worden.
Was sagen sie?quote:Op woensdag 28 april 2010 21:50 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
I speak a nice woordje over the borderline, yes.
Dat ze regelmatig naar Rundumhausen op vakantie gaatquote:
I dacht all!quote:Op woensdag 28 april 2010 21:50 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
I speak a nice woordje over the borderline, yes.
For realquote:Op woensdag 28 april 2010 21:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat ze regelmatig naar Rundumhausen op vakantie gaat
Yes way!quote:
quote:Op woensdag 28 april 2010 21:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat ze regelmatig naar Rundumhausen op vakantie gaat
2 uur naar een vishandel gezochtquote:Op woensdag 28 april 2010 21:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat horen we graag!Wat heb je gedaan?
Ouwe mosselaar, hoe smaakte haar vispotje?quote:Op woensdag 28 april 2010 21:54 schreef mrbox het volgende:
[..]
2 uur naar een vishandel gezochtmaar daarna heerlijk met een glaasje rose in de zon gezeten en super lekker gerecht gekookt
![]()
![]()
Oeh!quote:Op woensdag 28 april 2010 21:54 schreef mrbox het volgende:
[..]
2 uur naar een vishandel gezochtmaar daarna heerlijk met een glaasje rose in de zon gezeten en super lekker gerecht gekookt
![]()
![]()
Rosé & Zon =quote:Op woensdag 28 april 2010 21:54 schreef mrbox het volgende:
[..]
![]()
![]()
Oh ja, vergetenquote:
Je glijdt afquote:Op woensdag 28 april 2010 21:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh ja, vergetenSorry, het zal niet meer gebeuren
![]()
Oh noes, i'm losing my edgequote:
Zalm met Bechamelsaus en verse pastaquote:
Gewoon een vriendin maar niet minder gezelligquote:
Lekker!quote:Op woensdag 28 april 2010 21:59 schreef mrbox het volgende:
[..]
Zalm met Bechamelsaus en verse pasta![]()
[..]
Gewoon een vriendin maar niet minder gezellig
Wat moet ik daar onder verstaan?quote:
'Gewoon een vriendin' ís toch goed gezelschap? Zonder vrienden is het leven maar kut.quote:Op woensdag 28 april 2010 21:59 schreef mrbox het volgende:
[..]
Kutquote:Op woensdag 28 april 2010 22:02 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
'Gewoon een vriendin' ís toch goed gezelschap? Zonder vrienden is het leven maar kut.
French manicure en op m'n pinknagel de Nederandse vlag.quote:
Niet eens Oranjequote:Op woensdag 28 april 2010 22:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
French manicure en op m'n pinknagel de Nederandse vlag.
Ach soquote:Op woensdag 28 april 2010 22:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ahquote:Op woensdag 28 april 2010 22:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
de 4e kan ook nog welquote:Op woensdag 28 april 2010 22:12 schreef vencodark het volgende:
Zou ik nog een 4e negerzoen nemen...of bij 3 houden?
Nou en wanneer is de vervolg date?quote:Op woensdag 28 april 2010 21:59 schreef mrbox het volgende:
[..]
Zalm met Bechamelsaus en verse pasta![]()
[..]
Ik zou het bij 3 houden en dan morgen weer een negerzoen nemenquote:Op woensdag 28 april 2010 22:12 schreef vencodark het volgende:
Zou ik nog een 4e negerzoen nemen...of bij 3 houden?
quote:Op woensdag 28 april 2010 22:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, dacht ik ook.
En ff de kat buiten gooien want die zeurt...alweer.
Sorry....wijn in de zonquote:Op woensdag 28 april 2010 22:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omg.. ja ik heb een band op m'n nagels
Schrijf over je moordneigingenquote:Op woensdag 28 april 2010 22:14 schreef Lily-Ella het volgende:
Ik heb gewoon al weken niets geschreven. Zo frustrerend, ik krijg moordneigingen als dit zo door gaat.
Ik zou de doos leeg eten en morgen een nieuwe doos halen.quote:Op woensdag 28 april 2010 22:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zou het bij 3 houden en dan morgen weer een negerzoen nemen
zeker zekerquote:Op woensdag 28 april 2010 22:02 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
'Gewoon een vriendin' ís toch goed gezelschap? Zonder vrienden is het leven maar kut.
quote:Op woensdag 28 april 2010 22:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nou en wanneer is de vervolg date?
Hmmm...maar dan heb je daarna méér dan voldoende om over te schrijven.quote:Op woensdag 28 april 2010 22:14 schreef Lily-Ella het volgende:
Ik heb gewoon al weken niets geschreven. Zo frustrerend, ik krijg moordneigingen als dit zo door gaat.
Opgelost!quote:Op woensdag 28 april 2010 22:15 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ik zou de doos leeg eten en morgen een nieuwe doos halen.
Zoveel kan ik echt niet op.quote:Op woensdag 28 april 2010 22:15 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ik zou de doos leeg eten en morgen een nieuwe doos halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |