dat zijn die hele lelijke maar ge-wel-dig zittende teenslippers toch?quote:Op woensdag 28 april 2010 20:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Foto? Want ik zie echt 2 lompe schoenen voor me.
hot of niet ik heb nog liever crocs aan dan die!!quote:Op woensdag 28 april 2010 20:29 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Gizeh, alleen dan in zwart lak.
[ afbeelding ]
En deze.
Ze zijn helemaal hot de laatste jaren en lopen heeeerlijk
Deze schoenen zijn gemaakt als kunst... Niet om echt te dragenquote:Op woensdag 28 april 2010 20:26 schreef RaXz het volgende:
Is dit niet wat voor dames.![]()
[ afbeelding ]
Zijn wel geinig, niet iets voor mijzelf. En veel beter dan die hippe crocs.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:29 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Gizeh, alleen dan in zwart lak.
[ afbeelding ]
En deze.
Ze zijn helemaal hot de laatste jaren en lopen heeeerlijk
Ik niet. Crocs zijn chemische wanproducten. Deze zijn 100% natuurlijk met het beste voetbed dat een schoen kan hebbenquote:Op woensdag 28 april 2010 20:29 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hot of niet ik heb nog liever crocs aan dan die!!
Crocs zijn niet meer hipquote:Op woensdag 28 april 2010 20:30 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zijn wel geinig, niet iets voor mijzelf. En veel beter dan die hippe crocs.
ik had t puur over uiterlijk en vind dus gewoon echt nietsquote:Op woensdag 28 april 2010 20:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik niet. Crocs zijn chemische wanproducten. Deze zijn 100% natuurlijk met het beste voetbed dat een schoen kan hebben
Ik vind ze geweldig
geeft niet hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die zijn coolquote:Op woensdag 28 april 2010 20:26 schreef RaXz het volgende:
Is dit niet wat voor dames.![]()
[ afbeelding ]
Dan juist. Vans zijn hele stevige schoenen. Daar zijn ze voor gemaakt.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
jah maar mn zoontje van 4 speelt de hele dag buiten, die is echte gewoonweg niet waard
quote:Op woensdag 28 april 2010 20:33 schreef Duimelot het volgende:
[..]
geeft niet hoorNah ja, wist wel dat Birkenstocks wel heul populair zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mensen, ff een stelling n.a.v. een film op tv.
40 dagen zonder seks, masturberen etc. etc. Kan jij het?![]()
Ik wel iig (al zou het wel lang duren denk ik).![]()
Goed spul. Heb nog bij de importeur van die dingen gewerkt als vakantiebaantje. Je kan heel prima met die dingen voetballen zonder dat je er iets aan ziet.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan juist. Vans zijn hele stevige schoenen. Daar zijn ze voor gemaakt.
Met gemak, heb t vast weleens gedaan zelfs, zijn gewoon periodes waain ik daar helemaal geen behoefte aan hebquote:Op woensdag 28 april 2010 20:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nah ja, wist wel dat Birkenstocks wel heul populair zijn.
Ik wel iig (al zou het wel lang duren denk ik).
Oooh....die zijn vet. Vooral die onderste!quote:Op woensdag 28 april 2010 20:36 schreef Memento-Mori het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
deze 2 heb ik,. zitten heerlijk
Ow, en ik hoopte dat ik straks heel veel vrouwen ermee zag lopen, dan ik wat te lachen.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Deze schoenen zijn gemaakt als kunst... Niet om echt te dragen
En terecht.quote:
daarnaast is ie er in 1 seizoen uitgegroeidquote:Op woensdag 28 april 2010 20:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan juist. Vans zijn hele stevige schoenen. Daar zijn ze voor gemaakt.
die lijkt alleen nu wel voor mannen ofzo zo grootquote:Op woensdag 28 april 2010 20:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oooh....die zijn vet. Vooral die onderste!
Afhankelijk van of ik in een relatie zit of niet.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: Jij kijkt 40 days 40 nights?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op woensdag 28 april 2010 20:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
die onderstequote:Op woensdag 28 april 2010 20:36 schreef Memento-Mori het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
deze 2 heb ik,. zitten heerlijk
Ik kan niet in je geldbuidel kijken. Mijn ervaring is alleen dat goedkoop duurkoop is.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:38 schreef Duimelot het volgende:
[..]
daarnaast is ie er in 1 seizoen uitgegroeid
nope ik leef van minimum inkomen dus ik pas even
Dat soort dingen kun je idd beter doen als meneer niet meer groeitquote:Op woensdag 28 april 2010 20:38 schreef Duimelot het volgende:
[..]
daarnaast is ie er in 1 seizoen uitgegroeid
nope ik leef van minimum inkomen dus ik pas even
quote:Op woensdag 28 april 2010 20:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 28 april 2010 20:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Afhankelijk van of ik in een relatie zit of niet.Haha, ja in relatie is het ook nog wat anders.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ok, dat is wel zo. But what if.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik zou het niet willen. Dus ik zou er niet aan beginnen.![]()
Ik doe niet aan what if's die ik toch niet zou doen.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
Haha, ja in relatie is het ook nog wat anders.![]()
[..]
Ja ok, dat is wel zo. But what if.
Nee dat zou ik niet kunnen.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, dan blijft die behoefte weg ofzo, raakt eraan gewend?quote:Op woensdag 28 april 2010 20:40 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik zou het wel kunnen, eerste week ofzo moeilijk daarna kraai ik er niet meer na!
in dit geval niet, een seizoen houden die dingen het echt wel uit, hij heeft meer paar schoenen deze zijn echt om buiten te ravotten enzo.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik kan niet in je geldbuidel kijken. Mijn ervaring is alleen dat goedkoop duurkoop is.
Nou, dan niet.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik doe niet aan what if's die ik toch niet zou doen.
dat heb ik iig wel, ik heb wel eens zoiets van hmmm jah why not maar het is niet zo van ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh ik MOEHOET! dus jah zou me wel lukken.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, dan blijft die behoefte weg ofzo, raakt eraan gewend?
het zijn DC chelsea schoenen, heb ze hier uit n winkel uit de salequote:Op woensdag 28 april 2010 20:39 schreef Duimelot het volgende:
[..]
die ondersteben gelijk verliefd
waar kan ik die kopen!?!?
Ja precies. Bedoel...stel dat je het nu 40 dagen niet zo mogen doen.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:43 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat heb ik iig wel, ik heb wel eens zoiets van hmmm jah why not maar het is niet zo van ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh ik MOEHOET! dus jah zou me wel lukken.
maar zoals in de film dat ie dan iemand tegenkomt... dan wordt t moeilijker
Ik zou het niet willen. ZIe er het nut niet van in.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |