Iedereen is gek behalve Duimquote:
Verstandigquote:
Foto? Want ik zie echt 2 lompe schoenen voor me.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:22 schreef Samzz het volgende:
Avond
Twee paar Birkenstocks van papa gekregen
quote:Op woensdag 28 april 2010 20:22 schreef Samzz het volgende:
Avond
Twee paar Birkenstocks van papa gekregen
dat zijn die hele lelijke maar ge-wel-dig zittende teenslippers toch?quote:Op woensdag 28 april 2010 20:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Foto? Want ik zie echt 2 lompe schoenen voor me.
hot of niet ik heb nog liever crocs aan dan die!!quote:Op woensdag 28 april 2010 20:29 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Gizeh, alleen dan in zwart lak.
[ afbeelding ]
En deze.
Ze zijn helemaal hot de laatste jaren en lopen heeeerlijk
Deze schoenen zijn gemaakt als kunst... Niet om echt te dragenquote:Op woensdag 28 april 2010 20:26 schreef RaXz het volgende:
Is dit niet wat voor dames.![]()
[ afbeelding ]
Zijn wel geinig, niet iets voor mijzelf. En veel beter dan die hippe crocs.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:29 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Gizeh, alleen dan in zwart lak.
[ afbeelding ]
En deze.
Ze zijn helemaal hot de laatste jaren en lopen heeeerlijk
Ik niet. Crocs zijn chemische wanproducten. Deze zijn 100% natuurlijk met het beste voetbed dat een schoen kan hebbenquote:Op woensdag 28 april 2010 20:29 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hot of niet ik heb nog liever crocs aan dan die!!
Crocs zijn niet meer hipquote:Op woensdag 28 april 2010 20:30 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zijn wel geinig, niet iets voor mijzelf. En veel beter dan die hippe crocs.
ik had t puur over uiterlijk en vind dus gewoon echt nietsquote:Op woensdag 28 april 2010 20:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik niet. Crocs zijn chemische wanproducten. Deze zijn 100% natuurlijk met het beste voetbed dat een schoen kan hebben
Ik vind ze geweldig
geeft niet hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die zijn coolquote:Op woensdag 28 april 2010 20:26 schreef RaXz het volgende:
Is dit niet wat voor dames.![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |