Zit wel wat in.quote:Op woensdag 28 april 2010 19:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
als het een haalbare is niet nee
smakelijkquote:Op woensdag 28 april 2010 19:06 schreef RaXz het volgende:
[..]
Zit wel wat in.![]()
Maar niet geschoten is altijd mis.![]()
En nu ga ik maar eens wat eten halen.
Eet ze!quote:Op woensdag 28 april 2010 19:06 schreef RaXz het volgende:
[..]
Zit wel wat in.![]()
Maar niet geschoten is altijd mis.![]()
En nu ga ik maar eens wat eten halen.
Ik ben te jongquote:
quote:Op woensdag 28 april 2010 19:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
maar ik ben er ook weer even weg van
WTF?quote:
Ik denk dat een zeker mod daar verantwoordelijk voor is.quote:
Wat stond er eerst dan?quote:Op woensdag 28 april 2010 19:17 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik denk dat een zeker mod daar verantwoordelijk voor is.
Ook wel bekend als (voormalig) kutmod.
25+quote:
waarom is het voor jou erg als ik 40+ somsquote:
Kaal maar geen borsten. Dilemma.quote:Op woensdag 28 april 2010 19:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
WTF?Maak er dan 16- van, hebben we tenminste een mooie discussie mogelijkheid.
Ik heb volgens mij nergens gezegd dat ik het erg vondquote:Op woensdag 28 april 2010 19:18 schreef Murmeli het volgende:
[..]
waarom is het voor jou erg als ik 40+ somsvind?
wilde jij me hebben?
Was alles beter?quote:
De zwaardere vragen des levensquote:
Brad? George?quote:Op woensdag 28 april 2010 19:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij nergens gezegd dat ik het erg vondIk ben het er alleen niet mee eens
Op 1 uitzondering na, maar dat is een filmster, dus anders.
En nee, ik val uitsluitend op mannen, you know that.
Ja, hij hakt er in hoor. Ik moet er even van gaan zittenquote:Op woensdag 28 april 2010 19:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zo, dat +je is wel een verschil ja.
Scherp en zeer valide argument!quote:
Geeft niet hoor.quote:Op woensdag 28 april 2010 19:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik wist dat ik een schot voor open doel had laten liggen.
om een gelijk referentiekader te hebben moeten we voor jou ook spreken over 30+ danquote:Op woensdag 28 april 2010 19:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij nergens gezegd dat ik het erg vondIk ben het er alleen niet mee eens
Op 1 uitzondering na, maar dat is een filmster, dus anders.
En nee, ik val uitsluitend op mannen, you know that.
quote:Op woensdag 28 april 2010 19:26 schreef Godtje het volgende:
Met deze titel iedereen het topic uit! Alleen bejaarde lover Murmeli kan blijven.
sterker nog: zelfs voor mij is 50+ te oud.quote:Op woensdag 28 april 2010 19:26 schreef Godtje het volgende:
Met deze titel iedereen het topic uit! Alleen bejaarde lover Murmeli kan blijven.
Mij ook spreken over 30+?quote:Op woensdag 28 april 2010 19:28 schreef Murmeli het volgende:
[..]
om een gelijk referentiekader te hebben moeten we voor jou ook spreken over 30+ dan
en shit nog steeds geen kans bij VD
Als 50+ Catherine Deneuve inhoudt, blijf ik nog evenquote:Op woensdag 28 april 2010 19:26 schreef Godtje het volgende:
Dat zeg je nu! Wacht maar tot deze afwijking echt gaat doorzetten bij je.quote:Op woensdag 28 april 2010 19:28 schreef Murmeli het volgende:
[..]
sterker nog: zelfs voor mij is 50+ te oud.
45+ ook. ik ga echt niet verder dan 10 jaar ouder, dat vind ik te ranzig
ik bedoelde: wat voor mij 40+ is, is voor jou 30+ (namelijk ongeveer 5 jaar ouder) dat bedoelde ikquote:Op woensdag 28 april 2010 19:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mij ook spreken over 30+?
Grow a penis and you'll have your change!
Ah op die manier.quote:Op woensdag 28 april 2010 19:32 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik bedoelde: wat voor mij 40+ is, is voor jou 30+ (namelijk ongeveer 5 jaar ouder) dat bedoelde ik
nah ik ga geen piemel kweken. dan maar geen kans bij jou. al blijft het droevig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |