niet overdrijven, ik date tegenwoordig ook 25+ zoals je weetquote:
nee hoor.. vrij weinig mensen die mij zien of hebben zien huilenquote:Op woensdag 28 april 2010 18:53 schreef RaXz het volgende:
[..]
Oh, leuk als je het juiste knopje indrukt, dan komt alles eruit en is het huilie.
meer gaat moeilijk wordenquote:Op woensdag 28 april 2010 18:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En nu geen behoefte aan een vriendje dat minder huilt?
Ook. Ook. Hoe oud is die iPad-chick eigenlijk?quote:Op woensdag 28 april 2010 18:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
niet overdrijven, ik date tegenwoordig ook 25+ zoals je weet.
Misschien dat Lily ook een stukje wilt om haar bonenschotel wat meer smaak te geven?quote:Op woensdag 28 april 2010 18:53 schreef Q. het volgende:
[..]
In vieren delen, hebben tenminste vier mannen er iets aan.
Weet niet of het hem daar om ging of dat ie zich gewoon had vergist, maar handig is het nietquote:Op woensdag 28 april 2010 18:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Wat een leuke vent is het toch ook. Heerlijk, van die mensen die alleen leven om jouw leven ellendig te maken.
Weet ik niet, zou kunnen, maar de laatste tijd is ie niet meer zo dwarszitterig..quote:
Daarom typte ik ook minder. Don't dodge the questionquote:
26quote:Op woensdag 28 april 2010 18:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Ook. Ook. Hoe oud is die iPad-chick eigenlijk?
geef ze zaterdag en zondag?quote:Op woensdag 28 april 2010 18:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Weet niet of het hem daar om ging of dat ie zich gewoon had vergist, maar handig is het niet
[..]
Weet ik niet, zou kunnen, maar de laatste tijd is ie niet meer zo dwarszitterig..
Gewoon uitleggen dat zaterdag een probleem is zal toch wel kunnen?quote:Op woensdag 28 april 2010 18:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Weet niet of het hem daar om ging of dat ie zich gewoon had vergist, maar handig is het niet
[..]
Weet ik niet, zou kunnen, maar de laatste tijd is ie niet meer zo dwarszitterig..
het viel te proberenquote:Op woensdag 28 april 2010 18:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daarom typte ik ook minder. Don't dodge the question
Gelukkig heb ik geen antwoordverplichtingquote:Op woensdag 28 april 2010 18:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dit vraagt natuurlijk om vragen he.
quote:
Vrij weinig, ik zie mogelijkheden.quote:Op woensdag 28 april 2010 18:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee hoor.. vrij weinig mensen die mij zien of hebben zien huilen
kameel?quote:
Je gaat haar laten huilen? Win je dan een magnetron ofsow?quote:
quote:Op woensdag 28 april 2010 18:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gewoon uitleggen dat zaterdag een probleem is zal toch wel kunnen?
dat zijn mensen waar ik al extreem lang mee omgaquote:
Dat zei ik ook niet.quote:Op woensdag 28 april 2010 18:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik geen antwoordverplichting.
quote:Op woensdag 28 april 2010 18:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je gaat haar laten huilen? Win je dan een magnetron ofsow?
WTF? Maar het zijn toch ook zijn kinderen? Er is toch een omgangsregeling?quote:Op woensdag 28 april 2010 18:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Niet echtHij heeft iets en ook al is het zijn weekend, als hij iets heeft, kunnen ze niet komen. punt.
opa en oma dan maar en zondag gewoon niet?quote:Op woensdag 28 april 2010 18:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Niet echtHij heeft iets en ook al is het zijn weekend, als hij iets heeft, kunnen ze niet komen. punt.
Zou mooi meegenomen zijn.quote:Op woensdag 28 april 2010 18:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je gaat haar laten huilen? Win je dan een magnetron ofsow?
Hmmmquote:Op woensdag 28 april 2010 18:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat zijn mensen waar ik al extreem lang mee omga
Het was een serieuze vraagquote:
Ja.quote:Op woensdag 28 april 2010 19:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
WTF? Maar het zijn toch ook zijn kinderen? Er is toch een omgangsregeling?
als het een haalbare is niet neequote:Op woensdag 28 april 2010 19:01 schreef RaXz het volgende:
[..]
Zou mooi meegenomen zijn.![]()
[..]
Hmmm
Maar een uitdaging is nooit verkeerd.
Ik hou niet zo van dat soort mensenquote:Op woensdag 28 april 2010 19:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja.
En over het algemeen houdt ie zich daar ook wel aan.
Al heeft ie hem al een paar keer veranderd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |