En voor een weddenschap ofzo?quote:Op woensdag 28 april 2010 20:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik zou het niet willen. ZIe er het nut niet van in.
Als het een positieve eigenschap is dan heeft God die geschapen. Is het negatief de natuur.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ja, want de natuur heeft de mens geschapen met enorm zwakke voetjes waarop je amper kan lopen. Gewoon trainen die enkeltjes en voetjes.
Vooral de selfservice dan.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:48 schreef Lily-Ella het volgende:
Veertig dagen zonder seks kan ik makkelijk. Zonder selfservice echter niet.
Waarom zou je sowieso aan zoiets meedoen?quote:Op woensdag 28 april 2010 20:48 schreef Lily-Ella het volgende:
Veertig dagen zonder seks kan ik makkelijk. Zonder selfservice echter niet.
Het is goed om je lichamelijke begeertes te kunnen beteugelen. Een traditie die terug te vinden is in vrijwel de meeste godsdiensten en religies.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik zou het niet willen. ZIe er het nut niet van in.
Zie Kjoequote:Op woensdag 28 april 2010 20:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarom zou je sowieso aan zoiets meedoen?
Nee, en ik wil het ook niet.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
40 dagen zonder seks, masturberen etc. etc. Kan jij het?![]()
Pro. Wel een Pro.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
Q. je zou het al voor een macbook doen joh.
Geld is overratedquote:
En de schepping van Lucifer dan? De vrije wil? Et cetera?quote:Op woensdag 28 april 2010 20:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als het een positieve eigenschap is dan heeft God die geschapen. Is het negatief de natuur.
Dat valt mij op
Dat moet je eens aan al die priesters gaan vertellen.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het is goed om je lichamelijke begeertes te kunnen beteugelen. Een traditie die terug te vinden is in vrijwel de meeste godsdiensten en religies.
Die fluistert je slechte dingen in.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En de schepping van Lucifer dan? De vrije wil? Et cetera?
Die heeft God allemaal geschapen. Maar het valt mij op dat mensen positieve dingen van de schepping aan God toedelen en negatieve aan de natuur.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En de schepping van Lucifer dan? De vrije wil? Et cetera?
De natuur zou toch ook geschapen zijn door God? De wereld etc. etc. ?quote:Op woensdag 28 april 2010 20:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die heeft God allemaal geschapen. Maar het valt mij op dat mensen positieve dingen van de schepping aan God toedelen en negatieve aan de natuur.![]()
Net zoals supporters zeggen we hebben gewonnen en ze hebben verloren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |