Je hoeft er niet naar te luisteren. Vrije wil en zulksquote:Op woensdag 28 april 2010 20:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
Die fluistert je slechte dingen in.
Ik vind van nietquote:
Dat zei ik dan ook niet.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je hoeft er niet naar te luisteren. Vrije wil en zulks![]()
Dat zeggen zequote:Op woensdag 28 april 2010 20:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
De natuur zou toch ook geschapen zijn door God? De wereld etc. etc. ?
Tja, hadden ze het celibaat maar niet verplicht moeten stellen!quote:Op woensdag 28 april 2010 20:52 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat moet je eens aan al die priesters gaan vertellen.
Dat zou Jezus nooit doen!quote:Op woensdag 28 april 2010 20:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
Die fluistert je slechte dingen in.
Eigenlijk had ik willen zeggen. Jij luistert sowieso nooit naar iemand dus ook niet Luciferquote:
Daar geloof ik niet in. Wetenschap heeft voor mij dusdanig aangetoond dat alles is geevolueerd en al honderduizenden jaren bestaat.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
De natuur zou toch ook geschapen zijn door God? De wereld etc. etc. ?
Zijn reclames nu niet om het kwartier, een kwartier lang?quote:Op woensdag 28 april 2010 20:55 schreef Samzz het volgende:
Veronica komt weer met die 2 minuutreclames
Zoen jij met negersquote:
Alleen kan de wetenschap enkel het oppervlak schrapen, als je blijft doorvragen dan weten ze ook geen antwoorden meer.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar geloof ik niet in. Wetenschap heeft voor mij dusdanig aangetoond dat alles is geevolueerd en al honderduizenden jaren bestaat.
Er kwam net een melding, met twee minuten zijn we er weerquote:Op woensdag 28 april 2010 20:57 schreef RaXz het volgende:
[..]
Zijn reclames nu niet om het kwartier, een kwartier lang?
Oh, ik geloof ook eerder in evolutie dan in God. Maar goed, vind de verhalen wel interessant.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar geloof ik niet in. Wetenschap heeft voor mij dusdanig aangetoond dat alles is geevolueerd en al honderduizenden jaren bestaat.
Terwijl gelovigen daarentegen alle antwoorden hebben...quote:Op woensdag 28 april 2010 20:57 schreef RaXz het volgende:
[..]
Alleen kan de wetenschap enkel het oppervlak schrapen, als je blijft doorvragen dan weten ze ook geen antwoorden meer.
Een fout antwoord is ook een antwoord.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:58 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Terwijl gelovigen daarentegen alle antwoorden hebben...
Komt wel. Oerknal en zo.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:57 schreef RaXz het volgende:
[..]
Alleen kan de wetenschap enkel het oppervlak schrapen, als je blijft doorvragen dan weten ze ook geen antwoorden meer.
Ik ook. Ik vind geloofsgeschiedenis gruwelijk interessantquote:Op woensdag 28 april 2010 20:58 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oh, ik geloof ook eerder in evolutie dan in God. Maar goed, vind de verhalen wel interessant.
Nee natuurlijk niet, ze worden slim. Ik zapte in elk geval altijd naar een andere zender tijdens de reclames.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er kwam net een melding, met twee minuten zijn we er weerIpv dat ze dan twee reclames van twee minuten doen. Maar neeeee
Bij zowel wetenschap als bij theologie gaat men uit van onbewijsbare axioma dus zoveel verschil zit er niet in qua grondbeginselen. (zie stellingen Gödel). Laat er nou ook een discussie bestaan of God wel de schepper was van hemel en aarde of dat hij deze sferen slechts scheidde (zie publicaties van Wolde).quote:Op woensdag 28 april 2010 20:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |