Iedereen maakt zijn eigen keuzes, de een schopt, de ander blijft proberen....tot het een keer niet meer lukt.quote:Op woensdag 28 april 2010 19:35 schreef Godtje het volgende:
Iemand die weg wilt lopen moet je helemaal niet vastbinden. Dat moet je een schop na geven.
Dat klopt. En daarom zitten we op FOK! om die mensen te vertellen wat ze wel moeten doen.quote:Op woensdag 28 april 2010 19:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
Yeah...well. Dat is dan aan haar.
Haha, yup!quote:Op woensdag 28 april 2010 19:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat klopt. En daarom zitten we op FOK! om die mensen te vertellen wat ze wel moeten doen.
Heb je dr gezien? Ik snap het wel.quote:Op woensdag 28 april 2010 19:45 schreef vencodark het volgende:
Waarom heeft Rachel in Friends echt altijd dates en vriendjes?![]()
Ik wil echte televisie.
Best een nette vrouw om te zien hoor. Maar dat al die mannen gelijk in katzwijm vallen, dat geloof ik gewoon niet.quote:
Ik heb dr altijd leuk gevonden.quote:Op woensdag 28 april 2010 19:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Best een nette vrouw om te zien hoor. Maar dat al die mannen gelijk in katzwijm vallen, dat geloof ik gewoon niet.
Ik luister naar muziek van 35 jaar geleden.quote:Op woensdag 28 april 2010 19:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
Friends? Is dat niet van lang geleden ooit?
Beetje bij blijven Venco!
Sinterklaasquote:
hehehehequote:Op woensdag 28 april 2010 19:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat klopt. En daarom zitten we op FOK! om die mensen te vertellen wat ze wel moeten doen.
Ziet er wel leuk uit, maar meer kan ik er niet van zeggen.quote:Op woensdag 28 april 2010 19:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Best een nette vrouw om te zien hoor. Maar dat al die mannen gelijk in katzwijm vallen, dat geloof ik gewoon niet.
Dat hoeft dan ook nietquote:Op woensdag 28 april 2010 20:00 schreef RaXz het volgende:
[..]
Ziet er wel leuk uit, maar meer kan ik er niet van zeggen.
Springerquote:
Iemand die steeds wegloopt en terugkomt is vastgeknoopt met een elastiek!quote:
Best een late reactie.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Iemand die steeds wegloopt en terugkomt is vastgeknoopt met een elastiek!
LOLquote:Op woensdag 28 april 2010 20:10 schreef RaXz het volgende:
[..]
Momenteel niet hoor.![]()
Hopelijk vrijdag weer, met m'n oranje chute.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |