Eindelijk iemand die smileywise op mijn frequentie zitquote:
Nou, als iemand een nieuwsbericht post over een vrouw die haar dieren en man een SOA heeft gegeven, dan ga ik innerlijk welquote:Op woensdag 28 april 2010 21:45 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ik vind het zo overdreven om te kotsen op iets dat je niet leuk vindt. Zwaaien met pomponnetjes als ik iets wél leuk vindt doe ik IRL namelijk wel écht
Ja? Ik vind het wel smakelijkquote:Op woensdag 28 april 2010 21:47 schreef RaXz het volgende:
[..]
Nou, als iemand een nieuwsbericht post over een vrouw die haar dieren en man een SOA heeft gegeven, dan ga ik innerlijk wel
Sjamzzquote:
Duae tabulae rasae in quibus nihil scriptum estquote:Op woensdag 28 april 2010 21:46 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die smileywise op mijn frequentie zit
Smileywise, speak you toevallig Engels?quote:Op woensdag 28 april 2010 21:46 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die smileywise op mijn frequentie zit
Trouwens: "Innerlijk kotsen"..? Jij had literair meester moeten wordenquote:Op woensdag 28 april 2010 21:47 schreef RaXz het volgende:
[..]
Nou, als iemand een nieuwsbericht post over een vrouw die haar dieren en man een SOA heeft gegeven, dan ga ik innerlijk wel
Arme dierenquote:Op woensdag 28 april 2010 21:47 schreef RaXz het volgende:
[..]
Dat horen we graag!quote:
I speak a nice woordje over the borderline, yesquote:Op woensdag 28 april 2010 21:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Smileywise, speak you toevallig Engels?
Dank jequote:Op woensdag 28 april 2010 21:49 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Trouwens: "Innerlijk kotsen"..? Jij had literair meester moeten worden.
Was sagen sie?quote:Op woensdag 28 april 2010 21:50 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
I speak a nice woordje over the borderline, yes.
Dat ze regelmatig naar Rundumhausen op vakantie gaatquote:
I dacht all!quote:Op woensdag 28 april 2010 21:50 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
I speak a nice woordje over the borderline, yes.
For realquote:Op woensdag 28 april 2010 21:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat ze regelmatig naar Rundumhausen op vakantie gaat
Yes way!quote:
quote:Op woensdag 28 april 2010 21:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat ze regelmatig naar Rundumhausen op vakantie gaat
2 uur naar een vishandel gezochtquote:Op woensdag 28 april 2010 21:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat horen we graag!Wat heb je gedaan?
Ouwe mosselaar, hoe smaakte haar vispotje?quote:Op woensdag 28 april 2010 21:54 schreef mrbox het volgende:
[..]
2 uur naar een vishandel gezochtmaar daarna heerlijk met een glaasje rose in de zon gezeten en super lekker gerecht gekookt
![]()
![]()
Oeh!quote:Op woensdag 28 april 2010 21:54 schreef mrbox het volgende:
[..]
2 uur naar een vishandel gezochtmaar daarna heerlijk met een glaasje rose in de zon gezeten en super lekker gerecht gekookt
![]()
![]()
Rosé & Zon =quote:Op woensdag 28 april 2010 21:54 schreef mrbox het volgende:
[..]
![]()
![]()
Oh ja, vergetenquote:
Je glijdt afquote:Op woensdag 28 april 2010 21:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh ja, vergetenSorry, het zal niet meer gebeuren
![]()
Oh noes, i'm losing my edgequote:
Zalm met Bechamelsaus en verse pastaquote:
Gewoon een vriendin maar niet minder gezelligquote:
Lekker!quote:Op woensdag 28 april 2010 21:59 schreef mrbox het volgende:
[..]
Zalm met Bechamelsaus en verse pasta![]()
[..]
Gewoon een vriendin maar niet minder gezellig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |