heb niet gezegd dat hij nooit gewassen wordtquote:Op woensdag 28 april 2010 10:17 schreef AnneLo het volgende:
[..]
![]()
Hoezo weet jij dat die badjas nooit uitgewassen wordt dan, zoals jij zegt??
Ze zullen sowieso wel doorgaan tot Debby en Nicolas getrouwd zijn. Anders kan Debby haar mooie witte kleed niet betalenquote:Op woensdag 28 april 2010 14:00 schreef Starlie het volgende:
Volgende week krijgt Carmen in de nieuwste afleveringen haar facelift! Ze ging voor een ooglift maar in het voorstukje zat heel haar gezicht ingepakt met een soort pleisterverband, ze leek een beetje op Hannibal... we schrokken ons rot![]()
Ben benieuwd hoelang ze nog doorgaan met de Pfaffs... dacht namelijk dat het niet lang meer ging duren en dat dit ongeveer het laatste seizoen is. Begin me in het nieuwe seizoen steeds meer aan Kelly haar nep gedrag te irriteren... Het is ook net of ze zichzelf echt helemaal geweldig vind!
quote:Op woensdag 28 april 2010 13:53 schreef Noek het volgende:
Die foto van Debby in de OP. Amai! Alhoewel Kelly er ook niet plezant uitziet. Die fotograaf heeft ook nog werk?
Ja precies zat ik ook al aan te denken, en dat is dan ook wel een eventuele mooie afslutierquote:Op woensdag 28 april 2010 14:05 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Ze zullen sowieso wel doorgaan tot Debby en Nicolas getrouwd zijn. Anders kan Debby haar mooie witte kleed niet betalen
"Het nieuwe seizoen" zijn dat de vrijdagavond afleveringen of zijn er nog nieuwere op VTM?quote:Op woensdag 28 april 2010 14:00 schreef Starlie het volgende:
Ben benieuwd hoelang ze nog doorgaan met de Pfaffs... dacht namelijk dat het niet lang meer ging duren en dat dit ongeveer het laatste seizoen is. Begin me in het nieuwe seizoen steeds meer aan Kelly haar nep gedrag te irriteren... Het is ook net of ze zichzelf echt helemaal geweldig vind!
Het nieuwe seizoen op de vrijdagavond is hetzelfde seizoen als waar ik het over heb, alleen lopen ze op VTM denk ik een aflevering of 3 voor...quote:Op woensdag 28 april 2010 15:45 schreef lily het volgende:
[..]
"Het nieuwe seizoen" zijn dat de vrijdagavond afleveringen of zijn er nog nieuwere op VTM?
ach, ik blijf wel kijken hoor
kijken hoe Bruce, Keano en Shania gaan puberen
ja moest je er ook om jankenquote:Op woensdag 28 april 2010 20:20 schreef Mirjam30 het volgende:
Oh, we kunnen Lyndsey's mooie jurk nu al bewonderen!
tot dat ze genoeg geld hebben op masaal op 1 of ander zonnig eiland in rehab kunnen gaanquote:Ben benieuwd hoelang ze nog doorgaan met de Pfaffs... dacht namelijk dat het niet lang meer ging duren en dat dit ongeveer het laatste seizoen is. Begin me in het nieuwe seizoen steeds meer aan Kelly haar nep gedrag te irriteren... Het is ook net of ze zichzelf echt helemaal geweldig vind!
Maak daar maar rond 23.00 uur van en dan mag je nog hopen dat X-Factor niet uitloopt ookquote:Op woensdag 28 april 2010 13:43 schreef JaneDoe het volgende:
-knip-
Elke werkdag op RTL7 rond de klok van 19:50 uur
En elke vrijdagavond nieuwe afleveringen op RTL4 rond 22:30 uur
das een goeie, gelijk even aanpassenquote:Op woensdag 28 april 2010 20:55 schreef Lady-Miekie het volgende:
[..]
Maak daar maar rond 23.00 uur van en dan mag je nog hopen dat X-Factor niet uitloopt ook
quote:Op woensdag 28 april 2010 21:40 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
das een goeie, gelijk even aanpassen
Maak er dan gewoon direct rond 23.30 van, X Factor loopt namelijk wel uitquote:Op woensdag 28 april 2010 20:55 schreef Lady-Miekie het volgende:
[..]
Maak daar maar rond 23.00 uur van en dan mag je nog hopen dat X-Factor niet uitloopt ook
Ja, Keano had al eerder zo'n zelfde feest!quote:Op donderdag 29 april 2010 20:21 schreef fespo het volgende:
heh, zoiets heb ik al eens gezien, zo'n comboy feest, maar volgens mij was dat met een ander feest.
Later dus. Was in een nieuwe aflevering.quote:Op donderdag 29 april 2010 20:36 schreef Mirjam30 het volgende:
[..]
Ja, Keano had al eerder zo'n zelfde feest!
Je hebt gelijk! Ik wist dat ik het eerder had gezien, maar door al die nieuwe afleveringen en herhalingen ben ik de chronologische volgorde een beetje kwijt, geloof ik........quote:Op donderdag 29 april 2010 22:00 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Later dus. Was in een nieuwe aflevering.
Vond het ook heel lelijk,maar dacht dat dat aan mij lagquote:
Dat moet ook wel anders zie je dat chagerijnige hoofd als je er op ligtquote:Op vrijdag 30 april 2010 10:15 schreef OxygeneFRL het volgende:
Wat heeft die Lindsey dikke memmen zeg![]()
helemaal mee eens, wat een ei is die Nicolasquote:Op vrijdag 30 april 2010 13:33 schreef OxygeneFRL het volgende:
En wat verdiend die Debby een veel beter man, die Nicolas is echt veel te onnozol en onsubtiel voor die lieve schat.
Voor die lieve schat?quote:Op vrijdag 30 april 2010 13:33 schreef OxygeneFRL het volgende:
die Nicolas is echt veel te onnozol en onsubtiel voor die lieve schat.
Ja, hij zal vast wel heel enthousiast over z'n leven zijn momenteel ja. Raar hè?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:47 schreef Rianne84 het volgende:
En die jongen in het revalidatiecentrum was ook lekker enthousiast dat Lindsey op bezoek kwam...
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:53 schreef Mirjam30 het volgende:
Ah, daar is iedereen weer!
Heb net de aflevering van gister gezien, maar eh..... wat ik me weer afvraag als ik de moeder van Nicolas zie (leuk mens trouwens!); is zij hertrouwd? Volgens mij zijn Nicolas en Philip wel 'echt' broers en is zijn moeder hertrouwd en heeft zij toen nog een zoon gekregen.
Iemand die het weet?
Lieve schat? Heb jij het over een andere Debby??quote:Op vrijdag 30 april 2010 13:33 schreef OxygeneFRL het volgende:
En wat verdiend die Debby een veel beter man, die Nicolas is echt veel te onnozol en onsubtiel voor die lieve schat.
Ik vind Debby wel ene lieve schat. Zullen we het zo stellen?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:12 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Lieve schat? Heb jij het over een andere Debby??
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:26 schreef Cyan het volgende:
De familie begon al te eten voordat iedereen er was. En ik vond ze nou niet meteen erg enthousiast reageren. Lindsey zat naast Debby (die trouwens gewoon doorat) en feliciteerde haar zus pas later.
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:58 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ik vind Debby wel ene lieve schat. Zullen we het zo stellen?
Ja ze hadden het waarschijnlijk al zien aankomen maar ik vond het zo raar dat Lindsey die notabene naast Debby zat, haar niet meteen feliciteerde.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar zagen ze het ook al niet aankomen? Ze wisten dat er iets was, want elke keer als ze zwanger was gingen ze ook eten, gaat Nicolas/en/of Debby de deur uit en komen ze met een cadeau'tje terug, dus tja die roos... Als ze geen zwangerschap verwachtten (behalve Nicolas z'n moeder ms) dan wisten ze het ergens al...
En dan hadden ze nog wel enthousiast kunnen zijn, maar misschien was het een "oh duh" moment, hoop ik voor ze
Bij Debby kon er ook geen lachje vanaf, toen Kelly het als eerste zei, die at gewoon met haar standaard chago mond doorJe zou denken dat je dan met een grote grijns aan tafel zit als aanstaande bruid toch?
Nee niet bepaald, en ook toen Carmen en Nicolas z'n moeder traantjes weg zaten te pinken prikte Debby ook gewoon op d'r bordje verder. Je zou toch denken dat ze dan straalt, aangezien ze al zó lang wilt trouwen.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:42 schreef Cyan het volgende:
Debby zag er ook niet bepaald uit als een gelukkige stralende aanstaande bruid.
En die spullen van het dakterras afgooien, zo de tuin in. En dan verwonderd staan te kijken als de vuilniszak openbreekt als je hem naar beneden gooit.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:47 schreef Rianne84 het volgende:
"Nicolas, schrob het terras" (serieus, doen mensen dat?)
Niet zo heel veel bijzonders.quote:Op zondag 2 mei 2010 11:51 schreef Refurb het volgende:
X FACTOR![]()
![]()
Meen ik het op te nemen (programmeer ik al later in) staan er maar stukjes op :S
Even iemand bijpraten over de nieuwe aflevering van Koninginnedag?
Ik weet het niet exact, maar wonen ze er niet al een jaar of 2 jaar zelfs? Dat weet iemand anders hier vast wel beter, ik heb het niet vanaf het begin gevolgdquote:Op maandag 3 mei 2010 12:48 schreef Noek het volgende:
Die familie kwam voor het eerst in die woning. Wonen ze daar net of zien ze elkaar alleen maar graag als de camera's draaien?
Volgens mij wonen ze er zelfs al een jaar of 3! Volgens mij is Carmen er weleens geweest maar ik vond het zo vreemd dat Kelly en Lyndsay er nooit geweest zijn... daar was ik echt verbaasd over. Ze zien elkaar natuurlijk wel veel bij JM en Carmen thuis... maar toch je gaat toch even kijken als je zus een nieuw huis heeft...quote:Op maandag 3 mei 2010 12:48 schreef Noek het volgende:
Die familie kwam voor het eerst in die woning. Wonen ze daar net of zien ze elkaar alleen maar graag als de camera's draaien?
Dat lijkt me ook. Misschien hangt die familie als los zand aan elkaar. Misschien zijn ze wel helemaal geen familie!quote:Op maandag 3 mei 2010 14:18 schreef Starlie het volgende:
maar toch je gaat toch even kijken als je zus een nieuw huis heeft...
Ze had een zonnestudio http://www.sunsetboulevard.be/ maar doet nu alleen nog nagels. Ze heeft de studio verhuurd aan een bloemist (ze is wel eigenaar).quote:Op maandag 3 mei 2010 14:34 schreef Noek het volgende:
En nog iets. Debby moest minder warken want ze warkte en warkte moar aldus Nicolaas. Wat doet die prinses eigenlijk voor de kost?
Ik wilde eigenlijk weten wat Nicolaas voor de kost doet. Ik vind hem zo'n prinses op de erwt.quote:Op maandag 3 mei 2010 14:39 schreef lily het volgende:
[..]
Ze had een zonnestudio http://www.sunsetboulevard.be/ maar doet nu alleen nog nagels. Ze heeft de studio verhuurd aan een bloemist (ze is wel eigenaar).
Volgens mij wonen ze er zelfs al sinds 2005...
quote:Op maandag 3 mei 2010 14:49 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk weten wat Nicolaas voor de kost doet. Ik vind hem zo'n prinses op de erwt.![]()
Hij zorgde voor de kinderen, deed af en toe modellenwerk, en heeft een eigen modellenbureau gehad.quote:Op maandag 3 mei 2010 14:34 schreef Noek het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook. Misschien hangt die familie als los zand aan elkaar. Misschien zijn ze wel helemaal geen familie!![]()
Zijn het acteurs, omgwtfbbq!
Maar dat zal wel niet!![]()
En nog iets. Debby moest minder warken want ze warkte en warkte moar aldus Nicolaas. Wat doet die prinses eigenlijk voor de kost?
Inderdaad, zij en Debby gingen toen toch een schilderij maken voor Nicholas (oid)?quote:
ah, dat was niet zo duidelijkquote:Op maandag 3 mei 2010 14:49 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk weten wat Nicolaas voor de kost doet.
Bij nader inzien toch wel; Debby is net een halve kerel, al die jaren met dat lelijke korte haar en die eeuwige trainingsbroek en kauwgom kauwendquote:
Vond het wel geinig, lekker melig, zijn we allemaal toch wel eens.quote:Op maandag 3 mei 2010 10:55 schreef .Sparkling. het volgende:
Dat "Kelly ai luf joe" was echt irritant ja! Tjemig..Verder was het wel weer vermakelijk. Maar wat een gedoe om bekend te maken dat je gaat trouwen zeg. Wat een stress!
Deed en gehad?quote:Op maandag 3 mei 2010 15:06 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Hij zorgde voor de kinderen, deed af en toe modellenwerk, en heeft een eigen modellenbureau gehad.
Kelly is er sowieso minimaal een keer in huis geweest want die hebben in het begin toen nog samen een hart geschilderd. Dat staat me in ieder geval bijquote:Op maandag 3 mei 2010 12:48 schreef Noek het volgende:
Google is your friend!quote:Op maandag 3 mei 2010 17:33 schreef Starlie het volgende:
Zag laatst ook nog een plaatje van een weekblad waar Nicolas voorop staat waar dan onder staat dat zijn vader zelfmoord heeft gepleegdKan het plaatje alleen niet meer vinden...
Dank je! Nooit aan gedacht om dat te googlen, wel heftig hoor!!quote:Op maandag 3 mei 2010 17:53 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Google is your friend!
http://www.clint.be/nieuws/nicolas-pfaff-nog-niet-over-zelfmoord-van-vader?utm_source=advalvas.be&utm_medium=link&utm_campaign=advalvas.be
Ik kan me daar dus ook helemaal niks bij voorstellen.quote:Op maandag 3 mei 2010 17:23 schreef Starlie het volgende:
En Lyndsey en Kelly lieten toch ook wel regelmatig hun nagels doen in de studio en ik kan me dan ECHT NIET voorstellen dat je dan niet even naar boven gaat om te kijken hoe het appartement eruit ziet.. ik kan er echt niet bij.. maar goed misschien is Debby wel zo'n draak dat ze niet wilde dat ze kwamen kijken omdat het een zooitje was ofzo geeeen idee....
+ ondergezakt + chagrijnig tot en metquote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee niet bepaald, en ook toen Carmen en Nicolas z'n moeder traantjes weg zaten te pinken prikte Debby ook gewoon op d'r bordje verder. Je zou toch denken dat ze dan straalt, aangezien ze al zó lang wilt trouwen.
Nicolas heeft inderdaad nog een andere broer.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:53 schreef Mirjam30 het volgende:
Ah, daar is iedereen weer!
Heb net de aflevering van gister gezien, maar eh..... wat ik me weer afvraag als ik de moeder van Nicolas zie (leuk mens trouwens!); is zij hertrouwd? Volgens mij zijn Nicolas en Philip wel 'echt' broers en is zijn moeder hertrouwd en heeft zij toen nog een zoon gekregen.
Iemand die het weet?
hmm ja idd ik zapte iets later in en hoorde toen Kenji I'll fuck you! zeggenquote:Op maandag 3 mei 2010 19:55 schreef amaranta het volgende:
I fuck you
Ik hoor gewoon sam iets dwars door het huis naar kelly roepen, en kenji pikt het op.
Dat was hetquote:Op maandag 3 mei 2010 20:45 schreef MelR het volgende:
[..]
hmm ja idd ik zapte iets later in en hoorde toen Kenji I'll fuck you! zeggen...wie praat me bij?
En dan nog vond hij het nodig om het 4 keer te vertellen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:24 schreef Urquhart het volgende:
Die You're Welcome-grap ("Ik ben er al vier dagen") van Jean-Marie heb ik ook al vaker gehoord
quote:
En ik moet er gewoon elke keer weer om lachenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:24 schreef Urquhart het volgende:
Die You're Welcome-grap ("Ik ben er al vier dagen") van Jean-Marie heb ik ook al vaker gehoord
Ze wilde inderdaad beter "in shape" zijn voor hun bruiloft. Wat er dan niet in shape bij hen is is me ook niet geheel duidelijkquote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:23 schreef Pisces29 het volgende:
Ik miste even het punt waarom Nicolas en Debby af willen vallen, die 2 zitten toch prima in hun vel qua shape?![]()
Voor die ene gram vet voor de bruiloft zeker?Of schakelde ik te laat in en heb ik iets gemist?
Nee, inderdaad. En hij gaat naar het toilet en Carmen er ook meteen achteraan. Ik zou dat niet zo op prijs stellen eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:21 schreef Purdey het volgende:
Wat een onsmakelijke beelden van Jean-Marie gisteravondGod,ik hoef dat echt te horen hoor
![]()
En een beetje gel in zijn haar.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:29 schreef Pisces29 het volgende:
Wat ik toch wel zo grappig vind is dat Sam zoveel ouder er zoveel beter uitzietEindelijk een beetje man ipv dat magere jongetje, met oorbel.
![]()
Nu alleen nog dat "ai lafffffff joeeeeeeee" eruit krijgen
Ik vind het nog steeds een lelijk mager scharminkelquote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:29 schreef Pisces29 het volgende:
Wat ik toch wel zo grappig vind is dat Sam zoveel ouder er zoveel beter uitzietEindelijk een beetje man ipv dat magere jongetje, met oorbel.
![]()
Nu alleen nog dat "ai lafffffff joeeeeeeee" eruit krijgen
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:09 schreef DjinN het volgende:
dat Kelly nog steeds zo gek op em is na 10 jaar
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:38 schreef ikweethetookniet het volgende:
Die Bruce is niet alleen debiel ,maar ook lelijk en nu krijgt hij ook nog eens rood haar
Some guys have all the luck
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:39 schreef sherezade het volgende:
ik dacht al dat ik de enige was die het zag dat hij steeds rooier wordt
Waarom wel danquote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:29 schreef lily het volgende:
je blijft niet 10 jaar bij iemand om zijn/haar uiterlijk
Oorzaak gevondenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:39 schreef sherezade het volgende:
lelijk kind idd, ik dacht al dat ik de enige was die het zag dat hij steeds rooier wordt
dat meen je nietquote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:53 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Voor zo'n half uurtje blerren op een lokale kermis vangt hij wel 1500 euro
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:34 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Oorzaak gevonden![]()
Kind alleen met handicap verkrijgbaar![]()
Ik wil een broodje chocopasta, HAP, nee Bruce dat is schoensmeer.quote:Op zondag 9 mei 2010 11:09 schreef Rianne84 het volgende:
Fay stond ook fijn van het flesje water te drinken':+
en Bruce met z'n schoensmeer
Doe eens normaal johquote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:34 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Oorzaak gevonden![]()
Kind alleen met handicap verkrijgbaar![]()
Ja het is echt waar, ik las het een tijdje terug ergens. J-M ontvangt trouwens ook 2000 euro voor een opening en handen schuddenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:54 schreef sherezade het volgende:
[..]
dat meen je niet![]()
![]()
schandalig ik zou nog geen euro voor hem uitgeven
Ik vind die reacties ook wel erg ver gaan. Het zijn geen bloedmooie kinderen maar wel ontzettend schattigquote:Op zondag 9 mei 2010 12:25 schreef themauster het volgende:
[..]
Doe eens normaal johIk vind dat mensen hier veel te ver gaan door Bruce en Fay uit te maken voor geestelijk gehandicapte kinderen.Kijk eerst naar je eigen uiterlijk voordat je over een ander oordeelt
we zijn echt niet de enige wat er zo over denken, zie vorige topics......quote:Op zondag 9 mei 2010 12:25 schreef themauster het volgende:
[..]
Doe eens normaal johIk vind dat mensen hier veel te ver gaan door Bruce en Fay uit te maken voor geestelijk gehandicapte kinderen.Kijk eerst naar je eigen uiterlijk voordat je over een ander oordeelt
Inderdaadquote:Op zondag 9 mei 2010 12:51 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ik vind die reacties ook wel erg ver gaan. Het zijn geen bloedmooie kinderen maar wel ontzettend schattig
Ik heb het niet alleen over jullie maar over iedereen die dat zegt, ik vind het gewoon niet normaal dat je een normaal kind uitscheld voor een iemand met een geestelijke handicap. Dan ga je te ver! Dat je dat zelf niet door hebt vind ik gewoon domquote:Op zondag 9 mei 2010 12:53 schreef sherezade het volgende:
[..]
we zijn echt niet de enige wat er zo over denken, zie vorige topics......
ik zou niet weten waarom wij naar ons eigen uiterlijk moeten kijken, ik zag er niet uit als ene van de jostiband![]()
dus ik snap de link niet
Dat is jouw mening, ik vind het geen lelijke kinderenquote:Op zondag 9 mei 2010 13:19 schreef sherezade het volgende:
lees eerst eens goed wie wat zegt![]()
de kinderen zijn dan weliswaar niet geestelijk gehandicapt maar wel ontzettend lelijk, daar is geen discussie over mogelijk
quote:Op zondag 9 mei 2010 12:25 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik vind het ook geen mooie kinderen, maar moet dit elke keer als ze in beeld zijn geweest weer gezegd worden dat ze lelijk zijn?quote:Op zondag 9 mei 2010 13:19 schreef sherezade het volgende:
lees eerst eens goed wie wat zegt![]()
de kinderen zijn dan weliswaar niet geestelijk gehandicapt maar wel ontzettend lelijk, daar is geen discussie over mogelijk
dan word het tijd voor hans anders of je bent zelf ook niet moeders mooistequote:Op zondag 9 mei 2010 13:26 schreef themauster het volgende:
[..]
Dat is jouw mening, ik vind het geen lelijke kinderen
Er is niemand die beweert dat het bloedmooie kinderen zijn en Belgisch Next Baby Model maar de opmerkingen in de richting van geestelijk gehandicapten gaan veel te ver.quote:Op zondag 9 mei 2010 17:13 schreef sherezade het volgende:
[ afbeelding ][ [url=http://http://www.jmpfaff.be/foto/volpfaff01.jpg]afbeelding[/url] ]
ja hoor het is echt een mooi kind![]()
![]()
![]()
zij en dave zijn cool, en bruce en die fay zijn lief!quote:Op zondag 9 mei 2010 17:13 schreef sherezade het volgende:
[ afbeelding ][ [url=http://http://www.jmpfaff.be/foto/volpfaff01.jpg]afbeelding[/url] ]
ja hoor het is echt een mooi kind![]()
![]()
![]()
Zoals iedere week op vrijdagavond/nacht op RTL4. En de herhalingen zijn zoals altijd rond 19.50 uur op RTL7.quote:Op zondag 9 mei 2010 19:25 schreef zomermuis het volgende:
[..]
zij en dave zijn cool, en bruce en die fay zijn lief!
maaruh wanneer is de volgende aflevering?
quote:
quote:Op zondag 9 mei 2010 17:00 schreef sherezade het volgende:
dan word het tijd voor hans anders of je bent zelf ook niet moeders mooiste
O nee ik vind shania een enorm lief kind.quote:Op maandag 10 mei 2010 09:23 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Damn, ben je twaalf of zo?
Ik vind Fay en Bruce de leukste Pfaffkinderen. En ik ben toevallig ook nog eens moeders mooiste.
Lief, bijdehand bedoel je?quote:Op maandag 10 mei 2010 09:26 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
O nee ik vind shania een enorm lief kind.
mensen die dolgelukkig en huppelend staan te verkondigen dat je je stoelgangtijden in een schriftje moet bijhoudenquote:Op maandag 10 mei 2010 09:22 schreef Pisces29 het volgende:
Die was me toch een partij fanatiekEn uiteraard is dat haar werk (en staat er een camera te draaien), maar gut zeg, praatjes over standjes waarbij het van pas komt
quote:Op maandag 10 mei 2010 09:34 schreef lily het volgende:
[..]
mensen die dolgelukkig en huppelend staan te verkondigen dat je je stoelgangtijden in een schriftje moet bijhouden![]()
![]()
![]()
Eens.quote:Op zondag 9 mei 2010 23:59 schreef Rauzer het volgende:
Bruce was gister geniaal![]()
Met z'n yoghurtjes omdat ie een grote bink wil worden
! En hij was heel lief naar JM toe ook inderdaad, met vragen waar ie pijn had en toen "Oei, ik zal jou een kusje geven"
En die fitness-mevrouw was zwaar irritant.
quote:Op maandag 10 mei 2010 09:23 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Damn, ben je twaalf of zo?
Ik vind Fay en Bruce de leukste Pfaffkinderen. En ik ben toevallig ook nog eens moeders mooiste.
I rest my case. Heeft Tina geen forum voor pre-tieners?quote:Op maandag 10 mei 2010 13:21 schreef sherezade het volgende:
bewijs????? plaats eens wat foto's van jezelf
1 uurtje ehbo en 'klaar' hahahaa das toch geen EHBO meer? Dat is 'wat moet je doen wanneer er warm water over je huidje valt' of 'hoe kijk je of iemand nog reageert' meer is het niet.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:27 schreef Burlapeater het volgende:
Dave is daar te nuchter voor, die EHBO lessen.
Wie is Daisy?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:32 schreef amaranta het volgende:
En Daisy leek echt sprekend op Kelly toen ze daar zo lag.
quote:
Rambo ?quote:
Ja dat was een graatpakket.quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:44 schreef ikweethetookniet het volgende:
Die meid waarmee onnozele Nicolas aan het plakken was![]()
![]()
quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:24 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ik werd gewoon zelf ook vrolijk toen ik die Debby steeds zag lachen en genieten.
Ik zie Sam er ook voor aan om er in te zeiken. Een pintje in zn ene hand en het warme water en dan lekker laten gaan die banaan.quote:Op donderdag 13 mei 2010 13:05 schreef Refurb het volgende:
Erna lekker de kindjes in de jacuzzi zetten waar ze lekker kunnen plassen
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:25 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Nu weet ik dat de familie een goede band met Duitsland heeft maar ik vind Lindsey toch wel wat overdrijven nu hoor
valt mee.. kan het meeste wel volgenquote:Hebben jullie trouwens ook moeite met het verstaan als de ondertiteling wegvalt? Ik versta dan werkelijk niets van wat ze zeggen!
Ja belachelijk! En die jury lult maar en die lult maar ... who cares?!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:41 schreef ikweethetookniet het volgende:
Klote X factor is al 40 min over tijd
quote:
T is dan ook wel een ****kindquote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:22 schreef oh-oh het volgende:Echt dat hele kind helemaal inpakken voor 1 rondje vastgehouden op de fiets zonder dat ze m loslieten, zo heb ik fietsen niet geleerd hoor
Ja die had ik echt niet zo ingepakt, een valpartij op die kop van m kan geen kwaadquote:
Ja aangezien het tegenwoordig midden in de nacht komt moet je er wel wakker voor blijven liggen ja.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En de familie Pfaff moet heel Nederland wel wakker van liggen?
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:34 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ja aangezien het tegenwoordig midden in de nacht komt moet je er wel wakker voor blijven liggen ja.
Ja dat blijkt. Die arme vrouw van het nieuws was de minuten al aan het aftellen.quote:
Ik vind het toch wel schattig dat Kelly nog zo verliefd overkomt ondanks Sams simpelheid.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:39 schreef ikweethetookniet het volgende:
Sam in de limo naar het hotel......![]()
zal ik mijn broek uitdoenKelly
giechel giechel
Ik neem het altijd op en dan spoel ik Jean Marie door met zn afgezaagde speeches.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 08:23 schreef Anneloortje het volgende:
[..]
Ik vind het toch wel schattig dat Kelly nog zo verliefd overkomt ondanks Sams simpelheid.
Echte liefde!
Ik kan het niet genoeg horen; - ik ben ook maar een simpel mens, - vergeet niet waar je vandaan ben, - toen ik naar Bayern ging, - Bij Bayern was het ook altijd zo, .... en dan 4x natuurlijk!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 08:25 schreef Anneloortje het volgende:
[..]
Ik neem het altijd op en dan spoel ik Jean Marie door met zn afgezaagde speeches.
Je vergeet: "familie is ...." en "het leven is ..." gevolgd door een ellenlang betoog.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:30 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik kan het niet genoeg horen; - ik ben ook maar een simpel mens, - vergeet niet waar je vandaan ben, - toen ik naar Bayern ging, - Bij Bayern was het ook altijd zo, .... en dan 4x natuurlijk!
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:30 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik kan het niet genoeg horen; - ik ben ook maar een simpel mens, - vergeet niet waar je vandaan ben, - toen ik naar Bayern ging, - Bij Bayern was het ook altijd zo, .... en dan 4x natuurlijk!
Ja als er ooit een polletje komt over tijdstip of ideeën dan mag het van mij ook 2 uur eerder beginnen.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:36 schreef oh-oh het volgende:Vanaf volgende week kijk ik X-Factor niet meer, dan gaat het een stuk lastiger worden
Zoveel roem en rijkdom?? Dat valt ook wel mee anders stond JM niet op elke treurige schnabbel die ie aangeboden krijgt.quote:Op donderdag 13 mei 2010 14:01 schreef Burlapeater het volgende:
Die kinderen worden wel verwend vind ik (al zou ik dat ook doen als ik zoveel roem en rijkdom had).
Dat klopt, maar als een zaak failliet gaat betekend dat niet dat je dat zelf ook gelijk bent he' ..quote:Op zaterdag 15 mei 2010 18:10 schreef sherezade het volgende:
ja en was de kledingzaak van kelly niet failliet gegaan??
quote:Vorig jaar in november verklaarde Kelly Pfaff opgelicht te zijn door haar hartsvriendin en zakenpartner Iske Oliviers. Volgens Kelly ging de zaak ten onder aan het wanbeheer van Oliviers. Er werden collecties aangekocht die nog niet betaald waren en een leverancier verbrak het contract met het duo. 'Omdat Iske niet te vertrouwen was en geen flauw benul had van de bedragen die ze uitgaf om collecties aan te kopen', aldus een woordvoerder van de leverancier.
Sindsdien wilde Kelly niets meer te maken hebben met de winkel en werden de kledingstukken aan verlaagde prijzen verkocht. De laatste collectiestukken worden dit weekend op 6,7 en 8 maart verkocht aan weggeefprijzen.
In de etalage staan enkel nog naakte paspoppen en er hangt een briefje waarin de zaakvoersters zich verontschuldigen en de klanten bedanken voor het vertrouwen. (Bron: Het Nieuwsblad en GVA)
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 08:25 schreef Anneloortje het volgende:
[..]
Ik neem het altijd op en dan spoel ik Jean Marie door met zn afgezaagde speeches.
Oh ik heb gisteren niet gekeken maar ik kan me dat stukje zo weer voor de geest halen, dat leek echt net cabaret, epic vond ik hetquote:Op dinsdag 18 mei 2010 06:57 schreef Anneloortje het volgende:
Jean Marie over het Milieu voor Link: Ik heb het heel graag warm ik hou van warmte en het Milieu vind ik een heel belangrijk media gebeuren. Iedereen moet milieuvriendelijk zijn.
En dan Carmen op de vraag vinden jullie jezelf milieuvriendelijk.
Vriendelijk das bij ons niet t probleem. Maar t milieu
Ja, die aflevering van afgelopen donderdag kon ik echt maar heel moeilijk volgen op het eindquote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:16 schreef Bonafidez het volgende:
Hebben jullie trouwens ook moeite met het verstaan als de ondertiteling wegvalt? Ik versta dan werkelijk niets van wat ze zeggen!
Kouwe kant dan krijg je datquote:Op dinsdag 18 mei 2010 08:58 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb een paar vriendinnen uit Nijlen en Antwaarp, ik versta ze echt goed, behalve Nicolas, die heeft een heel ander accent.
In een limoquote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:10 schreef Mula het volgende:
Wat een afgrijselijk nutteloos figuur is die Nicolas toch. Hij gaat flyers uitdelen voor zijn castingdag en vervolgens moet zijn chauffeur die niet eens voor het modellenbureau werkt, de meiden aanspreken en flyers geven.
Ja, daar moest ik ook al zo om lachen! Alsof al die meiden die binnen zijn die limo zien!quote:
Over Jean-Marie zijn roddelsquote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:04 schreef Mula het volgende:
[..]
Ja, daar moest ik ook al zo om lachen! Alsof al die meiden die binnen zijn die limo zien!![]()
Zijn er-buiten de roddels over Kelly en Nicolas- eigenlijk wel eens roddels geweest over vreemdgaan van de echtgenoten??
Over Carmen niet, daar is ze niet vaak genoeg nuchter voorquote:
Zolang ze discotheken ingaan met die flyers, zal niemand die limo zienquote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:04 schreef Mula het volgende:
[..]
Ja, daar moest ik ook al zo om lachen! Alsof al die meiden die binnen zijn die limo zien!![]()
Zijn er-buiten de roddels over Kelly en Nicolas- eigenlijk wel eens roddels geweest over vreemdgaan van de echtgenoten??
Toen deed ze ook zo kut tegen brucequote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:24 schreef Anneloortje het volgende:
Qua roddels heb ik weleens Lyndsey zien huilen in een aflevering. Het ging over die roddels van het vreemdgaan ze was verdrietig en pissed off. Ze was vast ongesteld dat kan niet anders.
Zo herkenbaar
Dat weet ik! Ik bedoelde meer roddels over Dave, Sam en Nicolas.quote:
Kelly had ook zo'n "jullie zijn allemaal gemeen tegen ons"-moment toen Jean-Marie in italië in het ziekenhuis lagquote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:24 schreef Anneloortje het volgende:
Qua roddels heb ik weleens Lyndsey zien huilen in een aflevering. Het ging over die roddels van het vreemdgaan ze was verdrietig en pissed off. Ze was vast ongesteld dat kan niet anders.
Zo herkenbaar
Je slaat de spijker op zijn kop. Bruce is de 'grote vriend' van Dave, terwijl Lyndsay vooral bezig is met haar dochter. Het werd afgelopen vrijdag ook pijnlijk duidelijk in de conversatie tussen vader en zoon:quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:29 schreef Mula het volgende:
[..]
Dat weet ik! Ik bedoelde meer roddels over Dave, Sam en Nicolas.
Volgens mij heeft Lyndsay het nog helemaal niet zo slecht getroffen met Dave. Misschien niet het meest flitsende figuur van de 3, maar wel het meest normale. Ik heb nog niet heel erg veel afleveringen gezien waarin Fay `meedoet´, dus misschien zit ik er wel naast, maar... Besteed vooral Dave veel tijd aan Bruce en Lyndsay veel aan Fay? Ik kan me niet veel scenes voor de geest halen waarin Dave met Fay bezig is nl.
was dat dat tenenkrommende jammer relaas van Kelly in de woonkamer (Nicolas en een andere persoon zaten daar ook bij)quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:29 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Kelly had ook zo'n "jullie zijn allemaal gemeen tegen ons"-moment toen Jean-Marie in italië in het ziekenhuis lag
Dat inderdaadquote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:33 schreef lily het volgende:
[..]
was dat dat tenenkrommende jammer relaas van Kelly in de woonkamer (Nicolas en een andere persoon zaten daar ook bij)
ik heb daar toen vol verbazing naar gekeken
Ik kijk altijd vol verbazing! Aan de ene kant hoop ik dat dit gewoon allemaal toneelspel van die mensen is en dat ze niet echt zo zijn!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:33 schreef lily het volgende:
[..]
was dat dat tenenkrommende jammer relaas van Kelly in de woonkamer (Nicolas en een andere persoon zaten daar ook bij)
ik heb daar toen vol verbazing naar gekeken
Ik ben echt fan haha.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:26 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Toen deed ze ook zo kut tegen bruce![]()
Pfaff's fan meld zich!
Ja dat viel mij ook al op in eerdere afleveringen en vandaag weer.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:56 schreef oh-oh het volgende:
Hahahahaha Kel zal die rotjongen van Debby en Nicolas wel es ff opvoeden![]()
En dan die droplul van een Nicolas dr bij
Er is dan ook flink geshoptquote:Op woensdag 19 mei 2010 17:45 schreef lily het volgende:
Ik zit eens door het foto-album op hun officiele site te bladeren (voordat ik wel wat nuttigs ga doen) en op deze foto herken ik Lindsey bijna niet
[ afbeelding ]
Dat viel mij ook op inderdaadquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:21 schreef Mula het volgende:
JM komt die winkel binnen en begint zomaar tegen die winkelbediende te prateb terwijl ze nog met een andere klant bezig is. Walgelijk arrogant figuur is het ook!
welke jurk?quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:31 schreef Rianne84 het volgende:
Die jurk van Debby, zo vertoon je je toch niet in een kerk
Dat was best wel heul sletterig hequote:Op woensdag 19 mei 2010 21:31 schreef Rianne84 het volgende:
Die jurk van Debby, zo vertoon je je toch niet in een kerk
Dat korte zwarte dingetje. Maar volgens mij gingen Debby en de rest van de familie niet naar de kerk. Die kwamen pas later.quote:
Eens.quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:15 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind Sam ook echt een hele leuke papa.
En ik vind Lyndsey ook een gruwelijke moeder maar Dave is wel een chille papa volgens mij.
Debby en Nicolas zijn beide totaal ongeschikt
die reacties ookquote:Op donderdag 20 mei 2010 16:19 schreef Mula het volgende:
Hadden we deze hier al gezien???
http://www.hln.be/hln/nl/(...)-nest-niet-uit.dhtml
" Kijk godverdomme naar al die vreemdelingen: dat woont hier in België, hun tweede vrouw in Turkije en hun derde in Marokko en die krijgen allemaal dop!"quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:19 schreef Mula het volgende:
Nou, ik zou ze ook op mn flikker krijgen als ik bijna klaar was om netjes naar de kerk te gaan en dan op de grond zou gaan liggen vegen met mijn lijf eerlijk gezegdquote:Op donderdag 20 mei 2010 18:12 schreef Refurb het volgende:
Sam heeft écht een ochtendhumeur.
Zit hij wat uit te flippen op Kenji omdat hij wat ligt te rollen op de vloer.
Trouwens, wat is zo'n communie daar?
Bij mij was de hele familie in de kerk aanwezig en ging het feest door tot in de late uurtjes..
Ik had dus juist de indruk, dat het gespeelde boosheid was. Kwam niet echt oprecht over.quote:Op donderdag 20 mei 2010 18:12 schreef Refurb het volgende:
Sam heeft écht een ochtendhumeur.
Zit hij wat uit te flippen op Kenji omdat hij wat ligt te rollen op de vloer.
Trouwens, wat is zo'n communie daar?
Bij mij was de hele familie in de kerk aanwezig en ging het feest door tot in de late uurtjes..
Dat die lui proleten waren die de boel flessen waar we bij staan wist ik al.. Maar die reacties op dat nieuwsbericht.. prachtig!quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:19 schreef Mula het volgende:
quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:04 schreef lily het volgende:
Ja, en ze aten patat ook nog
quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:14 schreef lily het volgende:
Ja, dat was wel oke
Ik had het laatst ook. Heel boos op mijn zonen bij het naar bed gaan. Met een rot gevoel in je uppie beneden zitten en toen kwamen ze beiden van de trap af om sorry te zeggen en me een knuffel te geven.
quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:23 schreef lily het volgende:
ah zo geniaal...
Ja, de camera's spelen natuurlijk altijd wel een rol. Lijkt me toch echt vreemd zeg. De gewone gezinssituaties en dan met een camera"team" erbij
Was het niet dezelfde chirurg die ook haar borsten had vergroot?quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:21 schreef Smikke het volgende:
Als Debby de foto op de officiele site-foto van een paar posts terug zelf 'onder ogen' krijgt, keert ze subiet terug naar de plastisch chirurg van moeders om zichzelf ook een ooglidlift aan te laten meten. Mèn, wat een droefsnoet zo.
quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:21 schreef Smikke het volgende:
Als Debby de foto op de officiele site-foto van een paar posts terug zelf 'onder ogen' krijgt, keert ze subiet terug naar de plastisch chirurg van moeders om zichzelf ook een ooglidlift aan te laten meten. Mèn, wat een droefsnoet zo.
quote:
Neuh, Carmen is waarschijnlijk gewoon bij JM op het kamp bevallen waar een of andere vrouw die ook werkzaam was als waarzegster op de kermis ook parttime vroed- en kruidenvrouwtje was.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah eet smakelijk![]()
Is het ook nog van de Carmen generatie, ik mag toch hopen van niet
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:15 schreef amaranta het volgende:
die ook werkzaam was als waarzegster op de kermis ook parttime vroed- en kruidenvrouwtje was.
Diva is van Carmen en Debby is peettante. Juicy is van Kelly en ik bedenk me opeens dat ik die Juicy volgens mij al een tijdje niet meer heb gezien in de nieuwe afleveringen? Kijk ik er overheen (quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:47 schreef Anneloortje het volgende:
Jean Marie hutje huts (animatie inspreken...)
Lndsey die de zandbakspeeltjes in de afvasmachine doet
Hoe zit het nou met die hondjes? Die zijn toch van Carmen of was die ene eerst van Debby?
Misschien had Angie hongerquote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:45 schreef Cyan het volgende:
[..]
Diva is van Carmen en Debby is peettante. Juicy is van Kelly en ik bedenk me opeens dat ik die Juicy volgens mij al een tijdje niet meer heb gezien in de nieuwe afleveringen? Kijk ik er overheen () of zou dat beest tussen de cavia's zijn beland?
Ja, wat minder make-up had beter geweest, maar ik vind Debby toch wel de knapste van de drie, op deze foto ook. En Lyndsey zou wat vaker moeten lachen, dan is ze veel knapper.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zie de foto nu pas, Debby ziet er echt uit als de cliché nagelmiep, met die ordi shimmer lippenstift en die clown potloodwenkbrauwen.
peettante? van een hond?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:45 schreef Cyan het volgende:
Diva is van Carmen en Debby is peettante.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |