Ja dat was een graatpakket.quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:44 schreef ikweethetookniet het volgende:
Die meid waarmee onnozele Nicolas aan het plakken was![]()
![]()
quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:24 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ik werd gewoon zelf ook vrolijk toen ik die Debby steeds zag lachen en genieten.
Ik zie Sam er ook voor aan om er in te zeiken. Een pintje in zn ene hand en het warme water en dan lekker laten gaan die banaan.quote:Op donderdag 13 mei 2010 13:05 schreef Refurb het volgende:
Erna lekker de kindjes in de jacuzzi zetten waar ze lekker kunnen plassen
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:25 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Nu weet ik dat de familie een goede band met Duitsland heeft maar ik vind Lindsey toch wel wat overdrijven nu hoor
valt mee.. kan het meeste wel volgenquote:Hebben jullie trouwens ook moeite met het verstaan als de ondertiteling wegvalt? Ik versta dan werkelijk niets van wat ze zeggen!
Ja belachelijk! En die jury lult maar en die lult maar ... who cares?!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:41 schreef ikweethetookniet het volgende:
Klote X factor is al 40 min over tijd
quote:
T is dan ook wel een ****kindquote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:22 schreef oh-oh het volgende:Echt dat hele kind helemaal inpakken voor 1 rondje vastgehouden op de fiets zonder dat ze m loslieten, zo heb ik fietsen niet geleerd hoor
Ja die had ik echt niet zo ingepakt, een valpartij op die kop van m kan geen kwaadquote:
Ja aangezien het tegenwoordig midden in de nacht komt moet je er wel wakker voor blijven liggen ja.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En de familie Pfaff moet heel Nederland wel wakker van liggen?
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:34 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ja aangezien het tegenwoordig midden in de nacht komt moet je er wel wakker voor blijven liggen ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |