Ik vind het toch wel schattig dat Kelly nog zo verliefd overkomt ondanks Sams simpelheid.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:39 schreef ikweethetookniet het volgende:
Sam in de limo naar het hotel......![]()
zal ik mijn broek uitdoenKelly
giechel giechel
Ik neem het altijd op en dan spoel ik Jean Marie door met zn afgezaagde speeches.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 08:23 schreef Anneloortje het volgende:
[..]
Ik vind het toch wel schattig dat Kelly nog zo verliefd overkomt ondanks Sams simpelheid.
Echte liefde!
Ik kan het niet genoeg horen; - ik ben ook maar een simpel mens, - vergeet niet waar je vandaan ben, - toen ik naar Bayern ging, - Bij Bayern was het ook altijd zo, .... en dan 4x natuurlijk!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 08:25 schreef Anneloortje het volgende:
[..]
Ik neem het altijd op en dan spoel ik Jean Marie door met zn afgezaagde speeches.
Je vergeet: "familie is ...." en "het leven is ..." gevolgd door een ellenlang betoog.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:30 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik kan het niet genoeg horen; - ik ben ook maar een simpel mens, - vergeet niet waar je vandaan ben, - toen ik naar Bayern ging, - Bij Bayern was het ook altijd zo, .... en dan 4x natuurlijk!
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:30 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik kan het niet genoeg horen; - ik ben ook maar een simpel mens, - vergeet niet waar je vandaan ben, - toen ik naar Bayern ging, - Bij Bayern was het ook altijd zo, .... en dan 4x natuurlijk!
Ja als er ooit een polletje komt over tijdstip of ideeën dan mag het van mij ook 2 uur eerder beginnen.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:36 schreef oh-oh het volgende:Vanaf volgende week kijk ik X-Factor niet meer, dan gaat het een stuk lastiger worden
Zoveel roem en rijkdom?? Dat valt ook wel mee anders stond JM niet op elke treurige schnabbel die ie aangeboden krijgt.quote:Op donderdag 13 mei 2010 14:01 schreef Burlapeater het volgende:
Die kinderen worden wel verwend vind ik (al zou ik dat ook doen als ik zoveel roem en rijkdom had).
Dat klopt, maar als een zaak failliet gaat betekend dat niet dat je dat zelf ook gelijk bent he' ..quote:Op zaterdag 15 mei 2010 18:10 schreef sherezade het volgende:
ja en was de kledingzaak van kelly niet failliet gegaan??
quote:Vorig jaar in november verklaarde Kelly Pfaff opgelicht te zijn door haar hartsvriendin en zakenpartner Iske Oliviers. Volgens Kelly ging de zaak ten onder aan het wanbeheer van Oliviers. Er werden collecties aangekocht die nog niet betaald waren en een leverancier verbrak het contract met het duo. 'Omdat Iske niet te vertrouwen was en geen flauw benul had van de bedragen die ze uitgaf om collecties aan te kopen', aldus een woordvoerder van de leverancier.
Sindsdien wilde Kelly niets meer te maken hebben met de winkel en werden de kledingstukken aan verlaagde prijzen verkocht. De laatste collectiestukken worden dit weekend op 6,7 en 8 maart verkocht aan weggeefprijzen.
In de etalage staan enkel nog naakte paspoppen en er hangt een briefje waarin de zaakvoersters zich verontschuldigen en de klanten bedanken voor het vertrouwen. (Bron: Het Nieuwsblad en GVA)
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 08:25 schreef Anneloortje het volgende:
[..]
Ik neem het altijd op en dan spoel ik Jean Marie door met zn afgezaagde speeches.
Oh ik heb gisteren niet gekeken maar ik kan me dat stukje zo weer voor de geest halen, dat leek echt net cabaret, epic vond ik hetquote:Op dinsdag 18 mei 2010 06:57 schreef Anneloortje het volgende:
Jean Marie over het Milieu voor Link: Ik heb het heel graag warm ik hou van warmte en het Milieu vind ik een heel belangrijk media gebeuren. Iedereen moet milieuvriendelijk zijn.
En dan Carmen op de vraag vinden jullie jezelf milieuvriendelijk.
Vriendelijk das bij ons niet t probleem. Maar t milieu
Ja, die aflevering van afgelopen donderdag kon ik echt maar heel moeilijk volgen op het eindquote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:16 schreef Bonafidez het volgende:
Hebben jullie trouwens ook moeite met het verstaan als de ondertiteling wegvalt? Ik versta dan werkelijk niets van wat ze zeggen!
Kouwe kant dan krijg je datquote:Op dinsdag 18 mei 2010 08:58 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb een paar vriendinnen uit Nijlen en Antwaarp, ik versta ze echt goed, behalve Nicolas, die heeft een heel ander accent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |