Ja ze hadden het waarschijnlijk al zien aankomen maar ik vond het zo raar dat Lindsey die notabene naast Debby zat, haar niet meteen feliciteerde.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar zagen ze het ook al niet aankomen? Ze wisten dat er iets was, want elke keer als ze zwanger was gingen ze ook eten, gaat Nicolas/en/of Debby de deur uit en komen ze met een cadeau'tje terug, dus tja die roos... Als ze geen zwangerschap verwachtten (behalve Nicolas z'n moeder ms) dan wisten ze het ergens al...
En dan hadden ze nog wel enthousiast kunnen zijn, maar misschien was het een "oh duh" moment, hoop ik voor ze
Bij Debby kon er ook geen lachje vanaf, toen Kelly het als eerste zei, die at gewoon met haar standaard chago mond doorJe zou denken dat je dan met een grote grijns aan tafel zit als aanstaande bruid toch?
Nee niet bepaald, en ook toen Carmen en Nicolas z'n moeder traantjes weg zaten te pinken prikte Debby ook gewoon op d'r bordje verder. Je zou toch denken dat ze dan straalt, aangezien ze al zó lang wilt trouwen.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:42 schreef Cyan het volgende:
Debby zag er ook niet bepaald uit als een gelukkige stralende aanstaande bruid.
En die spullen van het dakterras afgooien, zo de tuin in. En dan verwonderd staan te kijken als de vuilniszak openbreekt als je hem naar beneden gooit.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:47 schreef Rianne84 het volgende:
"Nicolas, schrob het terras" (serieus, doen mensen dat?)
Niet zo heel veel bijzonders.quote:Op zondag 2 mei 2010 11:51 schreef Refurb het volgende:
X FACTOR![]()
![]()
Meen ik het op te nemen (programmeer ik al later in) staan er maar stukjes op :S
Even iemand bijpraten over de nieuwe aflevering van Koninginnedag?
Ik weet het niet exact, maar wonen ze er niet al een jaar of 2 jaar zelfs? Dat weet iemand anders hier vast wel beter, ik heb het niet vanaf het begin gevolgdquote:Op maandag 3 mei 2010 12:48 schreef Noek het volgende:
Die familie kwam voor het eerst in die woning. Wonen ze daar net of zien ze elkaar alleen maar graag als de camera's draaien?
Volgens mij wonen ze er zelfs al een jaar of 3! Volgens mij is Carmen er weleens geweest maar ik vond het zo vreemd dat Kelly en Lyndsay er nooit geweest zijn... daar was ik echt verbaasd over. Ze zien elkaar natuurlijk wel veel bij JM en Carmen thuis... maar toch je gaat toch even kijken als je zus een nieuw huis heeft...quote:Op maandag 3 mei 2010 12:48 schreef Noek het volgende:
Die familie kwam voor het eerst in die woning. Wonen ze daar net of zien ze elkaar alleen maar graag als de camera's draaien?
Dat lijkt me ook. Misschien hangt die familie als los zand aan elkaar. Misschien zijn ze wel helemaal geen familie!quote:Op maandag 3 mei 2010 14:18 schreef Starlie het volgende:
maar toch je gaat toch even kijken als je zus een nieuw huis heeft...
Ze had een zonnestudio http://www.sunsetboulevard.be/ maar doet nu alleen nog nagels. Ze heeft de studio verhuurd aan een bloemist (ze is wel eigenaar).quote:Op maandag 3 mei 2010 14:34 schreef Noek het volgende:
En nog iets. Debby moest minder warken want ze warkte en warkte moar aldus Nicolaas. Wat doet die prinses eigenlijk voor de kost?
Ik wilde eigenlijk weten wat Nicolaas voor de kost doet. Ik vind hem zo'n prinses op de erwt.quote:Op maandag 3 mei 2010 14:39 schreef lily het volgende:
[..]
Ze had een zonnestudio http://www.sunsetboulevard.be/ maar doet nu alleen nog nagels. Ze heeft de studio verhuurd aan een bloemist (ze is wel eigenaar).
Volgens mij wonen ze er zelfs al sinds 2005...
quote:Op maandag 3 mei 2010 14:49 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk weten wat Nicolaas voor de kost doet. Ik vind hem zo'n prinses op de erwt.![]()
Hij zorgde voor de kinderen, deed af en toe modellenwerk, en heeft een eigen modellenbureau gehad.quote:Op maandag 3 mei 2010 14:34 schreef Noek het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook. Misschien hangt die familie als los zand aan elkaar. Misschien zijn ze wel helemaal geen familie!![]()
Zijn het acteurs, omgwtfbbq!
Maar dat zal wel niet!![]()
En nog iets. Debby moest minder warken want ze warkte en warkte moar aldus Nicolaas. Wat doet die prinses eigenlijk voor de kost?
Inderdaad, zij en Debby gingen toen toch een schilderij maken voor Nicholas (oid)?quote:
ah, dat was niet zo duidelijkquote:Op maandag 3 mei 2010 14:49 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk weten wat Nicolaas voor de kost doet.
Bij nader inzien toch wel; Debby is net een halve kerel, al die jaren met dat lelijke korte haar en die eeuwige trainingsbroek en kauwgom kauwendquote:
Vond het wel geinig, lekker melig, zijn we allemaal toch wel eens.quote:Op maandag 3 mei 2010 10:55 schreef .Sparkling. het volgende:
Dat "Kelly ai luf joe" was echt irritant ja! Tjemig..Verder was het wel weer vermakelijk. Maar wat een gedoe om bekend te maken dat je gaat trouwen zeg. Wat een stress!
Deed en gehad?quote:Op maandag 3 mei 2010 15:06 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Hij zorgde voor de kinderen, deed af en toe modellenwerk, en heeft een eigen modellenbureau gehad.
Kelly is er sowieso minimaal een keer in huis geweest want die hebben in het begin toen nog samen een hart geschilderd. Dat staat me in ieder geval bijquote:Op maandag 3 mei 2010 12:48 schreef Noek het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |