Ze wilde inderdaad beter "in shape" zijn voor hun bruiloft. Wat er dan niet in shape bij hen is is me ook niet geheel duidelijkquote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:23 schreef Pisces29 het volgende:
Ik miste even het punt waarom Nicolas en Debby af willen vallen, die 2 zitten toch prima in hun vel qua shape?![]()
Voor die ene gram vet voor de bruiloft zeker?Of schakelde ik te laat in en heb ik iets gemist?
Nee, inderdaad. En hij gaat naar het toilet en Carmen er ook meteen achteraan. Ik zou dat niet zo op prijs stellen eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:21 schreef Purdey het volgende:
Wat een onsmakelijke beelden van Jean-Marie gisteravondGod,ik hoef dat echt te horen hoor
![]()
En een beetje gel in zijn haar.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:29 schreef Pisces29 het volgende:
Wat ik toch wel zo grappig vind is dat Sam zoveel ouder er zoveel beter uitzietEindelijk een beetje man ipv dat magere jongetje, met oorbel.
![]()
Nu alleen nog dat "ai lafffffff joeeeeeeee" eruit krijgen
Ik vind het nog steeds een lelijk mager scharminkelquote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:29 schreef Pisces29 het volgende:
Wat ik toch wel zo grappig vind is dat Sam zoveel ouder er zoveel beter uitzietEindelijk een beetje man ipv dat magere jongetje, met oorbel.
![]()
Nu alleen nog dat "ai lafffffff joeeeeeeee" eruit krijgen
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:09 schreef DjinN het volgende:
dat Kelly nog steeds zo gek op em is na 10 jaar
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:38 schreef ikweethetookniet het volgende:
Die Bruce is niet alleen debiel ,maar ook lelijk en nu krijgt hij ook nog eens rood haar
Some guys have all the luck
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:39 schreef sherezade het volgende:
ik dacht al dat ik de enige was die het zag dat hij steeds rooier wordt
Waarom wel danquote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:29 schreef lily het volgende:
je blijft niet 10 jaar bij iemand om zijn/haar uiterlijk
Oorzaak gevondenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:39 schreef sherezade het volgende:
lelijk kind idd, ik dacht al dat ik de enige was die het zag dat hij steeds rooier wordt
dat meen je nietquote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:53 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Voor zo'n half uurtje blerren op een lokale kermis vangt hij wel 1500 euro
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:34 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Oorzaak gevonden![]()
Kind alleen met handicap verkrijgbaar![]()
Ik wil een broodje chocopasta, HAP, nee Bruce dat is schoensmeer.quote:Op zondag 9 mei 2010 11:09 schreef Rianne84 het volgende:
Fay stond ook fijn van het flesje water te drinken':+
en Bruce met z'n schoensmeer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |