Google is your friend!quote:Op maandag 3 mei 2010 17:33 schreef Starlie het volgende:
Zag laatst ook nog een plaatje van een weekblad waar Nicolas voorop staat waar dan onder staat dat zijn vader zelfmoord heeft gepleegdKan het plaatje alleen niet meer vinden...
Dank je! Nooit aan gedacht om dat te googlen, wel heftig hoor!!quote:Op maandag 3 mei 2010 17:53 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Google is your friend!
http://www.clint.be/nieuws/nicolas-pfaff-nog-niet-over-zelfmoord-van-vader?utm_source=advalvas.be&utm_medium=link&utm_campaign=advalvas.be
Ik kan me daar dus ook helemaal niks bij voorstellen.quote:Op maandag 3 mei 2010 17:23 schreef Starlie het volgende:
En Lyndsey en Kelly lieten toch ook wel regelmatig hun nagels doen in de studio en ik kan me dan ECHT NIET voorstellen dat je dan niet even naar boven gaat om te kijken hoe het appartement eruit ziet.. ik kan er echt niet bij.. maar goed misschien is Debby wel zo'n draak dat ze niet wilde dat ze kwamen kijken omdat het een zooitje was ofzo geeeen idee....
+ ondergezakt + chagrijnig tot en metquote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee niet bepaald, en ook toen Carmen en Nicolas z'n moeder traantjes weg zaten te pinken prikte Debby ook gewoon op d'r bordje verder. Je zou toch denken dat ze dan straalt, aangezien ze al zó lang wilt trouwen.
Nicolas heeft inderdaad nog een andere broer.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:53 schreef Mirjam30 het volgende:
Ah, daar is iedereen weer!
Heb net de aflevering van gister gezien, maar eh..... wat ik me weer afvraag als ik de moeder van Nicolas zie (leuk mens trouwens!); is zij hertrouwd? Volgens mij zijn Nicolas en Philip wel 'echt' broers en is zijn moeder hertrouwd en heeft zij toen nog een zoon gekregen.
Iemand die het weet?
hmm ja idd ik zapte iets later in en hoorde toen Kenji I'll fuck you! zeggenquote:Op maandag 3 mei 2010 19:55 schreef amaranta het volgende:
I fuck you
Ik hoor gewoon sam iets dwars door het huis naar kelly roepen, en kenji pikt het op.
Dat was hetquote:Op maandag 3 mei 2010 20:45 schreef MelR het volgende:
[..]
hmm ja idd ik zapte iets later in en hoorde toen Kenji I'll fuck you! zeggen...wie praat me bij?
En dan nog vond hij het nodig om het 4 keer te vertellen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:24 schreef Urquhart het volgende:
Die You're Welcome-grap ("Ik ben er al vier dagen") van Jean-Marie heb ik ook al vaker gehoord
quote:
En ik moet er gewoon elke keer weer om lachenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:24 schreef Urquhart het volgende:
Die You're Welcome-grap ("Ik ben er al vier dagen") van Jean-Marie heb ik ook al vaker gehoord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |