O nee ik vind shania een enorm lief kind.quote:Op maandag 10 mei 2010 09:23 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Damn, ben je twaalf of zo?
Ik vind Fay en Bruce de leukste Pfaffkinderen. En ik ben toevallig ook nog eens moeders mooiste.
Lief, bijdehand bedoel je?quote:Op maandag 10 mei 2010 09:26 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
O nee ik vind shania een enorm lief kind.
mensen die dolgelukkig en huppelend staan te verkondigen dat je je stoelgangtijden in een schriftje moet bijhoudenquote:Op maandag 10 mei 2010 09:22 schreef Pisces29 het volgende:
Die was me toch een partij fanatiekEn uiteraard is dat haar werk (en staat er een camera te draaien), maar gut zeg, praatjes over standjes waarbij het van pas komt
quote:Op maandag 10 mei 2010 09:34 schreef lily het volgende:
[..]
mensen die dolgelukkig en huppelend staan te verkondigen dat je je stoelgangtijden in een schriftje moet bijhouden![]()
![]()
![]()
Eens.quote:Op zondag 9 mei 2010 23:59 schreef Rauzer het volgende:
Bruce was gister geniaal![]()
Met z'n yoghurtjes omdat ie een grote bink wil worden
! En hij was heel lief naar JM toe ook inderdaad, met vragen waar ie pijn had en toen "Oei, ik zal jou een kusje geven"
En die fitness-mevrouw was zwaar irritant.
quote:Op maandag 10 mei 2010 09:23 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Damn, ben je twaalf of zo?
Ik vind Fay en Bruce de leukste Pfaffkinderen. En ik ben toevallig ook nog eens moeders mooiste.
I rest my case. Heeft Tina geen forum voor pre-tieners?quote:Op maandag 10 mei 2010 13:21 schreef sherezade het volgende:
bewijs????? plaats eens wat foto's van jezelf
1 uurtje ehbo en 'klaar' hahahaa das toch geen EHBO meer? Dat is 'wat moet je doen wanneer er warm water over je huidje valt' of 'hoe kijk je of iemand nog reageert' meer is het niet.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:27 schreef Burlapeater het volgende:
Dave is daar te nuchter voor, die EHBO lessen.
Wie is Daisy?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:32 schreef amaranta het volgende:
En Daisy leek echt sprekend op Kelly toen ze daar zo lag.
quote:
Rambo ?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |