Dat viel mij ook op inderdaadquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:21 schreef Mula het volgende:
JM komt die winkel binnen en begint zomaar tegen die winkelbediende te prateb terwijl ze nog met een andere klant bezig is. Walgelijk arrogant figuur is het ook!
welke jurk?quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:31 schreef Rianne84 het volgende:
Die jurk van Debby, zo vertoon je je toch niet in een kerk
Dat was best wel heul sletterig hequote:Op woensdag 19 mei 2010 21:31 schreef Rianne84 het volgende:
Die jurk van Debby, zo vertoon je je toch niet in een kerk
Dat korte zwarte dingetje. Maar volgens mij gingen Debby en de rest van de familie niet naar de kerk. Die kwamen pas later.quote:
Eens.quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:15 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind Sam ook echt een hele leuke papa.
En ik vind Lyndsey ook een gruwelijke moeder maar Dave is wel een chille papa volgens mij.
Debby en Nicolas zijn beide totaal ongeschikt
die reacties ookquote:Op donderdag 20 mei 2010 16:19 schreef Mula het volgende:
Hadden we deze hier al gezien???
http://www.hln.be/hln/nl/(...)-nest-niet-uit.dhtml
" Kijk godverdomme naar al die vreemdelingen: dat woont hier in België, hun tweede vrouw in Turkije en hun derde in Marokko en die krijgen allemaal dop!"quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:19 schreef Mula het volgende:
Hadden we deze hier al gezien???
http://www.hln.be/hln/nl/(...)-nest-niet-uit.dhtml
Nou, ik zou ze ook op mn flikker krijgen als ik bijna klaar was om netjes naar de kerk te gaan en dan op de grond zou gaan liggen vegen met mijn lijf eerlijk gezegdquote:Op donderdag 20 mei 2010 18:12 schreef Refurb het volgende:
Sam heeft écht een ochtendhumeur.
Zit hij wat uit te flippen op Kenji omdat hij wat ligt te rollen op de vloer.
Trouwens, wat is zo'n communie daar?
Bij mij was de hele familie in de kerk aanwezig en ging het feest door tot in de late uurtjes..
Ik had dus juist de indruk, dat het gespeelde boosheid was. Kwam niet echt oprecht over.quote:Op donderdag 20 mei 2010 18:12 schreef Refurb het volgende:
Sam heeft écht een ochtendhumeur.
Zit hij wat uit te flippen op Kenji omdat hij wat ligt te rollen op de vloer.
Trouwens, wat is zo'n communie daar?
Bij mij was de hele familie in de kerk aanwezig en ging het feest door tot in de late uurtjes..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |