Waar moet je heen?quote:Op dinsdag 27 april 2010 07:21 schreef Soempie het volgende:
Ik ben om 12 uur vrij, maar ik moet naar een of ander dorp bij Nijmegen en dat betekent met reistijd dat ik pas om een uur of 3/ 4 thuis ben.
quote:Op dinsdag 27 april 2010 07:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ga je bij Bertha thuis op bezoek, of kom je bij mij om m'n werk koffie drinken?
Ben jij echt zo dom?quote:
Ik weet van niks hoorquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nee er was ergens nog taart over, samen met B. laatste 2 puntjes weggewerkt
Je fiets valt uit elkaar en staat al 10 jaar op slot, maar toch sleep je hem mee naar je nieuwe huisquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hij staat al 10 jaar op slot. Vind het geen wonder dat ik niet meer weet in welk bakje de sleutel zit.
Ik zou hiermee geen problemen hebben. Als er vier biefstukken aan elkaar gelijmd worden tot 1 mega biefstuk en ik die op mijn bord kan terugvinden. Maar dat zal wel niet de meest gangbare toepassing worden van deze technologiequote:Vleeslijm voorlopig van de baan
Uitgegeven: 27 april 2010 13:23
Laatst gewijzigd: 27 april 2010 13:23
BRUSSEL - Het Europees Parlement heeft voorlopig een stokje gestoken voor de komst van 'vleeslijm'. Dat gebeurde dinsdag in de parlementscommissie voor voedselveiligheid.
De Europese Commissie had voorgesteld om vleeslijm toe te staan. Met een soort eiwit kunnen slagers dan kleine stukjes vlees aan elkaar plakken tot een groot stuk.
''Een vies idee en gewoon consumentenmisleiding'', vindt Europarlementslid Kartika Liotard (SP). ''De lijm zal best veilig zijn, want het is een natuurlijk eiwit. Maar ik vind het bedrog: je denkt een stuk vlees te eten, terwijl je eigenlijk kleine plakjes eet.''
Stemming
De parlementscommissie stemde met 31 tegen 21 tegen het voorstel. Na een stemming van het voltallige Europarlement eind mei moet een compromis volgen met de gezamenlijke EU-landen.
Twee keer de helft, ik leg het even heel snel uit:quote:
Daarom als bewijs nog even de quote:quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:26 schreef Its-Jojo-4you het volgende:![]()
denk niet dat ze een week nog iets tegen je typt
quote:
Ik was al aan het denklen dat je bij Etcie op bezoek was.quote:
Op fok is 2x 1/2 al jaren 1/4quote:
Het zal wel gaan om schraapsels van de machines die een mooi biefstukje moeten gaan vormen. Dat vind ik niet kunnen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:32 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik zou hiermee geen problemen hebben. Als er vier biefstukken aan elkaar gelijmd worden tot 1 mega biefstuk en ik die op mijn bord kan terugvinden. Maar dat zal wel niet de meest gangbare toepassing worden van deze technologie
Ik heb er jaren op gefietst en wil hem om die reden alleen al niet kwijt. Veel goede herinneringen aan.quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:32 schreef B.ertha het volgende:
Je fiets valt uit elkaar en staat al 10 jaar op slot, maar toch sleep je hem mee naar je nieuwe huis
Je bent er blij mee!quote:
Van alle restjes die niet meer te lijmen vielen ?quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het zal wel gaan om schraapsels van de machines die een mooi biefstukje moeten gaan vormen. Dat vind ik niet kunnen.
Want waar moeten anders de frikandellen van gemaakt worden?
13.15 bedoel je.quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:39 schreef B.ertha het volgende:
Malden is ook niet leuk om te zijn
Alhoewel, ze hebben er een bios en een intratuin,
Donderdag gaat gewoon door12.30 't Gerecht, toch?
Ik moet om 13.30 in tva3 zijn, dus we hebben tot ongeveer 12.15
Jullie spreken af om 12.30 terwijl je maar tijd hebt tot 12.15?quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:39 schreef B.ertha het volgende:
Donderdag gaat gewoon door12.30 't Gerecht, toch?
Ik moet om 13.30 in tva3 zijn, dus we hebben tot ongeveer 12.15
Vleeslijm kan niet met ministukjes of gehakt, het is gewoon voor bijvoorbeeld de puntjes van de biefstuk die dan samen een (verkoopbaar) groter stuk vormenquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het zal wel gaan om schraapsels van de machines die een mooi biefstukje moeten gaan vormen. Dat vind ik niet kunnen.
Want waar moeten anders de frikandellen van gemaakt worden?
B. heeft een time turner.quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jullie spreken af om 12.30 terwijl je maar tijd hebt tot 12.15?
13.15 natuurlijkquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jullie spreken af om 12.30 terwijl je maar tijd hebt tot 12.15?
Die wil ik ook!quote:
Valt dat dan niet uit elkaar als je het mes er in zet zodra het "biefstukje" op je bord ligt?quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:41 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Vleeslijm kan niet met ministukjes of gehakt, het is gewoon voor bijvoorbeeld de puntjes van de biefstuk die dan samen een (verkoopbaar) groter stuk vormen
Nu kan ik natuurlijk wel iets posten over het feit dat Soempie geen man is........quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:42 schreef B.ertha het volgende:
[..]
En Soemp heeft de primeur voor de tweemansvlucht
Nee, de lijm is heel goed hoorquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Valt dat dan niet uit elkaar als je het mes er in zet zodra het "biefstukje" op je bord ligt?
Maar B. is ook heul geen manquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nu kan ik natuurlijk wel iets posten over het feit dat Soempie geen man is........
Bijdehante mensen worden enkele tientallen plaatsen naar achteren geplaatst op de wachtlijst......quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nu kan ik natuurlijk wel iets posten over het feit dat Soempie geen man is........
Dan hebben wij dus de primeur voor de eerste vlucht.quote:
Ik ook van jou.quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:47 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Bijdehante mensen worden enkele tientallen plaatsen naar achteren geplaatst op de wachtlijst......
quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:49 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Gelukkig maar
* B.ertha maakt notitie dat C4 weer naar voren mag
Truste Soempie.quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:47 schreef Soempie het volgende:
TM, slaap lekker.
Ik ga ook richting douche en bed.
Nee, ik ben niet op de uitvaart geweest.quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:59 schreef Ofyles2 het volgende:
Cobra4, was je vandaag toevallig op de uitvaart van die gesneuvelde militairen?
Weltrusten MM.quote:
Weltrusten. tong heeft het antwoord al.quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:18 schreef MadMaster het volgende:
K*t, kan nog niet nokken, vraag staat open in de AKQ...
Ben gered...quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Weltrusten. tong heeft het antwoord al.
quote:
quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:30 schreef MadMaster het volgende:![]()
Heb weer een vraag in de AKQ beantwoordt...
Zeker als je bedenkt dat één er van er niet meer is...quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:32 schreef Cobra4 het volgende:
Ik zit nu het programma "After the catch" te kijken. Een gesprek met de kapiteins van "Deadliest Catch" Erg indrukwekkend.
quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zeker als je bedenkt dat één er van er niet meer is...
Weer weltrusten.quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar staat niet zo'n poort...
En nu ben ik echt pleite...![]()
![]()
![]()
En ik bedenk me nu ook dat de Zeedijk veel smaller is.quote:
Mooi, dan kan ik met een gerust hart gaan slapen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:48 schreef Whiteguy het volgende:
Het is idd de wagenstraat in den Haag:
http://www.nufoto.nl/foto(...)eem-in-den-haag.html
Je bent zelf saaiquote:Op woensdag 28 april 2010 00:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
saaaai
Dus jij bent 2x aangereden op een fiets?quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:27 schreef Soempie het volgende:
[..]
Toen ik 17 was ben ik aangereden en degene in de auto is doorgereden. Ik woonde net op mezelf en had geen cent te makken, dus die heeft 10 jaar in de schuur gestaan.Ook nog 5 jaar bij een vriend op zolder trouwens, tot hij ging verhuizen.
Zou ik net vragen...quote:Op woensdag 28 april 2010 01:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dus jij bent 2x aangereden op een fiets?
heul nietquote:
precies. en op het einde kan je knikkers winnen. Ik ben nog steeds sore als de malle dus kruip mn bedje in. Heb vandaag wel iemand 'oranje boven' leren zingen dus vrijdag moet goedkomen.quote:Op woensdag 28 april 2010 07:01 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ah, dat is dus Flunkday.
Samengevat: een soort schoolfeestje waar flink spelletjes gespeeld worden onder het genot van een groot glas ranja?
quote:Op woensdag 28 april 2010 07:37 schreef Soempie het volgende:
Ik denk dat het mooi weer wordt en dat ik nog maar eens een college ga skippen.
Ik heb geen zin om voor 1.5 uur college 3 uur te moeten reizen.quote:Op woensdag 28 april 2010 07:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Er komen heus nog wel wat meer mooie dagen dit jaar.
Ik kan je ongelijk geven. Maar ik doe het nietquote:Op woensdag 28 april 2010 07:49 schreef Soempie het volgende:
Ik heb geen zin om voor 1.5 uur college 3 uur te moeten reizen.![]()
Ga zo eerst 'hardlopen' en dan daarna lekker in de tuin leren.
Dat ziet er erg gezellig uitquote:Op woensdag 28 april 2010 04:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ook hier even delen dan; dit was gisteren:
Ik heb nog 5K te gaan voor ik dat aantal heb.quote:
Het wordt 23Cquote:Op woensdag 28 april 2010 07:37 schreef Soempie het volgende:
Ik denk dat het mooi weer wordt en dat ik nog maar eens een college ga skippen.
Ssshhhhh! Zeg dan dat ik net over de 68.000 zitquote:
Dat bedoel ik en hier schijnt de zon al lekker. Ik heb net 25 minuten gerend, dus zo even douchen en dan de tuin in.quote:
Paar dagen stevig doorposten....quote:Op woensdag 28 april 2010 09:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ssshhhhh! Zeg dan dat ik net over de 68.000 zit
Of 1 dag baggerenquote:Op woensdag 28 april 2010 09:07 schreef Soempie het volgende:
Paar dagen stevig doorposten....
Ik overweeg naar het strand te gaan.quote:Op woensdag 28 april 2010 09:06 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat bedoel ik en hier schijnt de zon al lekker. Ik heb net 25 minuten gerend, dus zo even douchen en dan de tuin in.
Ik zeg: doenquote:Op woensdag 28 april 2010 09:09 schreef Nembrionic het volgende:
Ik overweeg naar het strand te gaan.
quote:Op woensdag 28 april 2010 09:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik overweeg naar het strand te gaan.
Mjah, of je zet een alarmklokje in je telefoon, dat je na 1 uur omdraait van rug naar buik (of andersom), en na weer 1 uur dat je naar huis moetquote:Op woensdag 28 april 2010 09:12 schreef Nembrionic het volgende:
Het probleem is: het strand is beresaai. Ik kan er maar 1 ding doen..en dat is lezen. En als ik ga lezen, dan lees ik waarschijnlijk flink door. En dan verbrand ik dus keihard
Ja dat moet sowieso...maar dat is nogal een ondernemingquote:Op woensdag 28 april 2010 09:15 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Mjah, of je zet een alarmklokje in je telefoon, dat je na 1 uur omdraait van rug naar buik (of andersom), en na weer 1 uur dat je naar huis moet
Ik ben in elk geval een tikkeltje jaloers, want ik kan niet weg vandaagquote:Op woensdag 28 april 2010 09:16 schreef Nembrionic het volgende:
Ja dat moet sowieso...maar dat is nogal een onderneming
Misschien dat ik hier wel de polder in trek. Dan kan ik hetzelfde doen maar is niet zo ver
Zal ik dan gewoon maar thuis blijven?quote:Op woensdag 28 april 2010 09:17 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik ben in elk geval een tikkeltje jaloers, want ik kan niet weg vandaag
Nah, gewoon de polder in. En dan lekker wandelen en foto's maken van spareribs lammetjesquote:Op woensdag 28 april 2010 09:19 schreef Nembrionic het volgende:
Zal ik dan gewoon maar thuis blijven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |