Echt welquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:08 schreef krengetje het volgende:
[..]
Welke? heb heul geen foto van mn tieten
ik trok de lijn doorquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:08 schreef krengetje het volgende:
[..]
Welke? heb heul geen foto van mn tieten
filmpje?quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:08 schreef RaXz het volgende:
Skippyballen, een keer probeerde ik achter elkaar een trap af te gaan op een skippybal. Het lukte steeds maar niet.
Ik wou dat ik er een filmpje van had, het was een zijwaartse landing met harde wind. Ik maakte een paar radslagen en daarna rolde ik al stuiterend nog een stuk over de grond. Ik was gewoon verbaasd dat ik daarna gewoon op kon staan.quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
jij hebt idd vaak genoeg geluk..
ik wacht nog steeds op een goed verhaal incl. filmpje
bezwaar als ik ter illusie de cupmaat vraag?quote:
Helaas, zo lang geleden, in die tijd waren er niet zulke mobieltjes als vandaag. Anders was het wel gefilmd, ik had namelijk publiek.quote:
quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
bezwaar als ik ter illusie de cupmaat vraag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Elke man heeft wel eens pijn aan z'n ballen gehad.quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:10 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb ook geen voor/na vergelijking omdat ik 9 was toen ik mijn bal kwijt raakte.
ik snap nog niet hoe je het durft, maar dat zal wel met mn hoogtevrees te maken hebbenquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:10 schreef RaXz het volgende:
[..]
Ik wou dat ik er een filmpje van had, het was een zijwaartse landing met harde wind. Ik maakte een paar radslagen en daarna rolde ik al stuiterend nog een stuk over de grond. Ik was gewoon verbaasd dat ik daarna gewoon op kon staan.![]()
Ik heb wel een filmpje van het vrijeval gedeelte van de 4 sprongen die dag. Wellicht een schrale troost, ik ben uiteraard die rode duivel.![]()
quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:10 schreef RaXz het volgende:
[..]
Ik wou dat ik er een filmpje van had, het was een zijwaartse landing met harde wind. Ik maakte een paar radslagen en daarna rolde ik al stuiterend nog een stuk over de grond. Ik was gewoon verbaasd dat ik daarna gewoon op kon staan.![]()
Ik heb wel een filmpje van het vrijeval gedeelte van de 4 sprongen die dag. Wellicht een schrale troost, ik ben uiteraard die rode duivel.![]()
quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:12 schreef krengetje het volgende:
[..]
had ik idd niet verwacht nee..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar ja, beter dat dan helemaal niks toch?
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
[..]
Niks mis meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
618 maarquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:09 schreef Kreator het volgende:
Q? Ik heb een post-analyse op je losgelaten.
Timeline [singlestopic]:
Pré Lily-Ella: 3
Tijdens Lily-Ella: 618
Tijdens Lily-Ella, maar Lily-Ella is offline: 7
Post Lily-Ella: 2 (verwachting)
misschien moet je het nogmaals proberen?quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:11 schreef RaXz het volgende:
[..]
Helaas, zo lang geleden, in die tijd waren er niet zulke mobieltjes als vandaag. Anders was het wel gefilmd, ik had namelijk publiek.
Ja, maar op het moment dat je op wilt staan om naar de wc te gaan en het voelt of iemand met een moker keihard op je kloten staan en dat gevoel blijft, dan wil jij de boel wel bij elkaar schreeuwen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:13 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Elke man heeft wel eens pijn aan z'n ballen gehad.
Als klein jochie had ik een week last van me ballen toen tijdens voetbal iemand de bal weg wilde schieten, maar ipv de bal, mij vol tussen de benen te raken![]()
Ik dacht dat ze te plaatsten eruit vielen
dat is toch onmogelijk....?quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:13 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Elke man heeft wel eens pijn aan z'n ballen gehad.
Als klein jochie had ik een week last van me ballen toen tijdens voetbal iemand de bal weg wilde schieten, maar ipv de bal, mij vol tussen de benen te raken![]()
Ik dacht dat ze te plaatsten eruit vielen
[..]
Da's prima voor zo'n tenger meisje als jij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juiste verhoudingen.![]()
en jij?quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
had ik idd niet verwacht nee..
maar ja, beter dat dan helemaal niks toch?
Inderdaadquote:
IK???? tenger??quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:15 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Da's prima voor zo'n tenger meisje als jij.
Juiste verhoudingen.
Gaafquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:10 schreef RaXz het volgende:
[..]
ja ook dat weet ik nietquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:15 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Da's prima voor zo'n tenger meisje als jij.
Juiste verhoudingen.
Ik ben altijd al gek geweest op hoogtes.quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik snap nog niet hoe je het durft, maar dat zal wel met mn hoogtevrees te maken hebben
En terecht.quote:
ik geloof 85Cquote:
Dat klopt wel aardig.quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:09 schreef Kreator het volgende:
Q? Ik heb een post-analyse op je losgelaten.
Timeline [singlestopic]:
Pré Lily-Ella: 3
Tijdens Lily-Ella: 618
Tijdens Lily-Ella, maar Lily-Ella is offline: 7
Post Lily-Ella: 2 (verwachting)
ik altijd al bang, mama moest me met mijn gezicht richting buik de trap afdragen anders hield ik mijn adem in enzoquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:17 schreef RaXz het volgende:
[..]
Ik ben altijd al gek geweest op hoogtes.
[..]
En terecht.![]()
doe maar nietquote:
Ik ook, vaak genoeg over gedroomd.quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gaaf
Ik ben bang dat ik te pletter val
quote:
Nee... dit seizoen nog is er een Belgische voetballer zijn bal kwijt geraakt toen zijn balzak werd opgereten...quote:
heb 'vroeger' ook een volle C cup gehad en mis ze bestquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
doe maar niet
onhandige dingen,... als ik al ren, doen ze altijd zeer
quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:19 schreef RaXz het volgende:
[..]
Ik ook, vaak genoeg over gedroomd.![]()
[..]
Nja, dan ben je waarschijnlijk goed afgevallen?quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:19 schreef krengetje het volgende:
[..]
heb 'vroeger' ook een volle C cup gehad en mis ze best
Blegh... Ik heb een keer samen met m'n oude buurman een paraglide tocht gedaan. Tandem. Een paar uur later viel een van zijn clubgenoten te pletter.quote:
jaquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Nja, dan ben je waarschijnlijk goed afgevallen?
Pff, maar dat hoort er wel bij, helaas.quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Blegh... Ik heb een keer samen met m'n oude buurman een paraglide tocht gedaan. Tandem. Een paar uur later viel een van zijn clubgenoten te pletter.
Boooh
kijk, dan is het toch hardstikke logisch dat de dames ook minder zijn geworden? als ik ga afvallen hou ik ook stukken minder over want tieters bestaan uit vethompen en melkklierenquote:
De dames.quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
kijk, dan is het toch hardstikke logisch dat de dames ook minder zijn geworden? als ik ga afvallen hou ik ook stukken minder over want tieters bestaan uit vethompen en melkklieren
meneren zijn het nietquote:
Het is inderdaad het risico. Maar sindsdien nooit meer durven paragliden.quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:21 schreef RaXz het volgende:
[..]
Pff, maar dat hoort er wel bij, helaas.
Gelukkig heb ik nog alleen crashes met zware verwondingen gezien. Nou ja, gelukkig.
Ja ok.. dat is natuurlijk ook zo. Maar toch hequote:Op dinsdag 27 april 2010 22:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
kijk, dan is het toch hardstikke logisch dat de dames ook minder zijn geworden? als ik ga afvallen hou ik ook stukken minder over want tieters bestaan uit vethompen en melkklieren
Jij moet niet zo aan jezelf twijfelen, Krengel. Je bent een haske mooi meisje. Je hebt uitstraling.quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:23 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ja ok.. dat is natuurlijk ook zo. Maar toch he
gewoon een mooie bh en het ziet er goed uit..quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:23 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ja ok.. dat is natuurlijk ook zo. Maar toch he
thnxquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:24 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Jij moet niet zo aan jezelf twijvelen, Krengel. Je bent een haske mooi meisje. Je hebt uitstraling.
als ze het koud krijgen ookquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:23 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ze gedragen zich als heren. Als ze geil zijn krijgen ze een stijve.
ook niet elke heer krijgt een stijve als ie geil is hoorquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:26 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, daarin zijn het dan weer geen heren.
Eensquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:24 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Jij moet niet zo aan jezelf twijfelen, Krengel. Je bent een haske mooi meisje. Je hebt uitstraling.
Daar ga ik niet vanquote:
Kan ik goed voorstellen, is ook zo bij skydivers, een aantal stopt ermee als ze een vriend verliezen. Geen idee hoe ik zal reageren.quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is inderdaad het risico. Maar sindsdien nooit meer durven paragliden.
quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:23 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ze gedragen zich als heren. Als ze geil zijn krijgen ze een stijve.
zou toch kunnen?quote:
niet zeuren danquote:
Nee, dat heet impotent.quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ook niet elke heer krijgt een stijve als ie geil is hoor
TVzequote:Op dinsdag 27 april 2010 22:31 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, dat heet impotent.
En nu ga ik tv kijken.
doeiquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:31 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, dat heet impotent.
En nu ga ik tv kijken.
quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:31 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, dat heet impotent.
En nu ga ik tv kijken.
Dat is niet goed voor je post gemiddelde.quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:32 schreef -Engel- het volgende:
ben ook weg....
trusten mensen .... tot morgen ofzo .....
adiosquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:31 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, dat heet impotent.
En nu ga ik tv kijken.
Ajuusquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:32 schreef -Engel- het volgende:
ben ook weg....
trusten mensen .... tot morgen ofzo .....
braafquote:
quote:
Noem jij m'n meisjes ook homp 1 en homp 2?quote:
nee...quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Noem jij m'n meisjes ook homp 1 en homp 2?
Ja. Gaaf toch! Koning Nazgul, een van de ringgeesten. Damnquote:
Jaquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Gaaf toch! Koning Nazgul, een van de ringgeesten. Damn![]()
Jawel. Dan heb jij niet opgelet bij de film. Zo zien de ringgeesten eruit als Frodo de ring om heeft.quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:40 schreef Kreator het volgende:
Nazgul zijn mooi gefilmd. Ik dacht alleen dat ze geen hoofd hadden.
whoeiquote:
quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
goodnight slaapkoppen
tijd voor drugs
hehe, was je dat al kwijt?quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:43 schreef RaXz het volgende:
[..]
Ohja, dat vond je lekker.![]()
Nou ja, des te beter!
wat?quote:
vroeg ik me dus ook afquote:
euhm.. ik hoef er vandaag niet voor naar buiten?quote:
Nog erger.quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
euhm.. ik hoef er vandaag niet voor naar buiten?
En terechtquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:47 schreef RaXz het volgende:
[..]
Nog erger.
Ik moet al naar buiten voor een sigaretje.
pa heeft nachtdienst, ma ligt op bed en ik heb oorpijnquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:47 schreef RaXz het volgende:
[..]
Nog erger.
Ik moet al naar buiten voor een sigaretje.
Aww, moet je een kusje?quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
pa heeft nachtdienst, ma ligt op bed en ik heb oorpijn
1 maar?quote:
ademen ookquote:
je hebt ze nog lang?quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:55 schreef RaXz het volgende:
[..]
Dat is waar.![]()
[..]
Ik dacht nog bescheiden te zijn, ik kan m'n haren los gooien.
Ach, je mag wel een flaw hebben. Verder ben je mega cutequote:Op dinsdag 27 april 2010 22:55 schreef RaXz het volgende:
[..]
Dat is waar.![]()
[..]
Ik dacht nog bescheiden te zijn, ik kan m'n haren los gooien.
quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, je mag wel een flaw hebben. Verder ben je mega cute
niet twijfelen, houden!quote:
mijn haar valt ook enorm uit hoor, maar er blijven er genoeg op zittenquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:00 schreef RaXz het volgende:
[..]
Haaruitval.![]()
Maar ik vermoed dat het komt door een iets te hoge cafeïne spiegel komt.
Slim ja. Zal je haar ook ten goede komenquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:59 schreef RaXz het volgende:
[..]
![]()
Niemand is perfect, al wil ik wel gaan stoppen, vanwege klagende longen.
Ja? Die korte haartjes op m'n kruin zijn irri.quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mijn haar valt ook enorm uit hoor, maar er blijven er genoeg op zitten
Eerst m'n koffie gebruik terugdringen en/of ermee stoppen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Slim ja. Zal je haar ook ten goede komen
doe het niet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1!!!!!!!!!1!11!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:04 schreef RaXz het volgende:
[..]
Ja? Die korte haartjes op m'n kruin zijn irri.
Binnenkort toch naar de kapster.
Sigaretten zijn een grotere boosdoenerquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:05 schreef RaXz het volgende:
[..]
Eerst m'n koffie gebruik terugdringen en/of ermee stoppen.
quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
doe het niet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1!!!!!!!!!1!11!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
Bij mij koffie en sigaretten beide even veel, 12 koppen is best veel, en zorgt voor erg veel vet afbraak, iets wat ik nou juist nodig heb.quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sigaretten zijn een grotere boosdoener
Je kan ook gewoon veel wandelen... zorgt ook voor vetafbraak.quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:09 schreef RaXz het volgende:
[..]
![]()
Ik wil geen matje, moet wel een beetje gelijk groeien.![]()
[..]
Bij mij koffie en sigaretten beide even veel, 12 koppen is best veel, en zorgt voor erg veel vet afbraak, iets wat ik nou juist nodig heb.
oja, matjes zijn niet mooi nee..quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:09 schreef RaXz het volgende:
[..]
![]()
Ik wil geen matje, moet wel een beetje gelijk groeien.![]()
[..]
Bij mij koffie en sigaretten beide even veel, 12 koppen is best veel, en zorgt voor erg veel vet afbraak, iets wat ik nou juist nodig heb.
zo liggen ze alleen niet meer bij elkaar, maar thanksquote:
Ik moet juist vet hebben.quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon veel wandelen... zorgt ook voor vetafbraak.
hij heeft vetjes nodigquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon veel wandelen... zorgt ook voor vetafbraak.
alhoewel ik het daar niet mee eens benquote:
Nee he, anders kan ik straks in new kids.quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
oja, matjes zijn niet mooi nee..
oeh ik moet veel koffie gaan drinken
[..]
zo liggen ze alleen niet meer bij elkaar, maar thanks
Hoezo niet?quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
alhoewel ik het daar niet mee eens ben
quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:14 schreef RaXz het volgende:
[..]
Nee he, anders kan ik straks in new kids.
Ah, nog steeds problemen, jammer.![]()
De rest van de foto's zijn nog meer
mager is het mooist bij mannenquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:15 schreef RaXz het volgende:
[..]
Hoezo niet?
Ik voel mij soms een skelet.
Goodnightquote:
Tondeuse erover, en het matje laten zitten.quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
geen problemen mee, maar het zou minder kunnen
meer natuurlijk ook![]()
en ik lust geen koffie![]()
thank you
hahaha doe maar nietquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:18 schreef RaXz het volgende:
[..]
Tondeuse erover, en het matje laten zitten.
Zit ik weereens met jou opgescheept, gezellig onderschrift heb je trouwens.
vind ik welquote:
Oh, verkeerd gelezen. Je mag wel wat van mijquote:
Weer wat toestemming.quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, verkeerd gelezen. Je mag wel wat van mij
hahaha dat wel, maar of het echt positief is?quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:21 schreef RaXz het volgende:
Ik denk dat ik dan wel wat aandacht krijg op straat.
Ja, straks weer nachtmerries.
Jep, het is ook erg tegenstrijdig.
Waar moet je nog meer toestemming voor hebben dan?quote:
Hey, aandacht is aandacht. Je moest eens weten ahem..quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
hahaha dat wel, maar of het echt positief is?
Yay, wel weer wat bereikt![]()
Vind je?
Base jumpen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waar moet je nog meer toestemming voor hebben dan?
Wat is dat?quote:
haha ben jij zo aandachtsgeil dan?quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:27 schreef RaXz het volgende:
[..]
Hey, aandacht is aandacht. Je moest eens weten ahem..
Het is maar waar je blij mee bent.![]()
Ja, geen liefde of begrip willen en daarna eenzaam zijn. Eigenlijk best typisch.
Base jumpen is vet.quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat is dat?
En wat heeft dat met vet te maken?
Een beetje.quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
haha ben jij zo aandachtsgeil dan?
welke vrouw wil nou niet dat een man over haar droomt?
misschien omdat die liefde en begrip nu te laat komt en dat je eraan gewend bent om eenzaam te zijn
Ik knal liever met het paard door de bossenquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:35 schreef RaXz het volgende:
[..]
Dat delen veel mensen met jou, al denk ik wel dat ik zeven kleuren schijt als ik dat ga doen.
Oei, paarden.quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik knal liever met het paard door de bossen
misschien welquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:34 schreef RaXz het volgende:
[..]
Een beetje.![]()
Wat melancholisch, ligt er maar net aan om hoeveel liefde en begrip het gaat, en natuurlijk de intentie erachter.
Beter nu dan ooit denk ik dan, maar dat betekent natuurlijk niet dat je je erbij moet neerleggen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
misschien wel
maar ooit moet je dingen accepteren
Enge beesten.quote:
Mijn paard is heel liefquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:42 schreef RaXz het volgende:
[..]
Beter nu dan ooit denk ik dan, maar dat betekent natuurlijk niet dat je je erbij moet neerleggen.![]()
[..]
Enge beesten.
je kan je erbij neerleggen dat je het van bepaalde personen nooit meer zal accepterenquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:42 schreef RaXz het volgende:
[..]
Beter nu dan ooit denk ik dan, maar dat betekent natuurlijk niet dat je je erbij moet neerleggen.![]()
[..]
Enge beesten.
je bent aandachtsgeil en nu praten 2 dames alleen met jou.. lijkt me dan logischquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:45 schreef RaXz het volgende:
Sjonge, dacht heel eventjes op fok te kijken, en misschien 1 of 2 berichten te posten. En nu zit ik weer flink te posten.
Ah, slechte ervaringen gehad met iemand. Dan begrijp ik het wel.quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je kan je erbij neerleggen dat je het van bepaalde personen nooit meer zal accepteren
Ik kan me nooit voorstellen dat mensen dieren eng kunnen vinden...quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:45 schreef RaXz het volgende:
[..]
Dat scheelt, ik aai die beesten met moeite.
Je hebt mij door.quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je bent aandachtsgeil en nu praten 2 dames alleen met jou.. lijkt me dan logisch
quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je bent aandachtsgeil en nu praten 2 dames alleen met jou.. lijkt me dan logisch
Ik vind die beesten niet eng opzich, maar ik zou er niet door gebeten willen worden. Ik vond het ook wel spannend toen ik omsingeld werd door koeien.quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan me nooit voorstellen dat mensen dieren eng kunnen vinden...
Mja, binnenkort wel weer eens tijd voor een niweuequote:Op dinsdag 27 april 2010 23:46 schreef RaXz het volgende:
[..]
Ah, slechte ervaringen gehad met iemand. Dan begrijp ik het wel.
Goed he.quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat. En dan nog multitasken ook, twee verschillende gesprekken
Ik had het al 3 jaar geleden opgegeven, toen ging ik maar springen in de plaats van.quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Mja, binnenkort wel weer eens tijd voor een niweue
sja, mijn leven is me liefquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:50 schreef RaXz het volgende:
[..]
Goed he.
[..]
Ik had het al 3 jaar geleden opgegeven, toen ging ik maar springen in de plaats van.
Nah, een paard bijt niet zomaarquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:48 schreef RaXz het volgende:
[..]
Ik vind die beesten niet eng opzich, maar ik zou er niet door gebeten willen worden. Ik vond het ook wel spannend toen ik omsingeld werd door koeien.
en toch spring je uit vliegtuigjesquote:
Het zijn nou net die aparte paarden, zou er maar net tussen zitten.quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nah, een paard bijt niet zomaarBehalve Wup en Uppie. Maar die zijn apart
Ja nou, daar hoef je niet levensmoe voor te zijn hoor. Trouwens loop je meer de kans om in een rolstoel terecht te komen dan dood te gaan. In een rolstoel zou ik wel levensmoe worden.quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en toch spring je uit vliegtuigjes
ik niet, het is lastig, maar je kan ermee leven, als ik tot mijn nek verlamd zou zijn denk ik welquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:58 schreef RaXz het volgende:
[..]
Ja nou, daar hoef je niet levensmoe voor te zijn hoor. Trouwens loop je meer de kans om in een rolstoel terecht te komen dan dood te gaan. In een rolstoel zou ik wel levensmoe worden.
Alleen daarom?quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:56 schreef RaXz het volgende:
[..]
Het zijn nou net die aparte paarden, zou er maar net tussen zitten.
En er ging ooit een paard op de voet van m'n zus staan, daarna was zij opeens niet zo gek meer op paarden.
Het is moeilijk te voorspellen hoe je erop gaat reageren.quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik niet, het is lastig, maar je kan ermee leven, als ik tot mijn nek verlamd zou zijn denk ik wel
Jij bent ruig.quote:Op woensdag 28 april 2010 00:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alleen daarom?Pfff.. Ik ben eraf gevallen, erdoor gebeten, getrapt, vertrapt en heb kopstoten van ze gehad. Het zijn dieren he
whoei, hoe dat dan?quote:Op woensdag 28 april 2010 00:01 schreef RaXz het volgende:
[..]
Het is moeilijk te voorspellen hoe je erop gaat reageren.
Maar ben allang blij dat ik niet in de heavy metal club zit, vorig jaar kregen er twee clubleden stalen pennen in hun ruggengraat.
Eentje viel een stuk uit de lucht vanwege turbulentie, en de ander tijdens het landen, maar hij doet ook een vorm van landen met een hoge risico.quote:
Nee, een paardenmeisjequote:Op woensdag 28 april 2010 00:02 schreef RaXz het volgende:
[..]
Jij bent ruig.![]()
Ik denk dat ik liever op een motor zit.
goed kut danquote:Op woensdag 28 april 2010 00:06 schreef RaXz het volgende:
[..]
Eentje viel een stuk uit de lucht vanwege turbulentie, en de ander tijdens het landen, maar hij doet ook een vorm van landen met een hoge risico.
Hmm, zit wat in.quote:
Ja, er vallen daar enorm veel slachtoffers mee wereldwijd. Ik las een keer een report waar er eentje onthoofd was.quote:Op woensdag 28 april 2010 00:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
goed kut dan
alhoewel die laatste weet dat ie hoog risico loopt en het waarschijnlijk daarom doet
goodnightquote:Op woensdag 28 april 2010 00:12 schreef Samzz het volgende:
Ja, nu wel slapen. Morgen om negen uur op t paardebeest
Tjuuus
dan heeft ie toch ook wel geluk gehadquote:Op woensdag 28 april 2010 00:12 schreef RaXz het volgende:
Ja, er vallen daar enorm veel slachtoffers mee wereldwijd. Ik las een keer een report waar er eentje onthoofd was.
Slaapzacht, en veel plezier morgen.quote:Op woensdag 28 april 2010 00:12 schreef Samzz het volgende:
Ja, nu wel slapen. Morgen om negen uur op t paardebeest
Tjuuus
Zo erg is hij niet, die gast ging gewoon te ver. Je moet echt wel stomme dingen doen wil je een kabel of iets dergelijks tegenkomen.quote:Op woensdag 28 april 2010 00:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
goodnight![]()
[..]
dan heeft ie toch ook wel geluk gehad
ja oke.. en toch.. ik zou het niet doenquote:Op woensdag 28 april 2010 00:15 schreef RaXz het volgende:
[..]
Zo erg is hij niet, die gast ging gewoon te ver. Je moet echt wel stomme dingen doen wil je een kabel of iets dergelijks tegenkomen.
Ik ook niet.quote:Op woensdag 28 april 2010 00:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja oke.. en toch.. ik zou het niet doen
Jupquote:Op woensdag 28 april 2010 00:18 schreef RaXz het volgende:
[..]
Ik ook niet.![]()
Trouwens, nog steeds zo'n nachtmens?
Nog wat kusjes dan.quote:Op woensdag 28 april 2010 00:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Jup
en dan de oorpijn erbij betekend nog minder slapen...![]()
een van de redenen waarom k niet naar het werk ga nu, daar ben ik nu toch niks waard
tnxquote:Op woensdag 28 april 2010 00:23 schreef RaXz het volgende:
[..]
Nog wat kusjes dan.![]()
Nu naar je werk?![]()
Ik hoef morgen gelukkig pas laat naar het ziekenhuis.
Of bedoel je gisteren en vandaag?quote:Op woensdag 28 april 2010 00:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
tnx![]()
nja.. morgen en vandaag enzo
moet je daar doen? als je niet wilt vertellen ook prima
ookquote:Op woensdag 28 april 2010 00:30 schreef RaXz het volgende:
[..]
Of bedoel je gisteren en vandaag?
Ik krijg dan de uitslag van m'n dikkedarm onderzoek, dat was geen pretje dus morgen valt het hopelijk wel mee. Tenzij de uitslag tegen staat.
Dank je.quote:Op woensdag 28 april 2010 00:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ook
nou, succes er dan maar mee, zal voor je duimen
dat kan ik me wel voorstellen ja... Je had ook aan de zuster kunnen vragen of ze geen dansje en liedje voor je kon doenquote:Op woensdag 28 april 2010 00:36 schreef RaXz het volgende:
[..]
Dank je.![]()
Het ergste is geweest, geen fijn gevoel als je een camera door je darmen heen voelt gaan brrr. Gelukkig had ik wat afleiding door op de monitor te kijken van de camera, lol.
Haha, er waren twee zusters bij. Gelukkig vond ik het niet genant, ik was eigenlijk vrij luchtig erover. In het begin viel het wel mee, totdat de pijn kwam.quote:Op woensdag 28 april 2010 00:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat kan ik me wel voorstellen ja... Je had ook aan de zuster kunnen vragen of ze geen dansje en liedje voor je kon doen
dat lijkt me dan ook niks om daar in mn blote kont te moeten liggen met 3 man eromheenquote:Op woensdag 28 april 2010 00:40 schreef RaXz het volgende:
[..]
Haha, er waren twee zusters bij. Gelukkig vond ik het niet genant, ik was eigenlijk vrij luchtig erover. In het begin viel het wel mee, totdat de pijn kwam.
Misschien had ik toch om dat dansje en dat liedje moeten vragen.
Dat viel gelukkig reuze mee, al vond ik het evengoed niet echt tof natuurlijk. Ze hadden twee zweertjes gevonden, en zag je op de monitor zo'n grijparmpje er monster van pakken, apart gezicht. Ik voelde daar helemaal niets van.quote:Op woensdag 28 april 2010 00:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat lijkt me dan ook niks om daar in mn blote kont te moeten liggen met 3 man eromheen![]()
misschien ook niet, want dan gaat dat ontspannen minder
grijparmpje?quote:Op woensdag 28 april 2010 00:47 schreef RaXz het volgende:
[..]
Dat viel gelukkig reuze mee, al vond ik het evengoed niet echt tof natuurlijk. Ze hadden twee zweertjes gevonden, en zag je op de monitor zo'n grijparmpje er monster van pakken, apart gezicht. Ik voelde daar helemaal niets van.
Ik dacht juist dat het flink pijn ging doen.
En bloed te zien, kwam aardig wat uit.quote:Op woensdag 28 april 2010 00:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
grijparmpje?![]()
moet wel echt heel vreemd zijn om te zien en niks te voelen
Heyquote:Op woensdag 28 april 2010 00:49 schreef mrbox het volgende:
hoi
Het wil maar niet lukken met de vrouwen
what happened?quote:Op woensdag 28 april 2010 00:49 schreef mrbox het volgende:
hoi
Het wil maar niet lukken met de vrouwen
haha daar kan ik dan weer niet goed tegen, die hadden me mogen opvegenquote:Op woensdag 28 april 2010 00:51 schreef RaXz het volgende:
[..]
En bloed te zien, kwam aardig wat uit.
Maar ondertussen dacht ik aan mensen die een camera onderzoek moesten ondergaan van de blaas, vooral erg als manzijnde brrrrrrrrrr...
Ja brrr... zag het eens op tv en ik zapte meteen verder. Sowieso niet fijn om daarnaar te kijken, daar niet van. Voor de rest kan ik gewoon eten ondertussen ik chirurgische ingrepen zie. Laatst nog gegeten terwijl ik keek naar een autopsie op youtube.quote:Op woensdag 28 april 2010 00:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
haha daar kan ik dan weer niet goed tegen, die hadden me mogen opvegen
Ja, dat is echt naar... ma had dat toen ze blaasstenen had... ik had echt medelijden
autopsies heb ik dan weer geen problemen mee.. dode mensen sowieso niet..quote:Op woensdag 28 april 2010 00:54 schreef RaXz het volgende:
[..]
Ja brrr... zag het eens op tv en ik zapte meteen verder. Sowieso niet fijn om daarnaar te kijken, daar niet van. Voor de rest kan ik gewoon eten ondertussen ik chirurgische ingrepen zie. Laatst nog gegeten terwijl ik keek naar een autopsie op youtube.
euhm.quote:Op woensdag 28 april 2010 00:56 schreef mrbox het volgende:
mhhh of ik verpest het en nu doe ik eens rustig, rookt ze( en daar heb ik het niet zo op
)
Je wilt niet zoenen met een asbak.quote:Op woensdag 28 april 2010 00:56 schreef mrbox het volgende:
mhhh of ik verpest het en nu doe ik eens rustig, rookt ze( en daar heb ik het niet zo op
)
ja dat wel maar het was ff zo'nquote:Op woensdag 28 april 2010 00:57 schreef RaXz het volgende:
[..]
Je wilt niet zoenen met een asbak.
Maar als je haar echt leuk vind dan kan je er toch wel mee leven of niet?
whoepsquote:
en later kan je het met dr erover hebbenquote:Op woensdag 28 april 2010 00:58 schreef mrbox het volgende:
[..]
ja dat wel maar het was ff zo'nmomentje
Ja maar roken is wel een bigquote:Op woensdag 28 april 2010 01:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en later kan je het met dr erover hebben
je kan wel overal over vallen box
goed zo.. negatieve houdingen zijn de oplossingquote:Op woensdag 28 april 2010 01:01 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ja maar roken is wel een big(voor mij dan) maar goed ik zal het vroeger of later toch wel weer verpesten
dus ach waar maar ik me zorgen om
Niet echt een constructieve mentaliteit, de ene persoon is de andere niet. In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst, denk ik dan maar.quote:Op woensdag 28 april 2010 01:01 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ja maar roken is wel een big(voor mij dan) maar goed ik zal het vroeger of later toch wel weer verpesten
dus ach waar maar ik me zorgen om
Daar lijkt het de laatste tijd wel op ja...quote:
Dan moet je ook geen beer als avatar nemen.quote:Op woensdag 28 april 2010 01:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Daar lijkt het de laatste tijd wel op ja...
quote:Op woensdag 28 april 2010 01:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
goed zo.. negatieve houdingen zijn de oplossing
Klopt klopt jullie hebben wel gelijk, het is ook meer een soort van zelf bescherming. Niet te hoog in gaan zetten, niet te veel gaan hopen e.d.quote:Op woensdag 28 april 2010 01:06 schreef RaXz het volgende:
[..]
Niet echt een constructieve mentaliteit, de ene persoon is de andere niet. In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst, denk ik dan maar.
Holaquote:
euhm, nou?quote:Op woensdag 28 april 2010 01:10 schreef RaXz het volgende:
En ik sta weer in de dagcijfers, tijd geleden. En ook nog eens op de 46ste plek terwijl ik pas laat begon met fokken.
Oh, en wie staat er weereens op nr. 1
er is ook een verschil tussen niet te veel gaan hopen en het zelf maar vast afbreken voor een ander het doetquote:Op woensdag 28 april 2010 01:11 schreef mrbox het volgende:
[..]
[..]
Klopt klopt jullie hebben wel gelijk, het is ook meer een soort van zelf bescherming. Niet te hoog in gaan zetten, niet te veel gaan hopen e.d.
Die moet ik eigenlijk een keer wijzigen. Ikzelf zie een andere avatar, daarom besteed ik er iegenlijk ook geen aandacht aan.quote:Op woensdag 28 april 2010 01:11 schreef RaXz het volgende:
[..]
Dan moet je ook geen beer als avatar nemen.
Om telleurstelling te voorkomen? Ik ken dat al te goed hoor, maar volgens mij mis je daar juist veel kansen door. Evengoed is teveel nooit goed.quote:Op woensdag 28 april 2010 01:11 schreef mrbox het volgende:
[..]
[..]
Klopt klopt jullie hebben wel gelijk, het is ook meer een soort van zelf bescherming. Niet te hoog in gaan zetten, niet te veel gaan hopen e.d.
ow ik breek het ook niet afquote:Op woensdag 28 april 2010 01:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
er is ook een verschil tussen niet te veel gaan hopen en het zelf maar vast afbreken voor een ander het doet
quote:
Hoe kan het dat jij een andere avatar ziet?quote:Op woensdag 28 april 2010 01:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die moet ik eigenlijk een keer wijzigen. Ikzelf zie een andere avatar, daarom besteed ik er iegenlijk ook geen aandacht aan.
nee, want om het meisje nu maar gelijk voor jezelf in een enorm slecht daglicht te zetten over iets waarover je niet eens met dr hebt gesproken of iets, is niet afbreken? Sure doos, dream onquote:Op woensdag 28 april 2010 01:16 schreef mrbox het volgende:
[..]
ow ik breek het ook niet afalleen ik verwacht eerder dat ik het toch wel zou verpesten binnenkort
en ja daar werk ik hard aan maar het schiet niet erg op
![]()
it's lonely at the topquote:
Zie instellingen, Jij hebt de webiconopite uitstaan neem ik aan. Ik niet. Daarom zie ik een andere avatarquote:Op woensdag 28 april 2010 01:18 schreef RaXz het volgende:
[..]
![]()
[..]
Hoe kan het dat jij een andere avatar ziet?
Poeh, Slecht Voetbal?quote:Op woensdag 28 april 2010 01:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zie instellingen, Jij hebt de webiconopite uitstaan neem ik aan. Ik niet. Daarom zie ik een andere avatar
Ik zie deze:
[ afbeelding ]
Ik ga maar idd ff dromenquote:Op woensdag 28 april 2010 01:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, want om het meisje nu maar gelijk voor jezelf in een enorm slecht daglicht te zetten over iets waarover je niet eens met dr hebt gesproken of iets, is niet afbreken? Sure doos, dream on
[..]
it's lonely at the top
Laatste jaren wel helaas, maar dat is voor mij geen reden om ze niet meer te suporteren.quote:
Mag ook wel met 100 posts verschil met de 2de.quote:
Die stond uit ja, aangezet maar ik zie nog steeds die beer.quote:Op woensdag 28 april 2010 01:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zie instellingen, Jij hebt de webiconopite uitstaan neem ik aan. Ik niet. Daarom zie ik een andere avatar
Ik zie deze:
[ afbeelding ]
als ze maar niet over negatieve dingen gaan wel.. goodnightquote:Op woensdag 28 april 2010 01:24 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ik ga maar idd ff dromenlijkt me beter
Nja, dan kan kloon tenminste niet zeggen dat ik gisteravond niet meende wat ik zeiquote:Op woensdag 28 april 2010 01:25 schreef RaXz het volgende:
[..]
Mag ook wel met 100 posts verschil met de 2de.
Dan moet je waarschijnlijk de uploadicon optie uitzetten.quote:Op woensdag 28 april 2010 01:25 schreef RaXz het volgende:
[..]
Mag ook wel met 100 posts verschil met de 2de.
[..]
Die stond uit ja, aangezet maar ik zie nog steeds die beer.
En wat zei je dan? Ik ben lang afwezig geweest, weet je nog.quote:Op woensdag 28 april 2010 01:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nja, dan kan kloon tenminste niet zeggen dat ik gisteravond niet meende wat ik zei
Wat een gedoe, maar het werkt, alleen zie ik dan andere avatar's weer niet.quote:Op woensdag 28 april 2010 01:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan moet je waarschijnlijk de uploadicon optie uitzetten.
quote:[quote]Op woensdag 28 april 2010 01:32 schreef RaXz het volgende:
[..]
En wat zei je dan? Ik ben lang afwezig geweest, weet je nog.![]()
quote:
quote:Mijn mening is dat het eenzaam aan de top is.
Dan hoor je niet te kunnen keuvelen met degene die onder je staat.
Zelfs met 3 posts erbij was het nog zwak geweest
Dan hebben die geen webicon ingesteld en alleen een uploadicon.quote:Op woensdag 28 april 2010 01:32 schreef RaXz het volgende:
[..]
En wat zei je dan? Ik ben lang afwezig geweest, weet je nog.![]()
[..]
Wat een gedoe, maar het werkt, alleen zie ik dan andere avatar's weer niet.
Succes met het hoog houden van je reputatiequote:
Net als ik.quote:Op woensdag 28 april 2010 01:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan hebben die geen webicon ingesteld en alleen een uploadicon.
ik vind m voor de komende weken hoog genoegquote:Op woensdag 28 april 2010 01:36 schreef RaXz het volgende:
[..]
Succes met het hoog houden van je reputatie![]()
[..]
Net als ik.
Het is maar wat je leuk vind, ik hecht zelf meer waarde aan m'n jumpcount.quote:Op woensdag 28 april 2010 01:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik vind m voor de komende weken hoog genoeg
jij je jumpcount, ik topscore in posten.. ieder zijn dingquote:Op woensdag 28 april 2010 01:39 schreef RaXz het volgende:
[..]
Het is maar wat je leuk vind, ik hecht zelf meer waarde aan m'n jumpcount.
goodluckquote:
Haha ja, ieder zo z'n meug.quote:Op woensdag 28 april 2010 01:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
jij je jumpcount, ik topscore in posten.. ieder zijn ding
zijn we weer alleen?quote:
Jij bent zo alleen, kan je in je uppie je postcount opkrikkenquote:
Let's party onquote:Op woensdag 28 april 2010 01:46 schreef RaXz het volgende:
[..]
Jij bent zo alleen, kan je in je uppie je postcount opkrikken
Is al laat, en ik heb al een slaaptekort.
o noes, he is backquote:
Run away! Run away!quote:
ik wou net een poging doen om weg te rennenquote:Op woensdag 28 april 2010 01:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Run away! Run away!![]()
En toch hou ik nog van je hoor
Wou je gaan slapen? Zonder mij?quote:Op woensdag 28 april 2010 01:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik wou net een poging doen om weg te rennen
onbegrijpelijk
helemaal alleen in mijn grote bedquote:
Niet even Barbusse gezelschap houden? Eventjes maar...anders zit ik hier zo alleen.. *huil*quote:Op woensdag 28 april 2010 01:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
helemaal alleen in mijn grote bed
10 minuutjes dan, dus mompel snel wat je nog kwijt wiltquote:Op woensdag 28 april 2010 01:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niet even Barbusse gezelschap houden? Eventjes maar...anders zit ik hier zo alleen.. *huil*
quote:Op woensdag 28 april 2010 01:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
10 minuutjes dan, dus mompel snel wat je nog kwijt wilt
er zijn alleen niet veul nachtbaggeraars meerquote:Op woensdag 28 april 2010 02:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maar ik wou alleen nog even wat nachtbaggeren terwijl ik nadenk over wéér een debiele reactie van de advocaat van mijn ex, en nachtbaggeren veul leuker met z'n veulen
Nee he?quote:Op woensdag 28 april 2010 02:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
er zijn alleen niet veul nachtbaggeraars meer
och, genoeg bagger topics openquote:Op woensdag 28 april 2010 02:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee he?Jammer hoor...en dat terwijl het voor mij dus laat gaat worden vrees ik...
wat nu weer dan?quote:Op woensdag 28 april 2010 02:07 schreef Barbusse het volgende:
Goffedomme....die heks een beetje mijn humeur verpesten op dit zonnige eilandWaarom lees ik mijn mail eigenlijk?
quote:
heb je bewijs?quote:Op woensdag 28 april 2010 02:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Brief van de advocate van mijn aanstaande ex...jaaaa, we zijn officieel nog steeds niet gescheiden...waaruit naar voren komt dat alle verantwoordelijkheid voor de financiele zaken bij mij ligt en ik alimentatie mag betalen. En dat terwijl zij 3 x zoveel verdiend dan ik dankzij een studie die ze kon volgen doordat ik haar onderhield.
![]()
Maar dat maakt toch geen kans, dat ze het in de brief zetten is al debiel. Maar waar ik boos om wordt is dat het zogenaamd 100% mijn schuld is dat het mis ging - wat simpelweg niet waar is, en dat ik 100% verantwoordelijk ben voor het feit dat ons spaargeld op is - dat zij achterover gedrukt had om er meerdere malen en niet in haar eentje lang mee op vakantie te kunnen.
Het kutwijf is autistisch of zo, ik herken helemaal niks meer aan haar
Bewijs waarvan?quote:
quote:
en dat het niet 100 % bij jou ligt dat jullie uit elkaar zijn...quote:Op woensdag 28 april 2010 02:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Brief van de advocate van mijn aanstaande ex...jaaaa, we zijn officieel nog steeds niet gescheiden...waaruit naar voren komt dat alle verantwoordelijkheid voor de financiele zaken bij mij ligt en ik alimentatie mag betalen. En dat terwijl zij 3 x zoveel verdiend dan ik dankzij een studie die ze kon volgen doordat ik haar onderhield.
![]()
Maar dat maakt toch geen kans, dat ze het in de brief zetten is al debiel. Maar waar ik boos om wordt is dat het zogenaamd 100% mijn schuld is dat het mis ging - wat simpelweg niet waar is, en dat ik 100% verantwoordelijk ben voor het feit dat ons spaargeld op is - dat zij achterover gedrukt had om er meerdere malen en niet in haar eentje lang mee op vakantie te kunnen.
Het kutwijf is autistisch of zo, ik herken helemaal niks meer aan haar
Ja, en het enige dat er hoeft te gebeuren is dat het voor de rechter komt, zodat wij beiden openheid van financiën moeten geven. Waaruit blijkt dat zij, vanaf haar vertrek, 100% de beschikking heeft gehad over ons spaargeld. Maar dit wéét ze! En haar advocate als het goed is ook. Waarom dan nog alles bij mij neerleggen?quote:Op woensdag 28 april 2010 02:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
[..]
en dat het niet 100 % bij jou ligt dat jullie uit elkaar zijn...
och, die krijgt haar pakkie nog wel hoorquote:Op woensdag 28 april 2010 02:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, en het enige dat er hoeft te gebeuren is dat het voor de rechter komt, zodat wij beiden openheid van financiën moeten geven. Waaruit blijkt dat zij, vanaf haar vertrek, 100% de beschikking heeft gehad over ons spaargeld. Maar dit wéét ze! En haar advocate als het goed is ook. Waarom dan nog alles bij mij neerleggen?
Damn, dit had al maanden geleden afgerond kunnen zijn, als ze niet iedere keer haar standpunt veranderde, en simpelweg haar verantwoordelijkheid nam. Ik kan niet zo goed tegen zulke platen voor koppen, en al helemaal niet als het een kop betreft van iemand die een universitaire studie heeft gedaan.![]()
Shit, en nu word ik nog echt boos en verdrietig ookOm haar
Alsof ik dat al niet genoeg ben geweest
Boh, misschien.quote:Op woensdag 28 april 2010 02:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
och, die krijgt haar pakkie nog wel hoor
zij is iemand geworden die je niet meer herkent..quote:Op woensdag 28 april 2010 02:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Boh, misschien.Ik sprak hier met collega's, maar dat zijn van die mediterraanse types. Dus komen aan zetten met vragen als "Dat je haar niet kapot geschoten hebt!" Trust me, dat heb ik wel eens gedacht. Maar ze is de gevangenisstraf niet waard
En ik schrik van mezelf dat ik dit soms denk over iemand met wie ik 12 jaar samen ben geweest. Wat is er in godsnaam gebeurd?
I'm not the voilent type, so don't worryquote:Op woensdag 28 april 2010 02:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zij is iemand geworden die je niet meer herkent..
dat is er gebeurd..
en tuurlijk zou je dr neer kunnen knallen, maar daar heb je alleen jezelf (en onschuldige omstanders) mee
Ja, ik geloof in karmaquote:Op woensdag 28 april 2010 02:32 schreef Barbusse het volgende:
En geloof jij in karma? Misschien dat ze het inderdaad wel een keer terug krijgt. Maar niet van mij. Ik ben hier gelukkig, zonder haar.
Ja, misschien dat je het in een brief zou kunnen verwoorden, of je hem op de post doet is een tweede, maar dan ben je je frustraties al grotendeels kwijt,en als je m wel op de bus zou doen, laat m dan eerst checken door je advocaat of een andere derde partij, zodat zij er niet allemaal 'bewijs' uit kan trekken ofzoquote:Op woensdag 28 april 2010 02:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
I'm not the voilent type, so don't worry![]()
Maar ik begin het bijna als een soort morele plicht te zien om haar duidelijk te maken dat ze haar eigen verantwoordelijkheid moet nemen en haar eigen fouten moet erkennen. En dat is precies wat ik los moet laten. Maar het LUKT GODVERDOMME NIEHIET!!!!![]()
![]()
*halp*
als ie vol is, ben ik wegquote:Op woensdag 28 april 2010 02:38 schreef Barbusse het volgende:
Oh, nu hou ik je meer dan 10 minuten wakker met mijn gehuil....sorry...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |