Niet even Barbusse gezelschap houden? Eventjes maar...anders zit ik hier zo alleen.. *huil*quote:Op woensdag 28 april 2010 01:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
helemaal alleen in mijn grote bed
10 minuutjes dan, dus mompel snel wat je nog kwijt wiltquote:Op woensdag 28 april 2010 01:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niet even Barbusse gezelschap houden? Eventjes maar...anders zit ik hier zo alleen.. *huil*
quote:Op woensdag 28 april 2010 01:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
10 minuutjes dan, dus mompel snel wat je nog kwijt wilt
er zijn alleen niet veul nachtbaggeraars meerquote:Op woensdag 28 april 2010 02:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maar ik wou alleen nog even wat nachtbaggeren terwijl ik nadenk over wéér een debiele reactie van de advocaat van mijn ex, en nachtbaggeren veul leuker met z'n veulen
Nee he?quote:Op woensdag 28 april 2010 02:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
er zijn alleen niet veul nachtbaggeraars meer
och, genoeg bagger topics openquote:Op woensdag 28 april 2010 02:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee he?Jammer hoor...en dat terwijl het voor mij dus laat gaat worden vrees ik...
wat nu weer dan?quote:Op woensdag 28 april 2010 02:07 schreef Barbusse het volgende:
Goffedomme....die heks een beetje mijn humeur verpesten op dit zonnige eilandWaarom lees ik mijn mail eigenlijk?
quote:
heb je bewijs?quote:Op woensdag 28 april 2010 02:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Brief van de advocate van mijn aanstaande ex...jaaaa, we zijn officieel nog steeds niet gescheiden...waaruit naar voren komt dat alle verantwoordelijkheid voor de financiele zaken bij mij ligt en ik alimentatie mag betalen. En dat terwijl zij 3 x zoveel verdiend dan ik dankzij een studie die ze kon volgen doordat ik haar onderhield.
![]()
Maar dat maakt toch geen kans, dat ze het in de brief zetten is al debiel. Maar waar ik boos om wordt is dat het zogenaamd 100% mijn schuld is dat het mis ging - wat simpelweg niet waar is, en dat ik 100% verantwoordelijk ben voor het feit dat ons spaargeld op is - dat zij achterover gedrukt had om er meerdere malen en niet in haar eentje lang mee op vakantie te kunnen.
Het kutwijf is autistisch of zo, ik herken helemaal niks meer aan haar
Bewijs waarvan?quote:
quote:
en dat het niet 100 % bij jou ligt dat jullie uit elkaar zijn...quote:Op woensdag 28 april 2010 02:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Brief van de advocate van mijn aanstaande ex...jaaaa, we zijn officieel nog steeds niet gescheiden...waaruit naar voren komt dat alle verantwoordelijkheid voor de financiele zaken bij mij ligt en ik alimentatie mag betalen. En dat terwijl zij 3 x zoveel verdiend dan ik dankzij een studie die ze kon volgen doordat ik haar onderhield.
![]()
Maar dat maakt toch geen kans, dat ze het in de brief zetten is al debiel. Maar waar ik boos om wordt is dat het zogenaamd 100% mijn schuld is dat het mis ging - wat simpelweg niet waar is, en dat ik 100% verantwoordelijk ben voor het feit dat ons spaargeld op is - dat zij achterover gedrukt had om er meerdere malen en niet in haar eentje lang mee op vakantie te kunnen.
Het kutwijf is autistisch of zo, ik herken helemaal niks meer aan haar
Ja, en het enige dat er hoeft te gebeuren is dat het voor de rechter komt, zodat wij beiden openheid van financiën moeten geven. Waaruit blijkt dat zij, vanaf haar vertrek, 100% de beschikking heeft gehad over ons spaargeld. Maar dit wéét ze! En haar advocate als het goed is ook. Waarom dan nog alles bij mij neerleggen?quote:Op woensdag 28 april 2010 02:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
[..]
en dat het niet 100 % bij jou ligt dat jullie uit elkaar zijn...
och, die krijgt haar pakkie nog wel hoorquote:Op woensdag 28 april 2010 02:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, en het enige dat er hoeft te gebeuren is dat het voor de rechter komt, zodat wij beiden openheid van financiën moeten geven. Waaruit blijkt dat zij, vanaf haar vertrek, 100% de beschikking heeft gehad over ons spaargeld. Maar dit wéét ze! En haar advocate als het goed is ook. Waarom dan nog alles bij mij neerleggen?
Damn, dit had al maanden geleden afgerond kunnen zijn, als ze niet iedere keer haar standpunt veranderde, en simpelweg haar verantwoordelijkheid nam. Ik kan niet zo goed tegen zulke platen voor koppen, en al helemaal niet als het een kop betreft van iemand die een universitaire studie heeft gedaan.![]()
Shit, en nu word ik nog echt boos en verdrietig ookOm haar
Alsof ik dat al niet genoeg ben geweest
Boh, misschien.quote:Op woensdag 28 april 2010 02:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
och, die krijgt haar pakkie nog wel hoor
zij is iemand geworden die je niet meer herkent..quote:Op woensdag 28 april 2010 02:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Boh, misschien.Ik sprak hier met collega's, maar dat zijn van die mediterraanse types. Dus komen aan zetten met vragen als "Dat je haar niet kapot geschoten hebt!" Trust me, dat heb ik wel eens gedacht. Maar ze is de gevangenisstraf niet waard
En ik schrik van mezelf dat ik dit soms denk over iemand met wie ik 12 jaar samen ben geweest. Wat is er in godsnaam gebeurd?
I'm not the voilent type, so don't worryquote:Op woensdag 28 april 2010 02:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zij is iemand geworden die je niet meer herkent..
dat is er gebeurd..
en tuurlijk zou je dr neer kunnen knallen, maar daar heb je alleen jezelf (en onschuldige omstanders) mee
Ja, ik geloof in karmaquote:Op woensdag 28 april 2010 02:32 schreef Barbusse het volgende:
En geloof jij in karma? Misschien dat ze het inderdaad wel een keer terug krijgt. Maar niet van mij. Ik ben hier gelukkig, zonder haar.
Ja, misschien dat je het in een brief zou kunnen verwoorden, of je hem op de post doet is een tweede, maar dan ben je je frustraties al grotendeels kwijt,en als je m wel op de bus zou doen, laat m dan eerst checken door je advocaat of een andere derde partij, zodat zij er niet allemaal 'bewijs' uit kan trekken ofzoquote:Op woensdag 28 april 2010 02:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
I'm not the voilent type, so don't worry![]()
Maar ik begin het bijna als een soort morele plicht te zien om haar duidelijk te maken dat ze haar eigen verantwoordelijkheid moet nemen en haar eigen fouten moet erkennen. En dat is precies wat ik los moet laten. Maar het LUKT GODVERDOMME NIEHIET!!!!![]()
![]()
*halp*
als ie vol is, ben ik wegquote:Op woensdag 28 april 2010 02:38 schreef Barbusse het volgende:
Oh, nu hou ik je meer dan 10 minuten wakker met mijn gehuil....sorry...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |