Laatste jaren wel helaas, maar dat is voor mij geen reden om ze niet meer te suporteren.quote:
Mag ook wel met 100 posts verschil met de 2de.quote:
Die stond uit ja, aangezet maar ik zie nog steeds die beer.quote:Op woensdag 28 april 2010 01:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zie instellingen, Jij hebt de webiconopite uitstaan neem ik aan. Ik niet. Daarom zie ik een andere avatar
Ik zie deze:
[ afbeelding ]
als ze maar niet over negatieve dingen gaan wel.. goodnightquote:Op woensdag 28 april 2010 01:24 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ik ga maar idd ff dromenlijkt me beter
Nja, dan kan kloon tenminste niet zeggen dat ik gisteravond niet meende wat ik zeiquote:Op woensdag 28 april 2010 01:25 schreef RaXz het volgende:
[..]
Mag ook wel met 100 posts verschil met de 2de.
Dan moet je waarschijnlijk de uploadicon optie uitzetten.quote:Op woensdag 28 april 2010 01:25 schreef RaXz het volgende:
[..]
Mag ook wel met 100 posts verschil met de 2de.
[..]
Die stond uit ja, aangezet maar ik zie nog steeds die beer.
En wat zei je dan? Ik ben lang afwezig geweest, weet je nog.quote:Op woensdag 28 april 2010 01:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nja, dan kan kloon tenminste niet zeggen dat ik gisteravond niet meende wat ik zei
Wat een gedoe, maar het werkt, alleen zie ik dan andere avatar's weer niet.quote:Op woensdag 28 april 2010 01:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan moet je waarschijnlijk de uploadicon optie uitzetten.
quote:[quote]Op woensdag 28 april 2010 01:32 schreef RaXz het volgende:
[..]
En wat zei je dan? Ik ben lang afwezig geweest, weet je nog.![]()
quote:
quote:Mijn mening is dat het eenzaam aan de top is.
Dan hoor je niet te kunnen keuvelen met degene die onder je staat.
Zelfs met 3 posts erbij was het nog zwak geweest
Dan hebben die geen webicon ingesteld en alleen een uploadicon.quote:Op woensdag 28 april 2010 01:32 schreef RaXz het volgende:
[..]
En wat zei je dan? Ik ben lang afwezig geweest, weet je nog.![]()
[..]
Wat een gedoe, maar het werkt, alleen zie ik dan andere avatar's weer niet.
Succes met het hoog houden van je reputatiequote:
Net als ik.quote:Op woensdag 28 april 2010 01:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan hebben die geen webicon ingesteld en alleen een uploadicon.
ik vind m voor de komende weken hoog genoegquote:Op woensdag 28 april 2010 01:36 schreef RaXz het volgende:
[..]
Succes met het hoog houden van je reputatie![]()
[..]
Net als ik.
Het is maar wat je leuk vind, ik hecht zelf meer waarde aan m'n jumpcount.quote:Op woensdag 28 april 2010 01:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik vind m voor de komende weken hoog genoeg
jij je jumpcount, ik topscore in posten.. ieder zijn dingquote:Op woensdag 28 april 2010 01:39 schreef RaXz het volgende:
[..]
Het is maar wat je leuk vind, ik hecht zelf meer waarde aan m'n jumpcount.
goodluckquote:
Haha ja, ieder zo z'n meug.quote:Op woensdag 28 april 2010 01:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
jij je jumpcount, ik topscore in posten.. ieder zijn ding
zijn we weer alleen?quote:
Jij bent zo alleen, kan je in je uppie je postcount opkrikkenquote:
Let's party onquote:Op woensdag 28 april 2010 01:46 schreef RaXz het volgende:
[..]
Jij bent zo alleen, kan je in je uppie je postcount opkrikken
Is al laat, en ik heb al een slaaptekort.
o noes, he is backquote:
Run away! Run away!quote:
ik wou net een poging doen om weg te rennenquote:Op woensdag 28 april 2010 01:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Run away! Run away!![]()
En toch hou ik nog van je hoor
Wou je gaan slapen? Zonder mij?quote:Op woensdag 28 april 2010 01:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik wou net een poging doen om weg te rennen
onbegrijpelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |