Mijn vriendin heeft 2 lieve tietjesquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:00 schreef Kreator het volgende:
[..]
Heul klein.. M'n vriendin heeft wel een paar beste.
.
.
*afspraak maaktquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dokter..
meisje waar ik vroeger mee omging is van kuiltjes naar volle b gegaan
ik wil alles wetenquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:01 schreef RaXz het volgende:
[..]
Laatste keer was het vogelpoep.
En bijna een ritje naar het ziekenhuis oef..
Oh die heb ik al gehad, maar het groeide op de verkeerde plek.quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
er zijn hormonen die je kan slikken zodat ze groeien
Ach, met één valt ook primna te leven.quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:59 schreef Kreator het volgende:
[..]
Daar ben ik ook aan geopereerd toen ik 10 was ofzo. Bij mij was ie nog te redden. Touwtje was te lang..
staat gelijk toch?quote:
jij hebt volgens mij al goede kneitersquote:
quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:03 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat zou niet best zijn, 24 jaar later.
wam is andersquote:
quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
jij hebt volgens mij al goede kneiters
Zonder ballen kan je ook leven.quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:03 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ach, met één valt ook primna te leven.
Crash gemaakt op klei achtige grond met een hoop meeuwenstront, gelukkig stuiterde ik tussen de meeste door.quote:
en anders bedek je ze goedquote:
Niet om Krengel, maar heb je ze al eens gezien? Als dat kneiters zijn, heb ik skippyballenquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
jij hebt volgens mij al goede kneiters
jij hebt idd vaak genoeg geluk..quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:04 schreef RaXz het volgende:
[..]
Crash gemaakt op klei achtige grond met een hoop meeuwenstront, gelukkig stuiterde ik tussen de meeste door.
Zoals gewoonlijk.
Dat maakt haar nog coolerquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:05 schreef Kreator het volgende:
[..]
GvsE is cool. Ondanks dat ze niet wil trouwen.
quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet om Krengel, maar heb je ze al eens gezien? Als dat kneiters zijn, heb ik skippyballen
ik ging uit van de fotoquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet om Krengel, maar heb je ze al eens gezien? Als dat kneiters zijn, heb ik skippyballen
quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:05 schreef Samzz het volgende:
ik wil wel trouwenquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:05 schreef Kreator het volgende:
[..]
GvsE is cool. Ondanks dat ze niet wil trouwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |