BH's zijn overratedquote:
Dan weet je wat je moet doen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:55 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ik probeer het, maar mijn andere baan gooit roet in het eten.
je hebt ze zelf?quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:58 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik kan het hier wel mee eens zijn, maar ik ben misschien lichtelijk bevooroordeeld.
Daar ben ik ook aan geopereerd toen ik 10 was ofzo. Bij mij was ie nog te redden. Touwtje was te lang.quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:58 schreef RealZeus het volgende:
Ja, vandaag precies 24 jaar geleden hebben ze in het ziekenhuis één weg gehaald. Die zag het niet meer zitten en heeft zichzelf gewurgd.![]()
quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:58 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, vandaag precies 24 jaar geleden hebben ze in het ziekenhuis één weg gehaald. Die zag het niet meer zitten en heeft zichzelf gewurgd.
auw....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hoi
meer de maan denk ik.. ik reflecteer en ben alleen snachts aanwezigquote:
Eerst de lotto winnen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:59 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Jij gaat eindelijk mij onderhouden?
hell yeahquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:00 schreef Kreator het volgende:
[..]
M'n vriendin heeft wel een paar beste..
.
vertel jij eens een grappig verhaal over koeienvlaaien en landingen dan?quote:
En de maan is ook wit.quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
meer de maan denk ik.. ik reflecteer en ben alleen snachts aanwezig
er zijn hormonen die je kan slikken zodat ze groeienquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:00 schreef Kreator het volgende:
[..]
Heul klein.. M'n vriendin heeft wel een paar beste.
.
.
Jij hebt dan ook wel een mooi paar ter beschikkingquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:58 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik kan het hier wel mee eens zijn, maar ik ben misschien lichtelijk bevooroordeeld.
quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:58 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, vandaag precies 24 jaar geleden hebben ze in het ziekenhuis één weg gehaald. Die zag het niet meer zitten en heeft zichzelf gewurgd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hoi
![]()
Auw...
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
waar?quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
er zijn hormonen die je kan slikken zodat ze groeien
ik ben een maanquote:
Laatste keer was het vogelpoep.quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
vertel jij eens een grappig verhaal over koeienvlaaien en landingen dan?
Vlak voor dat ik naar het ziekenhuis ging wel ja. Alsof ik op de stang van een fiets viel, alleen bleef de pijn.quote:
dokter..quote:
Maar nu geen last meer van?quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:01 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Vlak voor dat ik naar het ziekenhuis ging wel ja. Alsof ik op de stang van een fiets viel, alleen bleef de pijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |