Echt welquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:08 schreef krengetje het volgende:
[..]
Welke? heb heul geen foto van mn tieten
ik trok de lijn doorquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:08 schreef krengetje het volgende:
[..]
Welke? heb heul geen foto van mn tieten
filmpje?quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:08 schreef RaXz het volgende:
Skippyballen, een keer probeerde ik achter elkaar een trap af te gaan op een skippybal. Het lukte steeds maar niet.
Ik wou dat ik er een filmpje van had, het was een zijwaartse landing met harde wind. Ik maakte een paar radslagen en daarna rolde ik al stuiterend nog een stuk over de grond. Ik was gewoon verbaasd dat ik daarna gewoon op kon staan.quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
jij hebt idd vaak genoeg geluk..
ik wacht nog steeds op een goed verhaal incl. filmpje
bezwaar als ik ter illusie de cupmaat vraag?quote:
Helaas, zo lang geleden, in die tijd waren er niet zulke mobieltjes als vandaag. Anders was het wel gefilmd, ik had namelijk publiek.quote:
quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
bezwaar als ik ter illusie de cupmaat vraag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Elke man heeft wel eens pijn aan z'n ballen gehad.quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:10 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb ook geen voor/na vergelijking omdat ik 9 was toen ik mijn bal kwijt raakte.
ik snap nog niet hoe je het durft, maar dat zal wel met mn hoogtevrees te maken hebbenquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:10 schreef RaXz het volgende:
[..]
Ik wou dat ik er een filmpje van had, het was een zijwaartse landing met harde wind. Ik maakte een paar radslagen en daarna rolde ik al stuiterend nog een stuk over de grond. Ik was gewoon verbaasd dat ik daarna gewoon op kon staan.![]()
Ik heb wel een filmpje van het vrijeval gedeelte van de 4 sprongen die dag. Wellicht een schrale troost, ik ben uiteraard die rode duivel.![]()
quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:10 schreef RaXz het volgende:
[..]
Ik wou dat ik er een filmpje van had, het was een zijwaartse landing met harde wind. Ik maakte een paar radslagen en daarna rolde ik al stuiterend nog een stuk over de grond. Ik was gewoon verbaasd dat ik daarna gewoon op kon staan.![]()
Ik heb wel een filmpje van het vrijeval gedeelte van de 4 sprongen die dag. Wellicht een schrale troost, ik ben uiteraard die rode duivel.![]()
quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:12 schreef krengetje het volgende:
[..]
had ik idd niet verwacht nee..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar ja, beter dat dan helemaal niks toch?
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
[..]
Niks mis meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
618 maarquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:09 schreef Kreator het volgende:
Q? Ik heb een post-analyse op je losgelaten.
Timeline [singlestopic]:
Pré Lily-Ella: 3
Tijdens Lily-Ella: 618
Tijdens Lily-Ella, maar Lily-Ella is offline: 7
Post Lily-Ella: 2 (verwachting)
misschien moet je het nogmaals proberen?quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:11 schreef RaXz het volgende:
[..]
Helaas, zo lang geleden, in die tijd waren er niet zulke mobieltjes als vandaag. Anders was het wel gefilmd, ik had namelijk publiek.
Ja, maar op het moment dat je op wilt staan om naar de wc te gaan en het voelt of iemand met een moker keihard op je kloten staan en dat gevoel blijft, dan wil jij de boel wel bij elkaar schreeuwen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:13 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Elke man heeft wel eens pijn aan z'n ballen gehad.
Als klein jochie had ik een week last van me ballen toen tijdens voetbal iemand de bal weg wilde schieten, maar ipv de bal, mij vol tussen de benen te raken![]()
Ik dacht dat ze te plaatsten eruit vielen
dat is toch onmogelijk....?quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:13 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Elke man heeft wel eens pijn aan z'n ballen gehad.
Als klein jochie had ik een week last van me ballen toen tijdens voetbal iemand de bal weg wilde schieten, maar ipv de bal, mij vol tussen de benen te raken![]()
Ik dacht dat ze te plaatsten eruit vielen
[..]
Da's prima voor zo'n tenger meisje als jij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juiste verhoudingen.![]()
en jij?quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
had ik idd niet verwacht nee..
maar ja, beter dat dan helemaal niks toch?
Inderdaadquote:
IK???? tenger??quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:15 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Da's prima voor zo'n tenger meisje als jij.
Juiste verhoudingen.
Gaafquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:10 schreef RaXz het volgende:
[..]
ja ook dat weet ik nietquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:15 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Da's prima voor zo'n tenger meisje als jij.
Juiste verhoudingen.
Ik ben altijd al gek geweest op hoogtes.quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik snap nog niet hoe je het durft, maar dat zal wel met mn hoogtevrees te maken hebben
En terecht.quote:
ik geloof 85Cquote:
Dat klopt wel aardig.quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:09 schreef Kreator het volgende:
Q? Ik heb een post-analyse op je losgelaten.
Timeline [singlestopic]:
Pré Lily-Ella: 3
Tijdens Lily-Ella: 618
Tijdens Lily-Ella, maar Lily-Ella is offline: 7
Post Lily-Ella: 2 (verwachting)
ik altijd al bang, mama moest me met mijn gezicht richting buik de trap afdragen anders hield ik mijn adem in enzoquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:17 schreef RaXz het volgende:
[..]
Ik ben altijd al gek geweest op hoogtes.
[..]
En terecht.![]()
doe maar nietquote:
Ik ook, vaak genoeg over gedroomd.quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gaaf
Ik ben bang dat ik te pletter val
quote:
Nee... dit seizoen nog is er een Belgische voetballer zijn bal kwijt geraakt toen zijn balzak werd opgereten...quote:
heb 'vroeger' ook een volle C cup gehad en mis ze bestquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
doe maar niet
onhandige dingen,... als ik al ren, doen ze altijd zeer
quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:19 schreef RaXz het volgende:
[..]
Ik ook, vaak genoeg over gedroomd.![]()
[..]
Nja, dan ben je waarschijnlijk goed afgevallen?quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:19 schreef krengetje het volgende:
[..]
heb 'vroeger' ook een volle C cup gehad en mis ze best
Blegh... Ik heb een keer samen met m'n oude buurman een paraglide tocht gedaan. Tandem. Een paar uur later viel een van zijn clubgenoten te pletter.quote:
jaquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Nja, dan ben je waarschijnlijk goed afgevallen?
Pff, maar dat hoort er wel bij, helaas.quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Blegh... Ik heb een keer samen met m'n oude buurman een paraglide tocht gedaan. Tandem. Een paar uur later viel een van zijn clubgenoten te pletter.
Boooh
kijk, dan is het toch hardstikke logisch dat de dames ook minder zijn geworden? als ik ga afvallen hou ik ook stukken minder over want tieters bestaan uit vethompen en melkklierenquote:
De dames.quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
kijk, dan is het toch hardstikke logisch dat de dames ook minder zijn geworden? als ik ga afvallen hou ik ook stukken minder over want tieters bestaan uit vethompen en melkklieren
meneren zijn het nietquote:
Het is inderdaad het risico. Maar sindsdien nooit meer durven paragliden.quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:21 schreef RaXz het volgende:
[..]
Pff, maar dat hoort er wel bij, helaas.
Gelukkig heb ik nog alleen crashes met zware verwondingen gezien. Nou ja, gelukkig.
Ja ok.. dat is natuurlijk ook zo. Maar toch hequote:Op dinsdag 27 april 2010 22:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
kijk, dan is het toch hardstikke logisch dat de dames ook minder zijn geworden? als ik ga afvallen hou ik ook stukken minder over want tieters bestaan uit vethompen en melkklieren
Jij moet niet zo aan jezelf twijfelen, Krengel. Je bent een haske mooi meisje. Je hebt uitstraling.quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:23 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ja ok.. dat is natuurlijk ook zo. Maar toch he
gewoon een mooie bh en het ziet er goed uit..quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:23 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ja ok.. dat is natuurlijk ook zo. Maar toch he
thnxquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:24 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Jij moet niet zo aan jezelf twijvelen, Krengel. Je bent een haske mooi meisje. Je hebt uitstraling.
als ze het koud krijgen ookquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:23 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ze gedragen zich als heren. Als ze geil zijn krijgen ze een stijve.
ook niet elke heer krijgt een stijve als ie geil is hoorquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:26 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, daarin zijn het dan weer geen heren.
Eensquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:24 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Jij moet niet zo aan jezelf twijfelen, Krengel. Je bent een haske mooi meisje. Je hebt uitstraling.
Daar ga ik niet vanquote:
Kan ik goed voorstellen, is ook zo bij skydivers, een aantal stopt ermee als ze een vriend verliezen. Geen idee hoe ik zal reageren.quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is inderdaad het risico. Maar sindsdien nooit meer durven paragliden.
quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:23 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ze gedragen zich als heren. Als ze geil zijn krijgen ze een stijve.
zou toch kunnen?quote:
niet zeuren danquote:
Nee, dat heet impotent.quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ook niet elke heer krijgt een stijve als ie geil is hoor
TVzequote:Op dinsdag 27 april 2010 22:31 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, dat heet impotent.
En nu ga ik tv kijken.
doeiquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:31 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, dat heet impotent.
En nu ga ik tv kijken.
quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:31 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, dat heet impotent.
En nu ga ik tv kijken.
Dat is niet goed voor je post gemiddelde.quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:32 schreef -Engel- het volgende:
ben ook weg....
trusten mensen .... tot morgen ofzo .....
adiosquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:31 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, dat heet impotent.
En nu ga ik tv kijken.
Ajuusquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:32 schreef -Engel- het volgende:
ben ook weg....
trusten mensen .... tot morgen ofzo .....
braafquote:
quote:
Noem jij m'n meisjes ook homp 1 en homp 2?quote:
nee...quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Noem jij m'n meisjes ook homp 1 en homp 2?
Ja. Gaaf toch! Koning Nazgul, een van de ringgeesten. Damnquote:
Jaquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Gaaf toch! Koning Nazgul, een van de ringgeesten. Damn![]()
Jawel. Dan heb jij niet opgelet bij de film. Zo zien de ringgeesten eruit als Frodo de ring om heeft.quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:40 schreef Kreator het volgende:
Nazgul zijn mooi gefilmd. Ik dacht alleen dat ze geen hoofd hadden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |