kijk, dan is het toch hardstikke logisch dat de dames ook minder zijn geworden? als ik ga afvallen hou ik ook stukken minder over want tieters bestaan uit vethompen en melkklierenquote:
De dames.quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
kijk, dan is het toch hardstikke logisch dat de dames ook minder zijn geworden? als ik ga afvallen hou ik ook stukken minder over want tieters bestaan uit vethompen en melkklieren
meneren zijn het nietquote:
Het is inderdaad het risico. Maar sindsdien nooit meer durven paragliden.quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:21 schreef RaXz het volgende:
[..]
Pff, maar dat hoort er wel bij, helaas.
Gelukkig heb ik nog alleen crashes met zware verwondingen gezien. Nou ja, gelukkig.
Ja ok.. dat is natuurlijk ook zo. Maar toch hequote:Op dinsdag 27 april 2010 22:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
kijk, dan is het toch hardstikke logisch dat de dames ook minder zijn geworden? als ik ga afvallen hou ik ook stukken minder over want tieters bestaan uit vethompen en melkklieren
Jij moet niet zo aan jezelf twijfelen, Krengel. Je bent een haske mooi meisje. Je hebt uitstraling.quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:23 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ja ok.. dat is natuurlijk ook zo. Maar toch he
gewoon een mooie bh en het ziet er goed uit..quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:23 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ja ok.. dat is natuurlijk ook zo. Maar toch he
thnxquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:24 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Jij moet niet zo aan jezelf twijvelen, Krengel. Je bent een haske mooi meisje. Je hebt uitstraling.
als ze het koud krijgen ookquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:23 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ze gedragen zich als heren. Als ze geil zijn krijgen ze een stijve.
ook niet elke heer krijgt een stijve als ie geil is hoorquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:26 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, daarin zijn het dan weer geen heren.
Eensquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:24 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Jij moet niet zo aan jezelf twijfelen, Krengel. Je bent een haske mooi meisje. Je hebt uitstraling.
Daar ga ik niet vanquote:
Kan ik goed voorstellen, is ook zo bij skydivers, een aantal stopt ermee als ze een vriend verliezen. Geen idee hoe ik zal reageren.quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is inderdaad het risico. Maar sindsdien nooit meer durven paragliden.
quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:23 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ze gedragen zich als heren. Als ze geil zijn krijgen ze een stijve.
zou toch kunnen?quote:
niet zeuren danquote:
Nee, dat heet impotent.quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ook niet elke heer krijgt een stijve als ie geil is hoor
TVzequote:Op dinsdag 27 april 2010 22:31 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, dat heet impotent.
En nu ga ik tv kijken.
doeiquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:31 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, dat heet impotent.
En nu ga ik tv kijken.
quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:31 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, dat heet impotent.
En nu ga ik tv kijken.
Dat is niet goed voor je post gemiddelde.quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:32 schreef -Engel- het volgende:
ben ook weg....
trusten mensen .... tot morgen ofzo .....
adiosquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:31 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, dat heet impotent.
En nu ga ik tv kijken.
Ajuusquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:32 schreef -Engel- het volgende:
ben ook weg....
trusten mensen .... tot morgen ofzo .....
braafquote:
quote:
Noem jij m'n meisjes ook homp 1 en homp 2?quote:
nee...quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Noem jij m'n meisjes ook homp 1 en homp 2?
Ja. Gaaf toch! Koning Nazgul, een van de ringgeesten. Damnquote:
Jaquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Gaaf toch! Koning Nazgul, een van de ringgeesten. Damn![]()
Jawel. Dan heb jij niet opgelet bij de film. Zo zien de ringgeesten eruit als Frodo de ring om heeft.quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:40 schreef Kreator het volgende:
Nazgul zijn mooi gefilmd. Ik dacht alleen dat ze geen hoofd hadden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |