IK???? tenger??quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:15 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Da's prima voor zo'n tenger meisje als jij.
Juiste verhoudingen.
Gaafquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:10 schreef RaXz het volgende:
[..]
Ik wou dat ik er een filmpje van had, het was een zijwaartse landing met harde wind. Ik maakte een paar radslagen en daarna rolde ik al stuiterend nog een stuk over de grond. Ik was gewoon verbaasd dat ik daarna gewoon op kon staan.![]()
Ik heb wel een filmpje van het vrijeval gedeelte van de 4 sprongen die dag. Wellicht een schrale troost, ik ben uiteraard die rode duivel.![]()
ja ook dat weet ik nietquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:15 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Da's prima voor zo'n tenger meisje als jij.
Juiste verhoudingen.
Ik ben altijd al gek geweest op hoogtes.quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik snap nog niet hoe je het durft, maar dat zal wel met mn hoogtevrees te maken hebben
En terecht.quote:
ik geloof 85Cquote:
Dat klopt wel aardig.quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:09 schreef Kreator het volgende:
Q? Ik heb een post-analyse op je losgelaten.
Timeline [singlestopic]:
Pré Lily-Ella: 3
Tijdens Lily-Ella: 618
Tijdens Lily-Ella, maar Lily-Ella is offline: 7
Post Lily-Ella: 2 (verwachting)
ik altijd al bang, mama moest me met mijn gezicht richting buik de trap afdragen anders hield ik mijn adem in enzoquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:17 schreef RaXz het volgende:
[..]
Ik ben altijd al gek geweest op hoogtes.
[..]
En terecht.![]()
doe maar nietquote:
Ik ook, vaak genoeg over gedroomd.quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gaaf
Ik ben bang dat ik te pletter val
quote:
Nee... dit seizoen nog is er een Belgische voetballer zijn bal kwijt geraakt toen zijn balzak werd opgereten...quote:
heb 'vroeger' ook een volle C cup gehad en mis ze bestquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
doe maar niet
onhandige dingen,... als ik al ren, doen ze altijd zeer
quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:19 schreef RaXz het volgende:
[..]
Ik ook, vaak genoeg over gedroomd.![]()
[..]
Nja, dan ben je waarschijnlijk goed afgevallen?quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:19 schreef krengetje het volgende:
[..]
heb 'vroeger' ook een volle C cup gehad en mis ze best
Blegh... Ik heb een keer samen met m'n oude buurman een paraglide tocht gedaan. Tandem. Een paar uur later viel een van zijn clubgenoten te pletter.quote:
jaquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Nja, dan ben je waarschijnlijk goed afgevallen?
Pff, maar dat hoort er wel bij, helaas.quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Blegh... Ik heb een keer samen met m'n oude buurman een paraglide tocht gedaan. Tandem. Een paar uur later viel een van zijn clubgenoten te pletter.
Boooh
kijk, dan is het toch hardstikke logisch dat de dames ook minder zijn geworden? als ik ga afvallen hou ik ook stukken minder over want tieters bestaan uit vethompen en melkklierenquote:
De dames.quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
kijk, dan is het toch hardstikke logisch dat de dames ook minder zijn geworden? als ik ga afvallen hou ik ook stukken minder over want tieters bestaan uit vethompen en melkklieren
meneren zijn het nietquote:
Het is inderdaad het risico. Maar sindsdien nooit meer durven paragliden.quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:21 schreef RaXz het volgende:
[..]
Pff, maar dat hoort er wel bij, helaas.
Gelukkig heb ik nog alleen crashes met zware verwondingen gezien. Nou ja, gelukkig.
Ja ok.. dat is natuurlijk ook zo. Maar toch hequote:Op dinsdag 27 april 2010 22:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
kijk, dan is het toch hardstikke logisch dat de dames ook minder zijn geworden? als ik ga afvallen hou ik ook stukken minder over want tieters bestaan uit vethompen en melkklieren
Jij moet niet zo aan jezelf twijfelen, Krengel. Je bent een haske mooi meisje. Je hebt uitstraling.quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:23 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ja ok.. dat is natuurlijk ook zo. Maar toch he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |