je hebt ze nog lang?quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:55 schreef RaXz het volgende:
[..]
Dat is waar.![]()
[..]
Ik dacht nog bescheiden te zijn, ik kan m'n haren los gooien.
Ach, je mag wel een flaw hebben. Verder ben je mega cutequote:Op dinsdag 27 april 2010 22:55 schreef RaXz het volgende:
[..]
Dat is waar.![]()
[..]
Ik dacht nog bescheiden te zijn, ik kan m'n haren los gooien.
quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, je mag wel een flaw hebben. Verder ben je mega cute
niet twijfelen, houden!quote:
mijn haar valt ook enorm uit hoor, maar er blijven er genoeg op zittenquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:00 schreef RaXz het volgende:
[..]
Haaruitval.![]()
Maar ik vermoed dat het komt door een iets te hoge cafeïne spiegel komt.
Slim ja. Zal je haar ook ten goede komenquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:59 schreef RaXz het volgende:
[..]
![]()
Niemand is perfect, al wil ik wel gaan stoppen, vanwege klagende longen.
Ja? Die korte haartjes op m'n kruin zijn irri.quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mijn haar valt ook enorm uit hoor, maar er blijven er genoeg op zitten
Eerst m'n koffie gebruik terugdringen en/of ermee stoppen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Slim ja. Zal je haar ook ten goede komen
doe het niet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1!!!!!!!!!1!11!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:04 schreef RaXz het volgende:
[..]
Ja? Die korte haartjes op m'n kruin zijn irri.
Binnenkort toch naar de kapster.
Sigaretten zijn een grotere boosdoenerquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:05 schreef RaXz het volgende:
[..]
Eerst m'n koffie gebruik terugdringen en/of ermee stoppen.
quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
doe het niet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1!!!!!!!!!1!11!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
Bij mij koffie en sigaretten beide even veel, 12 koppen is best veel, en zorgt voor erg veel vet afbraak, iets wat ik nou juist nodig heb.quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sigaretten zijn een grotere boosdoener
Je kan ook gewoon veel wandelen... zorgt ook voor vetafbraak.quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:09 schreef RaXz het volgende:
[..]
![]()
Ik wil geen matje, moet wel een beetje gelijk groeien.![]()
[..]
Bij mij koffie en sigaretten beide even veel, 12 koppen is best veel, en zorgt voor erg veel vet afbraak, iets wat ik nou juist nodig heb.
oja, matjes zijn niet mooi nee..quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:09 schreef RaXz het volgende:
[..]
![]()
Ik wil geen matje, moet wel een beetje gelijk groeien.![]()
[..]
Bij mij koffie en sigaretten beide even veel, 12 koppen is best veel, en zorgt voor erg veel vet afbraak, iets wat ik nou juist nodig heb.
zo liggen ze alleen niet meer bij elkaar, maar thanksquote:
Ik moet juist vet hebben.quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon veel wandelen... zorgt ook voor vetafbraak.
hij heeft vetjes nodigquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon veel wandelen... zorgt ook voor vetafbraak.
alhoewel ik het daar niet mee eens benquote:
Nee he, anders kan ik straks in new kids.quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
oja, matjes zijn niet mooi nee..
oeh ik moet veel koffie gaan drinken
[..]
zo liggen ze alleen niet meer bij elkaar, maar thanks
Hoezo niet?quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
alhoewel ik het daar niet mee eens ben
quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:14 schreef RaXz het volgende:
[..]
Nee he, anders kan ik straks in new kids.
Ah, nog steeds problemen, jammer.![]()
De rest van de foto's zijn nog meer
mager is het mooist bij mannenquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:15 schreef RaXz het volgende:
[..]
Hoezo niet?
Ik voel mij soms een skelet.
Goodnightquote:
Tondeuse erover, en het matje laten zitten.quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
geen problemen mee, maar het zou minder kunnen
meer natuurlijk ook![]()
en ik lust geen koffie![]()
thank you
hahaha doe maar nietquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:18 schreef RaXz het volgende:
[..]
Tondeuse erover, en het matje laten zitten.
Zit ik weereens met jou opgescheept, gezellig onderschrift heb je trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |