vind ik welquote:
Oh, verkeerd gelezen. Je mag wel wat van mijquote:
Weer wat toestemming.quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, verkeerd gelezen. Je mag wel wat van mij
hahaha dat wel, maar of het echt positief is?quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:21 schreef RaXz het volgende:
Ik denk dat ik dan wel wat aandacht krijg op straat.
Ja, straks weer nachtmerries.
Jep, het is ook erg tegenstrijdig.
Waar moet je nog meer toestemming voor hebben dan?quote:
Hey, aandacht is aandacht. Je moest eens weten ahem..quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
hahaha dat wel, maar of het echt positief is?
Yay, wel weer wat bereikt![]()
Vind je?
Base jumpen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waar moet je nog meer toestemming voor hebben dan?
Wat is dat?quote:
haha ben jij zo aandachtsgeil dan?quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:27 schreef RaXz het volgende:
[..]
Hey, aandacht is aandacht. Je moest eens weten ahem..
Het is maar waar je blij mee bent.![]()
Ja, geen liefde of begrip willen en daarna eenzaam zijn. Eigenlijk best typisch.
Base jumpen is vet.quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat is dat?
En wat heeft dat met vet te maken?
Een beetje.quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
haha ben jij zo aandachtsgeil dan?
welke vrouw wil nou niet dat een man over haar droomt?
misschien omdat die liefde en begrip nu te laat komt en dat je eraan gewend bent om eenzaam te zijn
Ik knal liever met het paard door de bossenquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:35 schreef RaXz het volgende:
[..]
Dat delen veel mensen met jou, al denk ik wel dat ik zeven kleuren schijt als ik dat ga doen.
Oei, paarden.quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik knal liever met het paard door de bossen
misschien welquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:34 schreef RaXz het volgende:
[..]
Een beetje.![]()
Wat melancholisch, ligt er maar net aan om hoeveel liefde en begrip het gaat, en natuurlijk de intentie erachter.
Beter nu dan ooit denk ik dan, maar dat betekent natuurlijk niet dat je je erbij moet neerleggen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
misschien wel
maar ooit moet je dingen accepteren
Enge beesten.quote:
Mijn paard is heel liefquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:42 schreef RaXz het volgende:
[..]
Beter nu dan ooit denk ik dan, maar dat betekent natuurlijk niet dat je je erbij moet neerleggen.![]()
[..]
Enge beesten.
je kan je erbij neerleggen dat je het van bepaalde personen nooit meer zal accepterenquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:42 schreef RaXz het volgende:
[..]
Beter nu dan ooit denk ik dan, maar dat betekent natuurlijk niet dat je je erbij moet neerleggen.![]()
[..]
Enge beesten.
je bent aandachtsgeil en nu praten 2 dames alleen met jou.. lijkt me dan logischquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:45 schreef RaXz het volgende:
Sjonge, dacht heel eventjes op fok te kijken, en misschien 1 of 2 berichten te posten. En nu zit ik weer flink te posten.
Ah, slechte ervaringen gehad met iemand. Dan begrijp ik het wel.quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je kan je erbij neerleggen dat je het van bepaalde personen nooit meer zal accepteren
Ik kan me nooit voorstellen dat mensen dieren eng kunnen vinden...quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:45 schreef RaXz het volgende:
[..]
Dat scheelt, ik aai die beesten met moeite.
Je hebt mij door.quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je bent aandachtsgeil en nu praten 2 dames alleen met jou.. lijkt me dan logisch
quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je bent aandachtsgeil en nu praten 2 dames alleen met jou.. lijkt me dan logisch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |