Dat.quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:07 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Topicsluiter maakt nieuw topic is de regel eh
Haha eigenhandig de iPad de afgrond in gooien.quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:08 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Dat.
En genoeg over tieten.
Ik ga Zune HD opgeilen en kopen.
FU
Nee, degene die het eerste komtquote:Op dinsdag 27 april 2010 20:07 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Topicsluiter maakt nieuw topic is de regel eh
Oprah is domquote:Op dinsdag 27 april 2010 20:09 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Haha eigenhandig de iPad de afgrond in gooien.
Dat kan alleen oprah (![]()
)
Daarom al is mijn TT leukerquote:Op dinsdag 27 april 2010 20:11 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
neen!
En pas op he, anders ban for life!![]()
Ik had er in 6 minuten 50 dollar doorheen gejast.quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:21 schreef Gauner het volgende:
tvp jongens.
Ben nu 2 dagen aan het spelen, wat een heerlijk apparaat!
Heb tot nu toe alleen RealRacing HD als betaalde app gekocht, echt leuk spel (wel even wennen aan de
besturing), zeker als je time trail doet met online rankings.![]()
Wacht nu op het iBook: Sh*t my dad says, komt 4 mei uit.
Haha vind het ook verleidelijk om allerlei apps te proberen, maar heb me tot nu toe nogquote:Op dinsdag 27 april 2010 20:26 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Ik had er in 6 minuten 50 dollar doorheen gejast.
Vrienden van mij uit Amerika kopen kaartjes, krassen ze open en mailen me de code. 50 dollar kost me dus 37 euro ofzo.quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:29 schreef Gauner het volgende:
[..]
Haha vind het ook verleidelijk om allerlei apps te proberen, maar heb me tot nu toe nog
in kunnen houden. Heb 2 keer een kaartje van 15 dollar gekocht op ebay, voor 15 euro p.s.
omgerekend. Waar haal jij je tegoed kaartjes?
Ik woon nu trouwens in Fairbanks, Alaska. Ben er heel gelukkig.
*Kijkt Tonio-mcdo lief aan mode*quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:33 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Vrienden van mij uit Amerika kopen kaartjes, krassen ze open en mailen me de code. 50 dollar kost me dus 37 euro ofzo.
Ik weet nog wel een adresje die ze goedkoop en betrouwbaar levert!quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:40 schreef Gauner het volgende:
[..]
*Kijkt Tonio-mcdo lief aan mode*
Is er een mogelijkheid dat wanneer ik een kaartje nodig heb jou geld overmaak en je vrienden daarna zo'n code kunnen sturen?
Kan ze eventueel wel vragen een extra mee te nemen als ze weer voor mij op pad moeten. Klinkt dat goed?quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:40 schreef Gauner het volgende:
[..]
*Kijkt Tonio-mcdo lief aan mode*
Is er een mogelijkheid dat wanneer ik een kaartje nodig heb jou geld overmaak en je vrienden daarna zo'n code kunnen sturen?
Zo! Zo goedkoop kom ik ze niet tegen eerlijk gezegd..quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:42 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik heb volgens mij een jaartje geleden zo'n 250 dollar aan iTunes giftcards gekocht op eBay; kostte me toen zo'n 120 euro. Nog steeds niet opgemaakt, alleen nog geen iPad
Als je dat zou willen doen, zou mooi zijn!quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:45 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Kan ze eventueel wel vragen een extra mee te nemen als ze weer voor mij op pad moeten. Klinkt dat goed?
Is natuurlijk ook marktwerking. Die verkopers zijn ook niet gek en weten ook dat Europeanen die cards nodig hebben voor iPad Apps.quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:46 schreef Gauner het volgende:
[..]
Zo! Zo goedkoop kom ik ze niet tegen eerlijk gezegd..
Klopt, veel zetten hem dan op: Vrij bieden. En je ziet vaak veel biedingen op die dingen op Ebay. Elke Europeaan zoekt ze daar.quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:49 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Is natuurlijk ook marktwerking. Die verkopers zijn ook niet gek en weten ook dat Europeanen die cards nodig hebben voor iPad Apps.
Hij biedt ze blijkbaar ook in Spanje aanquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:12 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
In zijn beschrijving heeft hij het over 1 iPad, staan er vier op de foto
Je had er toch al een?quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:42 schreef dribbel79 het volgende:
iTVP
Maccity kan helaas niet leveren uit voorraad, anders had ik er morgen een gehaald! Kost wel relatief veel, maar als ik zeg ''leuker kan ik 'm niet maken, wel makkelijker'' dan is het prima besteed!
quote:
Dat lost ie dan redelijk netjes op. Ben nu alleen benieuwd hoe het zit met dat HP fedex nummerquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:55 schreef Tha_Duck het volgende:
Ow![]()
Even goed nieuws tussendoor: Evan is al bezig om 100$ te storten naar de mensen met problemen met de douane. Dan kan je het grootste deel betalen met dat geld als ik het goed begrijp. En anders is een volledige refund een optie met terugsturen. Lijkt dus eindelijk schot in de zaak te zitten en goed opgelost te worden!
een smsje kan toch wel?quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:03 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds wachten, mijn oom zou eind april 2 weken naar LA gaan en voor mij kijken. Het is nu eind april, maar weet niet of ie al weg is en wil niet bellen omdat ik dan ongeduldig ben. Zodra ie hem heeft zal ie wel bellen of smsen.
Buiten belastingszaken omquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:05 schreef dribbel79 het volgende:
net mail gehad van een klant (niet bij elke klant kan ik zoiets doen) hij gaat volgende week naar de usa...kan er een meenemen (64GB)...met welke zaken moet ik rekening houden als ik een ipad uit de us of a invoer en in NL gebruik? (als leek zijnde dan he?)
Dat zullen we 10 mei weten.quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:05 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Misschien al 100x gevraagd, maar wat worden (ongeveer) de prijzen in de UK en Duitsland?
kreeg te horen dat ALS ie er een kon vinden, er geen invoerrechten of belasting betaald hoefde te worden...denk dat ze de hele bende bij het gereedschap inpakken, ofzo...quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:11 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Buiten belastingszaken om
stroom, je hebt een duckhead nodig met EU stekker
US iTunes account -> inschrijven in een staat zonder belasting
iTunes Giftcards zijn overal op internet wel te koop.
yepquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:45 schreef dribbel79 het volgende:
ow, ehm, beetje n00b vraag misschien: kan ik gewoon met een windows laptop en itunes een ipad vullen enzo?
Via USB opladen wil je echt niet, gaat retetraag. Dat ding lijkt ook compleet niet op te laden als het beeldscherm aan staat.quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:31 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
kreeg te horen dat ALS ie er een kon vinden, er geen invoerrechten of belasting betaald hoefde te worden...denk dat ze de hele bende bij het gereedschap inpakken, ofzo...
Kan ik 'm niet via usb opladen? Of de duckhead van m'n nano gebruiken?
Giftcards ja, goeie...morgen eens zoeken...
Thnx
Die duckhead kan je dacht ik wel gebruiken ja, en anders zo'n 2 aderig snoerding. Ik weet de naam niet, die kan je ook gebruiken ipv een duckhead. En de meeste mensen hebben die wel liggen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:31 schreef dribbel79 het volgende:
Kan ik 'm niet via usb opladen? Of de duckhead van m'n nano gebruiken?
Ach ik weet dat ie kijkt en als het hem lukt hoor ik het, als het hem niet is gelukt ook. Ik wacht wel. Ik spreek hem verder ook te weinig dus ga nu ik iets nodig heb ook niet smsen, dan heeft ie ook zoiets van normaal sms je nooitquote:
Heb hem nu aan mijn usb oplader hangen die ik ook gebruik voor mij iPod. Toen ik het beeldscherm aan had ging het inderdaad erg traag, maar met beeldscherm uit gaat het met ongeveer een procent of 25 per uur. Is voor mij niet echt een probleem, laad toch altijd 's nachts op.quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:48 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Via USB opladen wil je echt niet, gaat retetraag. Dat ding lijkt ook compleet niet op te laden als het beeldscherm aan staat.
quote:Op woensdag 28 april 2010 10:20 schreef Jo0Lz het volgende:
iPad #4 Boobs and iPads
Deze was wel in 1 keer goed gefilterd.,
Da's iig ietsquote:Op woensdag 28 april 2010 09:08 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[ afbeelding ]
Niet de mijne natuurlijk, maar toch: 3G iPads zijn blijkbaar on the move.
Had ik ook eensquote:Op woensdag 28 april 2010 10:45 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik heb volgens mij vannacht gedroomd dat ik een iPad had
Welke versie wordt er meegenomen?quote:Op woensdag 28 april 2010 22:31 schreef -Menn0- het volgende:
Ja dan heb ik er straks misschien 2, let wel op het is onder voorbehoud heKan natuurlijk niks beloven maar als ik er 1 kan fixen mag je hem samen met je knokploeg bij mij thuis komen ophalen
Die van NY is over een week terug maar die van Curacoa neemt het er van met z'n 16 dagenquote:Op woensdag 28 april 2010 22:44 schreef Tha_Duck het volgende:
Ik hou me ook aanbevolen hoorWanneer kan ie in NL zijn?
quote:Op woensdag 28 april 2010 22:44 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Hmmmm.....wat zou de prijs dan voor een 64Gb worden?
Oké dan wordt het een stuk minder aantrekkelijk meteenquote:Op woensdag 28 april 2010 23:29 schreef Tha_Duck het volgende:
Yep, dat heb je duidelijk. Maar let wel op, er moet een SIM kaart met een abo in die Mifi.
Tis gewoon een WLAN Accespoint, met de mogelijkheid verbinding te maken met het 3G netwerk. Ik gebruik die dingen al jaren, van Linksys met een Vodafone UMTS kaart. Was voor zakelijk, moest ook met stroom en weet ik wat. Maar die nieuwe Mifi dingen hebben gewoon een accu.
Maar wanneer zou je dat gebruiken? Overal waar ik ben heb ik internet via Wifi zo'n beetje. Op het buitenland en in de auto na. In het eerste geval heb ik vakantie en zal het me wat, en in het 2e geval moet ik sturen dus heb ik er ook weinig aan
mooie prijs 600 euro zonder btw maar wel met alles verder erbij zoals salestax?? ( die moet je daar hoe dan ook wel betalen!)en de mazzel dat het dan door iemand wordt meegenomen,scheelt allerlei andere kosten zoals verzending.quote:Op woensdag 28 april 2010 22:49 schreef nelisb het volgende:
Zonder 19% btw zo'n 600¤ en met ongeveer 700.
699 + 9% sales tax Florida. Wisselkoers 1,30 ongeveer.
Spannend we mogen niet weten van waar hij verstuurd is.quote:Sterker nog, mijn iPad pakket ligt nu in Frankrijk stof te happen![]()
![]()
met dank aan 30 april en het weekend dat er 3 dagen niks mee gebeurd!
Waar besteld?quote:Op vrijdag 30 april 2010 00:00 schreef Stevennn het volgende:
Yeuy. Heb 'm ook binnenSneller dan verwacht
Thanks! Had wat over het hoofd gezien.quote:Op vrijdag 30 april 2010 00:32 schreef nelisb het volgende:
http://www.google.nl/search?q=amerikaans+itunes+account&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=nl&client=safari
PM van FP128:quote:Op donderdag 29 april 2010 23:32 schreef nelisb het volgende:
[..]
Spannend we mogen niet weten van waar hij verstuurd is.
Hoe mensen het verzinnen om dat weg te shoppen.
Zogenaamd goede NL adressen hebben, en dan zelf weet ik hoelang moeten wachten via een vage bestelling in de USAquote:Laat maar weten ben tot 23:00 uur nog op FOK! om anderen
te helpen die morgen en overmorgen al hun iPad gaan afhalen
in Nederland na de tip van mij (loopt dus erg goed)
Als je hem voor de US iTunes wilt gebruiken heb je een Amerikaanse nodig.quote:Op vrijdag 30 april 2010 17:24 schreef Stevennn het volgende:
Als ik een iTunes kaart wil kopen, dan moet dat dus een USA kaart zijn? Of kan zo'n EU kaart ook. En weet iemand nog een goeie site daarvoor?
quote:Op vrijdag 30 april 2010 17:11 schreef -Menn0- het volgende:
Ik hoop morgen wat te horen mbt iPad uit NY
Verdraaiing van feiten en het ontkennen van je eigen uitsprakenquote:Op vrijdag 30 april 2010 16:37 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
PM van FP128:
[..]
Zogenaamd goede NL adressen hebben, en dan zelf weet ik hoelang
moeten wachten via een vage bestelling in de USA
Maximuscards USAquote:Op vrijdag 30 april 2010 17:24 schreef Stevennn het volgende:
Als ik een iTunes kaart wil kopen, dan moet dat dus een USA kaart zijn?
Of kan zo'n EU kaart ook. En weet iemand nog een goeie site daarvoor?
Thx voor je link, maar dit kan niet kloppen denk ik. Het is of een nep iPad, of er komt nooit iets. Maar misschien dat er iemand in het Chinese Shops topic ervaring heeft met deze toko, ik zal het daar is roepenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 07:35 schreef KEALOHA het volgende:
Nelisb / Gaugner en meerdere Fokkers ik heb een URL voor jullie, maar weet alleen niet of het in je richting zit met bestellen uit China !!!! Let me know if you agree with me... Thanks![]()
De prijzen zijn gunstig - helaas geen idee met je douane in Nederland. Just check it out... Mahalo Kealoha
http://www.bydabc.com/productinfo.asp?id=1189
Whats in the boxquote:Op zaterdag 1 mei 2010 07:35 schreef KEALOHA het volgende:
Nelisb / Gaugner en meerdere Fokkers ik heb een URL voor jullie, maar weet alleen niet of het in je richting zit met bestellen uit China !!!! Let me know if you agree with me... Thanks![]()
De prijzen zijn gunstig - helaas geen idee met je douane in Nederland. Just check it out... Mahalo Kealoha
Je gaat toch naar Amerika? Dan ben je 580¤ en max 700¤ kwijt.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 10:21 schreef Walter_Sobchak het volgende:
iPad 64GB voor iets meer dan 800 euro incl verzending vanuit UK bij een 100% buyer...hmmmm!
Ja, I know maar als ik mensen allemaal hoor praten over iPads wil ik er ook gelijk 1quote:Op zaterdag 1 mei 2010 10:31 schreef nelisb het volgende:
[..]
Je gaat toch naar Amerika? Dan ben je 580¤ en max 700¤ kwijt.
Koop er dan 1 voor 600 op MPquote:Op zaterdag 1 mei 2010 10:36 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ja, I know maar als ik mensen allemaal hoor praten over iPads wil ik er ook gelijk 1
Als je zolang blijft wikken en wegen,dan is het straks juni en hoef je niet meer tquote:Op zaterdag 1 mei 2010 10:36 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ja, I know maar als ik mensen allemaal hoor praten over iPads wil ik er ook gelijk 1
Ik wacht misschien nog tot volgend jaar, maar misschien ook niet. Ligt er aan hoe beschikbaar hij zal zijn, en - natuurlijk - hoe duur-ie zal zijn.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:52 schreef Stevennn het volgende:
Wat een geniaal ding is dit zeg. Nog wel vrij beperkt aantal apps. En de prijzen van veel apps vind ik ook behoorlijk hoog. Dus nog geen apps gekocht. Maar dit ding vraagt echt om een case. Weet iemand nog een leuke case? Net zoiets als die Incase convertible case. Ben ook al druk aan het zoeken
En dit was dan m'n eerste bericht vanaf de iPad (en weer die auto-correct naar iPad. Ipv ipad).
Inderdaad! 't is dat ik geen kennis van programmeren heb, de mogelijkheden met dit ding zijn onbeperkt!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:52 schreef Stevennn het volgende:
Wat een geniaal ding is dit zeg. Nog wel vrij beperkt aantal apps. En de prijzen van veel apps vind ik ook behoorlijk hoog. Dus nog geen apps gekocht. Maar dit ding vraagt echt om een case. Weet iemand nog een leuke case? Net zoiets als die Incase convertible case. Ben ook al druk aan het zoeken
En dit was dan m'n eerste bericht vanaf de iPad (en weer die auto-correct naar iPad. Ipv ipad).
Ik snap het nut van die app niet.quote:Op zondag 2 mei 2010 00:57 schreef Stevennn het volgende:
Oef, zie net dat ze de prijzen bij MPC Plaza omhoog hebben gegooid. Mijne was ¤689, nu is ie ¤719.
Trouwens, AirVideo is een heldenapp.
Helaas welquote:
Hij werkt bij de klm EN het is onder het handbagage bedrag.quote:Op zondag 2 mei 2010 02:10 schreef nelisb het volgende:
Is ook zo! Mits hij niet gecontroleerd wordt bij de douane. Maar met alle reizen die ik heb gemaakt naar Amerika heb ik maar 1 x controle gehad dus dat zal wel goedkomen.
niet doen hoor, oplichting:quote:Op zaterdag 1 mei 2010 07:35 schreef KEALOHA het volgende:
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:19 schreef FP128 het volgende:
Deze laatste aflevering is wel heel erg leuk en goed gedaan richting Apple
AppHoles
waarom jailbreak? Alleen maar vanwege de 3G en de AT&T lock in de USA?quote:Op zondag 2 mei 2010 17:21 schreef Stevennn het volgende:
Weet iemand trouwens hoe het met de jailbreak zit?
Nee meer omdat ik eraan gewend was geraakt op m'n iPod Touch (even een app downloaden). Maar ik heb net m'n eerste apps gekocht. Real Racing HD en Angry Bird HDquote:Op zondag 2 mei 2010 22:48 schreef rubje het volgende:
[..]
waarom jailbreak? Alleen maar vanwege de 3G en de AT&T lock in de USA?
Je kan toch ook gewoon een wifi ipad kopen, bijna overal heb je tegenwoordig wireless internet dus zoveel verschil maakt het echt niet uit en er is verder geen verschil tussen de ipads onderling als je praat over tech specs en zoveel meer kun je er ook nog niet op installeren dan zonder jailbreak.
ik heb het gevoel dat je meer weer jailbreaken omdat anderen dat ook doen,niet omdat het een wezenlijk verschil maakt.
True, maar de apps zijn wel een stuk duurder op de iPadquote:Op zondag 2 mei 2010 23:35 schreef Tha_Duck het volgende:
Jailbraiken en dat soort dingen zijn voor mij sowieso achterhaalde technieken. Dat deed je vroeger omdat de software onbetaalbaar of onverkrijgbaar was. Maar tegenwoordig is alles een stuk betaalbaarder (apps van 0,79, waar praat je over!). Ik doe het in ieder geval niet meer, altijd was het weer gezeik na zo'n jailbraik. Laat mij maar lekker officieel werken.
Je kunt ook de apps uit de appstore gratis via een jailbreak installerenquote:Op zondag 2 mei 2010 23:59 schreef Tha_Duck het volgende:
Als die apps zo goed zijn, waarom zitten ze dan niet in de Apple App Store?
Herkenbaarquote:Op maandag 3 mei 2010 21:28 schreef Tha_Duck het volgende:
16gb gehaaldKon echt niet langer meer wachten en nu weet ik waarom! Echt nu al verslaafd na een half uur!
Streetview gewoon een speld laten vallen en dan op het ronde icoontje dat verschijnt klikken.quote:Op maandag 3 mei 2010 22:20 schreef Tha_Duck het volgende:
Ik ben nu toffe apps aan het bekijken. Kan de Google streetview nog niet vinden en ABC Player wil ook niet buiten de usa en dat is wel jammer
Uitzending gemist is nog bezig met een site, rtl 4 heeft er al een : http://www.rtl.nl/service/gemist/device/ipad/feed/index.xmlquote:Op maandag 3 mei 2010 22:57 schreef Tha_Duck het volgende:
Streetview en VPN geluktmaar dat VPN gedoe was ff vooral testen.
Zijn er al NL apps voor de iPad die het hele scherm gebruiken zoals de uitzending gemist? Er was toch ook al een rtl4 variant of had ik dat fout gezien?
De uitzending gemist app van de NOS werkt redelijk. RTL heeft mooier beeld maar geen mooie app. Maar ti's goed te doen voor nu. Ik verwacht later dit jaar veel meer initiatieven, want dat dit ding in NL ook een hit eordt lijkt me wel duidelijk.quote:Op maandag 3 mei 2010 23:02 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Uitzending gemist is nog bezig met een site, rtl 4 heeft er al een : http://www.rtl.nl/service/gemist/device/ipad/feed/index.xml
Haha! Voorlopig geen iPad voor mij. Helaas.quote:Op maandag 3 mei 2010 23:14 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Nog een paar dagen chef! Dan weet je wat we bedoelen.
En ja nu klink ik als een homo hè
Je vergeet Labyrinth, mooi en briljant.quote:Op maandag 3 mei 2010 23:13 schreef Stevennn het volgende:
Ik heb deze apps nu gekocht
-Angry birds HD
-Pinball HD
-Sooisiz HD
-Real Racing HD
-Glow Hockey
En allemaal vet
Ow, dat is wel kloterig om te horen..quote:Op maandag 3 mei 2010 23:36 schreef nelisb het volgende:
[..]
Haha! Voorlopig geen iPad voor mij. Helaas.
Krijg er vrijdag 4 en deze heb ik doorverkocht. Heb sinds januari 0¤ inkomsten, baan opgezegd, operatie ertussen. Dus 0,0¤ inkomen. Om dan een iPad te kopen is wat lastig. Met de 4 die ik doorverkoop heb ik er bijna 1 gratis en daar moet ik eerst op wachten.
Hoewel ik niet bepaald tot het Apple-fanboy kamp behoor vind ik dit een hele prestatie, ongeacht hoe je erover denkt, binnen een maand 1.000.000 stuks van een nieuw product verkopen is sowieso knap!quote:Apple verkoopt miljoenste iPad
Apple heeft na een krappe maand zijn miljoenste iPad aan de man gebracht. Dat meldt het technologiebedrijf op zijn website. Ook zouden er inmiddels al twaalf miljoen applicaties voor de tablet en anderhalf miljoen ebooks zijn verkocht.
De miljoenste iPad werd verkocht op vrijdag, 28 dagen na de introductie van de tablet. Apple vergelijkt in zijn bericht de verkopen van de iPad met de introductie van de iPhone; de miljoenste daarvan ging na 74 dagen over de toonbank. Hoe de verkoopcijfers over de 16, 32 en 64GB-versies zijn verdeeld, meldt Apple niet. Overigens is de iPad 3G, die over een 3g-modem beschikt, niet meegeteld; die variant is pas sinds vrijdag op de markt.
Naast een miljoen iPads zegt Apple ook al twaalf miljoen applicaties, beter bekend als apps, aan iPad-gebruikers te hebben verkocht. Van de ruim tweehonderdduizend apps die op de iPad werken, is het merendeel overigens ontwikkeld voor de iPhone; slechts vijfduizend apps zijn specifiek voor het grotere scherm van de iPad geschreven. Ook de verkoop van ebooks, die de iPad onder meer bij uitgevers populair moeten maken, verloopt voorspoedig. In de speciaal voor ebooks ingerichte iBookstore werden anderhalf miljoen elektronische boeken verkocht.
bron
Vooraf hebben jij en ik zitten bakkelijen en achteraf gezien was hetquote:Op maandag 3 mei 2010 21:28 schreef Tha_Duck het volgende:
16gb gehaaldKon echt niet langer meer wachten en nu weet ik
waarom! Echt nu al verslaafd na een half uur!
Ah je wilt weer enige geloofwaardigheid kweken merk ikquote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:22 schreef FP128 het volgende:knip
Hij heeft 29 transacties gehad (waaronder al een paar iPads), en heeft 100%.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:06 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Wel een beetje goede voorgaande feedback?
Nee, een uitbreiding op...quote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:28 schreef Lespaulspelert het volgende:
Even een mening van een FOK!ker nodig, vinden jullie dit een vervanging voor een pc/laptop/netbook/telefoon (doorhalen wat niet van toepassing is) en zoja waarom wel/niet?
Dankje, maar ik hou 'm toch maar zoquote:Op dinsdag 4 mei 2010 08:25 schreef KEALOHA het volgende:
Stevennnnnnnn .... iets voor jou --
http://www.macrumors.com/(...)ipod-touch-released/
Als je geen zware dingen als fotobewerking in Aperture of Photoshop ofzo wil doen, kan dit een laptop/netbook prima vervangen. Bellen kan het niet (GSM iig), dus je telefoon vervangen zal het sws niet.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:28 schreef Lespaulspelert het volgende:
Even een mening van een FOK!ker nodig, vinden jullie dit een vervanging voor een pc/laptop/netbook/telefoon (doorhalen wat niet van toepassing is) en zoja waarom wel/niet?
Het heeft een hoop taken van mijn pc/laptop/netbook/telefoon/mediaplayer overgenomen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:28 schreef Lespaulspelert het volgende:
Ik heb er geen probleem mee, en daarom ook mijn sony readers verkocht. De contrast op de ipad is namelijk veel beter dan einkquote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:16 schreef Tha_Duck het volgende:
Ik moet er juist niet aan denken om te lezen vanaf de iPad in bed. Ik prefereer nog steeds mijn Sony E-reader. Stuk rustiger voor mijn ogen. Nu moet ik wel zeggen dat ik in de IT zit en een bril heb, dus voor mij is rust voor de ogen wel fijn. Dat kan best een verschil zijn.
Update: Net na 3 dagen weer een email van de verkoper met een (naar mijn idee) nogal ongeloofwaardig verhaal dat hij voor een noodgeval het weekend naar Florida moest gaan en daar geen toegang tot een computer had om mijn emails te beantwoorden. Hij zegt nu terug op weg te zijn naar NY en later vandaag me de tracking# te zullen sturen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:05 schreef Gauner het volgende:
Begin hem toch een klein beetje te knijpen:
Mijn iPad 16GB vorige donderdag gekocht op ebay.com en meteen betaald met PP,
paar keer bericht gestuurd naar de koper, (niet erg snelle reacties overigens) hij
zou hem maandagochtend (gisteren, wel uit de USA), versturen en een trackingcode
sturen.
Dit stuurde hij zaterdag en daarna heb ik niks meer gekregen, heb gisteren nog twee
keer gemaild maar niets terug. Hoop dat ik vandaag wat krijg te horen, want ook al
staat er bij: Ebay Buyer Protection, daar is helaas ook weinig van te verwachten (toch?).
Kan dat? Mocht ik een code krijgen vandaag, dan doe ik dat ook.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:53 schreef nelisb het volgende:
Vaag verhaal inderdaad. Hoop het voor je.
De mijne gaan zo weg. Als ik een tracking code heb zal ik de douane maar meteen bellen,zodat daar geen vertraging komt.
Ah oke. Geen idee wat hij erop gaat zetten. Het gaat een pakket worden met een 16GB, de case, de keyboard dock en een 25$ gift card. Als hij er maar niet 100$ opzet ofzo, want op een boete ernaast zit ik niet te wachten.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:06 schreef nelisb het volgende:
Ik moet sowieso belasting betalen omdat ik het koop met m'n bedrijf. Dan kan ik het maar het beste van te voren melden.
Weet niet wat voor waarde jou leveracier op de doos zet? Als het een veel lagere waarde is zou ik niks zeggen en hopen dat ie gewoon door de douane komt.
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:28 schreef Lespaulspelert het volgende:
Bijna, gebruik mn laptop nauwelijks meer moet ik zeggen, alleen nog om dingen te downloaden, of snel replies op een forum te gevenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:28 schreef Lespaulspelert het volgende:
Nope, http://twitter.com/1250 had 'm maandag alquote:
Het lukte de afgelopen dagen twee keer niet. Ik laat 'm naar een doorstuuradres versturen. Geen idee of Apple dat doorhad of dat m'n orders werden gecancelled omdat ik via een NL creditcard (Mastercard) bestelde. Heb vanavond met Apple daar gebeld. Kerel heeft de order opnieuw in het systeem gezet. Nu zie ik 'm wel staan in m'n account. Dat was de afgelopen twee orders niet het geval. Dus het lijkt nu wel te lukken...quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:45 schreef nelisb het volgende:
Waarom zou het niet lukken? Heb je wel een visa kaart?
Bij mijn MasterCard ging het altijd fout in de Amerikaanse apple store. Met visa kan ik gewoon adres tante opgeven en gaat altijd goed.
Vind alleen de shipment date er laat. 5-7 business days.
Ik heb zelf net een 32gig besteld. Hopelijk haalt mijn tante hem straks op.
Had jij er niet al een (zonder 3G) ? Ik ga de mijne als het goed is zaterdag over een week bij mijn oom ophalen.quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nope, http://twitter.com/1250 had 'm maandag al.
Ik heb 'm net bij de US Apple Store besteld. Ben benieuwd of het nu - na twee eerdere pogingen - lukt.
Nope, ik heb gewacht totdat de 3G uitkwamquote:Op donderdag 6 mei 2010 06:40 schreef DaMook het volgende:
[..]
Had jij er niet al een (zonder 3G) ? Ik ga de mijne als het goed is zaterdag over een week bij mijn oom ophalen.
Nope, Vodafone. Ik wacht de prijs voor extra abo wel af. Dan heb ik iig de mogelijkheid om 3G te gebruikenquote:Op donderdag 6 mei 2010 09:12 schreef Walter_Sobchak het volgende:
3G lijkt mij nou niet echt meerwaarde. Of zit je niet bij T-Mobile?
Ik zit al een tijdje te wachten op de update van comiczeal. Is al 3 dagen geleden doorgegeven.... Laatste tijd zijn de update-reviews van de appstore wel traagjes. Bij atomic browser duurde het ook zo'n 10 dagen..quote:Op donderdag 6 mei 2010 10:03 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Ben blij dat ik niet gewacht heb op de 3G, had ik mijn simkaart die ik gebruik voor mijn macbook(t-mobile web'n walk) kapot moeten knippen. Nu met MyWi werkt het perfect.
Spring elke keer een gat in de lucht als er app updates zijn. "Worden ze dan nóg beter?"
Klopt met dien verstande dat je wel eerst spirit moet gebruiken enquote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:28 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Voor degenen die het nodig hebben: iWork for iPad ligt bij een aantal
torrentboeren in de schappen.
Welk abo heb je van Vodafone? Ik ben me ah orienteren op een nieuwe provider, want van T-Mobile kreeg ik echt dunne poep.quote:Op donderdag 6 mei 2010 09:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nope, Vodafone. Ik wacht de prijs voor extra abo wel af. Dan heb ik iig de mogelijkheid om 3G te gebruiken.
Ik heb al jaren sim only (dus iPhone los in België gekocht) + internet blox. Ze hebben ook een Super SIM-abo voor iPhone-klanten. Is alleen in de Vodafonewinkels zelf te krijgen. Schijnt weer net wat goedkoper te zijn. Ff in de winkel informeren dusquote:Op donderdag 6 mei 2010 15:32 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Welk abo heb je van Vodafone? Ik ben me ah orienteren op een nieuwe provider, want van T-Mobile kreeg ik echt dunne poep.
IM+quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:09 schreef Stevennn het volgende:
Ik wil een ebuddy app! Ik gebruik nu de iphone versie maar dat is lame.
Die zag ik staan ja. Ik wacht nog even ebuddy af om te vergelijkenquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:31 schreef nils7 het volgende:
[..]
IM+
Is er voor de iPad werkt goed hoor!
Niet gratis maar dat was mijn beejive op de iPhone ook al niet!
Goeie keus via 3G is internet nog snel zat!quote:
Wat een dom artikel. Een macbook vergelijken met een netbook. Ik geloof best dat de ipad ten koste gaat van bv een 1Ghz atom netbookje, maar niet als alternatief voor een 2.4Ghz core2duo wordt aangeschaft.quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:43 schreef nelisb het volgende:
http://www.ipadplanet.nl/(...)-netbooks-ingestort/
Het stuk heeft het toch echt over 'kannibaliseren' van Apples eigen producten. En Apple verkoopt geen netbooks.quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:58 schreef Catch22- het volgende:
het gaat ook over netbooks en niet over notebooks of laptops
Stuk beweerd ook dat de helft van de iPad gebruikers anders een macbook gekocht zou hebbenquote:Apple kannibaliseert met de iPad mogelijk een deel van de markt voor zijn andere producten.
Maja, de duurste iPad kan je wel overwegen boven de goedkoopste macbook. Helemaal gezien Apple kopers vaak vrij veel geven om de gimmickfactor. en in de starbucks sta je toch cooler als je je blog op een iPad tikt ipv een Macbook. Die heeft iedereen al.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:02 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Het stuk heeft het toch echt over 'kannibaliseren' van Apples eigen producten. En Apple verkoopt geen netbooks.
[..]
Stuk beweerd ook dat de helft van de iPad gebruikers anders een macbook gekocht zou hebben
Officieel niet.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:36 schreef MangaGod het volgende:
Die Ipad is toch al hier verkrijgbaar?
Ik heb hem hier al gezien voor een luttele 649 euro (32 gig)
Ja leuk, maar een macbook is een full blown laptop en geen netbook. Dus het stuk beweerd a. De ipad zorgt voor dalende netbook verkopen (logisch) en daardoor kannibaliseren ze hun eigen markt want mensen kopen nu geen macbook (huh? netbook != macbook, dus niet logisch)quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:09 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Maja, de duurste iPad kan je wel overwegen boven de goedkoopste macbook. Helemaal gezien Apple kopers vaak vrij veel geven om de gimmickfactor. en in de starbucks sta je toch cooler als je je blog op een iPad tikt ipv een Macbook. Die heeft iedereen al.
Op iPad planet staat een case met een ingebouwde bt toetsenbord waar je de iPad inschuift waardoor het net een netbook lijkt!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:41 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja leuk, maar een macbook is een full blown laptop en geen netbook. Dus het stuk beweerd a. De ipad zorgt voor dalende netbook verkopen (logisch) en daardoor kannibaliseren ze hun eigen markt want mensen kopen nu geen macbook (huh? netbook != macbook, dus niet logisch)
Opvallend dat NL nu wel bij de eerste EU landen zit.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:51 schreef nelisb het volgende:
http://www.onemorething.n(...)tellen-in-nederland/
Eerst maar es de officiële berichten van Apple afwachten en wanneer ie echt in de winkels ligt. Duurt vast nog ff... En de vraag zal ook hier niet gering zijn, gok ik zoquote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:00 schreef nelisb het volgende:
Ja inderdaad.
Ben blij dat ik er niet meer heb gekocht in Amerika. Die raak ik nooit kwijt.
Nog een paar weekjesquote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:22 schreef Everlong het volgende:
Ben eergister terug gekomen uit New York en toen ik daar in de apple store stond wilde ik (uiteraard) meteen een Ipad. Vind het echt een heerlijk ding! Alleen irriteer ik me zo nu en dan wel aan het feit dat je maar 1app tegelijk kan draaien..
Ah, dat duurt dus nog ff...quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:43 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Update: Zojuist heeft Apple in een persbericht aangekondigd dat het de iPad in juli in Nederland en België hoopt te kunnen lanceren.
Meer lezen: http://www.onemorething.n(...)rland/#ixzz0nFNejTQQ
De mijne is al bijna onderwegquote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:45 schreef nelisb het volgende:
Gewoon uit Amerika halen als dat kan. Wie hem nu wil gaat toch geen 2 maand wachten nog. De prijs moet wel heel aantrekkelijk zijn.
Is nog niet op de site gepubliceerd, enkel 'intern' verspreid.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ah, dat duurt dus nog ff...
Link naar dat persbericht?
Zo ook goed?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ah, dat duurt dus nog ff...
Link naar dat persbericht?
Nee, op zijn vroegst "juli". Maar begin of eind, en of ze dan in de winkel liggen weet nog niemand.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:04 schreef nelisb het volgende:
Geruchten tegen te gaan denk ik. Maar 10 mei gaan wij echt niet kunnen pre-orderen in Nederland.
Enkel 2 stickers op de achterkant van de 3G versie.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:33 schreef Christiaan het volgende:
Zit er in de verpakking verschil tussen 3G en niet 3G?
Precies zoals ik de prijzen al voorspeld had. In euro's 50 onder de dollarprijs.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:47 schreef nelisb het volgende:
Niet officieel van Apple? Wel logische prijzen.
795 euro + verzendkosten (zal 80/90 euro zijn, schat ik).quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:52 schreef nelisb het volgende:
Wat betaal jij totaal voor je 3G ervan uitgAnde dat je btw betaald?
Dus een ritje naar Duitsland zit er ook niet in. Alleen maar online bestellen.quote:iPad niet voor juli verkrijgbaar in Nederland
AMSTERDAM – Apple heeft vrijdag de geruchten over een vervroegde lancering van de iPad in Nederland de kop in gedrukt.
De website Onemorething.nl meldde eerder op de dag dat de iPad op 10 mei al in Nederland bestelbaar zou zijn.
Apple laat nu weten dat het bedrijf van plan is het apparaat in juli uit te brengen in België, Hongkong, Ierland, Luxemburg, Mexico, Nieuw-Zeeland, Oostenrijk, Singapore én Nederland.
"De datum waarop de iPad bestelbaar is zal per land verschillen en die data zullen op een later tijdstip bekend gemaakt worden", aldus Apple.
Tevens maakte het bedrijf bekend dat de tablet op 28 mei verkrijgbaar zal zijn in Australië, Canada, Duitsland, Frankrijk, Italië, Japan, Spanje, het Verenigd Konikrijk en Zwitserland. Daar kan de iPad vanaf 10 mei besteld worden in de Apple Online Store.
Dat staat er helemaal niet.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:13 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Dus een ritje naar Duitsland zit er ook niet in. Alleen maar online bestellen.
Nice! Voor hoeveel heb je ze verpatst?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:31 schreef nelisb het volgende:
Ik heb ze en over een half uur niet meer haha.
[ afbeelding ]
Ja kreeg vorige week ergens een mailtje dat hij (eindelijk) verzonden was! Weet jij trouwens waar je ergens kunt tracken? Kan dat nergens vinden..quote:
Dat kan helaas niet. Daarvoor is je orderbedrag te laag, pas vanaf een bepaald bedrag krijg je een track and tracé. Maar reken op 2 a 3 weken op dit moment. Ik krijg nu pakjes van 11 april binne.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:39 schreef Gauner het volgende:
[..]
Ja kreeg vorige week ergens een mailtje dat hij (eindelijk) verzonden was! Weet jij trouwens waar je ergens kunt tracken? Kan dat nergens vinden..
Duurt lang he, maar mag ook niet teveel service verwachten voor die prijs. Snap eigenlijk sowieso niet dat ze uberhaupt winst maken op mijn order van 1,50 inclusief shipping..quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:45 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Dat kan helaas niet. Daarvoor is je orderbedrag te laag, pas vanaf een bepaald bedrag krijg je een track and tracé. Maar reken op 2 a 3 weken op dit moment. Ik krijg nu pakjes van 11 april binne.
Zo'n ding kost daar op de markt 10hkd, als ze groot inkopen krijgen ze nog veel korting. Hkpost is supergoedkoop. Neem maar aan dat hun marge meer dan 50% isquote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:39 schreef Gauner het volgende:
[..]
Duurt lang he, maar mag ook niet teveel service verwachten voor die prijs. Snap eigenlijk sowieso niet dat ze uberhaupt winst maken op mijn order van 1,50 inclusief shipping..![]()
Heb trouwens besteld op 14 april.
Het mooie is nog dat de service super is juist! Dat hong kong post zo traag is (en er een aswolk was) daar kan DX niet veel aan doen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:39 schreef Gauner het volgende:
[..]
Duurt lang he, maar mag ook niet teveel service verwachten voor die prijs. Snap eigenlijk sowieso niet dat ze uberhaupt winst maken op mijn order van 1,50 inclusief shipping..![]()
Heb trouwens besteld op 14 april.
Ik krijg ook net een e-mail, 900 dollar (=750 euro!). Daar gaat ie er niet veel meer van verkopenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:55 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Krijg nou de hik: twee later een mailtje van Evan
Hoe is dat Fedex verhaal en hem eigenlijk afgelopen? Hij had toch een account van een ander (bedrijf) gebruikt...
Wacht maar tot je hem hebt, dan piep je wel andersquote:Op maandag 10 mei 2010 09:42 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ja, ik laat het ook lekker aan me voorbij gaan. Ik heb geen grote haast met de iPad.
Je liegt!quote:Op maandag 10 mei 2010 09:42 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ja, ik laat het ook lekker aan me voorbij gaan. Ik heb geen grote haast met de iPad.
Nicequote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:08 schreef DaMook het volgende:
De iPad zit in de koffer. Woensdag vliegt ie naar NL en ik ga hem waarschijnlijk (zeker) zaterdag ophalen
.
Goedzo!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:08 schreef DaMook het volgende:
De iPad zit in de koffer. Woensdag vliegt ie naar NL en ik ga hem waarschijnlijk (zeker) zaterdag ophalen
.
quote:Turns out you can read from your Kindle at night... if you just shine your iPad on it.
Leuk herkenbaar verhaalquote:Op maandag 10 mei 2010 22:40 schreef Ad_rem het volgende:
Jubel blogpost, maar ik zie dit dus echt wel veel gaan gebeuren, vooral in doorsnee gezinnen:
This one is most definitely off-topic, but you might find it interesting.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |