Nee, een uitbreiding op...quote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:28 schreef Lespaulspelert het volgende:
Even een mening van een FOK!ker nodig, vinden jullie dit een vervanging voor een pc/laptop/netbook/telefoon (doorhalen wat niet van toepassing is) en zoja waarom wel/niet?
Dankje, maar ik hou 'm toch maar zoquote:Op dinsdag 4 mei 2010 08:25 schreef KEALOHA het volgende:
Stevennnnnnnn .... iets voor jou --
http://www.macrumors.com/(...)ipod-touch-released/
Als je geen zware dingen als fotobewerking in Aperture of Photoshop ofzo wil doen, kan dit een laptop/netbook prima vervangen. Bellen kan het niet (GSM iig), dus je telefoon vervangen zal het sws niet.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:28 schreef Lespaulspelert het volgende:
Even een mening van een FOK!ker nodig, vinden jullie dit een vervanging voor een pc/laptop/netbook/telefoon (doorhalen wat niet van toepassing is) en zoja waarom wel/niet?
Het heeft een hoop taken van mijn pc/laptop/netbook/telefoon/mediaplayer overgenomen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:28 schreef Lespaulspelert het volgende:
Ik heb er geen probleem mee, en daarom ook mijn sony readers verkocht. De contrast op de ipad is namelijk veel beter dan einkquote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:16 schreef Tha_Duck het volgende:
Ik moet er juist niet aan denken om te lezen vanaf de iPad in bed. Ik prefereer nog steeds mijn Sony E-reader. Stuk rustiger voor mijn ogen. Nu moet ik wel zeggen dat ik in de IT zit en een bril heb, dus voor mij is rust voor de ogen wel fijn. Dat kan best een verschil zijn.
Update: Net na 3 dagen weer een email van de verkoper met een (naar mijn idee) nogal ongeloofwaardig verhaal dat hij voor een noodgeval het weekend naar Florida moest gaan en daar geen toegang tot een computer had om mijn emails te beantwoorden. Hij zegt nu terug op weg te zijn naar NY en later vandaag me de tracking# te zullen sturen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:05 schreef Gauner het volgende:
Begin hem toch een klein beetje te knijpen:
Mijn iPad 16GB vorige donderdag gekocht op ebay.com en meteen betaald met PP,
paar keer bericht gestuurd naar de koper, (niet erg snelle reacties overigens) hij
zou hem maandagochtend (gisteren, wel uit de USA), versturen en een trackingcode
sturen.
Dit stuurde hij zaterdag en daarna heb ik niks meer gekregen, heb gisteren nog twee
keer gemaild maar niets terug. Hoop dat ik vandaag wat krijg te horen, want ook al
staat er bij: Ebay Buyer Protection, daar is helaas ook weinig van te verwachten (toch?).
Kan dat? Mocht ik een code krijgen vandaag, dan doe ik dat ook.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:53 schreef nelisb het volgende:
Vaag verhaal inderdaad. Hoop het voor je.
De mijne gaan zo weg. Als ik een tracking code heb zal ik de douane maar meteen bellen,zodat daar geen vertraging komt.
Ah oke. Geen idee wat hij erop gaat zetten. Het gaat een pakket worden met een 16GB, de case, de keyboard dock en een 25$ gift card. Als hij er maar niet 100$ opzet ofzo, want op een boete ernaast zit ik niet te wachten.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:06 schreef nelisb het volgende:
Ik moet sowieso belasting betalen omdat ik het koop met m'n bedrijf. Dan kan ik het maar het beste van te voren melden.
Weet niet wat voor waarde jou leveracier op de doos zet? Als het een veel lagere waarde is zou ik niks zeggen en hopen dat ie gewoon door de douane komt.
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:28 schreef Lespaulspelert het volgende:
Bijna, gebruik mn laptop nauwelijks meer moet ik zeggen, alleen nog om dingen te downloaden, of snel replies op een forum te gevenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:28 schreef Lespaulspelert het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |