Nope, http://twitter.com/1250 had 'm maandag alquote:
Het lukte de afgelopen dagen twee keer niet. Ik laat 'm naar een doorstuuradres versturen. Geen idee of Apple dat doorhad of dat m'n orders werden gecancelled omdat ik via een NL creditcard (Mastercard) bestelde. Heb vanavond met Apple daar gebeld. Kerel heeft de order opnieuw in het systeem gezet. Nu zie ik 'm wel staan in m'n account. Dat was de afgelopen twee orders niet het geval. Dus het lijkt nu wel te lukken...quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:45 schreef nelisb het volgende:
Waarom zou het niet lukken? Heb je wel een visa kaart?
Bij mijn MasterCard ging het altijd fout in de Amerikaanse apple store. Met visa kan ik gewoon adres tante opgeven en gaat altijd goed.
Vind alleen de shipment date er laat. 5-7 business days.
Ik heb zelf net een 32gig besteld. Hopelijk haalt mijn tante hem straks op.
Had jij er niet al een (zonder 3G) ? Ik ga de mijne als het goed is zaterdag over een week bij mijn oom ophalen.quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nope, http://twitter.com/1250 had 'm maandag al.
Ik heb 'm net bij de US Apple Store besteld. Ben benieuwd of het nu - na twee eerdere pogingen - lukt.
Nope, ik heb gewacht totdat de 3G uitkwamquote:Op donderdag 6 mei 2010 06:40 schreef DaMook het volgende:
[..]
Had jij er niet al een (zonder 3G) ? Ik ga de mijne als het goed is zaterdag over een week bij mijn oom ophalen.
Nope, Vodafone. Ik wacht de prijs voor extra abo wel af. Dan heb ik iig de mogelijkheid om 3G te gebruikenquote:Op donderdag 6 mei 2010 09:12 schreef Walter_Sobchak het volgende:
3G lijkt mij nou niet echt meerwaarde. Of zit je niet bij T-Mobile?
Ik zit al een tijdje te wachten op de update van comiczeal. Is al 3 dagen geleden doorgegeven.... Laatste tijd zijn de update-reviews van de appstore wel traagjes. Bij atomic browser duurde het ook zo'n 10 dagen..quote:Op donderdag 6 mei 2010 10:03 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Ben blij dat ik niet gewacht heb op de 3G, had ik mijn simkaart die ik gebruik voor mijn macbook(t-mobile web'n walk) kapot moeten knippen. Nu met MyWi werkt het perfect.
Spring elke keer een gat in de lucht als er app updates zijn. "Worden ze dan nóg beter?"
Klopt met dien verstande dat je wel eerst spirit moet gebruiken enquote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:28 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Voor degenen die het nodig hebben: iWork for iPad ligt bij een aantal
torrentboeren in de schappen.
Welk abo heb je van Vodafone? Ik ben me ah orienteren op een nieuwe provider, want van T-Mobile kreeg ik echt dunne poep.quote:Op donderdag 6 mei 2010 09:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nope, Vodafone. Ik wacht de prijs voor extra abo wel af. Dan heb ik iig de mogelijkheid om 3G te gebruiken.
Ik heb al jaren sim only (dus iPhone los in België gekocht) + internet blox. Ze hebben ook een Super SIM-abo voor iPhone-klanten. Is alleen in de Vodafonewinkels zelf te krijgen. Schijnt weer net wat goedkoper te zijn. Ff in de winkel informeren dusquote:Op donderdag 6 mei 2010 15:32 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Welk abo heb je van Vodafone? Ik ben me ah orienteren op een nieuwe provider, want van T-Mobile kreeg ik echt dunne poep.
IM+quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:09 schreef Stevennn het volgende:
Ik wil een ebuddy app! Ik gebruik nu de iphone versie maar dat is lame.
Die zag ik staan ja. Ik wacht nog even ebuddy af om te vergelijkenquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:31 schreef nils7 het volgende:
[..]
IM+
Is er voor de iPad werkt goed hoor!
Niet gratis maar dat was mijn beejive op de iPhone ook al niet!
Goeie keus via 3G is internet nog snel zat!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |