Maximuscards USAquote:Op vrijdag 30 april 2010 17:24 schreef Stevennn het volgende:
Als ik een iTunes kaart wil kopen, dan moet dat dus een USA kaart zijn?
Of kan zo'n EU kaart ook. En weet iemand nog een goeie site daarvoor?
Thx voor je link, maar dit kan niet kloppen denk ik. Het is of een nep iPad, of er komt nooit iets. Maar misschien dat er iemand in het Chinese Shops topic ervaring heeft met deze toko, ik zal het daar is roepenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 07:35 schreef KEALOHA het volgende:
Nelisb / Gaugner en meerdere Fokkers ik heb een URL voor jullie, maar weet alleen niet of het in je richting zit met bestellen uit China !!!! Let me know if you agree with me... Thanks![]()
De prijzen zijn gunstig - helaas geen idee met je douane in Nederland. Just check it out... Mahalo Kealoha
http://www.bydabc.com/productinfo.asp?id=1189
Whats in the boxquote:Op zaterdag 1 mei 2010 07:35 schreef KEALOHA het volgende:
Nelisb / Gaugner en meerdere Fokkers ik heb een URL voor jullie, maar weet alleen niet of het in je richting zit met bestellen uit China !!!! Let me know if you agree with me... Thanks![]()
De prijzen zijn gunstig - helaas geen idee met je douane in Nederland. Just check it out... Mahalo Kealoha
Je gaat toch naar Amerika? Dan ben je 580¤ en max 700¤ kwijt.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 10:21 schreef Walter_Sobchak het volgende:
iPad 64GB voor iets meer dan 800 euro incl verzending vanuit UK bij een 100% buyer...hmmmm!
Ja, I know maar als ik mensen allemaal hoor praten over iPads wil ik er ook gelijk 1quote:Op zaterdag 1 mei 2010 10:31 schreef nelisb het volgende:
[..]
Je gaat toch naar Amerika? Dan ben je 580¤ en max 700¤ kwijt.
Koop er dan 1 voor 600 op MPquote:Op zaterdag 1 mei 2010 10:36 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ja, I know maar als ik mensen allemaal hoor praten over iPads wil ik er ook gelijk 1
Als je zolang blijft wikken en wegen,dan is het straks juni en hoef je niet meer tquote:Op zaterdag 1 mei 2010 10:36 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ja, I know maar als ik mensen allemaal hoor praten over iPads wil ik er ook gelijk 1
Ik wacht misschien nog tot volgend jaar, maar misschien ook niet. Ligt er aan hoe beschikbaar hij zal zijn, en - natuurlijk - hoe duur-ie zal zijn.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:52 schreef Stevennn het volgende:
Wat een geniaal ding is dit zeg. Nog wel vrij beperkt aantal apps. En de prijzen van veel apps vind ik ook behoorlijk hoog. Dus nog geen apps gekocht. Maar dit ding vraagt echt om een case. Weet iemand nog een leuke case? Net zoiets als die Incase convertible case. Ben ook al druk aan het zoeken
En dit was dan m'n eerste bericht vanaf de iPad (en weer die auto-correct naar iPad. Ipv ipad).
Inderdaad! 't is dat ik geen kennis van programmeren heb, de mogelijkheden met dit ding zijn onbeperkt!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:52 schreef Stevennn het volgende:
Wat een geniaal ding is dit zeg. Nog wel vrij beperkt aantal apps. En de prijzen van veel apps vind ik ook behoorlijk hoog. Dus nog geen apps gekocht. Maar dit ding vraagt echt om een case. Weet iemand nog een leuke case? Net zoiets als die Incase convertible case. Ben ook al druk aan het zoeken
En dit was dan m'n eerste bericht vanaf de iPad (en weer die auto-correct naar iPad. Ipv ipad).
Ik snap het nut van die app niet.quote:Op zondag 2 mei 2010 00:57 schreef Stevennn het volgende:
Oef, zie net dat ze de prijzen bij MPC Plaza omhoog hebben gegooid. Mijne was ¤689, nu is ie ¤719.
Trouwens, AirVideo is een heldenapp.
Helaas welquote:
Hij werkt bij de klm EN het is onder het handbagage bedrag.quote:Op zondag 2 mei 2010 02:10 schreef nelisb het volgende:
Is ook zo! Mits hij niet gecontroleerd wordt bij de douane. Maar met alle reizen die ik heb gemaakt naar Amerika heb ik maar 1 x controle gehad dus dat zal wel goedkomen.
niet doen hoor, oplichting:quote:Op zaterdag 1 mei 2010 07:35 schreef KEALOHA het volgende:
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:19 schreef FP128 het volgende:
Deze laatste aflevering is wel heel erg leuk en goed gedaan richting Apple
AppHoles
waarom jailbreak? Alleen maar vanwege de 3G en de AT&T lock in de USA?quote:Op zondag 2 mei 2010 17:21 schreef Stevennn het volgende:
Weet iemand trouwens hoe het met de jailbreak zit?
Nee meer omdat ik eraan gewend was geraakt op m'n iPod Touch (even een app downloaden). Maar ik heb net m'n eerste apps gekocht. Real Racing HD en Angry Bird HDquote:Op zondag 2 mei 2010 22:48 schreef rubje het volgende:
[..]
waarom jailbreak? Alleen maar vanwege de 3G en de AT&T lock in de USA?
Je kan toch ook gewoon een wifi ipad kopen, bijna overal heb je tegenwoordig wireless internet dus zoveel verschil maakt het echt niet uit en er is verder geen verschil tussen de ipads onderling als je praat over tech specs en zoveel meer kun je er ook nog niet op installeren dan zonder jailbreak.
ik heb het gevoel dat je meer weer jailbreaken omdat anderen dat ook doen,niet omdat het een wezenlijk verschil maakt.
True, maar de apps zijn wel een stuk duurder op de iPadquote:Op zondag 2 mei 2010 23:35 schreef Tha_Duck het volgende:
Jailbraiken en dat soort dingen zijn voor mij sowieso achterhaalde technieken. Dat deed je vroeger omdat de software onbetaalbaar of onverkrijgbaar was. Maar tegenwoordig is alles een stuk betaalbaarder (apps van 0,79, waar praat je over!). Ik doe het in ieder geval niet meer, altijd was het weer gezeik na zo'n jailbraik. Laat mij maar lekker officieel werken.
Je kunt ook de apps uit de appstore gratis via een jailbreak installerenquote:Op zondag 2 mei 2010 23:59 schreef Tha_Duck het volgende:
Als die apps zo goed zijn, waarom zitten ze dan niet in de Apple App Store?
Herkenbaarquote:Op maandag 3 mei 2010 21:28 schreef Tha_Duck het volgende:
16gb gehaaldKon echt niet langer meer wachten en nu weet ik waarom! Echt nu al verslaafd na een half uur!
Streetview gewoon een speld laten vallen en dan op het ronde icoontje dat verschijnt klikken.quote:Op maandag 3 mei 2010 22:20 schreef Tha_Duck het volgende:
Ik ben nu toffe apps aan het bekijken. Kan de Google streetview nog niet vinden en ABC Player wil ook niet buiten de usa en dat is wel jammer
Uitzending gemist is nog bezig met een site, rtl 4 heeft er al een : http://www.rtl.nl/service/gemist/device/ipad/feed/index.xmlquote:Op maandag 3 mei 2010 22:57 schreef Tha_Duck het volgende:
Streetview en VPN geluktmaar dat VPN gedoe was ff vooral testen.
Zijn er al NL apps voor de iPad die het hele scherm gebruiken zoals de uitzending gemist? Er was toch ook al een rtl4 variant of had ik dat fout gezien?
De uitzending gemist app van de NOS werkt redelijk. RTL heeft mooier beeld maar geen mooie app. Maar ti's goed te doen voor nu. Ik verwacht later dit jaar veel meer initiatieven, want dat dit ding in NL ook een hit eordt lijkt me wel duidelijk.quote:Op maandag 3 mei 2010 23:02 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Uitzending gemist is nog bezig met een site, rtl 4 heeft er al een : http://www.rtl.nl/service/gemist/device/ipad/feed/index.xml
Haha! Voorlopig geen iPad voor mij. Helaas.quote:Op maandag 3 mei 2010 23:14 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Nog een paar dagen chef! Dan weet je wat we bedoelen.
En ja nu klink ik als een homo hè
Je vergeet Labyrinth, mooi en briljant.quote:Op maandag 3 mei 2010 23:13 schreef Stevennn het volgende:
Ik heb deze apps nu gekocht
-Angry birds HD
-Pinball HD
-Sooisiz HD
-Real Racing HD
-Glow Hockey
En allemaal vet
Ow, dat is wel kloterig om te horen..quote:Op maandag 3 mei 2010 23:36 schreef nelisb het volgende:
[..]
Haha! Voorlopig geen iPad voor mij. Helaas.
Krijg er vrijdag 4 en deze heb ik doorverkocht. Heb sinds januari 0¤ inkomsten, baan opgezegd, operatie ertussen. Dus 0,0¤ inkomen. Om dan een iPad te kopen is wat lastig. Met de 4 die ik doorverkoop heb ik er bijna 1 gratis en daar moet ik eerst op wachten.
Hoewel ik niet bepaald tot het Apple-fanboy kamp behoor vind ik dit een hele prestatie, ongeacht hoe je erover denkt, binnen een maand 1.000.000 stuks van een nieuw product verkopen is sowieso knap!quote:Apple verkoopt miljoenste iPad
Apple heeft na een krappe maand zijn miljoenste iPad aan de man gebracht. Dat meldt het technologiebedrijf op zijn website. Ook zouden er inmiddels al twaalf miljoen applicaties voor de tablet en anderhalf miljoen ebooks zijn verkocht.
De miljoenste iPad werd verkocht op vrijdag, 28 dagen na de introductie van de tablet. Apple vergelijkt in zijn bericht de verkopen van de iPad met de introductie van de iPhone; de miljoenste daarvan ging na 74 dagen over de toonbank. Hoe de verkoopcijfers over de 16, 32 en 64GB-versies zijn verdeeld, meldt Apple niet. Overigens is de iPad 3G, die over een 3g-modem beschikt, niet meegeteld; die variant is pas sinds vrijdag op de markt.
Naast een miljoen iPads zegt Apple ook al twaalf miljoen applicaties, beter bekend als apps, aan iPad-gebruikers te hebben verkocht. Van de ruim tweehonderdduizend apps die op de iPad werken, is het merendeel overigens ontwikkeld voor de iPhone; slechts vijfduizend apps zijn specifiek voor het grotere scherm van de iPad geschreven. Ook de verkoop van ebooks, die de iPad onder meer bij uitgevers populair moeten maken, verloopt voorspoedig. In de speciaal voor ebooks ingerichte iBookstore werden anderhalf miljoen elektronische boeken verkocht.
bron
Vooraf hebben jij en ik zitten bakkelijen en achteraf gezien was hetquote:Op maandag 3 mei 2010 21:28 schreef Tha_Duck het volgende:
16gb gehaaldKon echt niet langer meer wachten en nu weet ik
waarom! Echt nu al verslaafd na een half uur!
Ah je wilt weer enige geloofwaardigheid kweken merk ikquote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:22 schreef FP128 het volgende:knip
Hij heeft 29 transacties gehad (waaronder al een paar iPads), en heeft 100%.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:06 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Wel een beetje goede voorgaande feedback?
Nee, een uitbreiding op...quote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:28 schreef Lespaulspelert het volgende:
Even een mening van een FOK!ker nodig, vinden jullie dit een vervanging voor een pc/laptop/netbook/telefoon (doorhalen wat niet van toepassing is) en zoja waarom wel/niet?
Dankje, maar ik hou 'm toch maar zoquote:Op dinsdag 4 mei 2010 08:25 schreef KEALOHA het volgende:
Stevennnnnnnn .... iets voor jou --
http://www.macrumors.com/(...)ipod-touch-released/
Als je geen zware dingen als fotobewerking in Aperture of Photoshop ofzo wil doen, kan dit een laptop/netbook prima vervangen. Bellen kan het niet (GSM iig), dus je telefoon vervangen zal het sws niet.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:28 schreef Lespaulspelert het volgende:
Even een mening van een FOK!ker nodig, vinden jullie dit een vervanging voor een pc/laptop/netbook/telefoon (doorhalen wat niet van toepassing is) en zoja waarom wel/niet?
Het heeft een hoop taken van mijn pc/laptop/netbook/telefoon/mediaplayer overgenomen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:28 schreef Lespaulspelert het volgende:
Ik heb er geen probleem mee, en daarom ook mijn sony readers verkocht. De contrast op de ipad is namelijk veel beter dan einkquote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:16 schreef Tha_Duck het volgende:
Ik moet er juist niet aan denken om te lezen vanaf de iPad in bed. Ik prefereer nog steeds mijn Sony E-reader. Stuk rustiger voor mijn ogen. Nu moet ik wel zeggen dat ik in de IT zit en een bril heb, dus voor mij is rust voor de ogen wel fijn. Dat kan best een verschil zijn.
Update: Net na 3 dagen weer een email van de verkoper met een (naar mijn idee) nogal ongeloofwaardig verhaal dat hij voor een noodgeval het weekend naar Florida moest gaan en daar geen toegang tot een computer had om mijn emails te beantwoorden. Hij zegt nu terug op weg te zijn naar NY en later vandaag me de tracking# te zullen sturen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:05 schreef Gauner het volgende:
Begin hem toch een klein beetje te knijpen:
Mijn iPad 16GB vorige donderdag gekocht op ebay.com en meteen betaald met PP,
paar keer bericht gestuurd naar de koper, (niet erg snelle reacties overigens) hij
zou hem maandagochtend (gisteren, wel uit de USA), versturen en een trackingcode
sturen.
Dit stuurde hij zaterdag en daarna heb ik niks meer gekregen, heb gisteren nog twee
keer gemaild maar niets terug. Hoop dat ik vandaag wat krijg te horen, want ook al
staat er bij: Ebay Buyer Protection, daar is helaas ook weinig van te verwachten (toch?).
Kan dat? Mocht ik een code krijgen vandaag, dan doe ik dat ook.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:53 schreef nelisb het volgende:
Vaag verhaal inderdaad. Hoop het voor je.
De mijne gaan zo weg. Als ik een tracking code heb zal ik de douane maar meteen bellen,zodat daar geen vertraging komt.
Ah oke. Geen idee wat hij erop gaat zetten. Het gaat een pakket worden met een 16GB, de case, de keyboard dock en een 25$ gift card. Als hij er maar niet 100$ opzet ofzo, want op een boete ernaast zit ik niet te wachten.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:06 schreef nelisb het volgende:
Ik moet sowieso belasting betalen omdat ik het koop met m'n bedrijf. Dan kan ik het maar het beste van te voren melden.
Weet niet wat voor waarde jou leveracier op de doos zet? Als het een veel lagere waarde is zou ik niks zeggen en hopen dat ie gewoon door de douane komt.
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:28 schreef Lespaulspelert het volgende:
Bijna, gebruik mn laptop nauwelijks meer moet ik zeggen, alleen nog om dingen te downloaden, of snel replies op een forum te gevenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:28 schreef Lespaulspelert het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |