Maximuscards USAquote:Op vrijdag 30 april 2010 17:24 schreef Stevennn het volgende:
Als ik een iTunes kaart wil kopen, dan moet dat dus een USA kaart zijn?
Of kan zo'n EU kaart ook. En weet iemand nog een goeie site daarvoor?
Thx voor je link, maar dit kan niet kloppen denk ik. Het is of een nep iPad, of er komt nooit iets. Maar misschien dat er iemand in het Chinese Shops topic ervaring heeft met deze toko, ik zal het daar is roepenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 07:35 schreef KEALOHA het volgende:
Nelisb / Gaugner en meerdere Fokkers ik heb een URL voor jullie, maar weet alleen niet of het in je richting zit met bestellen uit China !!!! Let me know if you agree with me... Thanks![]()
De prijzen zijn gunstig - helaas geen idee met je douane in Nederland. Just check it out... Mahalo Kealoha
http://www.bydabc.com/productinfo.asp?id=1189
Whats in the boxquote:Op zaterdag 1 mei 2010 07:35 schreef KEALOHA het volgende:
Nelisb / Gaugner en meerdere Fokkers ik heb een URL voor jullie, maar weet alleen niet of het in je richting zit met bestellen uit China !!!! Let me know if you agree with me... Thanks![]()
De prijzen zijn gunstig - helaas geen idee met je douane in Nederland. Just check it out... Mahalo Kealoha
http://www.bydabc.com/productinfo.asp?id=1189
Je gaat toch naar Amerika? Dan ben je 580¤ en max 700¤ kwijt.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 10:21 schreef Walter_Sobchak het volgende:
iPad 64GB voor iets meer dan 800 euro incl verzending vanuit UK bij een 100% buyer...hmmmm!
Ja, I know maar als ik mensen allemaal hoor praten over iPads wil ik er ook gelijk 1quote:Op zaterdag 1 mei 2010 10:31 schreef nelisb het volgende:
[..]
Je gaat toch naar Amerika? Dan ben je 580¤ en max 700¤ kwijt.
Koop er dan 1 voor 600 op MPquote:Op zaterdag 1 mei 2010 10:36 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ja, I know maar als ik mensen allemaal hoor praten over iPads wil ik er ook gelijk 1
Als je zolang blijft wikken en wegen,dan is het straks juni en hoef je niet meer tquote:Op zaterdag 1 mei 2010 10:36 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ja, I know maar als ik mensen allemaal hoor praten over iPads wil ik er ook gelijk 1
Ik wacht misschien nog tot volgend jaar, maar misschien ook niet. Ligt er aan hoe beschikbaar hij zal zijn, en - natuurlijk - hoe duur-ie zal zijn.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:52 schreef Stevennn het volgende:
Wat een geniaal ding is dit zeg. Nog wel vrij beperkt aantal apps. En de prijzen van veel apps vind ik ook behoorlijk hoog. Dus nog geen apps gekocht. Maar dit ding vraagt echt om een case. Weet iemand nog een leuke case? Net zoiets als die Incase convertible case. Ben ook al druk aan het zoeken
En dit was dan m'n eerste bericht vanaf de iPad (en weer die auto-correct naar iPad. Ipv ipad).
Inderdaad! 't is dat ik geen kennis van programmeren heb, de mogelijkheden met dit ding zijn onbeperkt!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:52 schreef Stevennn het volgende:
Wat een geniaal ding is dit zeg. Nog wel vrij beperkt aantal apps. En de prijzen van veel apps vind ik ook behoorlijk hoog. Dus nog geen apps gekocht. Maar dit ding vraagt echt om een case. Weet iemand nog een leuke case? Net zoiets als die Incase convertible case. Ben ook al druk aan het zoeken
En dit was dan m'n eerste bericht vanaf de iPad (en weer die auto-correct naar iPad. Ipv ipad).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |