abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80893770
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 17:24 schreef Stevennn het volgende:
Als ik een iTunes kaart wil kopen, dan moet dat dus een USA kaart zijn?
Of kan zo'n EU kaart ook. En weet iemand nog een goeie site daarvoor?
Maximuscards USA

Houd er rekening mee dat er +/- $ 4,00 bijkomt als extra kosten:
Dus wil je een card(of het nu PP of of een CC) voor $ 25,- dan wordt het $ 29 totaal!
75 topics = FIN
  zaterdag 1 mei 2010 @ 07:35:02 #102
267308 KEALOHA
PINEAPPLE
pi_80895115
Nelisb / Gaugner en meerdere Fokkers ik heb een URL voor jullie, maar weet alleen niet of het in je richting zit met bestellen uit China !!!! Let me know if you agree with me... Thanks
De prijzen zijn gunstig - helaas geen idee met je douane in Nederland. Just check it out... Mahalo Kealoha

http://www.bydabc.com/productinfo.asp?id=1189
pi_80896158
90¤ goedkoper als in Amerika zelf? Zelfs alle accessoires zitten erbij zoals de case en de camera connection kit in the box! Ja ja?
Dan geloof ik er al niks meer van.

Je stuurt een link voor een 32gig met wifi en 3G. ze bieden deze aan voor 456¤, terwijl deze in Amerika 729 USD kost.

Thanks ieder geval!
pi_80896239
iPad 64GB voor iets meer dan 800 euro incl verzending vanuit UK bij een 100% buyer...hmmmm!
Calmer than you are
pi_80896270
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 07:35 schreef KEALOHA het volgende:
Nelisb / Gaugner en meerdere Fokkers ik heb een URL voor jullie, maar weet alleen niet of het in je richting zit met bestellen uit China !!!! Let me know if you agree with me... Thanks
De prijzen zijn gunstig - helaas geen idee met je douane in Nederland. Just check it out... Mahalo Kealoha

Thx voor je link, maar dit kan niet kloppen denk ik. Het is of een nep iPad, of er komt nooit iets. Maar misschien dat er iemand in het Chinese Shops topic ervaring heeft met deze toko, ik zal het daar is roepen
pi_80896290
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 07:35 schreef KEALOHA het volgende:

Whats in the box

iPad
iPad 10W USB Power Adapter
iPad Case
Apple iPad Camera Connection Kit
iPad Dock Connector to VGA Adapter
iPad Keyboard Dock
iPad Dock

En dat voor 463E? Hmm nee lijkt me niet.
pi_80896400
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 10:21 schreef Walter_Sobchak het volgende:
iPad 64GB voor iets meer dan 800 euro incl verzending vanuit UK bij een 100% buyer...hmmmm!
Je gaat toch naar Amerika? Dan ben je 580¤ en max 700¤ kwijt.
pi_80896469
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 10:31 schreef nelisb het volgende:

[..]

Je gaat toch naar Amerika? Dan ben je 580¤ en max 700¤ kwijt.
Ja, I know maar als ik mensen allemaal hoor praten over iPads wil ik er ook gelijk 1
Calmer than you are
pi_80896494
I see.

Wanneer USA dan? Vakantie of werk?
pi_80896508
Ik meen half juni, voor werk (en twee extra dagen vakantie).
Calmer than you are
pi_80896545
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 10:36 schreef Walter_Sobchak het volgende:

[..]

Ja, I know maar als ik mensen allemaal hoor praten over iPads wil ik er ook gelijk 1
Koop er dan 1 voor 600 op MP Een 16GB, en dan verpats je die weer als je eenmaal en 64GB hebt.
pi_80896567
Kreeg net trouwens een email van Evan, hij kon me maandag een iPad van 16GB opsturen. Ik had geluk, hij had er vandaag één weten te krijgen.
Had hem vorige week gevraagd voor een 16GB, maar heb in de tussentijd al een op Ebay gekocht. Dus mochten mensen nog interesse hebben in een 16gig van Evan, hij heeft ze.
pi_80896623
Evan mailde mij dat ie er 5 had.

Ik doe het maar via familie daar. Wel lastig voor ze om overal ipads voor mij te gaan scoren haha. Heb ruim 50 familieleden in Californie dus kan er veel krijgen als ik wil haha.
pi_80908048
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 10:36 schreef Walter_Sobchak het volgende:

[..]

Als je zolang blijft wikken en wegen,dan is het straks juni en hoef je niet meer t
na te denken of je er een wilt,want tegen die tijd zit je of in de USA of je kan er
al eentje hier in Nederland kopen.
75 topics = FIN
  zaterdag 1 mei 2010 @ 20:52:59 #115
179488 Stevennn
Hé waar bist jong?
pi_80912579
Wat een geniaal ding is dit zeg. Nog wel vrij beperkt aantal apps. En de prijzen van veel apps vind ik ook behoorlijk hoog. Dus nog geen apps gekocht . Maar dit ding vraagt echt om een case. Weet iemand nog een leuke case? Net zoiets als die Incase convertible case. Ben ook al druk aan het zoeken

En dit was dan m'n eerste bericht vanaf de iPad (en weer die auto-correct naar iPad. Ipv ipad).
Jonge, ik bin op de weaze
pi_80912723
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 20:52 schreef Stevennn het volgende:
Wat een geniaal ding is dit zeg. Nog wel vrij beperkt aantal apps. En de prijzen van veel apps vind ik ook behoorlijk hoog. Dus nog geen apps gekocht . Maar dit ding vraagt echt om een case. Weet iemand nog een leuke case? Net zoiets als die Incase convertible case. Ben ook al druk aan het zoeken

En dit was dan m'n eerste bericht vanaf de iPad (en weer die auto-correct naar iPad. Ipv ipad).
Ik wacht misschien nog tot volgend jaar, maar misschien ook niet. Ligt er aan hoe beschikbaar hij zal zijn, en - natuurlijk - hoe duur-ie zal zijn.

Ik hoop een instapprijs van 399 maar ik denk 449
pi_80912808
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 20:52 schreef Stevennn het volgende:

Inderdaad! 't is dat ik geen kennis van programmeren heb, de mogelijkheden met dit ding zijn onbeperkt!
  zaterdag 1 mei 2010 @ 21:26:22 #118
179488 Stevennn
Hé waar bist jong?
pi_80913764
Gisteren paar hoofdstukjes van zo'n gratis boek gelezen (Grimms Fairy Tales ofzo) op bed. Ging prima, geen last van ogen enzo, maar wel een Engels boek :p. Opzich wel jammer dat er zo snel vingerafrukken opzitten, maar ze zijn wel snel af te vegen.

En ik ben net tot de conclusie gekomen dat het typen prima werkt. Goeie positie vind ik trouwens met benen over elkaar en dan de iPad tegen je been leunen laten, blijft ook mooi in balans.
Jonge, ik bin op de weaze
pi_80913836
Stelletje eikels.

Calmer than you are
  zaterdag 1 mei 2010 @ 23:44:19 #120
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_80917994
Net gehoord dat mijn oom 12 mei terugkomt uit de usa. Als ie er een heeft kunnen bemachtigen ga ik hem 15 mei ophalen.
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')