Nee, op zijn vroegst "juli". Maar begin of eind, en of ze dan in de winkel liggen weet nog niemand.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:04 schreef nelisb het volgende:
Geruchten tegen te gaan denk ik. Maar 10 mei gaan wij echt niet kunnen pre-orderen in Nederland.
Enkel 2 stickers op de achterkant van de 3G versie.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:33 schreef Christiaan het volgende:
Zit er in de verpakking verschil tussen 3G en niet 3G?
Precies zoals ik de prijzen al voorspeld had. In euro's 50 onder de dollarprijs.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:47 schreef nelisb het volgende:
Niet officieel van Apple? Wel logische prijzen.
795 euro + verzendkosten (zal 80/90 euro zijn, schat ik).quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:52 schreef nelisb het volgende:
Wat betaal jij totaal voor je 3G ervan uitgAnde dat je btw betaald?
Dus een ritje naar Duitsland zit er ook niet in. Alleen maar online bestellen.quote:iPad niet voor juli verkrijgbaar in Nederland
AMSTERDAM – Apple heeft vrijdag de geruchten over een vervroegde lancering van de iPad in Nederland de kop in gedrukt.
De website Onemorething.nl meldde eerder op de dag dat de iPad op 10 mei al in Nederland bestelbaar zou zijn.
Apple laat nu weten dat het bedrijf van plan is het apparaat in juli uit te brengen in België, Hongkong, Ierland, Luxemburg, Mexico, Nieuw-Zeeland, Oostenrijk, Singapore én Nederland.
"De datum waarop de iPad bestelbaar is zal per land verschillen en die data zullen op een later tijdstip bekend gemaakt worden", aldus Apple.
Tevens maakte het bedrijf bekend dat de tablet op 28 mei verkrijgbaar zal zijn in Australië, Canada, Duitsland, Frankrijk, Italië, Japan, Spanje, het Verenigd Konikrijk en Zwitserland. Daar kan de iPad vanaf 10 mei besteld worden in de Apple Online Store.
Dat staat er helemaal niet.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:13 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Dus een ritje naar Duitsland zit er ook niet in. Alleen maar online bestellen.
Nice! Voor hoeveel heb je ze verpatst?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:31 schreef nelisb het volgende:
Ik heb ze en over een half uur niet meer haha.
[ afbeelding ]
Ja kreeg vorige week ergens een mailtje dat hij (eindelijk) verzonden was! Weet jij trouwens waar je ergens kunt tracken? Kan dat nergens vinden..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |