Eerst maar es de officiële berichten van Apple afwachten en wanneer ie echt in de winkels ligt. Duurt vast nog ff... En de vraag zal ook hier niet gering zijn, gok ik zoquote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:00 schreef nelisb het volgende:
Ja inderdaad.
Ben blij dat ik er niet meer heb gekocht in Amerika. Die raak ik nooit kwijt.
Nog een paar weekjesquote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:22 schreef Everlong het volgende:
Ben eergister terug gekomen uit New York en toen ik daar in de apple store stond wilde ik (uiteraard) meteen een Ipad. Vind het echt een heerlijk ding! Alleen irriteer ik me zo nu en dan wel aan het feit dat je maar 1app tegelijk kan draaien..
Ah, dat duurt dus nog ff...quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:43 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Update: Zojuist heeft Apple in een persbericht aangekondigd dat het de iPad in juli in Nederland en België hoopt te kunnen lanceren.
Meer lezen: http://www.onemorething.n(...)rland/#ixzz0nFNejTQQ
De mijne is al bijna onderwegquote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:45 schreef nelisb het volgende:
Gewoon uit Amerika halen als dat kan. Wie hem nu wil gaat toch geen 2 maand wachten nog. De prijs moet wel heel aantrekkelijk zijn.
Is nog niet op de site gepubliceerd, enkel 'intern' verspreid.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ah, dat duurt dus nog ff...
Link naar dat persbericht?
Zo ook goed?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ah, dat duurt dus nog ff...
Link naar dat persbericht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |