En ze komen bij mij wonen!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:10 schreef Sheriam het volgende:
De eigenaar van deze twee katten is een paar weken terug overleden en had geen enkel contact met familie, de moeder van een collega bezocht deze man vaak en probeert nu een nieuw tehuis voor de katten te vinden. Het asiel ter plekke is weinig hoopvol ze op hun leeftijd nog geplaatst te krijgen, vandaar dat ik heb aangeboden ze op een aantal plaatsen op het net te zetten. De katten zitten in Leiden.
Het gaat om Draakje, Europese korthaar, rood/wit, ze is geholpen heeft alle inentingen t.m. 2004 gehad, maar het vaccinatieboekje is zoek. Draakje is van 1996 oogt nog jong en is ook snel. Deze poes is schuw en snel bang. Ze is eenkennig, als iemand de moeite neemt met deze poes vertrouwd te raken, dan hecht de poes zich wel en laat zich dan aanhalen. Ze is ook een leuke en lieve kat. Deze poes slaapt veel en ligt ook graag bij mensen in de buurt, ze is geen schootkat maar is wel nieuwsgierig. Heeft geen kwalen of klachten.
En Nelis, van juni 1995, is gecastreerd en heeft een een vaccinatieboekje waarin alle inentingen t/m 2004 staan genoteerd. Hij is cypers met een klein beetje wit. Zijn rechterachterpoot staat iets scheef door oude fractuur.Hier heeft hij geen last van. Nelis is een erg aanhankelijke kroelerige kater die met je praat( terugmauwt als je iets zegt) en steeds bij je in de buurt blijft. Hij gaat af en toe even naar buiten bij mooi weer, maar gaat nooit ver weg en is snel weer terug. Hij is erg lief en zelfs nog wel speels.
Ze moeten Donderdag al weg van de plek waar ze nu zitten![]()
Foto's staan op http://www.xs4all.nl/~myranya/katten.html -meer info heb ik zelf ook niet.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tot straks!![]()
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Jij ook alquote:Op zondag 2 mei 2010 11:14 schreef Ingetje79 het volgende:
Tombo![]()
Ik heb vannacht nog aan je gedacht! (over dat je poessies ging halen dan he?)
quote:Op zondag 2 mei 2010 11:14 schreef Ingetje79 het volgende:
Tombo![]()
Ik heb vannacht nog aan je gedacht! (over dat je poessies ging halen dan he?)
Have fun!
quote:
quote:Op zondag 2 mei 2010 11:19 schreef Cat22 het volgende:
VANDAAG!
VANDAAG!
VANDAAG!
![]()
F5 voor verhalen en foto´s!
Onder mijn bank is geen ruimteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Rondjes door de kamer en overal kijken is goed.quote:Op zondag 2 mei 2010 13:23 schreef tombolafan het volgende:
Draakje zit vooral in de boekenkast te wennen
Maar af en toe maakt ze snel een rondje door de kamer
Nelis is overal aan het kijken (en aan het miauwen)
![]()
Het valt mij en mn zusje alles mee iig
quote:Op zondag 2 mei 2010 13:34 schreef tombolafan het volgende:
Het gaat ook echt wel goed inderdaad! Nelis heeft net al even naast me op de bank gezeten
En nu zijn ze vooral gebiologeerd door de konijnen die aan het drinken zijn. Das HEUL raar!
Dat was snel!quote:
Rauw vleesch is the best.quote:
Mwah, het ene konijn is net zo groot (misschien zelfs groterquote:
Idd snel!quote:
Dan eet dat konijn een kat opquote:Op zondag 2 mei 2010 13:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mwah, het ene konijn is net zo groot (misschien zelfs groter) als een kat hoor
[..]
Idd snel!
Neuh, die heb ik vegetarisch opgevoedquote:
Ik ga nu wat foto's uploadenquote:Op zondag 2 mei 2010 13:46 schreef Maes het volgende:
Zijn er al foto's? Oh nee nog nietMaar zo te lezen gaat het wel goed
![]()
Match made in heaven: konijn en kat
En wat vond de kattebak ervan?quote:
Knap hoorquote:
Die liet hem heel vriendelijk binnenquote:
quote:
Voor de volledigheid: heeft Nelis een boodschapje gedaan?quote:
kleintjequote:Op zondag 2 mei 2010 14:11 schreef Maes het volgende:
[..]
Voor de volledigheid: heeft Nelis een boodschapje gedaan?
Aaaaaahwquote:Op zondag 2 mei 2010 14:24 schreef tombolafan het volgende:
En terwijl ik de foto's post gaat Nelis naast me liggen
Eerst nog even verstoord opkijken doordat de konijnen stampen:
[ afbeelding ]
Dan gaan liggen:
[ afbeelding ]
En ontspannen
[ afbeelding ]
Lief he!quote:
Was je allang.quote:Op zondag 2 mei 2010 14:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Lief he!
Ik smolt ook helemaal toen ie zo rustig ging liggen
Ik ben verliefd denk ik
Ja okee, maar nu is het wel heel erg aan het worden hoor...quote:
Omdat nu alles in kannen en kruiken is.quote:Op zondag 2 mei 2010 14:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja okee, maar nu is het wel heel erg aan het worden hoor...
Nelis liep net over het toetsenbord hierquote:Op zondag 2 mei 2010 14:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Omdat nu alles in kannen en kruiken is.Had ik met Yoko ook.
![]()
(die me weer moeilijk laat typen omdat mevroi per se op schoot wil liggen ronken.)
Yoko gaat er graag met haar hoofd op liggen.quote:Op zondag 2 mei 2010 14:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nelis liep net over het toetsenbord hier
(die autistische-kattenluik-actie van jouw poezels gister!![]()
![]()
)
Oooooh!quote:Op zondag 2 mei 2010 14:24 schreef tombolafan het volgende:
En terwijl ik de foto's post gaat Nelis naast me liggen
Eerst nog even verstoord opkijken doordat de konijnen stampen:
[ afbeelding ]
Dan gaan liggen:
[ afbeelding ]
En ontspannen
[ afbeelding ]
Ja, het valt me echt 100% meequote:Op zondag 2 mei 2010 14:38 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oooooh!![]()
Wat voelt ie zich al heerlijk thuis!
Geweldige foto's Tombo
Ja inderdaad!!!!!quote:Op zondag 2 mei 2010 14:59 schreef Maes het volgende:
Let's face it, Draakje is gewoon een kastenpoes![]()
Ik ben ook helemaal blij!!!quote:Fijn meiss, wat oneindig gezellig zo
Die grijze idd! Die wilde ik voor in de woonkamert, maar uiteindelijk is het de beige maar geworden.quote:Op zondag 2 mei 2010 15:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja inderdaad!!!!!
En als straks de grote krab/klimpaal er is (toch een iets andere dan bij Ing, want die had leveringsproblemen) kan ze op de grote kast ook nog
[..]
Ik ben ook helemaal blij!!!
Van wat ik hier is is het gewoon een zachte plek om te kunnen -pitten. Met hun rug naar de woonkamer.quote:Op zondag 2 mei 2010 15:11 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Die grijze idd! Die wilde ik voor in de woonkamert, maar uiteindelijk is het de beige maar geworden.
Welke heb (krijg) je?
En Melvin springt en klimt er ook nog vrolijk in en dies al 12, dus die semi-bejaarden van jou zullen hem ook wel waarderen![]()
Van de kattenspiegeloog hoorde ik dat ze het sowieso fijn vinden om hoog te zitten, omdat ze dan alles goed in de gaten kunnen houden.
Daarom ja, Draakje zat bij mijn zus ook boven (maar ik heb geen bovenquote:Op zondag 2 mei 2010 15:11 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Die grijze idd! Die wilde ik voor in de woonkamert, maar uiteindelijk is het de beige maar geworden.
Welke heb (krijg) je?
En Melvin springt en klimt er ook nog vrolijk in en dies al 12, dus die semi-bejaarden van jou zullen hem ook wel waarderen![]()
Van de kattenspiegeloog hoorde ik dat ze het sowieso fijn vinden om hoog te zitten, omdat ze dan alles goed in de gaten kunnen houden.
Ja he, vind ik ookquote:Op zondag 2 mei 2010 15:21 schreef Ingetje79 het volgende:
Gave paal trouwens![]()
Ook zo heerlijk asociaal groot
Wat liefquote:Op zondag 2 mei 2010 15:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja he, vind ik ook
En met 2 schuilhuisjes (voor elk 1)
En ik heb hem van mn vriendin gekregenIk zou eigenlijk een asielkat krijgen van haar (omdat ik op haar katten gepast heb) maar dat hoefde nu niet meer
Dus dan maar dit
quote:Op zondag 2 mei 2010 14:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, het valt me echt 100% meeAl die andere geluiden en geuren etc, en gewoon helemaal rustig zijn...
Maar Draakje gaat ook goed hoor
Die slaapt ookmaar wel nog in de veilige kast
[ afbeelding ]
Dat ze per 1 oktober weg moeten...proces verloren enzo.quote:
Ze doen het echt super. Die weten dat ze in hun definitieve huisje zijn beland.quote:Op zondag 2 mei 2010 18:21 schreef tombolafan het volgende:
Draakje heeft nu al een paar rondjes door het huis gemaakt, en is tot haar grote verwondering een deur tegengekomen die naar buiten gaat. Ze heeft wel 5 minuten op haar achterpootjes door het raam gekeken
Verder gaat ze steeds terug naar haar veilige kast. Nelis loopt overal rond en onderzoekt alles, als hij niet lekker ligt te slapen op de bank.
quote:Op zondag 2 mei 2010 18:21 schreef tombolafan het volgende:
Draakje heeft nu al een paar rondjes door het huis gemaakt, en is tot haar grote verwondering een deur tegengekomen die naar buiten gaat. Ze heeft wel 5 minuten op haar achterpootjes door het raam gekeken
Verder gaat ze steeds terug naar haar veilige kast. Nelis loopt overal rond en onderzoekt alles, als hij niet lekker ligt te slapen op de bank.
quote:Op zondag 2 mei 2010 21:55 schreef tombolafan het volgende:
Draakje op een verkenningsrondje:
Buiten is heul interessant:
[ afbeelding ]
En ze kijkt altijd met hele grote ogen
[ afbeelding ]
Samen naar buiten kijken![]()
[ afbeelding ]
Oh, dat is zonde want dat heeft ze altijdquote:Op zondag 2 mei 2010 22:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Die grote ogen is een teken dat ze nog erg op haar hoede is heb ik heurt van de kattenspiegeloog![]()
Ja, ik weet op zich wel dat het een teken van angst kan zijnquote:Op zondag 2 mei 2010 22:44 schreef Cat22 het volgende:
Dappere draak met haar schildknaap Nelis.![]()
Grote pupillen kunnen idd een teken van angst zijn: al het mogelijke licht opvangen om het gevaar maar zo goed mogelijk te zien. En hier vind ik Draakje nog erg angstig/alert kijken, maar da's niks gek. Dieren kunnen ok met grotere pupillen geboren zijn, net als mensen trouwens. Ik heb dat ook een beetje.
Nou, idd relbejaardenquote:Op zondag 2 mei 2010 23:30 schreef Ingetje79 het volgende:
Relbejaarden![]()
![]()
Tombo, kunnen ze het gas niet aankrijgen als ze er met de pootjes opstaan?
Wij hebben ooit de hele keuken en gang vol gas gehad, omdat Baileys achter een vliegje aanzat over het aanrecht.
Meneer I. zou eiks al op bed, maar wilde nog een slokje drinken.
Ik moet er niet aan denken wat er gebeurd zou zijn als hij ook direct op bed was gegaan![]()
Sindsdien hebben we een roestvrijstalen plaat over het fornuis.
Gelukkig zijn bejaarden snel moequote:Op zondag 2 mei 2010 23:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, idd relbejaarden
Die logeerkatten waren 5 en die hebben nooit op het aanrecht gestaan
Maar goede tip!Ik weet het eigenlijk niet
Ik zal er vannacht iig iets overheen leggen
Tnx
quote:Op zondag 2 mei 2010 23:34 schreef Harajuku. het volgende:
tvp vanuit Zoutelande
Maar ik zie even snel dat ik de goede kat koos, Nelis
quote:
Want jij gaat ze drie gangen geven?quote:Op zondag 2 mei 2010 23:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik twijfelde nog of ik hem zou plaatsen
Grootste deel is nieuwe spullen (van Draakje en Nelis), zoals 6 etensbakjes
Het zat bij het pakketquote:Op zondag 2 mei 2010 23:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Want jij gaat ze drie gangen geven?(wel lief hoor, goed verzorgd.
)
Die van mij doen het met 2 borden. Een grote voor de heren samen en Yoko mag haar eigen bordje (anders vreet ze alles voor de neus van die mannen weg).
Wat heerlijkquote:Op maandag 3 mei 2010 16:26 schreef tombolafan het volgende:
Draakje ging gisteren al iets hoger in de kast liggen:
[ afbeelding ]
En vandaag kwam ze naast me liggen
[ afbeelding ]
Wanneer kan ik komen knuffelen?quote:Op maandag 3 mei 2010 16:46 schreef tombolafan het volgende:
[ afbeelding ]
Ze ligt zo mooi in die kast!die staart over het randje
![]()
quote:
28 meiquote:Op maandag 3 mei 2010 16:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ga je ook een tour doen?
Wanneer was de volgende citydrink ook al weer?
Gewoon ook weten wanneer het is!quote:Op maandag 3 mei 2010 16:58 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
28 mei![]()
En nee, geen tour...ik vind die 2 katten van jou wel genoeg
Alhoewel....MB ligt aardig in de buurt toch?
Mooi, die foto´s. Kan me voorstellen dat verliefd bent!quote:Op zondag 2 mei 2010 14:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Lief he!
Ik smolt ook helemaal toen ie zo rustig ging liggen
Ik ben verliefd denk ik
Ik ga in mei ook geen afspraken meer maken nu, sta al vol genoegquote:Op maandag 3 mei 2010 16:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Gewoon ook weten wanneer het is!
Dan heb ik een bruiloft
Andere keer dan maar. En MB ligt aardig in de buurt ja (half uur treinen gok ik)
Ja, beide zijn erg mooiquote:Op maandag 3 mei 2010 16:53 schreef tombolafan het volgende:
Pfff, ik ben redelijk verliefd op alletwee hoor...
Dat koppie:
[ afbeelding ]
En Nelis kijkt graag mee naar tv (Animal Planet dan wel he)
[ afbeelding ]
Ja leuk!!!!!! Als het mooier weer wordt moeten we idd een keer afspreken (en als ze geknuffeld willen wordenquote:Op maandag 3 mei 2010 17:02 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ga in mei ook geen afspraken meer maken nu, sta al vol genoeg![]()
Maar ik wil wel een keer komen knuffen en dan graag met mooi weer, zodat we buiten kunnen zitten
Echt he... En ik vond ze al zo leuk, maar nu ze hier zijn en het "echt" is is het nog veel ergerquote:
Ze zullen wel moetenquote:Op maandag 3 mei 2010 17:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja leuk!!!!!! Als het mooier weer wordt moeten we idd een keer afspreken (en als ze geknuffeld willen worden)
Soww goed op de hoogte!quote:Op maandag 3 mei 2010 16:58 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
28 mei![]()
En nee, geen tour...ik vind die 2 katten van jou wel genoeg
Alhoewel....MB ligt aardig in de buurt toch?
Prrrrr Prrrrrrrquote:Op maandag 3 mei 2010 17:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het komt goed!!!!!
[ link | afbeelding ]
Ja he, ze ligt nu naast me heel hard te spinnenquote:
Ja, ik ben echt helemaal blijquote:
Ik wil oohook!quote:Op maandag 3 mei 2010 17:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja leuk!!!!!! Als het mooier weer wordt moeten we idd een keer afspreken (en als ze geknuffeld willen worden)
De rielekstheid.quote:
Wie haalt wie op?quote:
Ik bedacht me net dat ik mezelf en Cat zo maar uitnodig in jouw huisquote:
Nee joh, prima!!!!quote:Op maandag 3 mei 2010 18:12 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik bedacht me net dat ik mezelf en Cat zo maar uitnodig in jouw huis![]()
![]()
En elkaar ophalen is benzinetechnisch gezien niet handig denk ik
quote:Op maandag 3 mei 2010 18:12 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik bedacht me net dat ik mezelf en Cat zo maar uitnodig in jouw huis![]()
![]()
En elkaar ophalen is benzinetechnisch gezien niet handig denk ik
Ik ook...voor een bietsjjj-party in haar woonkamerquote:Op maandag 3 mei 2010 18:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Op beide fronten.
Ik had al een uitnodiging van Tombo trouwens.
quote:Op maandag 3 mei 2010 18:53 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ook...voor een bietsjjj-party in haar woonkamer![]()
En bij jou nodig ik mezelf uit voordat we naar DTH gaan...dan ben ik toch in de buurt
quote:Op maandag 3 mei 2010 18:56 schreef tombolafan het volgende:
Ja, leuk dat FOK! maarre...
[ afbeelding ]
IK ben belangrijker![]()
[ afbeelding ]
Zo kijkt ie altijd... Zo heel vergenoegdquote:
quote:
Logisch dat ze die skatties mist toch?quote:Op maandag 3 mei 2010 20:05 schreef tombolafan het volgende:
Oh, ik krijg net een sms van mn zusje dat ze ze wel heel erg mist eigenlijk...![]()
Voel me bijna schuldig
Nou ja, volgens mij had zij ze op zich wel willen houden namelijkquote:Op maandag 3 mei 2010 20:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Logisch dat ze die skatties mist toch?
Niet schuldig voelen, ze zijn van jou!
Maar deze twee hebben hun leven lang op jou gewacht. Als zussie geen huisgenoot meer heeft of een huisgenoot die meer des kats is, dan vindt zij ook haar perfecte katten.quote:Op maandag 3 mei 2010 20:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, volgens mij had zij ze op zich wel willen houden namelijk
Maar haar huisgenootje niet
Nou, gister evenquote:Op woensdag 5 mei 2010 14:07 schreef Greys het volgende:
Waar hoorde ik Tombo, zijn Draakje en Nelis ook al van de knokkenstein vandaag?
Nee, ze slapen gewoon in de woonkamerquote:
Das heul niet raar met zo'n roerig kattenleven als je nu hebtquote:Op woensdag 5 mei 2010 14:17 schreef MissBliss het volgende:
Ik had hier geen tvp
[/schaaaam]
Toptopic
Dus jij hebt hier de hele zolder verbouwd in je slaap?quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, ze slapen gewoon in de woonkamer
Wilde ze eerst wel meenemen, maar sowieso leek het me in het begin niet handig... Ik heb de logeerkatten ook wel eens van het bed gegooid (per ongeluk!!!! Ik slaap nogal wild) en ze waren nog zo schrikachtig dat ik dat zielig vind
Maar eigenlijk slaap ik zelf een stuk rustiger zonder katten op mn bed, dus zolang ze nog vrolijk en blij zijn in de woonkamer blijft de deur dicht
[..]
Das heul niet raar met zo'n roerig kattenleven als je nu hebt
Man! Hou op, schei uit!quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:36 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dus jij hebt hier de hele zolder verbouwd in je slaap?![]()
![]()
Ik slaap ook niet lekker met katten op bed. Zeker omdat zij een stuk eerder wakker zijn dan ik. Katten op de slaapkamer staat hier gelijk aan ontbijt serveren om 6 uur in de ochtend en daar heb ik geen zin in. Nu krijg ik een serenade door het open raam.quote:Ik zelf vind het juist gezellig met de poezen op bed en ik gooi ze er 's nachts ook wel es af.
's Ochtends is het wel lastig als je nog ff lekker wil blijven liggen; dan kruipen ze in je knieholten of gaan pontificaal op je liggen, dus omdraaien of ff lekker uitrekken is dan lastig![]()
Slapen ze gewoon lekker op de bank dan?
Ja, ik heb zelfs een hele auto uit elkaar gehaald, ga maar zoeken!quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:36 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dus jij hebt hier de hele zolder verbouwd in je slaap?![]()
![]()
Ik had mn eerste kat ook altijd op bed hoor. Die was 17, en lag zelfs bij me onder de dekens vaakquote:Ik zelf vind het juist gezellig met de poezen op bed en ik gooi ze er 's nachts ook wel es af.
's Ochtends is het wel lastig als je nog ff lekker wil blijven liggen; dan kruipen ze in je knieholten of gaan pontificaal op je liggen, dus omdraaien of ff lekker uitrekken is dan lastig![]()
Slapen ze gewoon lekker op de bank dan?
quote:Op woensdag 5 mei 2010 @ 14:48 schreef tombolafan het volgende:Ik ben net gebeten door Draakje!
![]()
Ze was kopjes aan het geven aan mn vinger, en zet ineens haar tanden erin![]()
En niet hard, maar ik schrok er wel van
quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:52 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, Spider doet dat ook wel eens, volgens mij is dat speels gedragMaar ik schrik ook wel eens, soms doet ie het best hard
Ik ga er ook gewoon van uit dat het uit liefde isquote:Op woensdag 5 mei 2010 14:54 schreef Ingetje79 het volgende:
Baileys doet dat ook idd...en echt hard.
Hij kan zelfs meneer I. laten jammeren als ie hem bijt![]()
Maar hij bedoelt het lief...denk ik
Nelis is ook een kletskous (as we speak...) Op elk geluidje geeft hij ongeveer commentaarquote:Op woensdag 5 mei 2010 15:41 schreef Greys het volgende:
Nelis, wat een ontzettende lekkere ouwe bok is dat zeg!![]()
En Boris slaapt ook gewoon beneden op de bank, in het hoekje, op een kleedje. Ondanks dat Bink 's avonds altijd mee naar boven mag, slaapt Boor liever op de bank. Ik vind het prima, want in het weekend mag hij 's ochtends wel eens in bed, maar dan gaat hij aan één stuk door tegen Bink liggen kletskousen. Lekker uitslapen dan wel
De heerlijke tevreden hoofd.quote:Op woensdag 5 mei 2010 15:38 schreef tombolafan het volgende:
Nelis has got the moves!
[ afbeelding ]
En toen ik hem die foto liet zien was zn reactie: OH NOEOEOEOEOEOEOS!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 mei 2010 15:38 schreef tombolafan het volgende:
Nelis has got the moves!
[ afbeelding ]
Kareltje doet het altijd heeeel erg hard. Maar Mudhle en Bijoux doen het ook met een blik van pure liefdequote:Op woensdag 5 mei 2010 15:10 schreef Cat22 het volgende:
The one and only love bite.![]()
Doen ze hier ook weleens als we aan het kroelen zijn. Meestal zie ik het aankomen en houd op tijd op. Maar soms laat ik ze tot een hoogtepuntje komen.Meestal schrikken ze er zelf meer van dan ik.
![]()
Ze doet het ook echt wel uit liefde hoorquote:Op dinsdag 11 mei 2010 07:59 schreef Sheriam het volgende:
Wat goed dat ze op hun plek zijn! Was druk de afgelopen week en er nog niet aan toegekomen het nieuwe draadje te bekijken maar ben blij te zien dat ze zo goed wennen bij je! Wat een prachtige foto's, die van Nelis met z'n pootjes over z'n kop, en die twee opgekrult op de bank, en wel allemaal eigenlijk.![]()
![]()
Van die 'bijtjes', dat doet mijn Sylvie ook, meestal héél zachtjes, een enkel keertje wat harder als ze te enthousiast wordt, meestal pas na een hele tijdlang kroelen.
Eh ja...quote:Op vrijdag 14 mei 2010 08:15 schreef Loveless85 het volgende:
Draakje is wel een ondeugende ouwe tang volgens mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:34 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb net Draakje en Nelis afgeleverd bij de DA![]()
Alletwee een gebitsreiniging, 2e enting en Draakje ook nog een chip...
En ik vond t ZO erg... Draakje is helemaal gewend nu, en liep vol vertrouwen op me af, en ik prop haar in het mandje...![]()
Hopen dat ze het me vergeeft...
DikkeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
En ik vond t ZO erg... Draakje is helemaal gewend nu, en liep vol vertrouwen op me af, en ik prop haar in het mandje...![]()
wanneer weet je hoe het gegaan is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
ze bellen zodra ze uit de operatie zijn (mn zusje, bij wie ze eerst woonden, is dierenarts-assistente daar), en dan maak ik meteen een afspraak om ze op te halen.quote:
Geen idee precies, vergeten te vragen...quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:56 schreef nokwanda het volgende:
Hoe laat zijn ze ongeveer aan de beurt dan? Sneu is dat, ja, als je ze mee moet nemen.
Awwww...kut is dat he? Om ze achter te latenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar gaat vast helemaal goed komen, zouden ze je bellen als de Poeks weer bij zijn?I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
ze bellen (dacht ik) als ze uit de operatiekamer zijn, dan kunnen we ook meteen iets afspreken om ze op te halen (maar ik vind het nu wel al heel lang duren...quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Awwww...kut is dat he? Om ze achter te laten![]()
Maar gaat vast helemaal goed komen, zouden ze je bellen als de Poeks weer bij zijn?
Waarschijnlijk waren ze gewoon niet direct aan de buurt of bellen ze als ze alweer een beetje bij zijnquote:Op donderdag 27 mei 2010 13:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ze bellen (dacht ik) als ze uit de operatiekamer zijn, dan kunnen we ook meteen iets afspreken om ze op te halen (maar ik vind het nu wel al heel lang duren...![]()
)
Ik weet t, ik maak me vast te veel zorgen...quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk waren ze gewoon niet direct aan de buurt of bellen ze als ze alweer een beetje bij zijn
Dat sowieso, dus je kan beter te laat wat horen dan te vroegquote:Op donderdag 27 mei 2010 13:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik weet t, ik maak me vast te veel zorgen...![]()
Want ik ga er ook van uit dat ze zouden bellen als het misgegaan zou zijn. En dus is geen nieuws goed nieuws
Ja, dat is waar...quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat sowieso, dus je kan beter te laat wat horen dan te vroeg
quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:05 schreef tombolafan het volgende:
Ze zijn klaar!![]()
En ze leven alletwee nog!![]()
Nelis heeft wel een hoektand minder, en Draakje ergens een snijtandje, maar verder niks aan de hand![]()
Ik ga ze zo halen!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:05 schreef tombolafan het volgende:
Ze zijn klaar!![]()
En ze leven alletwee nog!![]()
Nelis heeft wel een hoektand minder, en Draakje ergens een snijtandje, maar verder niks aan de hand![]()
Ik ga ze zo halen!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Had idd wel wat langer gemogen wmbquote:Op donderdag 29 juli 2010 11:54 schreef Loveless85 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ze heeft een mooie oude dag gehad bij jou Tombo, alleen te kort![]()
Arme rooie Draak![]()
sterkte
Ja ik snap het. Ging eigenlijk juist zo lekker en dan ditquote:Op donderdag 29 juli 2010 11:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Had idd wel wat langer gemogen wmb![]()
Ze was echt lief als ze eenmaal aan je gewend was![]()
t is helemaal nog een beetje onecht...
Nee dat hoop ik ookquote:Op donderdag 29 juli 2010 12:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ik snap het. Ging eigenlijk juist zo lekker en dan dit![]()
![]()
Hopelijk is het gewoon van ouwigheid en heeft ze geen pijn gehad omdat ze van dingen is gevallen ofzo
Nou idd, en ik dacht echt dat ze nog wel langer bij me zou blijven, ze leek altijd heel sterkquote:Op donderdag 29 juli 2010 12:01 schreef Greys het volgende:
Nou goffer, wat een klotenieuws.
We waren allemaal zo blij dat die ouwe knakkers bij jou een goed huis hadden gevonden.
Dat had nog veel langer moeten duren
En arme Nelis...
Daar moet je allemaal maar niet teveel aan denken.quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee dat hoop ik ookMaar ze is helemaal niet zo lang weggeweest, dus het moet wel snel zijn gegaan denk ik (hoop ik
) En aangezien ze "gewoon" in een steegje lag ga ik er een beetje van uit dat ze niet nog leefde toen ze viel, dan was ze denk ik wel de bosjes in gekropen ofzo
![]()
[..]
Ja voor Nelis is het ook rot. Enige 'voordeel' in die situatie is dat ze niet echt heel dik met elkaar waren en laatst ook wat mot hadden toch? Maar hij zal wel merken dat het stiller is en dat haar nooit meer zietquote:Nou idd, en ik dacht echt dat ze nog wel langer bij me zou blijven, ze leek altijd heel sterk![]()
(hoewel ze nu ik er bij nadenk volgens mij wel een hartruisje had, zal het nog eens navragen bij de DA)...
En Nelis' leven wordt misschien wel saaier, maar wel iets makkelijker numeestal was hij namelijk degene die de klappen kreeg als ie te dichtbij kwam
Maar ik denk wel dat ie dr gaat missen, zal een stuk rustiger zijn nu
Dat sowieso Tomboquote:Op donderdag 29 juli 2010 12:10 schreef Greys het volgende:
Troost je in elk geval een beetje met het feit dat je haar een supertijd hebt gegeven, op haar ouwe dag is ze in elk geval bij jou niets te kort gekomen
Keihard te F5'enquote:Op donderdag 29 juli 2010 12:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Draakje was ook een beetje een F&F FOK! poes:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Draakje was ook een beetje een F&F FOK! poes:
[ afbeelding ]
Ik had/heb ook echt het idee dat ik ze al heeeeeeel lang hebquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:44 schreef Greys het volgende:
Nee moppie, tuurlijk is dat niet stom
Ik vind het zelfs al erg verdrietig, omdat we zo met je meeleefden en het zo geweldig vonden toen je die twee ouwe knakkers een liefdevol huis gaf.
Het zou juist gek zijn als je haar niet zou missen nu, ze hoorde toch bij je?
Ja, dat zei mn stiefzusje ook, dat het voor Draakje de beste manier was om dood te gaanquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:02 schreef Loveless85 het volgende:
Aww arme Draakje![]()
Echt zo raar, zo 'ineens' dan, alhoewel 't toch al een ouwetje was.
Voor haarzelf maar goed dat het niet door een 'stommiteit' of foutje was, en ze niet heeft geleden.
Ja natuurlijk is het rotter voor jou. Zo plots en zonder 'waarschuwing', maar ik hoop dat je een beetje 'blij' kan zijn dat het op zo'n manier gegaan is en haar een lijdensweg of het gevoel van een stommiteit (als ze van de schuur was gevallen ofzo) is bespaartquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, dat zei mn stiefzusje ook, dat het voor Draakje de beste manier was om dood te gaanMaar dat het voor de eigenaars dan altijd juist rotter is
Ja, ze heeft het op het laatst iig goed gehad... En ze is mooi dood gegaanquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja natuurlijk is het rotter voor jou. Zo plots en zonder 'waarschuwing', maar ik hoop dat je een beetje 'blij' kan zijn dat het op zo'n manier gegaan is en haar een lijdensweg of het gevoel van een stommiteit (als ze van de schuur was gevallen ofzo) is bespaart
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 08:41 schreef tombolafan het volgende:
Draakje zag er echt heel normaal uit toen ik haar ophaalde gister. Eigenlijk hetzelfde als de vorige twee katten die ik/we hebben gehad (die hebben we uiteindelijk in laten slapen), dus dat bevestigde wel dat ze waarschijnlijk niet geleden heeft.
Ik maak altijd overal foto's van, dus ook van mn meisje nu ze dood isZe ligt er echt gewoon bij alsof ze slaapt, ik vind dat best mooi om te zien
LET OP! Foto's van overleden kat onder deze spoiler:Ja ze is ook nu nog mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, dat komt helemaal goedquote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:23 schreef Greys het volgende:
Dat zijn idd helemaal geen enge foto's.
Ga je haar een mooi plekje in je tuin geven?
Ik klik meestal op de laatste reactie, dan hoef je niet te scrollenquote:Overigens word ik elk keer een beetje treurig als ik langs de tweede post van deze pagina scroll als ik hier naar toe kom. *slik*
Ze ligt er idd mooi bij, jouw mooie rode meisjequote:Op vrijdag 30 juli 2010 08:41 schreef tombolafan het volgende:
Ik maak altijd overal foto's van, dus ook van mn meisje nu ze dood isZe ligt er echt gewoon bij alsof ze slaapt, ik vind dat best mooi om te zien
Maar dat is toch niet verwonderlijk?quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik had/heb ook echt het idee dat ik ze al heeeeeeel lang hebMaar ze wonen nog maar 3 maanden bij me
Ze zijn mn liefjes nu al
Ja, daar ben ik echt heel blij meequote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:22 schreef Ingetje79 het volgende:
Ze ligt er heul vredig bij...die lieve rooie Draak![]()
Nee, ga ik straks doen. Mn stiefvader komt vandaag thuis van vakantie en die heb ik nodig om een gat te gravenquote:
Ook wel fijn als er ff iemand bij is.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, ga ik straks doen. Mn stiefvader komt vandaag thuis van vakantie en die heb ik nodig om een gat te gravenDe grond is hier echt belachelijk hard namelijk
Ik heb echt hele schattige knuffelfoto's op mn mobiel, zal eens kijken of ik ze over kan zetten
Pffffff
Ja, mn moeder komt gelukkig ook mee, Nelis is niet zo van het lange knuffelen namelijkquote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:41 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ook wel fijn als er ff iemand bij is.
Al laat ik meneer I. dat altijd alleen doen, terwijl ik met een andere kat hartverscheurend sta te janken in de keuken
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, ga ik straks doen. Mn stiefvader komt vandaag thuis van vakantie en die heb ik nodig om een gat te gravenDe grond is hier echt belachelijk hard namelijk
Ik heb echt hele schattige knuffelfoto's op mn mobiel, zal eens kijken of ik ze over kan zetten
Pffffff
Welnee, die weten toch dat het moeilijk is en die kleine opmerkingen zijn vaak zo confronterendquote:
Ja, maar mn arme kleine neefje, die dacht dat ie me aan het huilen had gemaaktquote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Welnee, die weten toch dat het moeilijk is en die kleine opmerkingen zijn vaak zo confronterendEn jij bent volgens mij ook best een taaie die zich groot houdt.
Ah gosquote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, maar mn arme kleine neefje, die dacht dat ie me aan het huilen had gemaaktEn later heel lief vragen; "ging Nelis ook huilen?"
owwww, vreeeeeselijk . Daar ga je van blubberen. Doe je zo je best om je groot te houden. Maar hoe reageert Nelis er nu echt op?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, maar mn arme kleine neefje, die dacht dat ie me aan het huilen had gemaaktEn later heel lief vragen; "ging Nelis ook huilen?"
Hij heeft het niet echt door volgens mij, gelukkigquote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:20 schreef nokwanda het volgende:
[..]
owwww, vreeeeeselijk . Daar ga je van blubberen. Doe je zo je best om je groot te houden. Maar hoe reageert Nelis er nu echt op?
Eerst moest ie er niks van hebben. En nu?
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:13 schreef Goodbye het volgende:
Oh, Tombo!Dit had ik helemaal niet meegekregen tijdens mijn vakantie. Wat ontzettend naar voor je, maar wat heb je draakje een mooi plekje gegeven
![]()
Sterkte meis
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:03 schreef Cat22 het volgende:
Net terug van vakantie en dan lees ik dit. Draakje.![]()
Wat naar voor je Tombo dat het zo snel ging. ook al was het voor haar waarschijnlijk een mooi einde. Ze ligt er mooi bij in ieder geval en ze heeft een paar supermaanden bij je gehad.Die rooie hier geeft jou en Nelis een dikke (kwijl)knuffel.
Logisch dat je er verdrietig om bent, het was immers jouw meissie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |