Ja, daar ben ik echt heel blij meequote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:22 schreef Ingetje79 het volgende:
Ze ligt er heul vredig bij...die lieve rooie Draak

Nee, ga ik straks doen. Mn stiefvader komt vandaag thuis van vakantie en die heb ik nodig om een gat te gravenquote:
 De grond is hier echt belachelijk hard namelijk
 De grond is hier echt belachelijk hard namelijk 

Ook wel fijn als er ff iemand bij is.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, ga ik straks doen. Mn stiefvader komt vandaag thuis van vakantie en die heb ik nodig om een gat te gravenDe grond is hier echt belachelijk hard namelijk
Ik heb echt hele schattige knuffelfoto's op mn mobiel, zal eens kijken of ik ze over kan zetten
Pffffff

Ja, mn moeder komt gelukkig ook mee, Nelis is niet zo van het lange knuffelen namelijkquote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:41 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ook wel fijn als er ff iemand bij is.
Al laat ik meneer I. dat altijd alleen doen, terwijl ik met een andere kat hartverscheurend sta te janken in de keuken

quote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, ga ik straks doen. Mn stiefvader komt vandaag thuis van vakantie en die heb ik nodig om een gat te gravenDe grond is hier echt belachelijk hard namelijk
Ik heb echt hele schattige knuffelfoto's op mn mobiel, zal eens kijken of ik ze over kan zetten
Pffffff
 Veel sterkte voor straks Tombo
 Veel sterkte voor straks Tombo   

Welnee, die weten toch dat het moeilijk is en die kleine opmerkingen zijn vaak zo confronterendquote:
 En jij bent volgens mij ook best een taaie die zich groot houdt.
 En jij bent volgens mij ook best een taaie die zich groot houdt.   

Ja, maar mn arme kleine neefje, die dacht dat ie me aan het huilen had gemaaktquote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Welnee, die weten toch dat het moeilijk is en die kleine opmerkingen zijn vaak zo confronterendEn jij bent volgens mij ook best een taaie die zich groot houdt.
 En later heel lief vragen; "ging Nelis ook huilen?"
 En later heel lief vragen; "ging Nelis ook huilen?"  

Ah gosquote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, maar mn arme kleine neefje, die dacht dat ie me aan het huilen had gemaaktEn later heel lief vragen; "ging Nelis ook huilen?"

owwww, vreeeeeselijk . Daar ga je van blubberen. Doe je zo je best om je groot te houden. Maar hoe reageert Nelis er nu echt op?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, maar mn arme kleine neefje, die dacht dat ie me aan het huilen had gemaaktEn later heel lief vragen; "ging Nelis ook huilen?"

Hij heeft het niet echt door volgens mij, gelukkigquote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:20 schreef nokwanda het volgende:
[..]
owwww, vreeeeeselijk . Daar ga je van blubberen. Doe je zo je best om je groot te houden. Maar hoe reageert Nelis er nu echt op?
Eerst moest ie er niks van hebben. En nu?

Vond ik ook fijner, ze was niet echt een allemansvriend en ze heeft mn ouders maar een keer of 2 gezien, dus dat waren als het ware vreemden voor haar. Het viel me ook mee, ik heb er echt wel een beetje vrede mee hoe het gegaan is. Mijn moeder keek namelijk eens op het formulier van de dierenambulance, en daar staat dat ze om 9.00 gebeld werden dat er een kat was gevonden. En aangezien ze rond 7.00 de deur uitging moet het echt wel snel gegaan zijn gelukkig
 Vond ik ook fijner, ze was niet echt een allemansvriend en ze heeft mn ouders maar een keer of 2 gezien, dus dat waren als het ware vreemden voor haar. Het viel me ook mee, ik heb er echt wel een beetje vrede mee hoe het gegaan is. Mijn moeder keek namelijk eens op het formulier van de dierenambulance, en daar staat dat ze om 9.00 gebeld werden dat er een kat was gevonden. En aangezien ze rond 7.00 de deur uitging moet het echt wel snel gegaan zijn gelukkig 

Ik moet er zelfs even van slikken.
 Ik moet er zelfs even van slikken.   

Rust zacht lieve Draakje.
 Rust zacht lieve Draakje.

Dit had ik helemaal niet meegekregen tijdens mijn vakantie. Wat ontzettend naar voor je, maar wat heb je draakje een mooi plekje gegeven
 Dit had ik helemaal niet meegekregen tijdens mijn vakantie. Wat ontzettend naar voor je, maar wat heb je draakje een mooi plekje gegeven   

Die rooie hier geeft jou en Nelis een dikke (kwijl)knuffel.
  Die rooie hier geeft jou en Nelis een dikke (kwijl)knuffel.   

quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:13 schreef Goodbye het volgende:
Oh, Tombo!Dit had ik helemaal niet meegekregen tijdens mijn vakantie. Wat ontzettend naar voor je, maar wat heb je draakje een mooi plekje gegeven

Sterkte meis
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:03 schreef Cat22 het volgende:
Net terug van vakantie en dan lees ik dit. Draakje.
Wat naar voor je Tombo dat het zo snel ging. ook al was het voor haar waarschijnlijk een mooi einde. Ze ligt er mooi bij in ieder geval en ze heeft een paar supermaanden bij je gehad.Die rooie hier geeft jou en Nelis een dikke (kwijl)knuffel.
Logisch dat je er verdrietig om bent, het was immers jouw meissie.

), ik ben idd erg blij dat ze de laatste tijd gelukkig was, en dat het snel is gegaan voor haar
 ), ik ben idd erg blij dat ze de laatste tijd gelukkig was, en dat het snel is gegaan voor haar  

Ik hoop dat het bij mij nog heel lang duurt voordat ik afscheid moet nemen van onze kat. Maar bij jou is het wel heel snel gegaan
  Ik hoop dat het bij mij nog heel lang duurt voordat ik afscheid moet nemen van onze kat. Maar bij jou is het wel heel snel gegaan   

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |