abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 31 juli 2010 @ 11:22:51 #251
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_84697350
Ze ligt er heul vredig bij...die lieve rooie Draak O+ ;(
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_84697535
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 11:22 schreef Ingetje79 het volgende:
Ze ligt er heul vredig bij...die lieve rooie Draak O+ ;(
Ja, daar ben ik echt heel blij mee O+
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  zaterdag 31 juli 2010 @ 11:35:15 #253
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_84697597
Heb je haar inmiddels al begraven?
pi_84697654
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 11:35 schreef Ingetje79 het volgende:
Heb je haar inmiddels al begraven?
Nee, ga ik straks doen. Mn stiefvader komt vandaag thuis van vakantie en die heb ik nodig om een gat te graven :') De grond is hier echt belachelijk hard namelijk ;)

Ik heb echt hele schattige knuffelfoto's op mn mobiel, zal eens kijken of ik ze over kan zetten O+
Pffffff ;(
  zaterdag 31 juli 2010 @ 11:41:48 #255
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_84697733
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 11:37 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Nee, ga ik straks doen. Mn stiefvader komt vandaag thuis van vakantie en die heb ik nodig om een gat te graven :') De grond is hier echt belachelijk hard namelijk ;)

Ik heb echt hele schattige knuffelfoto's op mn mobiel, zal eens kijken of ik ze over kan zetten O+
Pffffff ;(
Ook wel fijn als er ff iemand bij is.
Al laat ik meneer I. dat altijd alleen doen, terwijl ik met een andere kat hartverscheurend sta te janken in de keuken :@
pi_84697926
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 11:41 schreef Ingetje79 het volgende:

[..]

Ook wel fijn als er ff iemand bij is.
Al laat ik meneer I. dat altijd alleen doen, terwijl ik met een andere kat hartverscheurend sta te janken in de keuken :@
Ja, mn moeder komt gelukkig ook mee, Nelis is niet zo van het lange knuffelen namelijk :')

Ik moet ook steeds huilen als ik er "onverwacht" mee geconfronteerd word... ;(

Zoals de buurvrouw die aanbelt of ik alletwee mn katten nog wel heb, omdat ze hoorde dat er één gevonden was ;(
En mn neef die totaal geen dierenliefhebber is en mij nog net niet voor gek verklaarde toen ik ze in huis nam, die dan zegt "wat erg voor je dat je je ene kat nu kwijt bent" :'(
En mn neefje van drie die zn armpje om me heen slaat en zegt; "gelukkig heb je foto's op je komtjoeter he?" ;( :'( ;(

Dat is dan zo onverwacht dat ik meteen weer ga huilen (en die arme mensen dan) :')
pi_84697937
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 11:37 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Pffffff ;(
;( Veel sterkte voor straks Tombo :*
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_84698001
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 11:49 schreef tombolafan het volgende:

(en die arme mensen dan) :')
Welnee, die weten toch dat het moeilijk is en die kleine opmerkingen zijn vaak zo confronterend ;( En jij bent volgens mij ook best een taaie die zich groot houdt. :*
pi_84698076
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 11:52 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Welnee, die weten toch dat het moeilijk is en die kleine opmerkingen zijn vaak zo confronterend ;( En jij bent volgens mij ook best een taaie die zich groot houdt. :*
Ja, maar mn arme kleine neefje, die dacht dat ie me aan het huilen had gemaakt :') En later heel lief vragen; "ging Nelis ook huilen?" O+
pi_84698120
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 11:55 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Ja, maar mn arme kleine neefje, die dacht dat ie me aan het huilen had gemaakt :') En later heel lief vragen; "ging Nelis ook huilen?" O+
Ah gos O+
pi_84698621
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 11:55 schreef tombolafan het volgende:

[..]

owwww, vreeeeeselijk . Daar ga je van blubberen. Doe je zo je best om je groot te houden. Maar hoe reageert Nelis er nu echt op?
Eerst moest ie er niks van hebben. En nu?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_84698657
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 12:20 schreef nokwanda het volgende:

[..]

owwww, vreeeeeselijk . Daar ga je van blubberen. Doe je zo je best om je groot te houden. Maar hoe reageert Nelis er nu echt op?
Eerst moest ie er niks van hebben. En nu?
Hij heeft het niet echt door volgens mij, gelukkig O+
pi_84705688
Agossie, dag lieve Draakje ♥

Knuffel voor Tombolafan en Nelis ♥
Veel sterkte, het is gewoon onwerkelijk en echt helemaal niet leuk..
pi_84710103
Ze ligt in mn tuin O+ ;( O+
Uiteindelijk heb ik het toch zelf gedaan :) Vond ik ook fijner, ze was niet echt een allemansvriend en ze heeft mn ouders maar een keer of 2 gezien, dus dat waren als het ware vreemden voor haar. Het viel me ook mee, ik heb er echt wel een beetje vrede mee hoe het gegaan is. Mijn moeder keek namelijk eens op het formulier van de dierenambulance, en daar staat dat ze om 9.00 gebeld werden dat er een kat was gevonden. En aangezien ze rond 7.00 de deur uitging moet het echt wel snel gegaan zijn gelukkig O+

Hier ligt ze, het enige mooie stukje in mn tuintje momenteel ;)
  zaterdag 31 juli 2010 @ 18:48:23 #265
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_84710262
Dag Draakje O+

Tombo :*
pi_84710464
Wat mooi en dapper dat je het zelf gedaan hebt, voor jouw mooie Draakje O+ Ik moet er zelfs even van slikken. O+ ;( O+

Dikke knuffel voor Tombo :* Rust zacht lieve Draakje.
pi_84712653
Wat een mooi plekje Tombo...
Sterkte :*

Rust zacht Draakje! O+ ;(
pi_84730618
Oh, en Nelis loopt elke keer als ie naar buiten gaat rondjes om de plek waar Draakje ligt... O+
En hoewel de kans groot is dat ie dat puur doet omdat daar eerst een soort vijver (ingegraven bak) was en nu natuurlijk iets heel anders vind ik het toch mooi O+
pi_84757883
Mooi plekje heeft Draakje! Goed dat je haar zelf hebt kunnen begraven, mij heeft dat zeker geholpen toen mijn Zeerox doodging.
Krijg wel natte ogen als ik dit draadje lees... :'(
pi_84823378
Oh, Tombo! :o Dit had ik helemaal niet meegekregen tijdens mijn vakantie. Wat ontzettend naar voor je, maar wat heb je draakje een mooi plekje gegeven O+

Sterkte meis :*
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_84953800
Net terug van vakantie en dan lees ik dit. Draakje. ;(

Wat naar voor je Tombo dat het zo snel ging. ook al was het voor haar waarschijnlijk een mooi einde. Ze ligt er mooi bij in ieder geval en ze heeft een paar supermaanden bij je gehad. :Y Die rooie hier geeft jou en Nelis een dikke (kwijl)knuffel. :*

Logisch dat je er verdrietig om bent, het was immers jouw meissie. O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_84953934
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 19:13 schreef Goodbye het volgende:
Oh, Tombo! :o Dit had ik helemaal niet meegekregen tijdens mijn vakantie. Wat ontzettend naar voor je, maar wat heb je draakje een mooi plekje gegeven O+

Sterkte meis :*
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 21:03 schreef Cat22 het volgende:
Net terug van vakantie en dan lees ik dit. Draakje. ;(

Wat naar voor je Tombo dat het zo snel ging. ook al was het voor haar waarschijnlijk een mooi einde. Ze ligt er mooi bij in ieder geval en ze heeft een paar supermaanden bij je gehad. :Y Die rooie hier geeft jou en Nelis een dikke (kwijl)knuffel. :*

Logisch dat je er verdrietig om bent, het was immers jouw meissie. O+
:*
Lief van jullie meiden O+
En hoewel ik het nog steeds echt rot vind (kan ook niet naar foto's kijken zonder te huilen :') ), ik ben idd erg blij dat ze de laatste tijd gelukkig was, en dat het snel is gegaan voor haar O+
pi_84954425
:* Ik hoop dat het bij mij nog heel lang duurt voordat ik afscheid moet nemen van onze kat. Maar bij jou is het wel heel snel gegaan :*
And so the lion fell in love with the lamb
pi_85716029
Jeetje, ik wist het helemaal niet van Draakje :@
Bah, heel veel sterkte zeg! :*

Gelukkig is het ws snel gegaan. Ze lag er mooi bij vind ik. Ik heb ook zulke foto's van Ziggy en die vind ik heel waardevol.

Sorry voor de kick.

:*
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')