Knap hoorquote:
Die liet hem heel vriendelijk binnenquote:
quote:
Voor de volledigheid: heeft Nelis een boodschapje gedaan?quote:
kleintjequote:Op zondag 2 mei 2010 14:11 schreef Maes het volgende:
[..]
Voor de volledigheid: heeft Nelis een boodschapje gedaan?
Aaaaaahwquote:Op zondag 2 mei 2010 14:24 schreef tombolafan het volgende:
En terwijl ik de foto's post gaat Nelis naast me liggen
Eerst nog even verstoord opkijken doordat de konijnen stampen:
[ afbeelding ]
Dan gaan liggen:
[ afbeelding ]
En ontspannen
[ afbeelding ]
Lief he!quote:
Was je allang.quote:Op zondag 2 mei 2010 14:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Lief he!
Ik smolt ook helemaal toen ie zo rustig ging liggen
Ik ben verliefd denk ik
Ja okee, maar nu is het wel heel erg aan het worden hoor...quote:
Omdat nu alles in kannen en kruiken is.quote:Op zondag 2 mei 2010 14:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja okee, maar nu is het wel heel erg aan het worden hoor...
Nelis liep net over het toetsenbord hierquote:Op zondag 2 mei 2010 14:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Omdat nu alles in kannen en kruiken is.Had ik met Yoko ook.
![]()
(die me weer moeilijk laat typen omdat mevroi per se op schoot wil liggen ronken.)
Yoko gaat er graag met haar hoofd op liggen.quote:Op zondag 2 mei 2010 14:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nelis liep net over het toetsenbord hier
(die autistische-kattenluik-actie van jouw poezels gister!![]()
![]()
)
Oooooh!quote:Op zondag 2 mei 2010 14:24 schreef tombolafan het volgende:
En terwijl ik de foto's post gaat Nelis naast me liggen
Eerst nog even verstoord opkijken doordat de konijnen stampen:
[ afbeelding ]
Dan gaan liggen:
[ afbeelding ]
En ontspannen
[ afbeelding ]
Ja, het valt me echt 100% meequote:Op zondag 2 mei 2010 14:38 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oooooh!![]()
Wat voelt ie zich al heerlijk thuis!
Geweldige foto's Tombo
Ja inderdaad!!!!!quote:Op zondag 2 mei 2010 14:59 schreef Maes het volgende:
Let's face it, Draakje is gewoon een kastenpoes![]()
Ik ben ook helemaal blij!!!quote:Fijn meiss, wat oneindig gezellig zo
Die grijze idd! Die wilde ik voor in de woonkamert, maar uiteindelijk is het de beige maar geworden.quote:Op zondag 2 mei 2010 15:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja inderdaad!!!!!
En als straks de grote krab/klimpaal er is (toch een iets andere dan bij Ing, want die had leveringsproblemen) kan ze op de grote kast ook nog
[..]
Ik ben ook helemaal blij!!!
Van wat ik hier is is het gewoon een zachte plek om te kunnen -pitten. Met hun rug naar de woonkamer.quote:Op zondag 2 mei 2010 15:11 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Die grijze idd! Die wilde ik voor in de woonkamert, maar uiteindelijk is het de beige maar geworden.
Welke heb (krijg) je?
En Melvin springt en klimt er ook nog vrolijk in en dies al 12, dus die semi-bejaarden van jou zullen hem ook wel waarderen![]()
Van de kattenspiegeloog hoorde ik dat ze het sowieso fijn vinden om hoog te zitten, omdat ze dan alles goed in de gaten kunnen houden.
Daarom ja, Draakje zat bij mijn zus ook boven (maar ik heb geen bovenquote:Op zondag 2 mei 2010 15:11 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Die grijze idd! Die wilde ik voor in de woonkamert, maar uiteindelijk is het de beige maar geworden.
Welke heb (krijg) je?
En Melvin springt en klimt er ook nog vrolijk in en dies al 12, dus die semi-bejaarden van jou zullen hem ook wel waarderen![]()
Van de kattenspiegeloog hoorde ik dat ze het sowieso fijn vinden om hoog te zitten, omdat ze dan alles goed in de gaten kunnen houden.
Ja he, vind ik ookquote:Op zondag 2 mei 2010 15:21 schreef Ingetje79 het volgende:
Gave paal trouwens![]()
Ook zo heerlijk asociaal groot
Wat liefquote:Op zondag 2 mei 2010 15:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja he, vind ik ook
En met 2 schuilhuisjes (voor elk 1)
En ik heb hem van mn vriendin gekregenIk zou eigenlijk een asielkat krijgen van haar (omdat ik op haar katten gepast heb) maar dat hoefde nu niet meer
Dus dan maar dit
quote:Op zondag 2 mei 2010 14:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, het valt me echt 100% meeAl die andere geluiden en geuren etc, en gewoon helemaal rustig zijn...
Maar Draakje gaat ook goed hoor
Die slaapt ookmaar wel nog in de veilige kast
[ afbeelding ]
Dat ze per 1 oktober weg moeten...proces verloren enzo.quote:
Ze doen het echt super. Die weten dat ze in hun definitieve huisje zijn beland.quote:Op zondag 2 mei 2010 18:21 schreef tombolafan het volgende:
Draakje heeft nu al een paar rondjes door het huis gemaakt, en is tot haar grote verwondering een deur tegengekomen die naar buiten gaat. Ze heeft wel 5 minuten op haar achterpootjes door het raam gekeken
Verder gaat ze steeds terug naar haar veilige kast. Nelis loopt overal rond en onderzoekt alles, als hij niet lekker ligt te slapen op de bank.
quote:Op zondag 2 mei 2010 18:21 schreef tombolafan het volgende:
Draakje heeft nu al een paar rondjes door het huis gemaakt, en is tot haar grote verwondering een deur tegengekomen die naar buiten gaat. Ze heeft wel 5 minuten op haar achterpootjes door het raam gekeken
Verder gaat ze steeds terug naar haar veilige kast. Nelis loopt overal rond en onderzoekt alles, als hij niet lekker ligt te slapen op de bank.
quote:Op zondag 2 mei 2010 21:55 schreef tombolafan het volgende:
Draakje op een verkenningsrondje:
Buiten is heul interessant:
[ afbeelding ]
En ze kijkt altijd met hele grote ogen
[ afbeelding ]
Samen naar buiten kijken![]()
[ afbeelding ]
Oh, dat is zonde want dat heeft ze altijdquote:Op zondag 2 mei 2010 22:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Die grote ogen is een teken dat ze nog erg op haar hoede is heb ik heurt van de kattenspiegeloog![]()
Ja, ik weet op zich wel dat het een teken van angst kan zijnquote:Op zondag 2 mei 2010 22:44 schreef Cat22 het volgende:
Dappere draak met haar schildknaap Nelis.![]()
Grote pupillen kunnen idd een teken van angst zijn: al het mogelijke licht opvangen om het gevaar maar zo goed mogelijk te zien. En hier vind ik Draakje nog erg angstig/alert kijken, maar da's niks gek. Dieren kunnen ok met grotere pupillen geboren zijn, net als mensen trouwens. Ik heb dat ook een beetje.
Nou, idd relbejaardenquote:Op zondag 2 mei 2010 23:30 schreef Ingetje79 het volgende:
Relbejaarden![]()
![]()
Tombo, kunnen ze het gas niet aankrijgen als ze er met de pootjes opstaan?
Wij hebben ooit de hele keuken en gang vol gas gehad, omdat Baileys achter een vliegje aanzat over het aanrecht.
Meneer I. zou eiks al op bed, maar wilde nog een slokje drinken.
Ik moet er niet aan denken wat er gebeurd zou zijn als hij ook direct op bed was gegaan![]()
Sindsdien hebben we een roestvrijstalen plaat over het fornuis.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |