Ze doet het ook echt wel uit liefde hoorquote:Op dinsdag 11 mei 2010 07:59 schreef Sheriam het volgende:
Wat goed dat ze op hun plek zijn! Was druk de afgelopen week en er nog niet aan toegekomen het nieuwe draadje te bekijken maar ben blij te zien dat ze zo goed wennen bij je! Wat een prachtige foto's, die van Nelis met z'n pootjes over z'n kop, en die twee opgekrult op de bank, en wel allemaal eigenlijk.![]()
![]()
Van die 'bijtjes', dat doet mijn Sylvie ook, meestal héél zachtjes, een enkel keertje wat harder als ze te enthousiast wordt, meestal pas na een hele tijdlang kroelen.
Eh ja...quote:Op vrijdag 14 mei 2010 08:15 schreef Loveless85 het volgende:
Draakje is wel een ondeugende ouwe tang volgens mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:34 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb net Draakje en Nelis afgeleverd bij de DA![]()
Alletwee een gebitsreiniging, 2e enting en Draakje ook nog een chip...
En ik vond t ZO erg... Draakje is helemaal gewend nu, en liep vol vertrouwen op me af, en ik prop haar in het mandje...![]()
Hopen dat ze het me vergeeft...
DikkeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
En ik vond t ZO erg... Draakje is helemaal gewend nu, en liep vol vertrouwen op me af, en ik prop haar in het mandje...![]()
wanneer weet je hoe het gegaan is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
ze bellen zodra ze uit de operatie zijn (mn zusje, bij wie ze eerst woonden, is dierenarts-assistente daar), en dan maak ik meteen een afspraak om ze op te halen.quote:
Geen idee precies, vergeten te vragen...quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:56 schreef nokwanda het volgende:
Hoe laat zijn ze ongeveer aan de beurt dan? Sneu is dat, ja, als je ze mee moet nemen.
Awwww...kut is dat he? Om ze achter te latenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar gaat vast helemaal goed komen, zouden ze je bellen als de Poeks weer bij zijn?I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
ze bellen (dacht ik) als ze uit de operatiekamer zijn, dan kunnen we ook meteen iets afspreken om ze op te halen (maar ik vind het nu wel al heel lang duren...quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Awwww...kut is dat he? Om ze achter te laten![]()
Maar gaat vast helemaal goed komen, zouden ze je bellen als de Poeks weer bij zijn?
Waarschijnlijk waren ze gewoon niet direct aan de buurt of bellen ze als ze alweer een beetje bij zijnquote:Op donderdag 27 mei 2010 13:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ze bellen (dacht ik) als ze uit de operatiekamer zijn, dan kunnen we ook meteen iets afspreken om ze op te halen (maar ik vind het nu wel al heel lang duren...![]()
)
Ik weet t, ik maak me vast te veel zorgen...quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk waren ze gewoon niet direct aan de buurt of bellen ze als ze alweer een beetje bij zijn
Dat sowieso, dus je kan beter te laat wat horen dan te vroegquote:Op donderdag 27 mei 2010 13:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik weet t, ik maak me vast te veel zorgen...![]()
Want ik ga er ook van uit dat ze zouden bellen als het misgegaan zou zijn. En dus is geen nieuws goed nieuws
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |