Ja, dat is waar...quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat sowieso, dus je kan beter te laat wat horen dan te vroeg
quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:05 schreef tombolafan het volgende:
Ze zijn klaar!![]()
En ze leven alletwee nog!![]()
Nelis heeft wel een hoektand minder, en Draakje ergens een snijtandje, maar verder niks aan de hand![]()
Ik ga ze zo halen!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:05 schreef tombolafan het volgende:
Ze zijn klaar!![]()
En ze leven alletwee nog!![]()
Nelis heeft wel een hoektand minder, en Draakje ergens een snijtandje, maar verder niks aan de hand![]()
Ik ga ze zo halen!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Had idd wel wat langer gemogen wmbquote:Op donderdag 29 juli 2010 11:54 schreef Loveless85 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ze heeft een mooie oude dag gehad bij jou Tombo, alleen te kort![]()
Arme rooie Draak![]()
sterkte
Ja ik snap het. Ging eigenlijk juist zo lekker en dan ditquote:Op donderdag 29 juli 2010 11:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Had idd wel wat langer gemogen wmb![]()
Ze was echt lief als ze eenmaal aan je gewend was![]()
t is helemaal nog een beetje onecht...
Nee dat hoop ik ookquote:Op donderdag 29 juli 2010 12:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ik snap het. Ging eigenlijk juist zo lekker en dan dit![]()
![]()
Hopelijk is het gewoon van ouwigheid en heeft ze geen pijn gehad omdat ze van dingen is gevallen ofzo
Nou idd, en ik dacht echt dat ze nog wel langer bij me zou blijven, ze leek altijd heel sterkquote:Op donderdag 29 juli 2010 12:01 schreef Greys het volgende:
Nou goffer, wat een klotenieuws.
We waren allemaal zo blij dat die ouwe knakkers bij jou een goed huis hadden gevonden.
Dat had nog veel langer moeten duren
En arme Nelis...
Daar moet je allemaal maar niet teveel aan denken.quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee dat hoop ik ookMaar ze is helemaal niet zo lang weggeweest, dus het moet wel snel zijn gegaan denk ik (hoop ik
) En aangezien ze "gewoon" in een steegje lag ga ik er een beetje van uit dat ze niet nog leefde toen ze viel, dan was ze denk ik wel de bosjes in gekropen ofzo
![]()
[..]
Ja voor Nelis is het ook rot. Enige 'voordeel' in die situatie is dat ze niet echt heel dik met elkaar waren en laatst ook wat mot hadden toch? Maar hij zal wel merken dat het stiller is en dat haar nooit meer zietquote:Nou idd, en ik dacht echt dat ze nog wel langer bij me zou blijven, ze leek altijd heel sterk![]()
(hoewel ze nu ik er bij nadenk volgens mij wel een hartruisje had, zal het nog eens navragen bij de DA)...
En Nelis' leven wordt misschien wel saaier, maar wel iets makkelijker numeestal was hij namelijk degene die de klappen kreeg als ie te dichtbij kwam
Maar ik denk wel dat ie dr gaat missen, zal een stuk rustiger zijn nu
Dat sowieso Tomboquote:Op donderdag 29 juli 2010 12:10 schreef Greys het volgende:
Troost je in elk geval een beetje met het feit dat je haar een supertijd hebt gegeven, op haar ouwe dag is ze in elk geval bij jou niets te kort gekomen
Keihard te F5'enquote:Op donderdag 29 juli 2010 12:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Draakje was ook een beetje een F&F FOK! poes:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Draakje was ook een beetje een F&F FOK! poes:
[ afbeelding ]
Ik had/heb ook echt het idee dat ik ze al heeeeeeel lang hebquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:44 schreef Greys het volgende:
Nee moppie, tuurlijk is dat niet stom
Ik vind het zelfs al erg verdrietig, omdat we zo met je meeleefden en het zo geweldig vonden toen je die twee ouwe knakkers een liefdevol huis gaf.
Het zou juist gek zijn als je haar niet zou missen nu, ze hoorde toch bij je?
Ja, dat zei mn stiefzusje ook, dat het voor Draakje de beste manier was om dood te gaanquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:02 schreef Loveless85 het volgende:
Aww arme Draakje![]()
Echt zo raar, zo 'ineens' dan, alhoewel 't toch al een ouwetje was.
Voor haarzelf maar goed dat het niet door een 'stommiteit' of foutje was, en ze niet heeft geleden.
Ja natuurlijk is het rotter voor jou. Zo plots en zonder 'waarschuwing', maar ik hoop dat je een beetje 'blij' kan zijn dat het op zo'n manier gegaan is en haar een lijdensweg of het gevoel van een stommiteit (als ze van de schuur was gevallen ofzo) is bespaartquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, dat zei mn stiefzusje ook, dat het voor Draakje de beste manier was om dood te gaanMaar dat het voor de eigenaars dan altijd juist rotter is
Ja, ze heeft het op het laatst iig goed gehad... En ze is mooi dood gegaanquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja natuurlijk is het rotter voor jou. Zo plots en zonder 'waarschuwing', maar ik hoop dat je een beetje 'blij' kan zijn dat het op zo'n manier gegaan is en haar een lijdensweg of het gevoel van een stommiteit (als ze van de schuur was gevallen ofzo) is bespaart
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 08:41 schreef tombolafan het volgende:
Draakje zag er echt heel normaal uit toen ik haar ophaalde gister. Eigenlijk hetzelfde als de vorige twee katten die ik/we hebben gehad (die hebben we uiteindelijk in laten slapen), dus dat bevestigde wel dat ze waarschijnlijk niet geleden heeft.
Ik maak altijd overal foto's van, dus ook van mn meisje nu ze dood isZe ligt er echt gewoon bij alsof ze slaapt, ik vind dat best mooi om te zien
LET OP! Foto's van overleden kat onder deze spoiler:Ja ze is ook nu nog mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, dat komt helemaal goedquote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:23 schreef Greys het volgende:
Dat zijn idd helemaal geen enge foto's.
Ga je haar een mooi plekje in je tuin geven?
Ik klik meestal op de laatste reactie, dan hoef je niet te scrollenquote:Overigens word ik elk keer een beetje treurig als ik langs de tweede post van deze pagina scroll als ik hier naar toe kom. *slik*
Ze ligt er idd mooi bij, jouw mooie rode meisjequote:Op vrijdag 30 juli 2010 08:41 schreef tombolafan het volgende:
Ik maak altijd overal foto's van, dus ook van mn meisje nu ze dood isZe ligt er echt gewoon bij alsof ze slaapt, ik vind dat best mooi om te zien
Maar dat is toch niet verwonderlijk?quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik had/heb ook echt het idee dat ik ze al heeeeeeel lang hebMaar ze wonen nog maar 3 maanden bij me
Ze zijn mn liefjes nu al
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |