Jaaaa...quote:Op maandag 26 april 2010 23:22 schreef Duimelot het volgende:
[..]
maar ben je nu serieus of speel je een spelletje?
Jij bent gewoon 29.quote:
ik was gister zeker dat je geen spelletje speelt en wel degelijk pmt met mquote:Op maandag 26 april 2010 23:24 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jaaaa...
Gister was je nog zeker dat ik een spelletje speelde m.b.t. pm's met Bels. Nu weet je het niet?![]()
[..]
Jij bent gewoon 29.![]()
Oh hond uitlaten. Tot zo.
Yes! Ik word niet volwassen! Niet qua uiterlijk! Al moet ik mentaal wel wat ouder zien te worden dan 19 hehequote:Op maandag 26 april 2010 23:24 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je ziet eruit als 26 en gedraagd je al 19 dus dat telt niet...
Exact!quote:Op maandag 26 april 2010 23:24 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jaaaa...
Gister was je nog zeker dat ik een spelletje speelde m.b.t. pm's met Bels. Nu weet je het niet?![]()
[..]
Jij bent gewoon 29.![]()
Oh hond uitlaten. Tot zo.
Duim.... niet alles is wat het lijktquote:Op maandag 26 april 2010 23:25 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik was gister zeker dat je geen spelletje speelt en wel degelijk pmt met m
nu twijfel ik idd je bent soms gewon echt een beetje naief en blondt enzo
Hoe wist je dat zo zeker?quote:Op maandag 26 april 2010 23:25 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Als twee beschuitjes die je tegen elkaar aanwrijft?quote:Op maandag 26 april 2010 23:28 schreef Duimelot het volgende:
[..]
mag zoiets de volgende keer in een spoiler!?!?
ik ben spontaan opgedroogd
quote:
Ik dacht ik probeer eens een andere tvpquote:
oh gatver had nu een MI van een korrelige kutquote:Op maandag 26 april 2010 23:28 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Als twee beschuitjes die je tegen elkaar aanwrijft?
Jajaquote:Op maandag 26 april 2010 23:29 schreef Duimelot het volgende:
[..]
omdat ze me dat in pm verklapt heeft
Sorry schat, ik zal het niet meer doen.quote:Op maandag 26 april 2010 23:28 schreef Duimelot het volgende:
mag zoiets de volgende keer in een spoiler!?!?
ik ben spontaan opgedroogd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gross, ik nu ookquote:Op maandag 26 april 2010 23:29 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh gatver had nu een MI van een korrelige kut
Bedankt voor de MI.quote:Op maandag 26 april 2010 23:29 schreef Duimelot het volgende:
oh gatver had nu een MI van een korrelige kut
quote:Op maandag 26 april 2010 23:30 schreef Techno het volgende:
[..]
Sorry schat, ik zal het niet meer doen.
Captain! Jack Sparrow!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thats insane! That wont work!
Well, it wouldnt work if it wasn't, now would it matey?R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
yup ik heb met venco afgesproken dat we elkaar alle inside info die we hebben telkens aan elkaar doorspelen, samen weten we weer meer dan alleen!quote:
quote:Op maandag 26 april 2010 23:31 schreef Duimelot het volgende:
[..]
yup ik heb met venco afgesproken dat we elkaar alle inside info die we hebben telkens aan elkaar doorspelen, samen weten we weer meer dan alleen!
Crap, nu ben ik de sigaar dusquote:Op maandag 26 april 2010 23:31 schreef Duimelot het volgende:
[..]
yup ik heb met venco afgesproken dat we elkaar alle inside info die we hebben telkens aan elkaar doorspelen, samen weten we weer meer dan alleen!
Oh, diequote:Op maandag 26 april 2010 23:33 schreef Duimelot het volgende:
ze heeft mij dus ook van die ene andere milf van jou verteld enzo![]()
Je drinkt alleen maar bier op 30 april?quote:Op maandag 26 april 2010 23:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
ooooooh, is het al koninginnedag? heb trek in bier
Pardon?quote:Op maandag 26 april 2010 23:25 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Shut up!quote:Op maandag 26 april 2010 23:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
Alsof het daarvoor koninginnendag moet zijn?quote:Op maandag 26 april 2010 23:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
Zit je nu te vissen of ik hap en dus op die manier antwoord geef op de vraag die bij jou leeftquote:Op maandag 26 april 2010 23:33 schreef Duimelot het volgende:
[..]
die wij weten dan he
ze heeft mij dus ook van die ene andere milf van jou verteld enzo![]()
Jij hebt een snelle hond zeg!quote:
1 dag in het jaar is het feest voor mij en ga ik naar amsterdam om 1 blikje bier te drinkenquote:Op maandag 26 april 2010 23:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je drinkt alleen maar bier op 30 april?
Ik heb voor vandaag weer genoeg gehad. Woensdag weer. Morgen een rustdag.quote:Op maandag 26 april 2010 23:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
Dude, dat is toch al lang bekend?quote:Op maandag 26 april 2010 23:38 schreef mrbox het volgende:
[..]
Zit je nu te vissen of ik hap en dus op die manier antwoord geef op de vraag die bij jou leeft
Zelfs jij?quote:Op maandag 26 april 2010 23:38 schreef Techno het volgende:
[..]
Die is al over heel Fok gegaan geloof ik.
ik zei toch al dat ik t antwoord wist, was alleen zo lief om jou dat kenbaar te makenquote:Op maandag 26 april 2010 23:38 schreef mrbox het volgende:
[..]
Zit je nu te vissen of ik hap en dus op die manier antwoord geef op de vraag die bij jou leeft
Okeequote:Op maandag 26 april 2010 23:38 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
1 dag in het jaar is het feest voor mij en ga ik naar amsterdam om 1 blikje bier te drinken
Gaat het nu wéér over mij?quote:Op maandag 26 april 2010 23:38 schreef Techno het volgende:
[..]
Die is al over heel Fok gegaan geloof ik.
In amsterdam of alleen @ museumplein ofzo ?quote:Op maandag 26 april 2010 23:37 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Shut up!
In amsterdam mag je maar 1 blikje bier meenemen pp
Ons plan is in het water gevallen
Niet? Teleurstellend.quote:Op maandag 26 april 2010 23:39 schreef Techno het volgende:
[..]
De roddel natuurlijk, niet de MILF in kwestie.
Lijkt me leuk! ik snap er nl. ook de **** van!quote:Op maandag 26 april 2010 23:41 schreef Lily-Ella het volgende:
Toch heb ik geen idee waar het nu over gaat, is dat erg?
Zal ik een liedje zingen?
het gaat over de 2e milf van boxquote:Op maandag 26 april 2010 23:41 schreef Lily-Ella het volgende:
Iets van Frans Duijts graag.quote:Op maandag 26 april 2010 23:41 schreef Lily-Ella het volgende:
Ahh ja je had haast?quote:Op maandag 26 april 2010 23:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, de hond heeft een snel baasje.
Stond op de site vand e gemeente van amsterdam. Dus overalquote:Op maandag 26 april 2010 23:40 schreef mrbox het volgende:
[..]
In amsterdam of alleen @ museumplein ofzo ?
Namen!quote:Op maandag 26 april 2010 23:42 schreef Duimelot het volgende:
[..]
het gaat over de 2e milf van box
tenminste dat hoop ik
Aha ja jaaa, you lost mequote:Op maandag 26 april 2010 23:39 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik zei toch al dat ik t antwoord wist, was alleen zo lief om jou dat kenbaar te maken
Schandalig! Slaap lekker toch.quote:Op maandag 26 april 2010 23:43 schreef Lily-Ella het volgende:
Ik heb een beter idee.
Ik ga naar bed! Mijn wekker gaat om 5.15 (gezamenlijk een meelevend 'aaaahhh' laten horen mag) dus het is mooi geweest.
Welterusten, etc!
Oe, als jij dan koffie zet dan kan ik om half 6 netjes pakken!quote:Op maandag 26 april 2010 23:43 schreef Lily-Ella het volgende:
Ik heb een beter idee.
Ik ga naar bed! Mijn wekker gaat om 5.15 (gezamenlijk een meelevend 'aaaahhh' laten horen mag) dus het is mooi geweest.
Welterusten, etc!
brrr vroegquote:Op maandag 26 april 2010 23:43 schreef Lily-Ella het volgende:
Ik heb een beter idee.
Welterusten, etc!
quote:Op maandag 26 april 2010 23:43 schreef Lily-Ella het volgende:
Ik heb een beter idee.
Welterusten, etc!
Slaap lekker!quote:
Slaap lekker Lily-Ella.quote:Op maandag 26 april 2010 23:43 schreef Lily-Ella het volgende:
Ik heb een beter idee.
Welterusten, etc!
Dus als je onderweg (in a'dam) ff een 6pack koopt ben je dus al de lulquote:Op maandag 26 april 2010 23:42 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ahh ja je had haast?
[..]
Stond op de site vand e gemeente van amsterdam. Dus overal
http://www.amsterdam.nl/s(...)erkoop_en_bezit_van/quote:
Ahh je bent er weer. Net nu alle dames weg zijnquote:
Niet?!?!?!quote:
quote:Op maandag 26 april 2010 23:47 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ahh je bent er weer. Net nu alle dames weg zijn
Techno! Je staat nu aan!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Sorry, i like ladies in my company.quote:
Dat effect heb ik op vrouwen.quote:Op maandag 26 april 2010 23:47 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ahh je bent er weer. Net nu alle dames weg zijn
en ik ben geen dame maar een slet?quote:Op maandag 26 april 2010 23:48 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Sorry, i like ladies in my company.
That's why they call us brothersquote:Op maandag 26 april 2010 23:48 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dan wel een lekkere.quote:
Dat maakt haar geen dame meer ? (not so nice safequote:Op maandag 26 april 2010 23:48 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En jij bent bezet.
Ik ben nieuwsgierig!quote:Op maandag 26 april 2010 23:48 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ze ging in bed andere dingen doen dan slapen
Ok, we moeten dus nog eens gana stappen. Want zo werkt het dus niet amigo.quote:
quote:Op maandag 26 april 2010 23:48 schreef El_Matador het volgende:
Techno! Je staat nu aan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Absoluut niet! Maar ik flirt niet met jou als ik met vrijgezelle dames zou doen.quote:
Nieuw voor me.quote:
Wij moeten nodig eens gaan stappen, hermanito...quote:Op maandag 26 april 2010 23:50 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Absoluut niet! Maar ik flirt niet met jou als ik met vrijgezelle dames zou doen.
tsktsk ONZIN! flirten kan met iedereen!quote:Op maandag 26 april 2010 23:50 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Absoluut niet! Maar ik flirt niet met jou als ik met vrijgezelle dames zou doen.
Precies!quote:Op maandag 26 april 2010 23:52 schreef Duimelot het volgende:
[..]
tsktsk ONZIN! flirten kan met iedereen!
Drama gaan we uit de weg. We zijn beter dan datquote:Op maandag 26 april 2010 23:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wij moeten nodig eens gaan stappen, hermanito...
Drama is voor queens.quote:Op maandag 26 april 2010 23:52 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Drama gaan we uit de weg. We zijn beter dan dat
Klopt, maar ik ben niet denderend in niks bedoelends flirten. En techno is een goede gast dus ik heb geen zin hem een klotegevoel te geven. Dus doe ik rustig aan met jou.quote:Op maandag 26 april 2010 23:52 schreef Duimelot het volgende:
[..]
tsktsk ONZIN! flirten kan met iedereen!
Ja gewoon spelen om te spelen. Niet om een doel te bereiken.quote:
Je flirt dus beter als je wel een bep. doel wilt bereiken?quote:Op maandag 26 april 2010 23:55 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja gewoon spelen om te spelen. Niet om een doel te bereiken.
Hey dat is zomaar een tof nummer for a changequote:
Elke man praat anders als hij wat wilt bereiken. Dat is vrouwen niet onbekend lijkt mequote:Op maandag 26 april 2010 23:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je flirt dus beter als je wel een bep. doel wilt bereiken?
techno krijgt er geen klote gevoel bij hoorquote:Op maandag 26 april 2010 23:54 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Klopt, maar ik ben niet denderend in niks bedoelends flirten. En techno is een goede gast dus ik heb geen zin hem een klotegevoel te geven. Dus doe ik rustig aan met jou.
Had ik eerder moeten weten, weet ikHet rustig aan doen mbt bepaalde bezette mensen dus he
True.quote:Op maandag 26 april 2010 23:57 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Elke man praat anders als hij wat wilt bereiken. Dat is vrouwen niet onbekend lijkt me
Lijkt me wel.quote:Op maandag 26 april 2010 23:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je flirt dus beter als je wel een bep. doel wilt bereiken?
ok duim doet even 1 + 1quote:Op maandag 26 april 2010 23:57 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Elke man praat anders als hij wat wilt bereiken. Dat is vrouwen niet onbekend lijkt me
De truc nu nog is om je daaraan over te geven..quote:
Geeneen, ik ben de laatste tijd erg braaf en doe niks.quote:Op maandag 26 april 2010 23:58 schreef Duimelot het volgende:
[..]
techno krijgt er geen klote gevoel bij hoor
met welke bezette dame heb je dan geflirt?
Ik snap hm wel, daar niet van. Maar ik checkte het ff wat ie bedoelde.quote:Op dinsdag 27 april 2010 00:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Lijkt me wel.
Zolang je het niet overdoet. En daar hebben nogal wat mannen last van.
Die ouwe geilneef ook he?quote:Op dinsdag 27 april 2010 00:00 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ok duim doet even 1 + 1
1 bels doet niet aan nietsbedoelde flirts
+
1 bels flirt openlijk met venco
=bels bedoeld wat met zijn flirts naar venco en wil een bepaald doel bereiken....
Is dit een boodschap naar mij of in het algemeen?quote:Op dinsdag 27 april 2010 00:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De truc nu nog is om je daaraan over te geven..
Dat is niet braaf.quote:Op dinsdag 27 april 2010 00:00 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Geeneen, ik ben de laatste tijd erg braaf en doe niks.
Beide.quote:Op dinsdag 27 april 2010 00:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Is dit een boodschap naar mij of in het algemeen?
Deduction dear watsonquote:Op dinsdag 27 april 2010 00:00 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ok duim doet even 1 + 1
+
=bels bedoeld wat met zijn flirts naar venco en wil een bepaald doel bereiken....
Saai dus.quote:Op dinsdag 27 april 2010 00:00 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Geeneen, ik ben de laatste tijd erg braaf en doe niks.
Bedankt voor de nuancering.quote:Op dinsdag 27 april 2010 00:00 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ok duim doet even 1 + 1
+
quote:
Het is goed met jequote:
En ik flirt wel onbedoeld!quote:Op dinsdag 27 april 2010 00:00 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ok duim doet even 1 + 1
+
Truste getrouwde vrouw...quote:Op dinsdag 27 april 2010 00:06 schreef Duimelot het volgende:
oh het is bedtijd voor mij zie ik....
mensen veel plezier en geflirt enzo
tot later
Bad luck hermanito...quote:
Volgens mij ookquote:Op dinsdag 27 april 2010 00:08 schreef Belsezar het volgende:
Ik ga ook maar slapen
Volgens mij heb ik wel genoeg gedaan in dit topic
Mazzel
Scary huh?quote:
Slaan?quote:Op dinsdag 27 april 2010 00:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Scary huh?
Er zit maar 1 ding op...
Ik ga volgende keer gewoon veel en veel minder postenquote:
Venco is not to be touched!quote:Op dinsdag 27 april 2010 00:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Scary huh?
Er zit maar 1 ding op...
Want?quote:Op dinsdag 27 april 2010 00:11 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik ga volgende keer gewoon veel en veel minder posten
Laten we zeggen 95% minderIk praat teveel
Don't worry. I like a different kind of chick.quote:
ik heb het gevoel dat ik teveel heb gezegdquote:
Exactly!quote:
quote:Op dinsdag 27 april 2010 00:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Don't worry. I like a different kind of chick.
quote:Op dinsdag 27 april 2010 00:11 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik ga volgende keer gewoon veel en veel minder posten
Laten we zeggen 95% minderIk praat teveel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
nog even snel danquote:
No doubt.quote:
Die nieuwe chick turnen we wel. Paar weekjes en ze is van jouquote:Op dinsdag 27 april 2010 00:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Don't worry. I like a different kind of chick.
En je praat maar door!quote:Op dinsdag 27 april 2010 00:14 schreef Belsezar het volgende:
[..]
ik heb het gevoel dat ik teveel heb gezegd
[..]
Exactly!
Oe, wat zal duimpje nu ideetjes hebben zeg![]()
Kruip jij nou maar in bedje, anders ben je morgen niet fit.quote:Op dinsdag 27 april 2010 00:14 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nog even snel dan
want hij heeft met zn vele praten zichzelf verraden en nu weten we allemaal dat hij je wil
naderhand proberen recht praten werkt niet
Mutske ben je ook he.quote:Op dinsdag 27 april 2010 00:14 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nog even snel dan
want hij heeft met zn vele praten zichzelf verraden en nu weten we allemaal dat hij je wil
naderhand proberen recht praten werkt niet
Ik heb geen geduld. Alles moet NU.quote:Op dinsdag 27 april 2010 00:14 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Die nieuwe chick turnen we wel. Paar weekjes en ze is van jou
quote:Op dinsdag 27 april 2010 00:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
![]()
![]()
We pmen elkaar wel dan. Kunnen we ons ei kwijtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
quote:Op dinsdag 27 april 2010 00:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kruip jij nou maar in bedje, anders ben je morgen niet fit.
Als je een laaggesneden truitje aantrekt, komt alles goed.quote:Op dinsdag 27 april 2010 00:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
Toch vraag ik me weleens af of wij irl straks ineens wel heel goed met elkaar kunnen vinden.
Ok ok ,ik weet wel wanneer ik weg moet gaanquote:Op dinsdag 27 april 2010 00:15 schreef vencodark het volgende:
[..]
En je praat maar door!
Duimpje heeft altijd ideeën. Leuk om dat ook beetje aan te wakkeren natuurlijk.
quote:
Jij valt op voller toch?quote:Op dinsdag 27 april 2010 00:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als je een laaggesneden truitje aantrekt, komt alles goed.
quote:Op dinsdag 27 april 2010 00:18 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ok ok ,ik weet wel wanneer ik weg moet gaan
Slaap lekker en nog veel plezier!![]()
Zeeuwse meisjes.quote:
Mijn Zeeuwse meisjes wel.quote:Op dinsdag 27 april 2010 00:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar daar hoef ik geen laag uitgesneden truitje voor aan te doen.
quote:Op dinsdag 27 april 2010 00:38 schreef El_Matador het volgende:
Top 100 van maandag 26 april 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
-knip-
===
Singles doet/n het goed!
komt wel weer als je laptop terug isquote:Op dinsdag 27 april 2010 00:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]ik ben niet verslaafd meer
of misschien omdat ik mn laptop nog niet terug heb
ik denk morgen... anders ga ik ups boos bellenquote:
3 posts te weinig.quote:Op dinsdag 27 april 2010 00:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]ik ben niet verslaafd meer
of misschien omdat ik mn laptop nog niet terug heb
ik vind het idd een tegenvaller van jequote:Op dinsdag 27 april 2010 00:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
3 posts te weinig.
Ik werk teveel.
Unsatisfiable, eh?quote:Op dinsdag 27 april 2010 00:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik vind het idd een tegenvaller van je
Mijn mening is dat het eenzaam aan de top is.quote:
Liefje, ga jij jezelf nog even vingeren, ga ik ff techno luisteren en slapen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 00:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Mijn mening is dat het eenzaam aan de top is.
Dan hoor je niet te kunnen keuvelen met degene die onder je staat.
Zelfs met 3 posts erbij was het nog zwak geweest
uhm..nee, lijkt me geen strak planquote:Op dinsdag 27 april 2010 00:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Liefje, ga jij jezelf nog even vingeren, ga ik ff techno luisteren en slapen.
Bosquote:
Ik denk het, of GvsE moet hier nog rondhangen..quote:
Nou, bring on the bagger dan maar!quote:Op dinsdag 27 april 2010 02:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik denk het, of GvsE moet hier nog rondhangen..
Ik niet helaas en ook niet iets wel noemenswaardig..quote:Op dinsdag 27 april 2010 02:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou, bring on the bagger dan maar!![]()
![]()
Iemand nog iets niet vermeldenswaardig te vertellen?
Heulemaal niks?quote:Op dinsdag 27 april 2010 02:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik niet helaas en ook niet iets wel noemenswaardig..
Ikke pikke porretjequote:Op dinsdag 27 april 2010 02:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Heulemaal niks?![]()
Post dan een rijmpje of zo
quote:Op dinsdag 27 april 2010 02:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ikke pikke porretje
de meester heeft een snorretje
de meester heeft een sik
ikke pikke porretje
weg ben ik
quote:Op dinsdag 27 april 2010 02:25 schreef Bos81 het volgende:
Het moest toch wel iets met nachtbagger te maken hebben he
Satrianiquote:
Okee, dat kan.quote:Op dinsdag 27 april 2010 02:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Satriani![]()
Maar ik word altijd zo sentimenteel huppelig blij van dat clipje
Ja, sorry hoor. Maar nu iedereen slaapt durf ik wel te zeggen dat ook ik mijn tekortkomingen hebquote:
Het was een kort, edoch intens moment van kwetsbare openheidquote:
En daar is niks mis mee, maar ik ben er niet zo goed in.quote:Op dinsdag 27 april 2010 02:47 schreef Bos81 het volgende:
Ach ik stel me volgens mij constant kwetsbaar op hier in dit topic...
Okeequote:Op dinsdag 27 april 2010 02:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En daar is niks mis mee, maar ik ben er niet zo goed in.
Ik gebruik humor als een afweermiddelquote:
Nee, sorry. Maar dat ligt waarschijnlijk meer aan mij dan aan je humorquote:Op dinsdag 27 april 2010 02:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik gebruik humor als een afweermiddelValt ´t op?
Nou, een vet belegde boterham als cabaretier gaat er voor mij denk ik niet inzittenquote:Op dinsdag 27 april 2010 02:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, sorry. Maar dat ligt waarschijnlijk meer aan mij dan aan je humor
Wanneer is dat niet?quote:Op dinsdag 27 april 2010 08:22 schreef Q. het volgende:
Ik heb ergens het idee dat het wel slim was geweest om nog een paar dagen uit te zieken..
Om een beurtquote:
Of misschien toch geen bier drinken zo vlak nadat je ziek bent geweest?quote:Op dinsdag 27 april 2010 08:22 schreef Q. het volgende:
Ik heb ergens het idee dat het wel slim was geweest om nog een paar dagen uit te zieken..
Ook. Ook.quote:Op dinsdag 27 april 2010 08:25 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Of misschien toch geen bier drinken zo vlak nadat je ziek bent geweest?
4 papa dagenquote:Op dinsdag 27 april 2010 08:26 schreef El_Matador het volgende:
4 van de 5 zaadjes zijn aan het ontkiemen.
duurt nog wel even dus...wat voor planten?quote:Op dinsdag 27 april 2010 08:26 schreef El_Matador het volgende:
Sterk.quote:
Die mooie Hollandse. Puur voor de sier, maar als er wat afkomt, is het leuk meegenomen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 08:27 schreef Tjaapo het volgende:
[..]
duurt nog wel even dus...wat voor planten?
Tulpen? Want als ik denk aan de plantjes waar jij op doelt, komen die niet uit nederland maar eerder ergens uit oost europaquote:Op dinsdag 27 april 2010 08:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die mooie Hollandse. Puur voor de sier, maar als er wat afkomt, is het leuk meegenomen.
Ze komen uit Heerlen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 08:33 schreef Tjaapo het volgende:
[..]
Tulpen? Want als ik denk aan de plantjes waar jij op doelt, komen die niet uit nederland maar eerder ergens uit oost europa
Ingezegend door Duimelot en Bengeltje.quote:
Of juist niet.quote:Op dinsdag 27 april 2010 08:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ingezegend door Duimelot en Bengeltje.
Gaat goedkomen dus.
quote:Op dinsdag 27 april 2010 08:26 schreef El_Matador het volgende:
Klinkt wel heel verkeerdquote:Op dinsdag 27 april 2010 08:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ingezegend door Duimelot en Bengeltje.
Gaat goedkomen dus.
It's the coffee!quote:Op dinsdag 27 april 2010 08:27 schreef Q. het volgende:
Ook. Ook.. Wel vreemd, voelde me vanmorgen thuis prima maar hier op het werk weer een stuk minder. Blame the building.
HOMO!quote:
Is dat zo?quote:
Neem vrij!quote:Op dinsdag 27 april 2010 08:45 schreef Nouk84 het volgende:
Had ik al verteld dat ik geen zin heb vandaag? Of deze week? Zo niet, bij deze. Ik wil vrij!
roll it up and smoke it? Stuur mij maar een pm, kom ik je wel ffe helpen opmakenquote:Op dinsdag 27 april 2010 08:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die mooie Hollandse. Puur voor de sier, maar als er wat afkomt, is het leuk meegenomen.
Kale nicht!quote:
Met suiker? Lekker gek?quote:
Hahaha, ik denk dat dat wel gaat lukken hoor.quote:Op dinsdag 27 april 2010 08:47 schreef Tjaapo het volgende:
[..]
roll it up and smoke it? Stuur mij maar een pm, kom ik je wel ffe helpen opmaken![]()
jammer ben net jarig geweestquote:Op dinsdag 27 april 2010 08:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hahaha, ik denk dat dat wel gaat lukken hoor.
Leuk voor cadeautjes enzo. Mijn zusje kreeg ooit een gedroogde wietplant van haar beste vriendin voor haar verjaardag. 80 euro aan wiet.
De mannen gaan vanavond voetbal kijken en darten.quote:Op dinsdag 27 april 2010 08:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb ook een pittig, vlot kapsel genomen.
Gaan we dan ook elkaars nagels lakken?quote:Op dinsdag 27 april 2010 08:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De mannen gaan vanavond voetbal kijken en darten.
Zullen wij een rose-avond houden? Halen we een lekkere DVDbox Sex and the City!
Ik hoop het niet want ik heb geen zinquote:Op dinsdag 27 april 2010 09:06 schreef HeatWave het volgende:
gaat het weer zo'n trage dag worden hier?.
Dan moeten we er samen iets van maken noukiequote:Op dinsdag 27 april 2010 09:07 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik hoop het niet want ik heb geen zin
quote:
Dan komt het wel goed.quote:Op dinsdag 27 april 2010 09:07 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik hoop het niet want ik heb geen zin
Ik keen het .... net opgestaan maar wil eigenlijk weer naar bed kruipen... maar het moet het MOET ...quote:Op dinsdag 27 april 2010 08:45 schreef Nouk84 het volgende:
Had ik al verteld dat ik geen zin heb vandaag? Of deze week? Zo niet, bij deze. Ik wil vrij!
beetje negatief gezien je ondertitelquote:Op dinsdag 27 april 2010 09:08 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ik keen het .... net opgestaan maar wil eigenlijk weer naar bed kruipen... maar het moet het MOET ...
Goed ideequote:Op dinsdag 27 april 2010 09:07 schreef HeatWave het volgende:
Dan moeten we er samen iets van maken noukie.
sorry ben soms dubbelzijdig , Iedereen dubbelfrisquote:
Nee deze dag is de week alweer halverwegequote:
Dus dan zeg je: "Ja hallo! Wil je dat ik ook overspannen word ofzo?"quote:Grmblz, moet vanaf donderdag op een minder toffe plek gaan zitten omdat iemand die net uit een overspannen periode komt mijn plek wil hebben omdat dat zo'n fijne, rustige plek met veel licht is..
Geen pieken zonder dalen, om er maar even een walgelijk cliche tegenaan te gooien.quote:Op dinsdag 27 april 2010 09:12 schreef cablegunmaster het volgende:
sorry ben soms dubbel zijdig , Iedereen dubbelfris
Simpelweg gezegd heb ik niet het gevoel dat de dag begonnen is. maar de dag wel!
Excuus al verbeterd.quote:Op dinsdag 27 april 2010 09:13 schreef Kreator het volgende:
Als dubbelfris 1 woord is, is dubbelzijdig dat ook.
Ik vind hem mooiquote:Op dinsdag 27 april 2010 09:13 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Geen pieken zonder dalen, om er maar even een walgelijk cliche tegenaan te gooien.
quote:
Goedemorgen! Met mij gaat het goed. Met jou?quote:Op dinsdag 27 april 2010 09:29 schreef rival het volgende:
Goedemorgen, hoe gaat het met jullie vandaag?
met mij gaat het ook goedquote:Op dinsdag 27 april 2010 09:31 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Goedemorgen! Met mij gaat het goed. Met jou?
Maar is dat wel zo?quote:Op dinsdag 27 april 2010 09:13 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Geen pieken zonder dalen, om er maar even een walgelijk cliche tegenaan te gooien.
Gaaf.quote:Op dinsdag 27 april 2010 09:31 schreef HeatWave het volgende:
vet, kaartjes voor de solotour van Slash zijn binnen.
Ooh dat wil ik ook wel, ik heb ook geen zin deze weekquote:Op dinsdag 27 april 2010 09:37 schreef rival het volgende:
met mij gaat het ook goedmaar ik heb geen zin in werk, ik heb donderdag dan ook maar vrij genomen
hoe ist met je auto? Er zat toch werk voor me aan te komen?:p
ja, als je alleen maar pieken hebt en geen dalen kent dan waardeer je vast en zeker die pieken niet.quote:
Hij schijnt echt een waslijst aan gasten mee te nemen, lijkt me echt coolquote:
Ik vind van welquote:
quote:Op dinsdag 27 april 2010 09:41 schreef Nouk84 het volgende:
Ooh dat wil ik ook wel, ik heb ook geen zin deze weekMaar even volhouden, want volgende week hoef ik maar 2 dagen
![]()
Mijn auto staat al bijna 3 weken stilMaar moet binnenkort gekeurd worden
Je zou er vooraf even naar kijken toch? Zodat ik weet wat ik kan verwachten? Stadslicht was gewoon toch al 4 jaar stuk
![]()
ja ik las het daarom zei ik et :p
hij staat stil omdat je er niet mee rijdt hoop ik? Niks stuk toch? Ja roep maar wanneer ik klaar moet staan
Wanneer is dat dan? Ik las laatst idd iets over een album dat hij uit zou brengen. Ben ik ook wel benieuwd naar.quote:Op dinsdag 27 april 2010 09:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hij schijnt echt een waslijst aan gasten mee te nemen, lijkt me echt cool.
kreatorischquote:Op dinsdag 27 april 2010 09:43 schreef Kreator het volgende:
[..]
Deze was retorisch mag ik hopen.
Hoi Klots.
Hi Kreatoire.quote:Op dinsdag 27 april 2010 09:43 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hoi Klots.
quote:Op dinsdag 27 april 2010 09:44 schreef rival het volgende:
ja ik las het daarom zei ik et :p
hij staat stil omdat je er niet mee rijdt hoop ik? Niks stuk toch? Ja roep maar wanneer ik klaar moet staan
Golfjes zijn goed, ik hoef geen tsunami'squote:Op dinsdag 27 april 2010 09:41 schreef rival het volgende:
[..]
ja, als je alleen maar pieken hebt en geen dalen kent dan waardeer je vast en zeker die pieken niet.
Ik dacht filosofisch te doen op de vroege ochtend... Weinig geslapenquote:Op dinsdag 27 april 2010 09:43 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hoi Klots.
Posten in het WK forum, het oranjenaam topicquote:Op dinsdag 27 april 2010 09:52 schreef Kluts het volgende:
Nouk, hoe kom jij aan dat oranjefan-dingetje?
Deze dusquote:Op dinsdag 27 april 2010 09:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Posten in het WK forum, het oranjenaam topic.
Wow tof! Dat is snel gegaanquote:
Dank je Godt, wat zou ik toch zoner je moeten.quote:Op dinsdag 27 april 2010 09:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Deze dus
Oranje kleurtje aanvraagtopic #4 - *O*
Zo kom je weer eens buiten singles.quote:Op dinsdag 27 april 2010 09:59 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dank je Godt, wat zou ik toch zoner je moeten.
Zo, das redelijk eenkennigquote:Op dinsdag 27 april 2010 10:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zo kom je weer eens buiten singles.![]()
http://forum.fok.nl/user/history/209793
ik hou van spanning en sensatiequote:Op dinsdag 27 april 2010 09:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Golfjes zijn goed, ik hoef geen tsunami's
volgende week dusquote:Op dinsdag 27 april 2010 09:45 schreef Nouk84 het volgende:
[..]Volgende week heb ik 5 dagen weekend en de week erna 4
![]()
Hij staat stil omdat ik er niet mee rij inderdaadAnders had je het wel gehoord
Begin volgende maand ergens, dan kan ik 'm eind van de maand laten keuren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |