Ahh je bent er weer. Net nu alle dames weg zijnquote:
Niet?!?!?!quote:
quote:Op maandag 26 april 2010 23:47 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ahh je bent er weer. Net nu alle dames weg zijn
Techno! Je staat nu aan!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Sorry, i like ladies in my company.quote:
Dat effect heb ik op vrouwen.quote:Op maandag 26 april 2010 23:47 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ahh je bent er weer. Net nu alle dames weg zijn
en ik ben geen dame maar een slet?quote:Op maandag 26 april 2010 23:48 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Sorry, i like ladies in my company.
That's why they call us brothersquote:Op maandag 26 april 2010 23:48 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dan wel een lekkere.quote:
Dat maakt haar geen dame meer ? (not so nice safequote:Op maandag 26 april 2010 23:48 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En jij bent bezet.
Ik ben nieuwsgierig!quote:Op maandag 26 april 2010 23:48 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ze ging in bed andere dingen doen dan slapen
Ok, we moeten dus nog eens gana stappen. Want zo werkt het dus niet amigo.quote:
quote:Op maandag 26 april 2010 23:48 schreef El_Matador het volgende:
Techno! Je staat nu aan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Absoluut niet! Maar ik flirt niet met jou als ik met vrijgezelle dames zou doen.quote:
Nieuw voor me.quote:
Wij moeten nodig eens gaan stappen, hermanito...quote:Op maandag 26 april 2010 23:50 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Absoluut niet! Maar ik flirt niet met jou als ik met vrijgezelle dames zou doen.
tsktsk ONZIN! flirten kan met iedereen!quote:Op maandag 26 april 2010 23:50 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Absoluut niet! Maar ik flirt niet met jou als ik met vrijgezelle dames zou doen.
Precies!quote:Op maandag 26 april 2010 23:52 schreef Duimelot het volgende:
[..]
tsktsk ONZIN! flirten kan met iedereen!
Drama gaan we uit de weg. We zijn beter dan datquote:Op maandag 26 april 2010 23:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wij moeten nodig eens gaan stappen, hermanito...
Drama is voor queens.quote:Op maandag 26 april 2010 23:52 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Drama gaan we uit de weg. We zijn beter dan dat
Klopt, maar ik ben niet denderend in niks bedoelends flirten. En techno is een goede gast dus ik heb geen zin hem een klotegevoel te geven. Dus doe ik rustig aan met jou.quote:Op maandag 26 april 2010 23:52 schreef Duimelot het volgende:
[..]
tsktsk ONZIN! flirten kan met iedereen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |