Wanneer is dat niet?quote:Op dinsdag 27 april 2010 08:22 schreef Q. het volgende:
Ik heb ergens het idee dat het wel slim was geweest om nog een paar dagen uit te zieken..
Om een beurtquote:
Of misschien toch geen bier drinken zo vlak nadat je ziek bent geweest?quote:Op dinsdag 27 april 2010 08:22 schreef Q. het volgende:
Ik heb ergens het idee dat het wel slim was geweest om nog een paar dagen uit te zieken..
Ook. Ook.quote:Op dinsdag 27 april 2010 08:25 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Of misschien toch geen bier drinken zo vlak nadat je ziek bent geweest?
4 papa dagenquote:Op dinsdag 27 april 2010 08:26 schreef El_Matador het volgende:
4 van de 5 zaadjes zijn aan het ontkiemen.
duurt nog wel even dus...wat voor planten?quote:Op dinsdag 27 april 2010 08:26 schreef El_Matador het volgende:
Sterk.quote:
Die mooie Hollandse. Puur voor de sier, maar als er wat afkomt, is het leuk meegenomen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 08:27 schreef Tjaapo het volgende:
[..]
duurt nog wel even dus...wat voor planten?
Tulpen? Want als ik denk aan de plantjes waar jij op doelt, komen die niet uit nederland maar eerder ergens uit oost europaquote:Op dinsdag 27 april 2010 08:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die mooie Hollandse. Puur voor de sier, maar als er wat afkomt, is het leuk meegenomen.
Ze komen uit Heerlen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 08:33 schreef Tjaapo het volgende:
[..]
Tulpen? Want als ik denk aan de plantjes waar jij op doelt, komen die niet uit nederland maar eerder ergens uit oost europa
Ingezegend door Duimelot en Bengeltje.quote:
Of juist niet.quote:Op dinsdag 27 april 2010 08:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ingezegend door Duimelot en Bengeltje.
Gaat goedkomen dus.
quote:Op dinsdag 27 april 2010 08:26 schreef El_Matador het volgende:
Klinkt wel heel verkeerdquote:Op dinsdag 27 april 2010 08:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ingezegend door Duimelot en Bengeltje.
Gaat goedkomen dus.
It's the coffee!quote:Op dinsdag 27 april 2010 08:27 schreef Q. het volgende:
Ook. Ook.. Wel vreemd, voelde me vanmorgen thuis prima maar hier op het werk weer een stuk minder. Blame the building.
HOMO!quote:
Is dat zo?quote:
Neem vrij!quote:Op dinsdag 27 april 2010 08:45 schreef Nouk84 het volgende:
Had ik al verteld dat ik geen zin heb vandaag? Of deze week? Zo niet, bij deze. Ik wil vrij!
roll it up and smoke it? Stuur mij maar een pm, kom ik je wel ffe helpen opmakenquote:Op dinsdag 27 april 2010 08:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die mooie Hollandse. Puur voor de sier, maar als er wat afkomt, is het leuk meegenomen.
Kale nicht!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Met suiker? Lekker gek?quote:
Hahaha, ik denk dat dat wel gaat lukken hoor.quote:Op dinsdag 27 april 2010 08:47 schreef Tjaapo het volgende:
[..]
roll it up and smoke it? Stuur mij maar een pm, kom ik je wel ffe helpen opmaken![]()
jammer ben net jarig geweestquote:Op dinsdag 27 april 2010 08:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hahaha, ik denk dat dat wel gaat lukken hoor.
Leuk voor cadeautjes enzo. Mijn zusje kreeg ooit een gedroogde wietplant van haar beste vriendin voor haar verjaardag. 80 euro aan wiet.
De mannen gaan vanavond voetbal kijken en darten.quote:Op dinsdag 27 april 2010 08:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb ook een pittig, vlot kapsel genomen.
Gaan we dan ook elkaars nagels lakken?quote:Op dinsdag 27 april 2010 08:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De mannen gaan vanavond voetbal kijken en darten.
Zullen wij een rose-avond houden? Halen we een lekkere DVDbox Sex and the City!
Ik hoop het niet want ik heb geen zinquote:Op dinsdag 27 april 2010 09:06 schreef HeatWave het volgende:
gaat het weer zo'n trage dag worden hier?.
Dan moeten we er samen iets van maken noukiequote:Op dinsdag 27 april 2010 09:07 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik hoop het niet want ik heb geen zin
quote:
Dan komt het wel goed.quote:Op dinsdag 27 april 2010 09:07 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik hoop het niet want ik heb geen zin
Ik keen het .... net opgestaan maar wil eigenlijk weer naar bed kruipen... maar het moet het MOET ...quote:Op dinsdag 27 april 2010 08:45 schreef Nouk84 het volgende:
Had ik al verteld dat ik geen zin heb vandaag? Of deze week? Zo niet, bij deze. Ik wil vrij!
beetje negatief gezien je ondertitelquote:Op dinsdag 27 april 2010 09:08 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ik keen het .... net opgestaan maar wil eigenlijk weer naar bed kruipen... maar het moet het MOET ...
Goed ideequote:Op dinsdag 27 april 2010 09:07 schreef HeatWave het volgende:
Dan moeten we er samen iets van maken noukie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |