Wanneer is dat niet?quote:Op dinsdag 27 april 2010 08:22 schreef Q. het volgende:
Ik heb ergens het idee dat het wel slim was geweest om nog een paar dagen uit te zieken..
Om een beurtquote:
Of misschien toch geen bier drinken zo vlak nadat je ziek bent geweest?quote:Op dinsdag 27 april 2010 08:22 schreef Q. het volgende:
Ik heb ergens het idee dat het wel slim was geweest om nog een paar dagen uit te zieken..
Ook. Ook.quote:Op dinsdag 27 april 2010 08:25 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Of misschien toch geen bier drinken zo vlak nadat je ziek bent geweest?
4 papa dagenquote:Op dinsdag 27 april 2010 08:26 schreef El_Matador het volgende:
4 van de 5 zaadjes zijn aan het ontkiemen.
duurt nog wel even dus...wat voor planten?quote:Op dinsdag 27 april 2010 08:26 schreef El_Matador het volgende:
4 van de 5 zaadjes zijn aan het ontkiemen.
Sterk.quote:
Die mooie Hollandse. Puur voor de sier, maar als er wat afkomt, is het leuk meegenomen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 08:27 schreef Tjaapo het volgende:
[..]
duurt nog wel even dus...wat voor planten?
Tulpen? Want als ik denk aan de plantjes waar jij op doelt, komen die niet uit nederland maar eerder ergens uit oost europaquote:Op dinsdag 27 april 2010 08:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die mooie Hollandse. Puur voor de sier, maar als er wat afkomt, is het leuk meegenomen.
Ze komen uit Heerlen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 08:33 schreef Tjaapo het volgende:
[..]
Tulpen? Want als ik denk aan de plantjes waar jij op doelt, komen die niet uit nederland maar eerder ergens uit oost europa
Ingezegend door Duimelot en Bengeltje.quote:
Of juist niet.quote:Op dinsdag 27 april 2010 08:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ingezegend door Duimelot en Bengeltje.
Gaat goedkomen dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |