Ja gewoon spelen om te spelen. Niet om een doel te bereiken.quote:
Je flirt dus beter als je wel een bep. doel wilt bereiken?quote:Op maandag 26 april 2010 23:55 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja gewoon spelen om te spelen. Niet om een doel te bereiken.
Hey dat is zomaar een tof nummer for a changequote:
Elke man praat anders als hij wat wilt bereiken. Dat is vrouwen niet onbekend lijkt mequote:Op maandag 26 april 2010 23:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je flirt dus beter als je wel een bep. doel wilt bereiken?
techno krijgt er geen klote gevoel bij hoorquote:Op maandag 26 april 2010 23:54 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Klopt, maar ik ben niet denderend in niks bedoelends flirten. En techno is een goede gast dus ik heb geen zin hem een klotegevoel te geven. Dus doe ik rustig aan met jou.
Had ik eerder moeten weten, weet ikHet rustig aan doen mbt bepaalde bezette mensen dus he
True.quote:Op maandag 26 april 2010 23:57 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Elke man praat anders als hij wat wilt bereiken. Dat is vrouwen niet onbekend lijkt me
Lijkt me wel.quote:Op maandag 26 april 2010 23:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je flirt dus beter als je wel een bep. doel wilt bereiken?
ok duim doet even 1 + 1quote:Op maandag 26 april 2010 23:57 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Elke man praat anders als hij wat wilt bereiken. Dat is vrouwen niet onbekend lijkt me
De truc nu nog is om je daaraan over te geven..quote:
Geeneen, ik ben de laatste tijd erg braaf en doe niks.quote:Op maandag 26 april 2010 23:58 schreef Duimelot het volgende:
[..]
techno krijgt er geen klote gevoel bij hoor
met welke bezette dame heb je dan geflirt?
Ik snap hm wel, daar niet van. Maar ik checkte het ff wat ie bedoelde.quote:Op dinsdag 27 april 2010 00:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Lijkt me wel.
Zolang je het niet overdoet. En daar hebben nogal wat mannen last van.
Die ouwe geilneef ook he?quote:Op dinsdag 27 april 2010 00:00 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ok duim doet even 1 + 1
1 bels doet niet aan nietsbedoelde flirts
+
1 bels flirt openlijk met venco
=bels bedoeld wat met zijn flirts naar venco en wil een bepaald doel bereiken....
Is dit een boodschap naar mij of in het algemeen?quote:Op dinsdag 27 april 2010 00:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De truc nu nog is om je daaraan over te geven..
Dat is niet braaf.quote:Op dinsdag 27 april 2010 00:00 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Geeneen, ik ben de laatste tijd erg braaf en doe niks.
Beide.quote:Op dinsdag 27 april 2010 00:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Is dit een boodschap naar mij of in het algemeen?
Deduction dear watsonquote:Op dinsdag 27 april 2010 00:00 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ok duim doet even 1 + 1
+
=bels bedoeld wat met zijn flirts naar venco en wil een bepaald doel bereiken....
Saai dus.quote:Op dinsdag 27 april 2010 00:00 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Geeneen, ik ben de laatste tijd erg braaf en doe niks.
Bedankt voor de nuancering.quote:Op dinsdag 27 april 2010 00:00 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ok duim doet even 1 + 1
+
quote:
Het is goed met jequote:
En ik flirt wel onbedoeld!quote:Op dinsdag 27 april 2010 00:00 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ok duim doet even 1 + 1
+
Truste getrouwde vrouw...quote:Op dinsdag 27 april 2010 00:06 schreef Duimelot het volgende:
oh het is bedtijd voor mij zie ik....
mensen veel plezier en geflirt enzo
tot later
Bad luck hermanito...quote:
Volgens mij ookquote:Op dinsdag 27 april 2010 00:08 schreef Belsezar het volgende:
Ik ga ook maar slapen
Volgens mij heb ik wel genoeg gedaan in dit topic
Mazzel
Scary huh?quote:
Slaan?quote:Op dinsdag 27 april 2010 00:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Scary huh?
Er zit maar 1 ding op...
Ik ga volgende keer gewoon veel en veel minder postenquote:
Venco is not to be touched!quote:Op dinsdag 27 april 2010 00:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Scary huh?
Er zit maar 1 ding op...
Want?quote:Op dinsdag 27 april 2010 00:11 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik ga volgende keer gewoon veel en veel minder posten
Laten we zeggen 95% minderIk praat teveel
Don't worry. I like a different kind of chick.quote:
ik heb het gevoel dat ik teveel heb gezegdquote:
Exactly!quote:
quote:Op dinsdag 27 april 2010 00:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Don't worry. I like a different kind of chick.
quote:Op dinsdag 27 april 2010 00:11 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik ga volgende keer gewoon veel en veel minder posten
Laten we zeggen 95% minderIk praat teveel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
nog even snel danquote:
No doubt.quote:
Die nieuwe chick turnen we wel. Paar weekjes en ze is van jouquote:Op dinsdag 27 april 2010 00:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Don't worry. I like a different kind of chick.
En je praat maar door!quote:Op dinsdag 27 april 2010 00:14 schreef Belsezar het volgende:
[..]
ik heb het gevoel dat ik teveel heb gezegd
[..]
Exactly!
Oe, wat zal duimpje nu ideetjes hebben zeg![]()
Kruip jij nou maar in bedje, anders ben je morgen niet fit.quote:Op dinsdag 27 april 2010 00:14 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nog even snel dan
want hij heeft met zn vele praten zichzelf verraden en nu weten we allemaal dat hij je wil
naderhand proberen recht praten werkt niet
Mutske ben je ook he.quote:Op dinsdag 27 april 2010 00:14 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nog even snel dan
want hij heeft met zn vele praten zichzelf verraden en nu weten we allemaal dat hij je wil
naderhand proberen recht praten werkt niet
Ik heb geen geduld. Alles moet NU.quote:Op dinsdag 27 april 2010 00:14 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Die nieuwe chick turnen we wel. Paar weekjes en ze is van jou
quote:Op dinsdag 27 april 2010 00:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
![]()
![]()
We pmen elkaar wel dan. Kunnen we ons ei kwijtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |