Jaaaa...quote:Op maandag 26 april 2010 23:22 schreef Duimelot het volgende:
[..]
maar ben je nu serieus of speel je een spelletje?
Jij bent gewoon 29.quote:
ik was gister zeker dat je geen spelletje speelt en wel degelijk pmt met mquote:Op maandag 26 april 2010 23:24 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jaaaa...
Gister was je nog zeker dat ik een spelletje speelde m.b.t. pm's met Bels. Nu weet je het niet?![]()
[..]
Jij bent gewoon 29.![]()
Oh hond uitlaten. Tot zo.
Yes! Ik word niet volwassen! Niet qua uiterlijk! Al moet ik mentaal wel wat ouder zien te worden dan 19 hehequote:Op maandag 26 april 2010 23:24 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je ziet eruit als 26 en gedraagd je al 19 dus dat telt niet...
Exact!quote:Op maandag 26 april 2010 23:24 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jaaaa...
Gister was je nog zeker dat ik een spelletje speelde m.b.t. pm's met Bels. Nu weet je het niet?![]()
[..]
Jij bent gewoon 29.![]()
Oh hond uitlaten. Tot zo.
Duim.... niet alles is wat het lijktquote:Op maandag 26 april 2010 23:25 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik was gister zeker dat je geen spelletje speelt en wel degelijk pmt met m
nu twijfel ik idd je bent soms gewon echt een beetje naief en blondt enzo
Hoe wist je dat zo zeker?quote:Op maandag 26 april 2010 23:25 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Als twee beschuitjes die je tegen elkaar aanwrijft?quote:Op maandag 26 april 2010 23:28 schreef Duimelot het volgende:
[..]
mag zoiets de volgende keer in een spoiler!?!?
ik ben spontaan opgedroogd
quote:
Ik dacht ik probeer eens een andere tvpquote:
oh gatver had nu een MI van een korrelige kutquote:Op maandag 26 april 2010 23:28 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Als twee beschuitjes die je tegen elkaar aanwrijft?
Jajaquote:Op maandag 26 april 2010 23:29 schreef Duimelot het volgende:
[..]
omdat ze me dat in pm verklapt heeft
Sorry schat, ik zal het niet meer doen.quote:Op maandag 26 april 2010 23:28 schreef Duimelot het volgende:
mag zoiets de volgende keer in een spoiler!?!?
ik ben spontaan opgedroogd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gross, ik nu ookquote:Op maandag 26 april 2010 23:29 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh gatver had nu een MI van een korrelige kut
Bedankt voor de MI.quote:Op maandag 26 april 2010 23:29 schreef Duimelot het volgende:
oh gatver had nu een MI van een korrelige kut
quote:Op maandag 26 april 2010 23:30 schreef Techno het volgende:
[..]
Sorry schat, ik zal het niet meer doen.
Captain! Jack Sparrow!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thats insane! That wont work!
Well, it wouldnt work if it wasn't, now would it matey?R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
yup ik heb met venco afgesproken dat we elkaar alle inside info die we hebben telkens aan elkaar doorspelen, samen weten we weer meer dan alleen!quote:
quote:Op maandag 26 april 2010 23:31 schreef Duimelot het volgende:
[..]
yup ik heb met venco afgesproken dat we elkaar alle inside info die we hebben telkens aan elkaar doorspelen, samen weten we weer meer dan alleen!
Crap, nu ben ik de sigaar dusquote:Op maandag 26 april 2010 23:31 schreef Duimelot het volgende:
[..]
yup ik heb met venco afgesproken dat we elkaar alle inside info die we hebben telkens aan elkaar doorspelen, samen weten we weer meer dan alleen!
Oh, diequote:Op maandag 26 april 2010 23:33 schreef Duimelot het volgende:
ze heeft mij dus ook van die ene andere milf van jou verteld enzo![]()
Je drinkt alleen maar bier op 30 april?quote:Op maandag 26 april 2010 23:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
ooooooh, is het al koninginnedag? heb trek in bier
Pardon?quote:Op maandag 26 april 2010 23:25 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Shut up!quote:Op maandag 26 april 2010 23:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
Alsof het daarvoor koninginnendag moet zijn?quote:Op maandag 26 april 2010 23:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
Zit je nu te vissen of ik hap en dus op die manier antwoord geef op de vraag die bij jou leeftquote:Op maandag 26 april 2010 23:33 schreef Duimelot het volgende:
[..]
die wij weten dan he
ze heeft mij dus ook van die ene andere milf van jou verteld enzo![]()
Jij hebt een snelle hond zeg!quote:
1 dag in het jaar is het feest voor mij en ga ik naar amsterdam om 1 blikje bier te drinkenquote:Op maandag 26 april 2010 23:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je drinkt alleen maar bier op 30 april?
Ik heb voor vandaag weer genoeg gehad. Woensdag weer. Morgen een rustdag.quote:Op maandag 26 april 2010 23:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
Dude, dat is toch al lang bekend?quote:Op maandag 26 april 2010 23:38 schreef mrbox het volgende:
[..]
Zit je nu te vissen of ik hap en dus op die manier antwoord geef op de vraag die bij jou leeft
Zelfs jij?quote:Op maandag 26 april 2010 23:38 schreef Techno het volgende:
[..]
Die is al over heel Fok gegaan geloof ik.
ik zei toch al dat ik t antwoord wist, was alleen zo lief om jou dat kenbaar te makenquote:Op maandag 26 april 2010 23:38 schreef mrbox het volgende:
[..]
Zit je nu te vissen of ik hap en dus op die manier antwoord geef op de vraag die bij jou leeft
Okeequote:Op maandag 26 april 2010 23:38 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
1 dag in het jaar is het feest voor mij en ga ik naar amsterdam om 1 blikje bier te drinken
Gaat het nu wéér over mij?quote:Op maandag 26 april 2010 23:38 schreef Techno het volgende:
[..]
Die is al over heel Fok gegaan geloof ik.
In amsterdam of alleen @ museumplein ofzo ?quote:Op maandag 26 april 2010 23:37 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Shut up!
In amsterdam mag je maar 1 blikje bier meenemen pp
Ons plan is in het water gevallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |