Crap, nu ben ik de sigaar dusquote:Op maandag 26 april 2010 23:31 schreef Duimelot het volgende:
[..]
yup ik heb met venco afgesproken dat we elkaar alle inside info die we hebben telkens aan elkaar doorspelen, samen weten we weer meer dan alleen!
Oh, diequote:Op maandag 26 april 2010 23:33 schreef Duimelot het volgende:
ze heeft mij dus ook van die ene andere milf van jou verteld enzo![]()
Je drinkt alleen maar bier op 30 april?quote:Op maandag 26 april 2010 23:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
ooooooh, is het al koninginnedag? heb trek in bier
Pardon?quote:Op maandag 26 april 2010 23:25 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik was gister zeker dat je geen spelletje speelt en wel degelijk pmt met m
nu twijfel ik idd je bent soms gewon echt een beetje naief en blondt enzo
Shut up!quote:Op maandag 26 april 2010 23:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
Alsof het daarvoor koninginnendag moet zijn?quote:Op maandag 26 april 2010 23:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
Zit je nu te vissen of ik hap en dus op die manier antwoord geef op de vraag die bij jou leeftquote:Op maandag 26 april 2010 23:33 schreef Duimelot het volgende:
[..]
die wij weten dan he
ze heeft mij dus ook van die ene andere milf van jou verteld enzo![]()
Jij hebt een snelle hond zeg!quote:
1 dag in het jaar is het feest voor mij en ga ik naar amsterdam om 1 blikje bier te drinkenquote:Op maandag 26 april 2010 23:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je drinkt alleen maar bier op 30 april?
Ik heb voor vandaag weer genoeg gehad. Woensdag weer. Morgen een rustdag.quote:Op maandag 26 april 2010 23:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
Dude, dat is toch al lang bekend?quote:Op maandag 26 april 2010 23:38 schreef mrbox het volgende:
[..]
Zit je nu te vissen of ik hap en dus op die manier antwoord geef op de vraag die bij jou leeft
Zelfs jij?quote:Op maandag 26 april 2010 23:38 schreef Techno het volgende:
[..]
Die is al over heel Fok gegaan geloof ik.
ik zei toch al dat ik t antwoord wist, was alleen zo lief om jou dat kenbaar te makenquote:Op maandag 26 april 2010 23:38 schreef mrbox het volgende:
[..]
Zit je nu te vissen of ik hap en dus op die manier antwoord geef op de vraag die bij jou leeft
Okeequote:Op maandag 26 april 2010 23:38 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
1 dag in het jaar is het feest voor mij en ga ik naar amsterdam om 1 blikje bier te drinken
Gaat het nu wéér over mij?quote:Op maandag 26 april 2010 23:38 schreef Techno het volgende:
[..]
Die is al over heel Fok gegaan geloof ik.
In amsterdam of alleen @ museumplein ofzo ?quote:Op maandag 26 april 2010 23:37 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Shut up!
In amsterdam mag je maar 1 blikje bier meenemen pp
Ons plan is in het water gevallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |