Klef stelquote:Op maandag 26 april 2010 23:08 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dit weekend krijg je een nieuwe kans
Ach, dat had ik toch al niet. Dus ik lig er ook niet wakker van.quote:Op maandag 26 april 2010 23:09 schreef Belsezar het volgende:
Dont worry. You are truly free when your reputation is in shamblesNiks meer om aan te voldoen, geen verwachtingen of wat dan ook.
Eerst uit eten dan maar?quote:Op maandag 26 april 2010 23:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Blok?
Maar, maar, maar...ik slaap/knuffel/soes niet snel met vreemden.
Mooi, dat heb je als je vijf talen spreekt. Loopt weleens door elkaar heenquote:
quote:Op maandag 26 april 2010 23:10 schreef mrbox het volgende:
[..]
Klef stel, zo "snel" elkaar alweer zien...
Hoi. Daten? Ik zoek een nummer 180quote:Op maandag 26 april 2010 23:10 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat je mij verbeterdquote:
Ahh gelukkig maarquote:Op maandag 26 april 2010 23:10 schreef Tjaapo het volgende:
[..]
vlak mij niet uit en ik gebruik ook nog eens het woord gappie
Ik doe niet meer aan milfsquote:Op maandag 26 april 2010 23:11 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Hoi. Daten? Ik zoek een nummer 180
Geen excuses. Nederlands dient correct geschreven te worden, is een te mooie taal om laks mee om te gaanquote:Op maandag 26 april 2010 23:10 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Mooi, dat heb je als je vijf talen spreekt. Loopt weleens door elkaar heen![]()
ik mag ook niets zeggen hierquote:Op maandag 26 april 2010 23:10 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ja, dat verdient ze zeker.quote:Op maandag 26 april 2010 23:11 schreef Belsezar het volgende:
Ik hoop echt dat je mij verbeterdVerdient Duimpje
quote:Op maandag 26 april 2010 23:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik word er alleen maar kei jaloers van!
Christus, niet wéér de WatIsErInHemelsnaamLeukAanMilfs-discussie he?quote:
Ik betwijfel of dát Box probleem is.quote:Op maandag 26 april 2010 23:13 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Christus, niet wéér de WatIsErInHemelsnaamLeukAanMilfs-discussie he?
daar ging het niet meer om... toch?quote:Op maandag 26 april 2010 23:13 schreef Techno het volgende:
[..]
Het ging toch om wakker blijven?.. Mooi dat ik dat heel goed kan.
Absoluut een van de lelijkste talen op aarde als je kijkt naar onderzoekenquote:Op maandag 26 april 2010 23:12 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Geen excuses. Nederlands dient correct geschreven te worden, is een te mooie taal om laks mee om te gaan
Ja, laten we onze smaak baseren op onderzoeken...quote:Op maandag 26 april 2010 23:14 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Absoluut een van de lelijkste talen op aarde als je kijkt naar onderzoeken
En geen excuus? Als je tot je 14de ongeveer de helft van de tijd op internationale scholen zat vind ik het wel prima eigenlijk
Tip: lul veel en roddel er wat bijquote:
Ok smaak dan. Hoeveel talen ken je echt goed? Om ze te vergelijken met NL dus qua mooiheid.quote:Op maandag 26 april 2010 23:15 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ja, laten we onze smaak baseren op onderzoeken...
De hint van je eigen topic was niet duidelijk genoeg ?quote:
Hahaha, ok thanks.quote:Op maandag 26 april 2010 23:15 schreef Belsezar het volgende:
Tip: lul veel en roddel er wat bij:P
En trouwens: Milfs zijn goed. Niks mis mee
Ik dacht dat jij zo'n taalpurist wasquote:Op maandag 26 april 2010 23:13 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
En wie was die vorige dan?quote:Op maandag 26 april 2010 23:16 schreef Duimelot het volgende:
[..]
toch geen enkele milf die de vorige zou kunnen overtreffen denk ik zo
De ene MILF is leuker dan de andere.quote:Op maandag 26 april 2010 23:13 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Uiteraard!quote:Op maandag 26 april 2010 23:17 schreef Techno het volgende:
[..]
Hahaha, ok thanks.
Tja, dat kan ik als FILF zijnde natuurlijk moeilijk tegenspreken.
Dag popquote:Op maandag 26 april 2010 23:20 schreef krengetje het volgende:
dag Singles en Singles-af.. Ik ga slapen
![]()
Ik heb een biertje op en ga over naaktfotos praten.quote:
Dat gesprek is allang klaarquote:Op maandag 26 april 2010 23:20 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb een biertje op en ga over naaktfotos praten.
Net een nitro injectie in een automotor
Droom ze!quote:Op maandag 26 april 2010 23:20 schreef krengetje het volgende:
dag Singles en Singles-af.. Ik ga slapen
![]()
Leuk die verwarring !quote:
quote:Op maandag 26 april 2010 23:20 schreef krengetje het volgende:dag Singles en Singles-af.. Ik ga slapen
![]()
hij vroeg waarom het zo snel ging.quote:
30 +quote:Op maandag 26 april 2010 23:21 schreef Belsezar het volgende:
[..]
hij vroeg waarom het zo snel ging.
Laat een dertig plusser lekker teren daarop ja!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |