quote:
Dan komt het wel goed.quote:Op dinsdag 27 april 2010 09:07 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik hoop het niet want ik heb geen zin
Ik keen het .... net opgestaan maar wil eigenlijk weer naar bed kruipen... maar het moet het MOET ...quote:Op dinsdag 27 april 2010 08:45 schreef Nouk84 het volgende:
Had ik al verteld dat ik geen zin heb vandaag? Of deze week? Zo niet, bij deze. Ik wil vrij!
beetje negatief gezien je ondertitelquote:Op dinsdag 27 april 2010 09:08 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ik keen het .... net opgestaan maar wil eigenlijk weer naar bed kruipen... maar het moet het MOET ...
Goed ideequote:Op dinsdag 27 april 2010 09:07 schreef HeatWave het volgende:
Dan moeten we er samen iets van maken noukie.
sorry ben soms dubbelzijdig , Iedereen dubbelfrisquote:
Nee deze dag is de week alweer halverwegequote:
Dus dan zeg je: "Ja hallo! Wil je dat ik ook overspannen word ofzo?"quote:Grmblz, moet vanaf donderdag op een minder toffe plek gaan zitten omdat iemand die net uit een overspannen periode komt mijn plek wil hebben omdat dat zo'n fijne, rustige plek met veel licht is..
Geen pieken zonder dalen, om er maar even een walgelijk cliche tegenaan te gooien.quote:Op dinsdag 27 april 2010 09:12 schreef cablegunmaster het volgende:
sorry ben soms dubbel zijdig , Iedereen dubbelfris
Simpelweg gezegd heb ik niet het gevoel dat de dag begonnen is. maar de dag wel!
Excuus al verbeterd.quote:Op dinsdag 27 april 2010 09:13 schreef Kreator het volgende:
Als dubbelfris 1 woord is, is dubbelzijdig dat ook.
Ik vind hem mooiquote:Op dinsdag 27 april 2010 09:13 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Geen pieken zonder dalen, om er maar even een walgelijk cliche tegenaan te gooien.
quote:
Goedemorgen! Met mij gaat het goed. Met jou?quote:Op dinsdag 27 april 2010 09:29 schreef rival het volgende:
Goedemorgen, hoe gaat het met jullie vandaag?
met mij gaat het ook goedquote:Op dinsdag 27 april 2010 09:31 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Goedemorgen! Met mij gaat het goed. Met jou?
Maar is dat wel zo?quote:Op dinsdag 27 april 2010 09:13 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Geen pieken zonder dalen, om er maar even een walgelijk cliche tegenaan te gooien.
Gaaf.quote:Op dinsdag 27 april 2010 09:31 schreef HeatWave het volgende:
vet, kaartjes voor de solotour van Slash zijn binnen.
Ooh dat wil ik ook wel, ik heb ook geen zin deze weekquote:Op dinsdag 27 april 2010 09:37 schreef rival het volgende:
met mij gaat het ook goedmaar ik heb geen zin in werk, ik heb donderdag dan ook maar vrij genomen
hoe ist met je auto? Er zat toch werk voor me aan te komen?:p
ja, als je alleen maar pieken hebt en geen dalen kent dan waardeer je vast en zeker die pieken niet.quote:
Hij schijnt echt een waslijst aan gasten mee te nemen, lijkt me echt coolquote:
Ik vind van welquote:
quote:Op dinsdag 27 april 2010 09:41 schreef Nouk84 het volgende:
Ooh dat wil ik ook wel, ik heb ook geen zin deze weekMaar even volhouden, want volgende week hoef ik maar 2 dagen
![]()
Mijn auto staat al bijna 3 weken stilMaar moet binnenkort gekeurd worden
Je zou er vooraf even naar kijken toch? Zodat ik weet wat ik kan verwachten? Stadslicht was gewoon toch al 4 jaar stuk
![]()
ja ik las het daarom zei ik et :p
hij staat stil omdat je er niet mee rijdt hoop ik? Niks stuk toch? Ja roep maar wanneer ik klaar moet staan
Wanneer is dat dan? Ik las laatst idd iets over een album dat hij uit zou brengen. Ben ik ook wel benieuwd naar.quote:Op dinsdag 27 april 2010 09:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hij schijnt echt een waslijst aan gasten mee te nemen, lijkt me echt cool.
kreatorischquote:Op dinsdag 27 april 2010 09:43 schreef Kreator het volgende:
[..]
Deze was retorisch mag ik hopen.
Hoi Klots.
Hi Kreatoire.quote:Op dinsdag 27 april 2010 09:43 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hoi Klots.
quote:Op dinsdag 27 april 2010 09:44 schreef rival het volgende:
ja ik las het daarom zei ik et :p
hij staat stil omdat je er niet mee rijdt hoop ik? Niks stuk toch? Ja roep maar wanneer ik klaar moet staan
Golfjes zijn goed, ik hoef geen tsunami'squote:Op dinsdag 27 april 2010 09:41 schreef rival het volgende:
[..]
ja, als je alleen maar pieken hebt en geen dalen kent dan waardeer je vast en zeker die pieken niet.
Ik dacht filosofisch te doen op de vroege ochtend... Weinig geslapenquote:Op dinsdag 27 april 2010 09:43 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hoi Klots.
Posten in het WK forum, het oranjenaam topicquote:Op dinsdag 27 april 2010 09:52 schreef Kluts het volgende:
Nouk, hoe kom jij aan dat oranjefan-dingetje?
Deze dusquote:Op dinsdag 27 april 2010 09:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Posten in het WK forum, het oranjenaam topic.
Wow tof! Dat is snel gegaanquote:
Dank je Godt, wat zou ik toch zoner je moeten.quote:Op dinsdag 27 april 2010 09:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Deze dus
Oranje kleurtje aanvraagtopic #4 - *O*
Zo kom je weer eens buiten singles.quote:Op dinsdag 27 april 2010 09:59 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dank je Godt, wat zou ik toch zoner je moeten.
Zo, das redelijk eenkennigquote:Op dinsdag 27 april 2010 10:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zo kom je weer eens buiten singles.![]()
http://forum.fok.nl/user/history/209793
ik hou van spanning en sensatiequote:Op dinsdag 27 april 2010 09:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Golfjes zijn goed, ik hoef geen tsunami's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |